مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

سلام من هلیا هستم.در وبلاگ من شما می توانیدجدیدترین اطلاعات و اخبار علوم دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.جدیدترین اطالاعات و اخبار دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی لوگو،طراحی گرافیکی،دنیای تکنولوژی و... رادنبال کنید

۱۸ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نکات مهم در شروع سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

این راهنما نکات اساسی را که باید قبل از سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بدانید،  مطرح می کند. اگر راه خود را به این مقاله پیدا کرده اید، به احتمال زیاد در مورد مزایای سرمایه گذاری در املاک شنیده اید. همچنین، شما به سرمایه گذاری در املاک فکر کرده اید اما نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، یا گزینه هایی که درآمد فعالی ندارد، در نظر گرفته اید.

دلیل شما برای تحقیق در مورد این موضوع هرچه که است، قبل از ادامه به این موارد حیاتی توجه کنید. برخی از افراد میلیون ها دلار خود را از املاک و مستغلات با دانش سرمایه گذاری اندک یا بدون دانش به دست آورده اند. با این حال، دنیای املاک و مستغلات تکامل یافته است. انجام نکات مهم قبل از هر گونه تعهد مالی به طور قابل توجهی برای شما مفید خواهد بود.

اگر دانش مناسب و نکات سرمایه گذاری ملکی برای تصمیم گیری آگاهانه داشته باشید، سرمایه گذاری املاک می تواند بسیار سودآور باشد. هنگام سرمایه گذاری در املاک، هدف این است که پول شما برای شما کار کند و بازدهی کافی برای پوشش مالیات و خطرات علاوه بر سود داشته باشد.

موارد زیر نکات ضروری است که هنگام سرمایه گذاری در املاک و مستغلات باید بدانید، اما قبل از اینکه بخواهیم در مورد آن تحقیق کنیم، اصول اولیه مفهوم سرمایه گذاری در املاک را بررسی خواهیم کرد.

 

سرمایه گذاری در املاک چیست؟

املاک و مستغلات خود یک اصطلاح مرکب است که شامل زمین، سازه ها یا منابع طبیعی در یک قطعه زمین می شود. شما می توانید املاک و مستغلات را به سه دسته اصلی تقسیم کنید و سرمایه گذاری در املاک می تواند در هر یک از این سه دسته انجام شود:

• املاک صنعتی مانند معادن و کارخانه های تولیدی

• املاک تجاری مانند انبارها و ساختمان های اداری

• املاک مسکونی مانند زمین بایر، خانه های خصوصی، و کاندو

سرمایه گذاری در ملک یک حرکت مالی است که به شما کمک می کند تا با مالکیت و مدیریت املاک و مستغلات درآمدزا درآمد خود را افزایش دهید. بیشتر سرمایه گذاران دارایی از طریق سود ثابت اجاره، بازده حاصل از فروش ملک یا هر دو، درآمد بیشتری کسب می کنند.

 

املاک سرمایه گذاری چیست؟

املاک سرمایه گذاری قطعاتی از املاک و مستغلات هستند که برای کسب درآمد اضافی خریداری می شوند. بازده حاصل از ملک به عنوان درآمد اجاره یا افزایش سرمایه حاصل می شود.

چندین نوع ملک وجود دارد که باید در هنگام سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در نظر بگیرید، و شما می توانید در مورد هر گزینه ای تحقیق کنید تا تصمیم مناسب خود را بگیرید. املاک رایجی که می توانید در آنها سرمایه گذاری کنید عبارتند از:

• خرید مسکونی برای اجاره خانه

• دانش آموزان برای اجاره ساختمان ها خرید می کنند

• املاک تعطیلات

• هتل ها

• خواص HMO

• خرید برای فروش ملک

• خرید خارج از برنامه برای فروش املاک و مستغلات

همانطور که از تعریف سرمایه گذاری در املاک  و املاکی که می توانید در آن سرمایه گذاری کنید، می دانید،  نکات زیر را در مورد چگونگی موفقیت در سرمایه گذاری املاک در نظر بگیرید:

 

• ارزیابی اموال

قبل از متعهد شدن به هر بخش از املاک و مستغلات، مطمئن شوید که به یک ملک ارزشمند با پتانسیل عالی برای ارائه نتیجه مورد انتظار - سود اضافی – رضایت را برخوردار می باشد. پیدا کردن ملک مناسب می تواند چالش برانگیز باشد، زیرا باید عواملی مانند مکان، بودجه، رهن و وضعیت ملک را در نظر بگیرید.

اگر قصد دارید در سرمایه گذاری املاک پیشرفت کنید، درک تکنیک های ارزیابی برای تعیین پایداری املاک احتمالی در سبد سهام خود ضروری است. برای درک اصول اولیه ارزیابی املاک می توانید از کارشناسان مشاوره سرمایه گذاری املاک و مستغلات دریافت کنید یا از یک متخصص بخواهید این کار را انجام دهد.

نکات مهم در شروع سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

• نحوه کسب سود از سرمایه گذاری در املاک را بدانید

جریان نقدی یک عامل مهم در انتخاب سرمایه گذاری در املاک است، با این حال، مزایای دیگری برای داشتن یک قطعه املاک وجود دارد، و آن مزایا می تواند بر انتخاب ملک شما تأثیر بگذارد. فرض کنید قصد دارید ملکی را برای تلنگر بخرید، باید سود مورد انتظار خود را در مقابل هزینه خرید و تعمیر یا ارتقاء ملک بسنجید. به خاطر داشته باشید که برای تعیین مالیات و مقرون به صرفه بودن وام مسکن، درآمد سالانه را با ارزش کاهشی ملک مقایسه کنید.

 

• مراقب دام اهرم باشید

خرید یک ملک با پیش پرداخت کم یا بدون پیش پرداخت می تواند چشم انداز جذابی باشد. با این حال، این استراتژی دارای معایب قابل توجهی است. اهرم زمانی است که برای به دست آوردن یک دارایی وام می گیرید، و گرفتن وام مسکن گزینه اصلی بسیاری از سرمایه گذاران برای وام ملک است.

اگر می‌خواهید درباره وام‌های ملکی اطلاعات بیشتری کسب کنید، مقالات نرخ وام مسکن را دنبال کنید تا به‌روزرسانی‌هایی در مورد آنچه قبل از گرفتن وام مسکن بدانید، دریافت کنید. در همین حال، برخی از سرمایه گذاران املاک و مستغلات از موسسات غیربانکی برای خرید املاک سرمایه گذاری استفاده می کنند.

با این حال، پتانسیل ریسک و نرخ ها صرفاً به جایی که تصمیم به دریافت وام ملک دارید بستگی دارد. اما جنبه مثبت این است که اهرم شانس شما را برای به دست آوردن خواص بیشتر افزایش می دهد.

 

• وام مسکن

درک انواع وام مسکن، مزایای مربوطه، و خطرات مرتبط برای موفقیت سفر شما به سمت آزادی مالی در سرمایه گذاری دارایی بسیار مهم است. در حالت ایده آل، برای واجد شرایط بودن برای وام مسکن سرمایه گذاری، باید 20 درصد از هزینه ملک را داشته باشید. بنابراین، انتخاب وام‌های مسکن منصفانه و مطلوب و در نظر گرفتن نرخ‌های قابل تنظیم، صفر پایین، و وام‌های سرمایه‌گذاری بالونی محتاط خواهد بود. برای گسترش دانش خود در مورد گزینه های وام مسکن، وبلاگ روزانه اخبار وام مسکن ما را بررسی کنید تا مقالات بیشتری درباره نرخ وام مسکن بدانید.

 

• خطر جای خالی

اگر به دنبال سرمایه گذاری در املاک اجاره ای هستید، باید خطر خالی بودن را در نظر بگیرید. اگر ملک پول کافی تولید نمی کند، اگر شروع به پرداخت مالیات، تعمیر و نگهداری و جبران وام مسکن از جیب خود کنید، ممکن است با ضرر مواجه شوید.
به عنوان یک مالک سرمایه گذاری املاک، فقدان مستاجر برای مدت طولانی می تواند ناامید کننده باشد. بنابراین، قبل از متعهد شدن به یک ملک اجاره ای، چند ماه جای خالی را در کنار هزینه خرید و مدیریت ملک در نظر بگیرید. اگر ملک دارای پتانسیل درآمدزایی عالی است و می توانید هزینه های مدیریت را تامین کنید، خرید آن را در نظر بگیرید.
 

• مالیات را به خاطر بسپارید

صرف نظر از نوع دارایی، مالیات هایی وجود دارد که باید مالیات بر درآمد بپردازید و مالیات حق تمبر برخی از پرداخت های مورد نیازی است که در ملک سرمایه گذاری خود انجام خواهید داد.

 

اما آیا سرمایه گذاری در املاک در حال حاضر ارزش آن را دارد؟

هر سرمایه گذاری دارای ریسک هایی است و سرمایه گذاری در املاک اجاره ای دارای معایبی است. با این حال، اگر سرمایه گذاری عاقلانه و حساب شده ای در اجاره انجام دهید، مزایای زیادی در انتظار شما است. به خاطر داشته باشید که بسیاری از مردم در املاک و مستغلات در درجه اول برای کسب درآمد اضافی سرمایه گذاری می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، اگر قصد دارید حاشیه درآمد خود را افزایش دهید، خرید املاک اجاره ای سرمایه گذاری املاک و مستغلات یک سرمایه گذاری ارزشمند است.

نکات مهم در شروع سرمایه گذاری در املاک و مستغلات
مزایای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

اگر تصمیم گرفته اید در ملک سرمایه گذاری کنید یا به دنبال این هستید که بفهمید هنگام خرید ملک چه چیزی به دست می آورید، در اینجا چند مزیت وجود دارد که اگر مالک یک ملک سرمایه گذاری هستید از آنها بهره مند شوید:

• ایجاد سهام برای آینده

• ارزش ملک در طول زمان افزایش می یابد

• تولید درآمد غیرفعال و منبع جریان نقدی

•برخورداری از مزایای مالیاتی

 

نتیجه

اگر به دنبال مشاوره مناسب سرمایه گذاری املاک و مستغلات باشید، سرمایه گذاری های ملکی برای خلق ثروت بسیار مهم است. گذاشتن پولتان در بانک به اندازه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای شما سودی ندارد. اگر تصمیم گرفته‌اید وارد سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات شوید، به یاد داشته باشید که عوامل حیاتی را که سودآوری تعهد مالی شما را تعیین می‌کنند،مطلع شوید.

  • هلیا
  • ۰
  • ۰

3 نکته برای خرید تیشرت زنانه با توجه به پارچه

زمان پوشیدن تیشرت

مهم ترین قسمت پوشیدن تی شرت این است که بدانید کجا و چه زمانی باید تیشرت بپوشید . واقعیت این است که بسیاری از مکان ها نیاز به یک کت و شلوار خوب و کراوات یا حداقل یک پیراهن آستین بلند با یقه دارند . تی شرت ها گزینه هایی هستند که در رویداد گاه به گاه استفاده شوند . سعی نکنید کد لباس را به چالش بکشید و یک تی شرت در دفتر کار یا عروسی یک دوست بپوشید. مگر اینکه به طور خاص به شما ملزم شده باشد. مهم نیست چقدر خوب به نظر می آیید یا چقدر در آن احساس اطمینان دارید. پیراهن ها زمان و مکان خاص خود را دارند ، درست مثل فلیپ فلاپ یا کت های جین. اگر می خواهید دیگران به شما احترام بگذارند همیشه به مناسبت احترام بگذارید.

 

نکته‌های مهم در خرید تیشرت

1.نوع پارچه تی شرت

در خرید تیشرت، توجه به نوع و جنس پارچه بسیار مهم است. پارچه‌های تی شرت معمولاً 100٪ پنبه یا ترکیبی از پنبه و الیاف مصنوعی یا 100٪ پلی استر یا ترکیبی از الیاف مصنوعی، پنبه و ابریشم هستند.معمولاً جنس تی شرت های نازک و ارزان‌تر، شبیه به پیراهن‌های سبک است و جنس تی شرت های ضخیم‌تر، شبیه به پیراهن‌های ضخیم و حتی ژاکت؛ البته برای تی شرت های گران‌قیمت‌تر، از پارچه طرح‌دار متنوع استفاده می‌شود. به جز این موارد، برخی از پارچه‌های پنبه‌ای هم نوعی خاصیت کشسان به تی شرت می‌دهند. در زیر به 3 دسته‌بندی اصلی و محبوب جنس پارچه تی شرت می‌پردازیم.

 

جنس 100% پنبه

پنبه از دیرباز از مواد اولیه طبیعی در تولید انواع لباس بوده است. در مورد تی شرت هم، آن دسته که 100% جنس پنبه دارند، معمولاً بسیار مناسب فصل گرما هستند. همین امر باعث شده تا در خرید تیشرت زنانه و مردانه، جنس 100% پنبه یکی از انتخاب‌های اصلی کاربران باشد. البته باید به این نکته هم دقت شود ترکیب الیاف پنبه با مواد دیگری چون پلی استر هم مزایای خاص خودش را دارد. چرا که این روزها به لطف دستگاه‌های تهویه مطبوع، گرما مانند گذشته یک مسئله اساسی در انتخاب جنس تی شرت نیست؛ مگر آن که هدف از خرید تیشرت، استفاده از آن در فضای باز باشد. پس خود را از مزیت‌های الیاف ترکیبی محروم نکنید. حتی اگر در آب‌وهوای گرم و خشک زندگی می‌کنید، مهم نیست که تی شرت شما دارای الیاف پلی استر یا سایر الیاف مصنوعی باشد که با الیاف پنبه مخلوط شده؛ حتی ممکن است از الیاف مصنوعی به دلیل امتیازهایی مانند ثبات رنگ، جمع‌شدن کمتر پس از شستشو، ماندگاری بالاتر، مقاومت در برابر چروک و نگهداری آسان، بهتر هم باشد. پس تعصبی روی جنس 100% پنبه نداشته باشید! این نکته را در نظر داشته باشید که الیاف پنبه به‌راحتی آب را در تی شرت جذب می‌کنند. در عوض چنان جنس نرمی هستند که بدون شک تجربه خوبی از یک پوشش لطیف و خنک را برای شما به ارمغان می‌آورند. پس آگاهانه به سراغ جنس پنبه بروید.

3 نکته برای خرید تیشرت زنانه با توجه به پارچه

پارچه ترکیب پنبه و پلی استر

هنگام خرید تیشرت توجه کنید که ترکیب‌ موادی چون پلی استر با الیاف پنبه، نه‌تنها باعث دوام تی شرت می‌شود، نگهداری از آن هم آسان‌تر خواهد شد. برای مثال ترکیبی از سه مواد پارچه ابریشمی – پلی استر – پنبه باعث می‌شود جنس تی شرت نرم شود و برای پوشیدن بسیار راحت و دلپذیر شود. زیرا دارای ویژگی‌های خوب همه این الیاف هستند: دوام پلی استر، جذب و راحتی پنبه و نرمی پارچه ابریشمی!
پارچه 100% پلی استر
پوشیدن تی شرت های 100٪ پارچه‌ای پلی استر ممکن است برای استفاده روزمره چندان راحت نباشد، اما برای فعالیت‌های ورزشی بسیار مناسب است زیرا سبک و کش‌دار هستند و عرق بدن در آن‌ها سریع‌تر تبخیر می‌شود. این امتیاز مهم پلی استر در برابر جنس پنبه است. در تیشرت‌های 100%پنبه، عرق جذب لباس شده و تی شرت مدت بیش‌تری مرطوب می‌ماند. اما تی شرت های پلی استر به‌سرعت خشک می‌شوند.

 

2.طرح چاپی تی شرت

طرح‌های چاپ شده روی تی شرت گاهی اوقات حتی بر نوع پارچه یا هر معیار دیگری برتری دارند. کافی است برای خرید تیشرت زنانه و مردانه سری به فروشگاه دایان بزنید تا با گستره‌ای از طرح‌های متنوع شامل آثار هنری، متون جالب،نقل‌قول‌ها و غیره در جلوی تی شرت روبرو شوید! این روزها امکان جستجو از میان تعداد بسیار زیاد طرح‌های چاپی، خرید آنلاین تیشرت را از هر روش دیگر جذاب‌تر کرده است.

 

3.اندازه و تناسب در خرید تیشرت

رعایت اندازه و تناسب در خرید تیشرت بسیار مهم است؛ زیرا حتی زیباترین تی شرت دنیا هم اگر اندازه نباشد و به تن ننشیند، ظاهر بدی پیدا می‌کند. در خرید آنلاین تیشرت، رعایت اندازه مناسب اهمیت دوچندان پیدا می‌کند چرا که امکان پوشیدن و پرو کردن انواع ست مردانه و زنانه وجود ندارد. جدای از آن، حتی گاهی برندهای متفاوت از روش‌های اندازه‌گیری خاص خودشان استفاده می‌کنند! اما جای نگرانی نیست چرا که برای این موارد هم راه‌حل وجود دارد. می‌توانید با اندازه‌گیری عرض شانه و قفسه سینه خود، به نمودار اندازه‌گیری هر مارک رفته و سایز خود را پیدا کنید. حتی اگر به نمودار دسترسی ندارید، می‌توانید هنگام اندازه‌گیری سینه، کامل‌ترین قسمت قفسه سینه را تا زیربغل اندازه بگیرید.

3 نکته برای خرید تیشرت زنانه با توجه به پارچه

خوش استایلی با تی شرت های جذاب

اولین نکته در انتخاب تی شرت این است که لباس شما باید کاملاً اندازه و فیت تنتان باشد. یعنی نباید بیش از حد تنگ یا بیش از حد گشاد باشد. اگر این لباس بیش از حد تنگ باشد نمای کاملی از بدن شما را نشان خواهد داد یعنی سینه و شکم شما از زیر لباس کاملا نمایان خواهد بود. از طرفی اگر بیش از حد نیز گشاد باشد در اندامتان بد فرم و بد قواره خواهد ایستاد.

 

رنگ تی شرت

برای تی شرت ها رنگ واحدی قائل نیستیم . رنگ تی شرت با توجه به رنگ دیگر ایتم ها مثل کت و شلوار و کیف و کفش انتخاب میشود . آنچه مهم است جنس تی شرت است که اهمیت بسیاری دارد . بدر تابستان تیشرت های نخی و پنبه ای بهترین گزینه می باشندکه در خانه و محل کار قابلیت پوشیدن دارند.

 

اندازه آستین

برای توضیح بیشتر می توان گفت تی شرت های آستین بلند عموما در فصول سرد سال استفاده می شود. یا تی شرت های آستین کوتاه حین ورزش و فعالیت های روزمره در فصل های گرم سال کاربرد بیشتری دارد؛ اما این شما هستید که بر اساس زمان و مکان انتخاب میکنید که چه لباسی بپوشید.

3 نکته برای خرید تیشرت زنانه با توجه به پارچه

تیشرت لانگ با چه شلواری ست می‌شود؟

معمولاً بهتر است تیشرت های لانگ به همراه شلوارهای اسکینی پوشیده شود، البته شلوارهای اسلش هم انتخاب ایده آلی برای ست کردن با این لباس‌ها می‌باشند. اما جداً توصیه می‌کنیم از ست کردن آن با شلوارهای خیلی گشاد خودداری کنید چون این ترکیب ظاهر شما را بسیار نامرتب جلوه خواهد داد.  اگر مربی ورزشی هستید و یا به طور کلی به ورزش در فضای آزاد علاقه دارید؛ می‌توانید تیشرت لانگ دخترانه را با شلوار ورزشی و کتانی اسپرت ست کنید. با توجه به اینکه ظاهر این نوع تی شرت پوشیده است، یک انتخاب ایده آل برای خانم‌ها به حساب می‌آید. چون به این ترتیب هم راحتی و آزادی عمل داشته و هم مشکلی از نظر پوشش در اجتماع برایشان ایجاد نخواهد شد.

 

https://bit.ly/3ceCRZH

  • هلیا
  • ۰
  • ۰

چگونه افراد را جذب کنیم

میخواهید چه کسی را جذب کنید

اغلب انسانها زمانی تحت تاثیر قرار میگیرند که فردی را می بینند که میتواند کاری انجام بدهد که خودشان نمی توانند انجام بدهند. برای همین است که روش های جذب کردن یک فرد خجالتی درونگرا، با روش های جذب کردن یک فرد معاشرتی برونگرا متفاوت هستند. در ابتدا شما باید بدانید فرد مورد نظر چه ویژگیهایی دارد، به عبارت دیگر مهمترین اقدام، کسب اطلاعات در مورد فرد است که قبلا هم به آن اشاره کردیم.

اگر کسی از ناشناخته ها ترس دارد، پس ممکن است توسط فردی که در زندگی قدرت کنترل ترس را دارد تحت تاثیر قرار بگیرد. اگر کسی تلاش میکند که پولدار شود، توسط کسی که قابلیت خوبی در جمع آوری ثروت دارد و توانایی اقتصادی خوبی دارد جذب میشود. اگر کسی احساس میکند که در زندگی انسان بی فایده و بی خاصیتی است توسط افرادی که با مشکلات زندگی مواجه می شوند و برای حل کردن آنها تلاش می کنند جذب میشود.

همانطور که در مثال های بالا ذکر شد، جذب کردن دیگران فرمول خاص و ثابتی ندارد ولی با پیش زمینه ذهنی فردی که قصد جذب کردنش را دارید ارتباط مستقیم دارد و خوشبختانه در دنیایی زندگی میکنیم که شبکه های اجتماعی مثل کلوب،فیس بوک و … اطلاعات زیادی را در این موارد در اختیار شما قرار میدهند. تاجایی که میتوانید در مورد فرد یا افراد مورد نظر اطلاعات کسب کنید. رفتارهایی که از خودشان بروز میدهند، احتیاجات و نیازهای روحی-عاطفی فرد را بررسی کنید و بعد با نشان دادن اینکه شما میتوانید این نیازها را برطرف کنید یا چیزی که آن شخص دنبالش است را شما میتوانید ارائه بدهید، تحت تاثیر قرارش دهید. این فرمول ساده ولی کاملا مؤثر برای جذب کردن افراد و تحت تاثیر قرار دادن آنها است. شما پس از مدتی دیگر حتی به افراد خوش‌تیپ نگاه هم نمی‌کنید! ظاهر آنها برای شما عادی می‌شود، چرا که شما نیاز دارید از افراد چیز‌های بیشتری دریافت کنید.

زنان و مردان زیادی هستند که هزینه‌ و وقت زیادی صرف ظاهر خود می‌کنند، اما برای بهبود شخصیت‌شان کاری انجام نمی‌دهند. یک کتاب ممکن است جلد بسیار زیبایی داشته باشد، اما اگر فقط جلد آن زیبا باشد چه کسی دوست دارد که آن را مطالعه کند؟ همانطور که خودتان می‌گویید دیگران شما را دوست دارند به خاطر چیزی که هستید، حرف‌هایی که می‌زنید و کارهایی که انجام می‌دهید. شاید من آدم خوش‌قیافه‌ای نباشم، اما چیزی که در اینجا می‌خواهم درباره آن صحبت کنم زیبایی نیست، من قصد دارم درباره جذابیت حرف بزنم. حالا بیایید ببینیم چگونه دیگران را جذب کنیم.

من فقط می‌خواهم به شکلی دوستانه اعلام کنم که چگونه شخصی ممکن است تمام جذابیتش را از دست بدهد. چطور این اتفاق می‌افتد؟ من هنوز در این توهم بودم که ظاهر تنها چیزی است که در اولین دیدار اهمیت دارد. اما مَت خوش‌قیافه نبود، او قد بلند یا درشت ‌هیکل نبود، اما فردی بامزه، باهوش و بااعتماد به نفس بود. کسی که می‌دانست چطور حرف بزند، کسی که شیوه‌ی خاص خودش را داشت. در کل آدمی بود که چیزی برای نشان دادن داشت.

 

5 گام برای وابسته کردن افراد

1.با رازداری دیگران را به خود وابسته کنید

پژوهشگران در دو مطالعه مجزا به این نتیجه رسیدند که انسان‌ها برای قابل اعتماد و قابل اطمینان بودن در روابطشان اهمیت بالایی قائل هستند. اهمیت این ویژگی‌ها در زمانی که همکار و دوست ایده‌آلمان را تصور می‌کنیم، پررنگ‌تر می‌شود. قابل اعتماد بودن از مولفه‌های متعددی مانند صداقت، قابل اطمینان بودن و وفاداری تشکیل می‌شود. هر کدام از این مولفه‌ها برای موفقیت رابطه مهم هستند، اما وجود صداقت و قابل اطمینان بودن بیش از خصوصیات دیگر برای ایجاد یک دوستی پایدار ضروری است.

چگونه افراد را جذب کنیم

2.با شوخطبعی وابستهاش کنید

پژوهشگران دریافته‌اند که صرف نظر از تصوری که افراد از معشوق یا دوست ایده‌آلشان دارند، حس شوخ‌طبعی همواره مهم است. در یک مطالعه مشخص شد که استفاده از شوخ‌طبعی در دیدار اول به جذب طرف مقابل و علاقه‌مند کردن او کمک می‌کند. در واقع نتایج به دست آمده حکایت از آن داشت که شرکت کردن در یک تکلیف بامزه و خنده‌دار جذابیت را افزایش می‌دهد و به جذب معشوق کمک می‌کند.

 

3. کسانی وابسته‌تان می‌شوند که بتوانند از خودشان بگویند

پژوهشگران هاروارد به تازگی متوجه شده‌اند که حرف زدن درباره خود همان اثر پول و غذا را در زمینه احساس پاداش درونی دارد. پژوهشگران در یک مطالعه از شرکت کنندگان خواستند که زیر دستگاه fMRI بنشینند و به سوالاتی درباره عقاید خود یا دیگران پاسخ بدهند. از شرکت کنندگان خواسته شد که یکی از دوستان یا اعضاء خانواده را با خود به آزمایش بیاورند تا بیرون دستگاه بنشیند. در بعضی موارد به شرکت کنندگان گفته می‌شد که پاسخ‌هایشان با همراهشان در میان گذاشته می‌شود و در بعضی موارد پاسخ‌ها محرمانه نگه داشته می‌شد. نتایج نشان داد که ناحیه‌های مغزی مرتبط با پاداش و انگیزه در زمان به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشترین فعالیت را داشت البته این ناحیه‌ها در زمانی که فرد درباره خودش صحبت می‌کرد، اما کسی به حرف‌هایش گوش نمی‌داد هم فعال بود. به عبارت دیگر وقتی از پرحرفی درباره خود دست بردارید و به مخاطبتان اجازه بدهید که داستان‌هایی را درباره زندگی خودش تعریف کند، خاطرات بهتری از ارتباط با شما در ذهنش نقش می‌بندد.

 

4.کمی آسیبپذیر باشد

البته صراحت هیجانی خطرات خاص خود را دارد، چرا که شما خودتان را در موضع آسیب‌پذیر قرار می‌دهید، آن هم در حالی که نمی‌دانید آیا این افشاگری هیجانی مورد پذیرش طرف مقابلتان قرار می‌گیرد و او هم متقابلاً خودش را در موضع ضعف قرار می‌دهد یا آن که شما را پس می‌زند و تلاش‌هایتان را به سمت و سوی دیگری منحرف می‌کند. درهر حال این راهبرد ارزش ریسک کردن را دارد، چرا که مطالعات نشان داده است، صراحت و بیانگری جزء ویژگی‌های یک هم‌صحبت ایده‌آل محسوب می‌شود. مهم نیست که این هم‌صحبت دوستتان است یا فردی که می‌خواهید او را عاشق خودتان کنید.

 

5.طوری رفتار کنید که انگار به طرف مقابلتان علاقه دارید

روانشناسان مدت‌ها است که به پدیده‌ای به نام “دوست داشتن متقابل” پی برده‌اند، وقتی فکر می‌کنیم که کسی ما را دوست دارد، خودمان نیز متقابلاً به او علاقه‌مند می‌شویم. برای نمونه در مطالعه‌ای که در سال ۱۹۵۹ انجام شد، به شرکت کنندگان گفته شد که احتمالاً بعضی از اعضای گروهی که با هم در بحث گروهی شرکت کرده‌اند، آنها را دوست دارند. آزمایشگر این اعضاء را به طور تصادفی انتخاب می‌کرد. پس از پایان بحث مشخص شد که شرکت کنندگان افرادی را بیش از همه دوست دارند، که فکر می‌کردند متقابلاً طرف علاقه آنها قرار دارند.

پژوهشگران دانشگاه واترلو در پژوهش جدیدتری متوجه شدند که وقتی انتظار داریم مورد پذیرش دیگران قرار بگیریم، با آنها صمیمانه‌تر برخورد می‌کنیم تا به این ترتیب شانس جلب علاقه آنها و وابسته کردنشان را به خودمان افزایش بدهیم. بنابراین حتی اگر از احساس طرف مقابلتان مطمئن نیستید، به نحوی رفتار کنید که انگار او را دوست دارید، به این ترتیب احتمالاً مخاطبتان نیز متقابلاً به شما علاقه‌مند خواهد شد.

چگونه افراد را جذب کنیم

گام‌های گوناگونی برای وابسته کردن دیگران وجود دارد که چند مورد از علمی‌ترین آن‌ها می‌تواند شما را راحت‌تر به هدفتان نزدیک کند. برای وابسته کردن دیگران بهتر است زمانیکه درکنار آن‌ها هستید مانند آینه عمل کنید و زبان بدن و سایر رفتارهای آن‌ها را تکرار کنید اما یادتان باشد که زیاده‌روی نکنید. برای اینکه کسی وابسته شما شود باید زمان زیادی را با شما سپری کند. پس برای بودن در کنار شخص موردنظرتان برنامه‌ریزی کنید. به حال آن‌ها شفقت کنید و سعی کنید با انرژی‌های مثبت خود آن‌ها را هر چف بیشتر به  خودتان نزدیک کنید. گرم و صمیمی بودن و در میان گذاشتن برخی از رازهای شخصیتان با فرد مورد نظر نیز می‌توانند گزینه‌های خوبی برای شما باشند. به این صورت آن‌ها نیز برای نزدیک شدن به شما مشتاق می‌شوند و رازهایی را با شما درمیان می‌گذارند. همیشه لبخند به لب داشته باشید و آنگونه با آن‌ها رفتار کنید که دوست دارند. برای مثال اهداف و برنامه‌های مشترکتان را پیدا کنید و درباره آ‌ن‌ها با هم صحبت کنید. افراد معمولا جذب و وابسته کسانی می‌شوند که شوخ و مهربان هستند پس تا محبت کنید و اجازه دهید آن‌ها به صورت غیرمستقیم متوجه این محبت خالصانه شما بشوند.

  • هلیا
  • ۰
  • ۰

10 گام برای وابسته کردن افراد

10گام برای وابسته کردن شخص موردنظرتان

 

1.آئینه تمامنمایی از مخاطبتان باشید

این راهبرد آئینه‌سازی گفته می‌‌شود و مستلزم آن است که رفتار مخاطبتان را به طور نامحسوس تقلید کنید. وقتی در حال صحبت با فردی هستید، سعی کنید زبان بدن، ژست‌ها و حالات صورتش را تقلید کنید. پژوهشگران دانشگاه نیویورک در سال ۱۹۹۹، اثری را به نام “اثر آفتاب پرست” ثبت کردند، این اثر زمانی رخ می‌دهد که افراد رفتار یکدیگر را ناخودآگاه تقلید ‌کنند. این تقلید کردن علاقه پیدا کردن به یکدیگر را آسان می‌کند. پژوهشگران از ۷۲ مرد و زن خواستند که تکلیفی را با هم‌گروهیشان انجام بدهند. این هم‌گروهی‌ها که با پژوهشگران همکاری داشتند، رفتار شرکت کننده مقابل را تقلید می‌کردند یا نمی‌کردند و پژوهشگران نیز از تعاملات آنها فیلمبرداری می‌کردند. پژوهشگران در پایان آزمون از شرکت کنندگان خواستند که توضیح بدهند چقدر هم‌گروهی‌شان را دوست دارند. نتایج با درصد بالایی از اطمینان حکایت از آن داشت که هم‌گروهی‌هایی که رفتار شرکت کنندگان را تقلید کرده بودند، بیشتر توانسته بودند علاقه‌شان را جلب کنند.

 

2.با افرادی که امیدوارید با آن‌ها دوست شوید، بیشتر معاشرت کنید

براساس اثر”مواجهه صرف”، مردم معمولاً به افرادی که برایشان آشنا باشند، علاقه‌مند می‌شوند. روانشناسان دانشگاه پیتسبورگ برای بررسی این پدیده از چهار خانم خواستند که به عنوان دانشجو در کلاس روانشناسی دانشگاه شرکت کنند. هر یک از آن‌ها در تعداد دفعات متفاوت در کلاس حاضر شد. وقتی آزمایش کنندگان عکس این چهار خانم را به دانشجویان مذکر نشان دادند، آنها نسبت به خانم‌هایی که بیشتر در کلاس دیده بودند، علاقه بیشتری احساس می‌کردند، حتی اگر با هیچ کدامشان رابطه‌ای برقرار نکرده بودند.

10 گام برای وابسته کردن افراد

3.از طرف مقابلتان تعریف کنید

مردم از همان صفاتی که شما به دیگران نسبت می‌دهید، برای توصیف کردن خودتان استفاده می‌کنند. این پدیده اصطلاحاً “انتقال خودبه خودی خصایل” گفته می‌شود. براساس نتایج یک مطالعه، این اثر حتی زمانی که افراد می‌دانستند، صفاتی معین درباره فرد مورد نظری که درباره‌اش صحبت می‌کنند، صادق نیست، باز هم رخ می‌دهد. هر آنچه که درباره دیگران می‌گویید، آنچه را که دیگران در شما می‌بینند، تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. اگر از فردی به عنوان یک انسان مهربان و سخاوتمند تعریف کنید، دیگران هم همین صفات را به شما نسبت خواهند داد. عکس این موضوع نیز صادق است؛ اگر دائماً پشت سر دیگران درباره‌شان بدگویی کنید، دوستانتان نیز همان ویژگی‌های منفی را به شما نسبت خواهند داد.

 

4.سعی کنید هیجانات مثبت از خود به نمایش بگذارید

سرایت هیجانی بازگو کننده اتفاقی است که وقتی مردم به شدت تحت تاثیر روحیه و انرژی دیگران قرار می‌گیرند، رخ می‌دهد. انسان‌ها می‌توانند هیجانات و احساسات اطرافیانشان را ناخودآگاه حس کنند. این پدیده احتمالاً به این دلیل رخ می‌دهد که ما حرکات و حالات صورت اطرافیان‌مان را به طور طبیعی تقلید می‌کنیم و در نتیجه احساسی مشابه احساس آنها پیدا می‌کنیم. اگر می‌خواهید دیگران وقتی در کنارتان هستید، شاد باشند، نهایت تلاشتان را برای منتقل کردن احساسات مثبت به کار ببرید.
 

5.خونگرم  وشایسته باشید

روانشناسان مدل محتوای کلیشه‌ای را مطرح کرده‌اند، براساس این نظریه، انسان‌ها دیگران را برمبنای صمیمیت و شایستگی آن‌ها قضاوت می‌کنند. اگر بتوانید تصویر انسانی خونگرم و صمیمی را از خود به نمایش بگذارید که رفتاری دوستانه و غیررقابتی دارد، دیگران احساس می‌کنند که می‌توانند به شما اعتماد کنند. اگر شایسته و کاردان به نظر برسید، برای مثال جایگاه اقتصادی یا علمی بالایی داشته باشید، تمایل دیگران برای احترام گذاشتن به شما بیشتر می‌شود. نکته مهم به ویژه در کسب و کار این است که اول صمیمی‌تان را نشان بدهید و بعد شایستگی‌تان را به نمایش بگذارید. از منظر تکاملی، این که بدانیم آیا طرف مقابل شایستگی اعتمادمان را دارد یا خیر، اهمیت بیشتری برای بقای‌مان دارد.

 

6.نقاط ضعفتان را هر از گاه فاش کنید

وقتی اشتباهی می‌کنید، مردم بیشتر به شما علاقه‌مند می‌شوند، البته اگر قبلاً باور کرده باشند که شما فرد شایسته‌ای هستید. وقتی برای مخاطبتان فاش کنید که یک انسان کامل و بی عیب و نقص نیستید، ارتباط با شما برای اطرافیانتان آسان‌تر می‌شود و آنها احساس می‌کنند که شما هم مثل خودشان انسانی آسیب‌پذیر هستید. پژوهشگران هنگامی که در حال بررسی اثر اشتباه‌های ساده بر جذابیت درک شده بودند، متوجه این پدیده شدند. پژوهشگران از دانشجویان مذکر دانشگاه مینه‌سوتا خواستند تا به نواری که از صدای افراد در حال امتحان دادن ضبط شده بود، گوش بدهند. افرادی که امتحان را به خوبی پشت سر می‌گذاشتند، اما در انتها قهوه را می‌ریختند، بیشتر از اشخاصی مورد علاقه دانشجویان قرار می‌گرفتند که امتحان را خوب می‌دادند و قهوه را نمی‌ریختند یا هم امتحان را خوب نمی‌دادند و هم قهوه را می‌ریختند.

 

7.روی ارزش‌های مشترکتان تاکید کنید برای وابسته کردن دیگران

مردم بیشتر جذب افرادی می‌شوند که شبیه خودشان باشند این اثر اصطلاحاً “اثر جذب مشابهت” گفته می‌شود. پژوهشگران نظرات افراد آزمون را درباره موضوعات بحث‌برانگیزی مانند رابطه جنسی و سیاست در یک مطالعه بررسی کردند و سپس از آن‌ها خواستند که مدتی در یک خوابگاه دانشجویی با هم زندگی کنند. در پایان دوره مشخص شد، آزمودنی‌ها به افرادی که درباره موضوعات بررسی شده نظراتی مشابه نظرات خودشان داشتند، بیشتر علاقه پیدا کرده بودند. نکته جالبی که پژوهشگران متوجه آن شدند، این بود که افرادی با ویژگی‌های شخصیتی منفی مشترک برای سربازان نیروی هوایی جذاب‌تر و دوست‌داشتنی‌تر از افرادی با ویژگی‌های مثبت مشترک بودند.

 

8.لبخند بزنید و وابسته‌اش کنید

لبخند زدن با ژست باز یا بسته، مسئله این است. خانم‌ها وقتی لبخند می‌زنند، صرف نظر از باز یا بسته بودن زبان بدنشان، بیشتر علاقه دیگران را به خود جلب می‌کنند. پژوهشگران به تازگی متوجه شده‌اند، دانشجویانی که از طریق آواتار با هم ارتباط برقرار می‌کنند، در صورتی که آواتار لبخند بزرگتری به لب داشته باشد، احساس بهتری درباره رابطه‌شان پیدا می‌کنند.
نکته: براساس نتایج یک مطالعه، لبخند به لب داشتن در اولین ملاقات کمک می‌کند که طرف مقابل بعداً شما را  به یاد بیاورد.

 

9.کشف کنید که طرف مقابلتان دوست دارد که چطور دیده شود

انسان‌ها دوست دارند به شیوه‌ای همسو با باورهای خود درک شوند. این پدیده در قالب نظریه خودتاییدی تعریف می‌شود. همگی ما می‌خواهیم دیگران نظراتمان را چه مثبت چه منفی تایید کنند. در یک مجموعه مطالعه از شرکت کنندگانی که دارای تصورات مثبت و منفی از خود بودند، پرسیده شد که دوست دارند با چه افرادی در ارتباط باشند، با اشخاصی که نظر مثبتی درباره‌شان دارند یا با اشخاصی که دیدی منفی درباره آنها دارند؟
شرکت کنندگانی که نظر مثبتی درباره خود داشتند، افرادی را ترجیح می‌دهند که نظر مثبتی درباره‌شان داشتند، حال آن که شرکت کنندگان با دید منفی درباره خود، منتقدان را ترجیح می‌دادند. نتایج به دست آمده را می‌توان این گونه تحلیل کرد که انسان‌ها دوست دارند با افرادی ارتباط داشته باشند که بازخوردی همسو با هویت مورد قبول خودشان را به آنها ارائه دهد. نتایج یک پژوهش دیگر نیز حکایت از آن دارد که وقتی باورهای دیگران درباره ما با باورهایمان درباره خود همخوانی داشته باشد، رابطه‌مان با آنها راحت‌تر جریان پیدا می‌کند. چرا که در این حالت احساس می‌کنیم که طرف مقابل درکمان می‌کند و همان‌طور که می‌دانید درک و تفاهم مولفه‌ مهمی برای ایجاد صمیمیت است.

10 گام برای وابسته کردن افراد

10.رازی را با او در میان بگذارید

خودافشایی یکی از بهترین تکنیک‌های ایجاد رابطه و وابستگی است. دانشجویان در یک مطالعه در گروه‌های دوتایی تقسیم‌بندی شدند و از آن‌ها خواسته شد که ۴۵ دقیقه برای شناختن یکدیگر وقت بگذارند. آزمایش کنندگان مجموعه سوالاتی را در اختیار بعضی گروه‌ها قرار دارند که کاملاً شخصی و عمیق بود. برای مثال یکی از این سوال‌ها این بود: ” رابطه‌ات با مادرت چطوریه؟” حال آن که به بقیه گروه‌ها سوالاتی پیش پاافتاده درباره زندگی روزمره داده شد، مثل این که “تعطیلات مورد علاقه‌ات چیه؟ چرا؟”
در پایان آزمایش دانشجویانی که سوالات شخصی‌تری از هم پرسیده بودند، نسبت به دانشجویانی که درباره موضوعات روزمره با هم حرف زده بودند، احساس صمیمت بیشتری نسبت به هم احساس می‌کردند. شما هم می‌توانید این تکنیک را برای شناخت بهتر طرف مقابلتان به کار ببرید. برای مثال می‌توانید رابطه‌تان را با پرسیدن سوالاتی ساده تقویت کنید، مثلاً بپرسید “آخرین فیلمی که ازش خوشت اومد، چی بود؟”. مطرح کردن این سوالات کمک می‌کند تا متوجه شوید که چه اشخاصی بیشترین اهمیت را در زندگی طرف مقابلتان دارند. وقتی اطلاعاتی را درباره زندگی خصوصی با هم رد و بدل می‌کنید، مخاطبتان احساس صمیمیت بیشتری با شما می‌کند و تمایل پیدا می‌کند که در آینده به شما اعتماد کند.

  • هلیا
  • ۰
  • ۰

10 نکته برای داشتن زندگی شاد

نکات کلیدی زندگی شاد

همان طور که در ابتدای مقاله هم گفتم، شما هم به دنبال راه کارهایی می‌گردید که بتوانید با استفاده از آن ها زندگیتان را از همیشه شادتر و حال خودتان را از همیشه بهتر کنید. خب من هم زیاد منتظرتان نمی‌گذارم، همین ابتدا 11 تکنیک فوق العاده به شما خواهم گفت که بهترین اتفاقات برای شما رقم بخورد. اگر موافق هستید پس شروع به گفتن راه های زندگی شادتر.

 

1. در حال زندگی کنید

می‌دانید دلیل اصلی بسیاری از شاد نبودن ها و افسردگی های غالب افراد چیست؟ این است که در زمان حال نیستند! یعنی یا دائماً در حال افسوس خوردن برای کارهایی که در گذشته انجام داده یا نداده اند هستند، یا دائماً خودشان را از آینده می‌ترسانند! به نظر شما، آیا فردی با این خصوصیات، اصلاً می‌تواند زندگی شاد را تجربه کند؟

مسلماً جواب منفی است. برای این که زندگی شاد داشته باشید، یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام دهید این است که در زمان حال زندگی کنید. یعنی همان طور که گفتم مدام به فکر دیروز و فردایتان نباشید. فقط سعی کنید بهترین ها را در لحظه برای خودتان رقم بزنید و از زمان حال لذت ببرید.

البته منظور من این نیست که آینده تان را فراموش کنید و اصلاً برای آن برنامه ای نداشته باشید! بلکه منظورم این است که مثل افرادی که همیشه می‌گویند “وای فردا قراره چی بشه؟ با این وضعیت مگه میشه زندگی کرد؟ اگه فلان اتفاق نیفته باید چی کار کنم؟” نباشید! به همین سادگی! فکر کردن به گذشته زندگی شاد شما را خواهد گرفت

 

2.با دیگران بهتر ارتباط برقرار کنید

انسان موجودی اجتماعی است و نمی‌تواند بدون برقراری ارتباط با دیگران زندگی کند. برقراری ارتباط هم با چیزی ممکن نیست جز دانستن تکنیک های ارتباط موثر! اگر این تکنیک ها را به خوبی بلد باشیم، مسلماً زندگی شاد تری را هم تجربه خواهیم کرد. چرا که ارتباط گرفتن با دیگران ما را سرحال تر، شادتر، اجتماعی تر و .. می‌کند و لبخند را بر لب های ما جاری می‌کند. پیشنهاد می‌کنم حتماً مقاله تکنیک های ارتباط موثر را هم که برایتان نوشته ایم مطالعه کنید تا با یادگیری این تکنیک ها، فردی موفق در حیطه ارتباط گیری با دیگران شوید و همچنین بتوانید اوضاع زندگی خودتان را بهبود ببخشید…

 

3. به خدا نزدیک تر باشید

أَلا بِذِکرِ اللَّهِ تَطمَئِنُّ القُلُوبُ ( آگاه باشید که دل ها تنها با یاد خدا آرام می‌گیرد.) سوره رعد- آیه ۲۸
این آیه را احتمالاً زیاد شنیده باشید. خود من کاملاً به آن باور دارم چون تأثیر آن را بارها و بارها دیده ام. دقت کرده اید اکثر ما زمان های گرفتاری و مشکلات، بیشتر به سمت خدا می‌رویم تا آرامش بیشتری کسب کنیم؟ انگار در ذهنمان حک شده که حتی در بدترین شرایط هم، خدا بهترین یار و یاری کننده ماست. تازه همانطور که در مقاله شکرگزاری گفتیم، با تشکر از خدای خودمان حال روزمان بهتر می‌شود
حال من سؤالی از شما دارم. وقتی می‌بینیم تا این حد یاد و ذکر خدا می‌تواند آراممان کند، چرا همیشه از خدا را یاد نمی‌کنیم؟ چرا باید حتماً مشکلی برایمان پیش بیاید تا یاد خدا بیفتیم؟
سومین راز زندگش شاد هم همین است. تا می‌توانید یاد خدا را در زندگیتان پررنگ کنید. به همین راحتی!  آرامش یافتن و داشتن زندگی شاد تنها با یاد خدا امکان پذیر است

 

4.جملات زندگی شاد

یکی دیگر از راه ها و تکنیک های داشتن زندگی شاد ، این است که از جملات انگیزشی استفاده کنیم. این جملات باعث می‌شوند ما همیشه انرژی بالایی داشته باشیم و در شادترین حالت ممکن باشیم. در اینجا به چند مورد از شادی بخش ترین جملات اشاره خواهیم کرد…
•    با چیزی که داری خوشحال باش و برای چیزی که می خواهی هیجان زده شو!
•    برای هر یک دقیقه ای که عصبانی هستی، شصت ثانیه شادی را از دست می دهی. (رالف والدو امرسون)
•    نمی خندیم به خاطر این که شاد هستیم بلکه شاد هستیم به خاطر این که می خندیم.
•    شاد باش، این واقعا افراد منفی باف را عذاب می‌دهد!
•    وقتی که صبح از خواب بیدار می‌شوی، دو انتخاب داری. یا خوشحال باشی یا ناراحت. فقط انتخاب کن که خوشحال باشی.
•    زندگی مانند یک آینه است، هنگامی که در آن لبخند بزنیم، بهترین نتایج را به دست خواهیم آورد.
•    به تمام زیبایی هایی که در اطرافت باقی مانده فکر کن و خوشحال باش.

 

5.سحرخیز باشید

در مقاله اهمیت سحرخیزی برایتان ۹ مورد از مهم ترین فواید سحرخیزی را بیان کردم که دو مورد از آن ها به همین زندگی شاد و داشتن انرژی مربوط می‌شد.
۱. صبح زود مشخص می‌کند ما روز خوب و شادی داشته باشیم یا نه! یعنی اگر بتوانیم سحرخیز باشیم و همچنین کارهایی را مثل ورزش کردن، خوردن صبحانه کامل، انجام کارهای مورد علاقه و… انجام دهیم، مسلماً روز بسیار خوبی را تجربه خواهیم کرد.
۲. صبح زود انگیزشی ترین زمان ممکن است. دقت کرده اید که وقتی صبح های زود از خواب بیدار می‌شوید، چقدر انرژی دارید؟ خب طبیعی است که وقتی صبح ها بمب انگیزه و انرژی باشید، روز شادی هم در ادامه داشته باشید!
شک نکنید که با سحرخیزی، زندگی فوق العاده شادی را هم برای خودتان رقم خواهید زد. پیشنهاد می‌کنم حتماً این روش را امتحان کنید…

10 نکته برای داشتن زندگی شاد

6.علایقتان را مشخص کنید

تا کنون کسی را دیده اید که کاری را که مورد علاقه اش است انجام دهد و ناراضی باشد؟ مسلماً خیر! علایق ما به من و شما کمک می‌کنند تا هم در کاری که انجام می‌دهیم مفیدتر و بهتر عمل کنیم و هم شادتر باشیم و حال بهتری هم داشته باشیم. وقتی در مسیر علایقت حرکت کنی، دیگر خبری از بی انرژی بودن و بی حالی نخواهد بود. پیشنهاد می‌کنم اولین کاری که بعد از خواندن این مقاله انجام می‌دهید این باشد که لیستی از علایقتان تهیه کنید و تمام تلاش خود را بکنید که در جهت آن ها حرکت کنید. شک نکنید که برایتان معجزه خواهد کرد.
التبه باید این علایق از ته دل باشند و بعد از گذشت دو یا سه روز آتش آن‌ها فروکش نکند. برای این که علایق درست خودتان را انتخاب کنید، توصیه می‌کنم از محصول استعدادیابی و کشف علایق ما دیدن کنید؛ نتها با استفاده از آن می‌توانید علایق خودتان را کشف کنید، بلکه استعداد و علایق واقعی دیگران هم می‌توانید کشف کنید.

 

7.در معرض نکات منفی قرار نگیرید

فکرهای منفی و افراد منفی باف، یکی از اصلی ترین عوامل شاد نبودن ما در زندگی هستند. تصور کنید که مدام فکرهایی در مغز شما باشند که “تو نمی‌توانی، به موفقیت نمی‌رسی، عرضه نداری و…” و همچنین افرادی باشند که مدام این حرف ها را برای شما تکرار کنند، آیا نیرویی برای شما باقی می‌ماند که بتوانید زندگی شاد داشته باشید؟
اما همان طور که در مقاله مثبت اندیشی گفتیم، افراد مثبت اندیش آرامش و شادی در چهره شان نمایان است، زندگی را با تمام سختی هایش دوست دارند، به وقوع اتفاقات خوب یقین دارند، بعد از هر شکستی دوباره برای موفقیت تلاش می‌کنند و کلی اتفاق خوب دیگر برایشان می‌افتد. خب به نظر شما، منطقی تر نیست که خودمان را به فردی مثبت اندیش تبدیل کنیم و از همه افراد و افکار منفی فاصله بگیریم؟

 

8.هدف مشخص داشته باشید

هشتمین قانون زندگی شاد، داشتن اهداف مشخص است. افرادی که هدف مشخصی دارند، همیشه انگیزه و انرژی بالاتری هم نسبت به سایر افراد برای رسیدن به موفقیت دارند. زمانی که هدف داشته باشیم، ناخودآگاه ترغیب می‌شویم که برای رسیدن به آن تلاش کنیم و همین تلاش کردن و شوق رسیدن به هدف، حال بسیار خوبی را برای ما ایجاد می‌کند و زندگی شادتری را تجربه خواهیم کرد. همانطور که در مقاله هدف گذاری در زندگی در چگونگی مشخص کردن هدف صحبت کردیم. اهداف ما باید شفاف و روشن باشند تا بتوانیم تصور مناسبی را از آن‌ها داشته باشیم.

 

9.چیزهایی که نمی‌توانید تغییر دهید را رها کنید

بسیاری از چیزها در زندگی هستند که ما هیچ تاثیری در به وجود آمدن یا از بین رفتن آن ها نداریم! اما متاسفانه بخش زیادی از ذهن ما را اشغال می‌کنند و نمی‌گذارند زندگی شاد داشته باشیم. مثلاً ما به هیچ عنوان در گرانی قیمت ها، آلودگی هوا، مدیریت کشور و… تاثیری نداریم ولی مدام در زندگی روزمره از آن ها صحبت می‌کنیم و حال خود را بد می‌کنیم!
پس بهتر نیست به جای فکر کردن و صحبت کردن درباره این موارد، بیشتر به فکر اهداف و آرزوها و البته زندگی خودمان باشیم؟!

10 نکته برای داشتن زندگی شاد

10.شما میانگین پنج نفر هستید

شما میانگین پنج نفری هستید که بیشترین زمان را با آن ها می‌گذرانید.
آقای جیمم ران که خودش یکی از بزرگ ترین و موفق تری روانشناسان دنیاست جمله بالا را گفته و انگار دقیقاً هم این جمله را به بهترین شکل ممکن بیان کرده.
چون واقعاً هم همین طور است. اگر اطرافیان ما انسان های مذهبی زیادی باشند، تفکرات ما هم ناخودآگاه رو به دین و مذهب خواهد رفت. اگر با افرادی باشیم که اهل خوش گذرانی و تفریح هستند، ما هم به فردی تبدیل خواهیم شد که مدام به فکر عیاشی و تفریح هستیم و همین طور با هر دسته از افراد نشست و برخواست داشته باشیم، شبیه به آنان خواهیم شد.
طبیعی است که اگر با افرادی باشیم که همیشه شاد هستند، زندگی ما هم پر از شادی خواهد شد. پس سعی کنید دور و برتان را از افراد شاد پر کنید تا حال خوبتان را دائمی کنید…

  • هلیا
  • ۰
  • ۰

کسب و کار سنتی را بشناسید

از نظر افراد مختلف، کلمه تجارت می‌تواند معانی متفاوتی داشته باشد. به طور کلی کسب و کارهایی که به مبادله کالا یا خدمات به صورت حضوری، می‌پردازند، تجارت گفته می‌شود. به بیانی دیگر در تجارت‌های سنتی، صاحب کار و مشتری به صورت رودررو معامله را انجام می‌دهند. این روش یکی از متداول‌ترین انواع کسب و کار است که همه ما بارها اقدام به خرید از این دسته فروشگاه‌ها کرده‌ایم. قدم زدن در یک فروشگاه، انتخاب کالای موردنظر و پرداخت مبلغ آن از جمله اقداماتی است که مشتریان در هنگام خرید از کسب و کارهای سنتی آن را انجام می‌دهند.


کسب و کار اینترنتی را بشناسید

کسب و کار های اینترنتی یا تجارت آنلاین (Online Business)، عملکردی شبیه به کسب و کار های سنتی دارند و با یک هدف تشکیل می‌شوند با این تفاوت که کسب و کار های آنلاین، در بستر اینترنت فعالیت می‌کنند. درواقع در این نوع مشاغل، تعامل با مشتری کمتر صورت می‌گیرد. در کسب و کارهای دیجیتالی تمامی کارها به سادگی اشاره انگشت انجام می‌شود! علاوه بر آنچه که ذکر شد، در ادامه موارد دیگری از تفاوت کسب و کار اینترنتی با سنتی را نیز ذکر خواهیم کرد.

فرق کسب و کار آنلاین و سنتی
 

تفاوت کسب و کار اینترنتی با سنتی در چیست؟

کسب و کارهای اینترنتی و سنتی تفاوت‌های بسیاری با یکدیگر دارند. همین تفاوت‌ها سبب به وجود آمدن برتری‌ها و مزایایی در کسب و کارهای اینترنتی و پرطرفدارتر شدن این دسته از مشاغل شده است. در ادامه این مطلب چند مورد از مه‌مترین تفاوت کسب و کار اینترنتی با سنتی را بررسی خواهیم کرد.


محدودیت زمانی و مکانی

مشتری‌های کسب و کارهای سنتی، افرادی هستند که در یک محدوده مشخص زندگی می‌کنند. درواقع این افراد محدود به یک محله یا یک شهر هستند و تا زمانی که در آن منطقه حضور داشته باشند، می‌توانند از آن کسب و کار استفاده کنند. درصورتی که برای استفاده از محصولات یا خدمات یک کسب و کار آنلاین، می‌توانید از هرجای دنیا که هستید، اقدام کنید. همچنین مراجعه به این نوع کسب و کارها نیازی به مشخص کردن ساعت کاری ندارد و در هر ساعتی از شبانه روز می‌توان خرید خود را انجام داد.


اطلاع رسانی

در کسب و کارهای سنتی برای این که بتوانید به مخاطبین خود اطلاع رسانی کنید، مشکلات زیادی بر سر راهتان وجود دارد که مستلزم هزینه‌های گزاف خواهند بود. درصورتی که در کسب و کارهای آنلاین، اطلاع رسانی و آگاهی دادن به مخاطبین به راحتی و در زمان کوتاهی انجام پذیر است. بدین ترتیب به راحتی می‌توانید به وسیله انواع شبکه‌های اجتماعی به اهداف خود برسید.

 

ارتباط با مشتری

یکی دیگر از تفاوت کسب و کار اینترنتی با سنتی، شیوه ارتباط با مشتری است. از آنجایی که کسب و کارهای آنلاین کاملا در حالت دیجیتال قرار دارد، ارتباط و تعامل فروشنده و مشتری به صورت اینترنتی است. از طرفی دیگر کسب و کارهای آفلاین و سنتی از طریق چهره به چهره با مخاطبین خود در ارتباط هستند.

فرق کسب و کار آنلاین و سنتی

نحوه پرداخت مشتری

در کسب و کارهای سنتی، پرداخت باید به صورت نقدی انجام بگیرد در حالی که در مشاغل آنلاین، پرداخت هزینه را می‌توان به چندین روش انجام داد که عبارتند از:
•    پرداخت از کارت بانکی
•    کیف پول دیجیتال
•    وجه نقد در هنگام تحویل کالا

 

هزینه‌ها

بدون شک هزینه‌های جانبی مربوط به کسب و کارهای سنتی بسیار بالا است. این هزینه‌ها مربوط به اجاره محل کار، عوارض مختلف، هزینه قبوض و… است. برای مشاغل دیجیتال این گونه هزینه‌ها وجود ندارد و به راحتی و با کم‌ترین سرمایه می‌توانید شغل موردنظرتان را راه اندازی کنید.

 

نیاز به حضور فیزیکی

یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌هایی که کسب و کارهای سنتی و آنلاین با یکدیگر دارند، نیاز به حضور کارمندان در مشاغل سنتی است. به بیانی دیگر زمانی که کارمند یک کسب و کار سنتی دچار بیماری یا مشکل شود و نتواند در مغازه حضور داشته باشد، ممکن است بخشی از مشتریانش را از دست بدهد. اما در دنیای دیجیتال می‌توان در سفر، بستر بیماری و یا هرجای دیگر شغل خود را مدیریت کرد. علاوه بر آنچه که ذکر شد، از دیگر تفاوت‌های این دو دسته مشاغل به اختصار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    نمایش اجناس و خدمات
•    پشتیبانی مشتریان و…

 

تحویل کالا

از دیگر تفاوت‌های کسب و کار اینترنتی با سنتی می‎توان به تفاوت در تحویل کالا به مشتریان اشاره کرد. به طور کلی، در کسب و کارهای سنتی، تحویل کالا فوری است و مشتری پس از پرداخت تمام یا بخشی از هزینه (خرید اقساط) محصول را تحویل می‌گیرد. ما در مجموعه مقالات کسب و کارهای اینترنتی رشدانا، به این موضوع اشاره کردیم که ترافیک های سنگین، خیابان های شلوغ، ماندن در صف‌های طولانی تسویه حساب، مشغله‌های بسیار زندگی شهری از جمله دلایلی هستند که باعث می‌شوند مشتریان، خرید اینترنتی را ترجیح دهند. هرچند از سوی دیگر، از مهم ترین دلایلی که هر روزه بر تعداد مشتریان فروشگاه‌های آنلاین می‌افزاید فرایند تحویل کالا است که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم.

در خریدهای اینترنتی، امکانات فراوانی برای کاربران درنظر گرفته شده است مثلا امکان انتخاب زمان ارسال کالا، تعیین نحوه ارسال، امکان پیگیری مرسوله از مبدأ تا رسیدن آن به دست مشتری و حتی امکان مطلع شدن از مرحله‌ای که سفارش کاربر در آن قرار دارد. بنابراین، همچون گذشته برای خرید یک کالای خاص که تنها در یک محدوده جغرافیایی یافت می‌شود؛ نیاز به پیمودن راهی طولانی و حتی پرداخت هزینه سفر برای خرید محصول، نیست.

از سوی دیگر، ارسال ۲۴ ساعته (یک روزه) ترفند دیگری است که فروشگاه‌های اینترنتی برای جذب بیشتر مشتری، بکار می‌برند و طبیعی است کاربری که در مشهد زندگی می‌کند هنگام سفارش یک محصول از شهر تبریز با دیدن چنین گزینه ای به سرعت نسبت به خرید کالا ترغیب شده و اقدام به سفارش آن می‌کند.

 

قیمت محصول

همه ما تجربه خرید از مشاغل سنتی سطح شهر خودمان و حتی شهرهای دیگر را داریم و بارها با این جمله فروشندگان مواجه شده ایم که قیمت‌ها مقطوع است! هرچند در برخی از ایام سال کسب و کارهای سنتی همچون فروشندگان لباس تخفیفاتی را بر روی کلیه اجناس خود اعمال می‌کنند اما این مورد همیشگی نیست. در حالی که، در کسب و کارهای اینترنتی، شاهد ارائه تخفیفات فراوان و قیمت‌های کمتر هستیم. زیرا فروشگاه‌های اینترنتی هزینه هایی همچون اجاره مغازه، خرید تجهیزات و وسایل مورد نیاز مغازه و امثال آن را ندارند.
کدام یک از روش‌های بازاریابی برای راه‌اندازی کسب و کار بهتر است؟

 

بازاریابی سنتی و مدرن

بیشتر کسب و کارها، یکی از روش‌های بازاریابی را به دیگری ترجیح می‌دهند و عقیده دارند که یکی از همه بهتر است. مؤثر بودن یکی از روش‌ها در حصول نتیجه به این معنی نیست که ادغام آن با دیگر نظرات نمی‌تواند مؤثر باشد. به‌عنوان مثال، یک آگهی که در تلویزیون می‌تواند بسیار به چشم بیاید در یوتیوب هم ممکن است به همان میزان دیده شود. مسئله این نیست که کدام نوع بازاریابی واقعا بهترین روش است؛ بلکه سؤال این است که کدام روش بهترین راه دستیابی به بازار هدف و جذب مشتریان برای خرید از شماست. احتمال مؤثر واقع شدن هر دو روش بازاریابی اینترنتی و سنتی وجود دارد. به دلیل مقرون‌به‌صرفه و مؤثرتر بودن بازاریابی اینترنتی، متخصصان توصیه می‌کنند در ترکیب روش‌های بازاریابی خود از قانون ۸۰/۲۰ استفاده کنید. ۸۰ درصد زمان و بودجه خود را صرف بازاریابی اینترنتی و ۲۰ درصد آن را به بازاریابی سنتی اختصاص دهید. در آخر، تصمیم با شماست. گنجاندن تحقیقات بازار در طرح بازاریابی به شما کمک می‌کند تا بهترین راه دستیابی به بازار هدف خود را شناسایی کنید.

فرق کسب و کار آنلاین و سنتی

چگونه کسب و کار سنتی خود را به کسب و کار آنلاین تغییر دهیم؟

اگر پس از خواندن مزایای مشاغل آنلاین و محبوبیت آنها به فکر تغییر سبک کاری خود شده اید و نمی دانید برای شروع چه باید کرد، در ادامه این مقاله به بررسی روش های تغییر کسب و کارهای سنتی به کسب و کارهای آنلاین خواهیم پرداخت. اگر این تصمیم را گرفته اید، باید بدانید که تغییر جهت کسب و کار شما، قدمی بزرگ است و اگر با روش درست و برنامه ریزی پیش برود، منجر به پیشرفت کاری بسیار و درآمد بالا می‌شود. برای شروع به نکات زیر توجه داشته باشید.

•    این تبدیل شیوه فروش، نیازمند تخصص مربوطه می باشد بنابراین در مراحل گوناگون باید از افراد متخصص برای شروع کمک بگیرید و برای مشاهده نتیجه،  صبوری کنید.

•    کسب و کار اینترنتی ،دنیای پیچیده‌ای است و برای آن نیاز به بازاریابی و تبلیغ، طراحی‌های سایت ها با جذابیت‌های بصری و مدرن می باشید و برای این کار باید هزینه کنید.

•    با برنامه ریزی دقیق پیش بروید و تمامی عملکردهای خود را به صورت جزئی یادداشت داشته باشید‌.

•    هر چقدر اجناس و کالاهای شما متنوع تر باشند و یا تبلیغات جذاب تری انجام دهید و به ظاهر گرافیکی و جذابیت‌های بصری اهمیت بیشتری دهید، زودتر به هدف خود که جذب کردن مشتریان بیشتر میباشد، خواهید رسید.

  • هلیا
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت مزون لباس

طراحی سایت مزون

طراحی سایت مزون در دسته پروژه های طراحی سایت مد و فشن محسوب می شود که کمی یا تا حد زیادی با سایر سایت های فروشگاهی متفاوت است چون کسانی که به سایت مزون مراجعه می کنند ملاک انتخابی فراتر از ویژگی های یک محصول دارند. بیشترین چیزی که این افراد به آن دقت می کنند حس و حال و تجربه ای است که از نگاه کردن به این نوع لباس ها دریافت می کنند و سپس به ویژگی های بافت و مرغوب بودن آن می باشد. راه اندازی سایت مزون و اساسا چنین فروشگاه هایی برای کسانی است که لباس یا لباس عروس متناسب با سلیقه و طراحی خاص خود در سایر فروشگاه ها پیدا نمی کنند و نیاز دارند تا لباسی سفارش دهند که کاملا متناسب با خواست و سلیقه آنها باشد. همچنین کسانی که در طی سال تغییر سایز زیادی دارند یا اینکه اندازه های آنها غیر عادی است به مزون مراجعه می کنند تا طبق مد روز و اندازه های خود لباس سفارش دهند.

قطعا می دانید که طراحی سایت مزون به دلیل تعداد بسیار کمتر آنها نسبت به سایر فروشگاه های لباس و بوتیک ها خیلی ضروری تر است و از طرفی نیز مقداری با طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی متفاوت می باشد. در واقع ساخت سایت مزون برای آشنایی با این برند و پسندیدن طرح و مدل های از پیش آماده می باشد تا با میزان حرفه ای بودن طراح لباس های مزون و سازنده آن آشنا شوید و در نهایت برای تست لباس مراجعه حضوری داشته باشید در صورتی که سایر سایت های فروشگاهی شاید نیازی به مراجعه خریدار هم نباشد. در ادامه این مطلب بیشتر با ضروریات طراحی سایت مزون در قالب مزایای آن آشنا خواهید شد.


لزوم و اهمیت طراحی سایت مزون لباس

یکی از ابعاد زندگی بشر بحث پوشش می باشد که نیاز به پوشاک به عنوان یکی از احتیاجات بنیادی انسان ها محسوب می گردد. طراحی سایت مزون لباس نمودی از ورود تکنولوژی ارتباطات در این صنعت می باشد که امروزه شاهد شیوه های مدرن ارائه اینگونه محصولات به مردم هستیم. طراحی سایت مزون لباس ایده و راه حلی بسیار موثر و جذاب برای شناخته شدن محصولات و نهایتا افزایش فروش و سوددهی می باشد.

این روزها با دسترسی به اینترنت و داشتن یک تلفن همراه هوشمند در هر لحظه و هر جایی امکان دسترسی به سایت ها، مشاهده خدمات و محصولات آن ها و حتی سفارش آنلاین به سادگی میسر می باشد.  مزون لباس را می توان عدم نیاز به داشتن فضایی مانند فروشگاه یا بوتیک دانست که دیگر نیازی به حضور مشتری نبوده و با مشاهده تمام محصولات در سایت با ارائه اندازه و سایز دقیق و تصویر کاملا واضح، مشتری سفارش را آنلاین ثبت کرده و پس از پرداخت هزینه، سفارش درخواستی ارسال می گردد. البته داشتن فضایی مخصوص برای مزون جهت مراجعه حضوری می تواند میزان فروش را افزایش داده و برای افرادی که قصد مشاهده از نزدیک محصولات را دارند راهکار مناسبی برای معرفی پوشاک موجود در مزون می باشد. انتخاب پوشاک مناسب که هم از نظر ظاهری و هم قیمت ایده آل باشد، نیازمند صرف وقت زیادی می باشد که این جستجو را می توان به جای حضور در خیابان های شلوغ و تحمل انواع آلودگی ها، در خانه و پشت کامپیوتر یا بوسیله تلفن همراه در آرامش کامل انجام داد. طراحی سایت مزون لباس راهکاری مناسب برای گسترش کسب و کار فعالان این زمینه و افزایش تعداد مشتریان می باشد که از طریق سایت می توان ضمن معرفی محصولات جدید، سطح اطلاعات مشتریان از جنس و کیفیت پوشاک ارائه شده را بالا برد.

طراحی سایت مزون لباس
 

نکاتی جهت طراحی سایت مزون لباس

برای طراحی سایت مزون لباس نیاز به طراحی گرافیک بسیار جذاب و شیک دارید، سایت مزون شما بایستی کاملا حرفه ای طراحی شود. از آنجائیکه محصولی که ارائه می دهید کاملا در ارتباط با دنیای مد، زیبایی و سلیقه افراد می باشد به کار بردن عناصر و المان های زیبا و اصول هنری در طراحی سایتی مشتری پسند بسیار تاثیر گذار است، در واقع سایت شما معرف سلیقه و حرفه ای بودن شما است. یکی از مهم ترین بخش های هر سایت بخش معرفی یا درباره ما می باشد. هدف از طراحی سایت مزون لباس توسعه فعالیت می باشد که به شیوه ای کارآمد محصولاتتان را به طیف وسیع تری از مخاطبان ارائه دهید، بنابراین می بایست قسمتی از سایت را به بخش معرفی اختصاص دهید که در آن به معرفی مزون و نوع لباس هایی که ارائه می دهید، کیفیت اجناس، اینکه لباس ها طراحی و دوخت داخلی می باشد یا خیر و. بپردازید. در قسمت تماس با ما اطلاعات تماس، در صورتیکه محلی اختصاصی برای مزون دارید آدرس، روز و ساعات کار مزون را قرار دهید. بخش اصلی در طراحی سایت مزون لباس بخش معرفی محصولات و طبقه بندی آن ها می باشد. در منوی بخش محصولات بهتر است طبقه بندی بر اساس نوع محصول به عنوان نمونه بخش محصولات زنانه، مردانه، بچگانه و یا نوع لباس مثل کت، دامن، پیراهن و؛ و یا برندهای مختلف باشد تا امکان جستجوی محصولی خاص برای مخاطب به راحتی صورت گیرد.

قرار دادن فیلترهای مختلف مثلا بر اساس قیمت یا پر بازدید ترین ها می تواند راهنمای خوبی برای مشتریان باشد. در بخش معرفی لباس ها توضیح کامل در مورد جنس لباس، رنگبندی، سایز با ذکر جدول اندازه بندی سایزها و توضیحاتی در مورد برند آن، همگی مواردی هستند که برای اطمینان خاطر مشتریان ضروری می باشد. بخشی را برای اخبار دنیای مد و پوشاک قرار دهید که در آن اخبار و اطلاعات مربوط به آخرین مدهای روز مثل رنگ وطرح های سال را گذاشته که این بخش خود باعث جلب نظر مخاطبین نیز می شود. قرار دادن مقالاتی معتبر در مورد سبک و استایل ها، هنر ست کردن و ترکیب رنگ های هماهنگ با یکدیگر، پوشش مخصوص محل های مختلف و ... می تواند بر جذابیت سایت شما بفزاید.

در نظر گرفتن پرداخت آنلاین در سایت بخش مهم دیگری است که مشتری پس از انتخاب لباس مورد نظر با پرداخت آنلاین سفارش خود را تکمیل نموده و با اطمینان خاطر سایت شما را به سایرین معرفی می نماید. بهتر است پشتیبانی آنلاین در طراحی سایت مزون لباس در نظر داشته باشید تا مشتریان سوالات خود را آنلاین مطرح کرده و به سرعت راهنمایی و پاسخ لازم را دریافت نمایند که این موضوع در ایجاد حس مثبت و اعتماد در مخاطب نقش بسزایی دارد. در نظر گرفتن بخشی برای اعلام نظرات کاربران در مورد محصولات ارائه شده و اعلام میزان رضایتمندی آن ها در طراحی سایت مزون لباس گامی مثبت در جهت جلب اعتماد مشتریان می باشد.

طراحی سایت مزون لباس


فروش اینترنتی در وب سایت مزون

شما می توانید امکانات فروشگاه اینترنتی وب سایت خود را فعال کرده و محصولات و لباسهایتان را از طریق درگاه پرداخت بانک به صورت آنلاین بفروشید و یا به صورت اینترنتی دریافت سفارش انجام دهید.

 

وب سایت مزون چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

سرعت بالای بارگذاری صفحات، ظاهری جذاب، زیبا و منحصر به فرد، گالری محصولات، ثبت سفارش، پرداخت آنلاین و ... از جمله امکاناتی است که یک وب سایت مزون می تواند داشته باشد. در طراحی سایت برای مزون یکی از مهمترین عوامل، گرافیک زیبا، جذاب و منحصر به فرد است زیرا نسبت به نوع کار که در رابطه با مد و زیبایی است گرافیک قوی می تواند در شناخته شدن وب سایت بسیار موثر باشد. برای بروز نگه داشتن وب سایت خود شما باید به صورت منظم و مستمر نمونه کارهای خود را در وب سایت قرار دهید.ساخت سایت مزون یک هدف برای تبلیغات و بازاریابی آنلاین برای بیشتر شناخته شدن و افزایش فروش است ولی پایان کار نیست. طراحی سایت مزون تنها زمانی مؤثر واقع خواهد شد که یکسری ویژگی، امکانات و نکات مختلف در آن رعایت شده باشد که در این صورت موفقیت آن حتمی خواهد شد. موقع طراحی وب سایت مزون باید خیلی حواستان باشد که ویژگی های زیر رعایت شده باشند چون از نظر مشتریان ساخت سایت مزون توسط شرکت طراحی سایت انجام می گیرد و کسانی که حاضر نباشند به این مورد اهمیت دهند چطور می خواهند به رضایت مشتری از سفارشی که داده اند اهمیت بدهند.

طراحی ریسپانسیو یا واکنشگرا: برای سایت های مزون مشخص شده که بین ۴۵ تا ۶۰% مشتریان ابتدا از روی دستگاه های موبایل و تبلت آنها را چک می کنند و سپس به فروشگاه می روند تا با توجه به تعداد کم این فروشگاه ها ابتدا بتوانند بهترین گزینه را انتخاب کنند. لذا لود شدن مناسب سایت بسیار مهم است.

چک کردن محصولات با اسکرول کردن: در طراحی سایت مزون لازم نیست برخلاف سایت های فروشگاه لباس چندین تب داشته باشید چون تعداد مدل ها زیاد نیست و کلا براساس سفارش مشتری ساخته می شوند و صرفا راه اندازی سایت مزون برای پیدا کردن راحتتر این فروشگاه و آشنایی با سابقه و مهارت طراح و خیاط است.

سایز و رنگ مختلف: مشتریان باید بتوانند با انتخاب هر کدام از مدل ها، لباس را در سایز و رنگ مختلف و حتی با طراحی متنوع مشاهده کنند تا به تنوع کار و قدرت خیاطی و طراحی شما پی ببرند. این ویژگی را با اعمال کردن فیلترهای مختلف موقع ساخت سایت مزون ایجاد کنید.

صفحه درباره ما: می توانید شروع متن این صفحه را با داستانی جذاب و دوستانه شروع کنید، سپس تاریخچه ای از فعالیت حرفه ای و انواع خدماتی که ارائه می دهید را بیان نمایید. حتی باید دقیقا بگویید که چرا مزون تأسیس کرده اید و چه توانایی هایی دارید و مدارک خود را نیز به شکل تصویری ارائه نمایید و کلا مزیت رقابتی شما چیست.

شرایط و ضوابط پذیرش درخواست ها: در این قسمت از طراحی سایت مزون باید به خوبی توضیح دهید که تحت چه شرایطی لباس بافته شده مرجوعی را پذیرش می کنید، زمان تحویل سفارشات به چه عواملی بستگی دارند و نحوه دریافت سفارشات چگونه است؟
وبلاگ: بخش وبلاگ در طراحی وب سایت مزون بسیار مهم است چون میزان حرفه ای بودن و آپدیت بودن شما را نسبت به آخرین طراحی ها و مد روز دنیا و اصول طراحی و دوخت را نشان می دهد مخصوصا وقتی مقالات کاملا تألیفی هستند و از مطالب روز دنیا استفاده می کنید.

تصاویر با کیفیت و مشخصات کامل هر محصول: علاوه بر موارد گفته شده مشتریان تنها زمانی می توانند بفهمند که چقدر حرفه ای و قابل اعتماد هستید که تصاویر با کیفیتی از محصولات در زوایای مختلف گذاشته باشید و مشخصات کامل دوخت و جنس هر محصول را نیز درج کرده باشید. یکی از تفاوت های اساسی این است که در طراحی سایت مزون نسبت عکس به متن بسیار بیشتر از سایر سایت های فروشگاهی است.

صفحه تماس با ما: همانطور که گفتیم پیدا کردن فروشگاه های مزون در سطح شهر مخصوصا کلان شهرها بسیار مشکل است و با راه اندازی سایت مزون این رویه بسیار ساده می شود. اما وب سایت مزون اگر صفحه تماس با ما نداشته باشد عملا فایده ای ندارد چون مشتری باید حضوری مراجعه کند، طرح نهایی انتخاب شده و اندازه های آن به طور دقیق مشخص گردند. پس نیاز به اطلاعات تماس مثل آدرس با درج بر روی نقشه، شماره تماس موبایل و خط ثابت و ایمیل دارند.

 

https://penzu.com/p/7a1a7908

  • هلیا
  • ۰
  • ۰

مزایا و معایب اینستاگرام

مزایای اینستاگرام

همانطور که می‌دانید اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب برای اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدئوهای مختلف است. هر کاربر با اهداف مختلفی از اینستاگرام استفاده می‌کند و به همین دلیل هنگامی که وارد این برنامه می‌شویم، پیج‌های مختلفی را می‌بینیم که هر یک از آنها هدف خاصی را دنبال می‌کنند. به عنوان مثال یک فرد از اینستاگرام تنها برای برقراری ارتباط بیشتر با دوستان خود استفاده می‌کند و به همین منظور یک صفحه شخصی می‌سازد و در آن عکس‌های خانوادگی خود را به اشتراک می‌گذارد. اما شخصی دیگر ممکن است از اینستاگرام به عنوان پلتفرمی برای تبلیغ یک کسب و کار و همچنین شیوه‌ای نوین در جهت بازاریابی محصولات شرکت خود استفاده کند.همچنین بخوانید :جدا از نوع و هدف استفاده هر کاربر از اینستاگرام، این برنامه دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های کاربردی و متعددی است که آن را به یک پلتفرم جذاب برای کاربران تبدیل کرده است. در این بخش شما را با قابلیت‌ها و خوبی های اینستاگرام آشنا خواهیم کرد. از مزایای اینستاگرام می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

 


1.ارتباط بیشتر با دوستان و آشنایان
 

در دنیای پر مشغله و پر دغدغه امروزی که ارتباط انسان‌ها با یکدیگر کمتر و کمرنگ‌تر از قبل شده است، اینستاگرام فضایی راحت و گسترده برای ارتباط بیشتر با دوستان و اقوام محسوب می‌شود. اکثر مردم امروزه به دلیل مشغله‌های کاری و شخصی، فرصت کمتری برای احوال‌پرسی یا تلفن زدن به دوستان و آشنایان خود پیدا می‌کنند. اما به لطف اینستاگرام، انسان‌ها بیش از پیش با یکدیگر در ارتباط بوده و با فالو کردن هم در اینستاگرام از حال یکدیگر باخبر می‌شوند. به عنوان مثال شخصی از مدل موی جدیدش، تولد یا سالگرد ازدواج، خبر فوت نزدیکان، رویدادهای روزانه و غیره خود در صفحه شخصی اینستاگرامش عکسی به اشتراک می‌گذارد و دوستان او نیز از حال و احوالش باخبر می‌شوند. روابط امروزی اکثرا با لایک، کامنت، دایرکت و یا ریپلای استوری اینستاگرام برقرار مانده است و چه بسا افراد بسیاری از طریق اینستاگرام، دوستان قدیمی خود را نیز پیدا کرده‌اند. بنابراین یکی از خوبی های اینستا و البته اصلی‌ترین مزایای اینستاگرام همین ارتباطات روزمره و ساده است.

مزایا و معایب اینستاگرام


2.تبلیغات و بازاریابی آنلاین
 

از دیگر مزایای اینستاگرام می‌توانیم به انجام تبلیغات و امکان بازاریابی آنلاین اشاره کنیم. بسیاری از افراد برای تبلیغ کسب و کار خود، یک صفحه کاری در اینستاگرام می‌سازند و از طریق آن محصولات و خدمات خود را معرفی می‌کنند. البته این کار با استفاده از بیزینس اکانت انجام می‌شود که یک شیوه ساده و کارآمد برای تبلیغات است. یکی از مزایای بیزینس اکانت اینستاگرام این است که شما بدون نیاز به صرف هزینه‌های گزاف برای تبلیغات، می‌توانید کسب و کار خود را به صورت کاملا رایگان به طیف وسیعی از مخاطبان معرفی کنید.
بسیاری از کسب و کارها و شرکت‌های بزرگ و معروف دنیا از اینستاگرام به عنوان یکی از قطب‌های مهم تبلیغات خود استفاده می‌کنند. افزایش میزان فروش، یکی دیگر از مزایای بیزینس پروفایل اینستاگرام محسوب می‌شود که از لحاظ اقتصادی برای شرکت و کاربر بسیار حائز اهمیت است. بدین صورت که کاربر بدون نیاز به بیرون رفتن از منزل، کالای مورد نیاز خود را سفارش می‌دهد و شرکت مقابل نیز بدون هیچگونه دردسری، محصول را ارسال می‌کند؛ تعامل کمتر، فروش بیشتر. البته این روش در این ایام و از زمان شیوع ویروس کرونا، مرسوم‌تر از پیش شده است.

 


3.آگاهی از اخبار و وقایع روز
 

یکی دیگر از مزایای اینستاگرام آگاهی از اخبار روز دنیا است. پیج‌های بسیاری در اینستاگرام وجود دارند که هر کدام در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و اخبار روز سیاسی، اجتماعی، سینمایی و غیره را منتشر می‌کنند. بنابراین اگر فرصت دنبال کردن اخبار تلویزیونی را ندارید، اینستاگرام می‌تواند منبعی برای به روز بودن و آگاهی شما از اخبار و اتفاقات روز دنیا باشد. البته باید توجه داشته باشید که حتما صفحات معتبری که تیک آبی دارند، تعداد فالوورشان بالا است و توسط چهره‌های مطرح فالو شده‌اند را دنبال کنید.

 


4.قابلیت ویرایش عکس ها
 

قابلیت ویرایش عکس‌ها پیش از پست کردن آنها، یکی دیگر از مزایای اینستاگرام محسوب می‌شود. بسیاری از افراد معمولا از برنامه‌های مختلف جهت ویرایش عکس‌های خود استفاده می‌کنند و سپس آنها را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند. اما با قابلیت‌های جدید اینستاگرام شما بدون نیاز به برنامه‌های دیگر می‌توانید به صورت حرفه‌ای عکس‌های خود را ویرایش کرده و فیلترهای مختلفی به آنها بدهید. شما همچنین می‌توانید از طریق استوری اینستاگرام از فیلترهای جذاب و مختلفی که در برنامه اسنپ چت وجود دارند نیز استفاده کنید.

 


5.ارتباط بیشتر هنرمندان با هواداران
 

یکی دیگر از مزایای اینستاگرام که برای هنرمندان بسیار کارآمد و مفید است، ارتباط راحت با طرفدارانشان است. هنرمندان می‌توانند اطلاعات کاری خود را از طریق پیج اینستاگرام با هوادارانشان به اشتراک بگذارند و از انتشار اخبار کذب و شایعه درباره خود نیز جلوگیری کنند. شما با فالو کردن هنرمندان دلخواه خود در اینستاگرام می‌توانید تعامل مجازی بیشتری با آنها داشته باشید و از آخرین اخبار کاری یا خانوادگی آنها مطلع شوید. به خاطر داشته باشید که پیج اکثر هنرمندان معروف، دارای تیک آبی است که این تیک نشان‌دهنده اعتبار و تقلبی نبودن آن اکانت است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مفهوم و مزایای تیک آبی اینستاگرام می‌توانید این مطلب را مطالعه کنید.

 


6.ارتقا سطح دانش و اطلاعات
 

ارتقا سطح دانش و اطلاعات علمی و عمومی افراد، یکی دیگر از مزایای اینستاگرام محسوب می‌شود که قابلیت منحصر به فرد و کارآمد این پبرنامه است. اینستاگرام مملو از پیج‌های آموزشی مختلف از جمله آموزش آشپزی، خیاطی، زبان انگلیسی، عکاسی، ترفندهای خانه‌داری و غیره است که با انتشار پست‌های آموزشی، نکات بسیاری را به شما آموزش می‌دهند. کافی است پیج‌های مورد علاقه‌تان را فالو کنید و به صورت رایگان از آموزش‌های آنها بهره ببرید. بدین ترتیب بدون نیاز به صرف هزینه و وقت در کلاس‌های مختلف می‌توانید به صورت مجازی و رایگان، نکات بسیاری را درباره موضوعات دلخواه خود یاد بگیرید.

مزایا و معایب اینستاگرام


7.حفظ حریم خصوصی
 

اینستاگرام برخلاف سایر پلتفرم‌ها، محافظت از حریم خصوصی کاربران خود را در اولویت قرار داده است. یعنی اگر می‌خواهید عکس‌ها و ویدئوهایی که به اشتراک می‌گذارید را تنها فالورهایتان ببینند، می‌توانید اکانت خود را به حالت شخصی (Private) تبدیل کنید. هیچ شیوه‌ای برای دور زدن تنظیمات حریم خصوصی اینستاگرام وجود ندارد و حتی عکس پروفایل شما نیز خصوصی است. اما اخیرا چندین نرم‌افزار برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام طراحی شده‌اند. با این حال شما می‌توانید در اینستاگرام تا حد زیادی از حریم خصوصی خود محافظت کنید. خوشبختانه پلیس فتا در ایران که مسئول رسیدگی به جرایم اینترنتی است، نسبت به حریم خصوصی افراد در فضای مجازی توجه ویژه‌ای دارد و با متجاوزان حریم خصوصی، برخورد قاطعانه‌ای دارد. شما حتی می‌توانید استوری‌های خود را برای افراد دلخواه در میان فالورهای خود به اشتراک بگذارید و آنها را از برخی افراد پنهان (Hide) کنید.

 


8.قابلیت IGTV
 

با ساخت کلیپ IGTV اینستاگرام می‌توانید ویدئوهایی تا سقف ده دقیقه به اشتراک بگذارید و دیگر نگران محدودیت زمان نباشید. این قابلیت برای هنرمندان و پیج‌های آموزشی بسیار مفید و کاربردی است که با استفاده از آن به راحتی می‌توانند ویدئوهای خود را بدون محدودیت زمانی با فالوورهای خود به اشتراک بگذارند.

 


معایب اینستاگرام
 

اگر جزو کاربران اینستاگرام باشید، احتمالا میان معایب و مزایای اینستاگرام، با مزایای آن بیشتر آشنا هستید. اما بهتر است نگاهی نیز به معایب این پلتفرم محبوب بیاندازیم.

 


1.ایده آل نبودن نسخه تحت وب
 

اینستاگرام یک نسخه تحت وب نیز دارد. اما نسخه تحت وب آن به اندازه نسخه های موبایل، ریسپانسیو نیست. همچنین این نسخه فاقد بسیاری از ویژگی های اینستاگرام است. بنابراین اگر لازم به استفاده از نسخه تحت وب باشیم، احتمالاً آن تجربه شیرینی که در نسخه های موبایل داریم را در نسخه تحت وب نخواهیم داشت.

 


2.عدم سازگاری با همه سیستم عامل ها
 

برنامه اینستاگرام در حال حاضر فقط برای سیستم عامل های اندروید، iOS و ویندوز موبایل در دسترس است. بنابراین کاربرانی که سیستم عامل های لینوکس یا BlackBerry دارند، نمی توانند به طور مستقیم از این برنامه استفاده کنند.

 


3.جمعی بودن قابلیت های حریم خصوصی محتواها
 

یکی از نقاط ضعف فنی اینستاگرام، نبودن امکان نمایش بعضی از پست ها به صورت Public یا Private است. چراکه برای تنظیم پرایوت یا پابلیک بودن محتواها فقط می توان یکی از گزینه های Public یا Private را به صورت جمعی و برای تمام محتواها انتخاب کرد.

 


4.وجود تبلیغات طاقت فرسا
 

در عین حال که اینستاگرام یکی از بهترین ابزارها برای بازاریابی و تبلیغات است، تعداد تبلیغات موجود در این رسانه گاهی کاربران را بمباران می کند. این ویژگی یکی از معایب اینستاگرام است که کار را علاوه بر کاربران، برای کسب و کارها نیز سخت می کند.

مزایا و معایب اینستاگرام


5.اعتیاد آور بودن
 

اینستاگرام به شدت این پتانسیل را دارد که کاربران را به خود معتاد کند. به طوری که در حال حاضر تعداد زیادی از کاربران این رسانه، توانایی کنترل میزان استفاده خود را از آن ندارند. به همین دلیل نیز ممکن است ناگهان تصمیم بر دیلیت اکانت اینستاگرام خود بگیرند.

  • هلیا
  • ۰
  • ۰

10 معیار برای خرید تیشرت

 

دلایل محبوبیت و فروش فوق العاده تیشرت زنانه
 

بنابراین تیشرت یک پوشش ساده، راحت و خنک است که اغلب دارای کمترین تزئینات می باشد. محبوبیت این لباس باعث فروش فوق العاده آن در سراسر جهان شده است. بنابراین می توانیم بگوییم که تیشرت ها به عنوان یک لباس کلاسیک از گذشته تا به امروز جایگاه خود را در استایل های مردانه و زنانه همچنان حفظ کرده اند.

 


تأثیر صنعت چاپ بر تزئینات تیشرت دخترانه
 

با پیشرفت صنعت چاپ تغییرات بسیاری در تزئینات لباس ها ایجاد شد به این صورت که انواع شعارهای ورزشی، سیاسی و تبلیغاتی بر روی تیشرت ها جای گرفت. با گذشت زمان تیشرت های ارزان قیمت به بازار  پوشاک وارد شد و به این ترتیب، تیشرت به یکی از محبوب ترین لباس های طول تاریخ تبدیل شد.

 


استایل راحت و ساده
 

شاید تا به حال متوجه این موضوع شده باشید که تیشرت از جمله لباس هایی است که در هنگام خرید کمتر به مدل و همچنین تن خور آن توجه می کنیم. خرید تیشرت طرح دار . اما چرا؟ چون این لباس در گروه لباس های غیررسمی قرار دارد، بنابراین کمترین توجه را در انتخاب مدل و نحوه ست کردن آن با سایر لباس ها به خرج می دهیم.

 

10 معیار برای خرید تیشرت


جنس تیشرت ها
 

تیشرت ها از الیاف متنوعی ساخته می شوند. اما تیشرت نخی، تیشرت پلی استر، تیشرت ویسکوز جزو پرفروش ترین تیشرت های مردانه ها محسوب می شوند. همچنین تیشرت مردانه از لحاظ یقه به چندین دسته تقسیم بندی می شوند. از جمله تیشرت های مردانه می توان به تیشرت یقه گرد، تیشرت یقه هفت و مدل پولوشرت اشاره کرد. اما همه تیشرت ها به طور یکسان ساخته نمی شوند. بنابراین نحوه شناخت این تفاوت ها – زمانی که شما یک تیشرت را خریداری می کنید می تواند بسیار ارزشمند باشد. این مقاله قصد دارد به این عوامل ساده اما موثر نگاه کند.

 

10 معیار برای خرید تیشرت


معرفی 10 معیار خرید تیشرت
 

1.نوع پارچه
 

انتخاب تیشرت با توجه به پارچه و محتوای فیبر باید صورت گیرد. خرید تیشرت ساده را سایت ما تجربه کنید. پارچه تیشرت معمولا 100٪ پنبه یا ترکیبی از فیبرهای پنبه ای و مصنوعی یا 100٪ پلی استر یا ترکیبی از فیبر مصنوعی، پنبه و رون است. برای ساخت تیشرت های ارزان تر از پارچه های ارزان تر استفاده می شود، همچنین از اسپندکس پنبه نیز برای تیشرت های کششی استفاده می شود. به عنوان مثال از… Interlock Knit (پارچه دو طرفه) برای تیشرت های کشی و بادوام مورد استفاده قرار می گیرد. با این وجود پارچه جرسی نازک تر است و به اندازه پارچه دو طرفه بادوام نمی باشد.
 

 

2.طرح چاپ شده


طرح های چاپ شده بر روی تیشرت برای بعضی از افراد، گاهی اوقات ممکن است اولویت داشته باشد حتی نسبت به نوع پارچه و یا هر چیز دیگری. آثار هنری، نقل قول ها و غیره بر روی سطح تیشرت معمولا چیزی است که افراد را در وهله اول جذب می کند و به این صورت ممکن است؛ ملاحظات دیگر از بین برود و محو شود.
 

 

3.اندازه و سایز تیشرت


متناسب بودن سایز تیشرت با اندام شما یکی از 10 معیار خرید تیشرت محسوب می شود. در هنگام خرید حضوری می توانید با پرو کردن لباس از متناسب بودن اندازه آن با سایز خود مطمئن شوید اما در خریدهای آنلاین مقداری شرایط فرق دارد چون سایزبندی بین مارک ها و برندها متفاوت است. بهتر است با یک متر، عرض شانه و اندازه سینه خود را اندازه گیری کنید و سپس نمودار اندازه گیری را برای هر نام تجاری و برند بررسی کنید. یکی از مواردی که باید توجه داشته باشید این است که پنبه در اثر شستشو دارای آبرفت می شود، بنابراین در هنگام خرید یک تیشرت با الیاف پنبه ای نیاز به یک یا دو سایز بزرگتر از اندازه خود دارید.
 

 

4.تیشرت به عنوان یک لباس رسمی یا غیررسمی؟


من در مورد هدف شما از پوشیدن تیشرت صحبت می کنم، شما معمولا تیشرت را دررویدادهای غیررسمی و استایل های روزانه می پوشید. خرید تیشرت دخترانه با بهترین کیفیت و طرح از فروشگاه پوشاک کوهستانی. رفتن به ورزشگاه یا بازی کردن در یک بازی فوتبال یا یک دورهمی با دوستان خود جزو محیط هایی هستند که اغلب در آنجا تیشرت می پوشید.

 


5.قیمت


میزان مبلغی که می خواهید صرف خرید تیشرت نمایید به عنوان یکی از 10 معیار خرید تیشرت لحاظ می گردد. توجه به قیمت در هنگام خرید تیشرت بسیار مهم می باشد، اما این یک موضوع بسیار شخصی است. بنابراین شما آنچه را که می توانید بپردازید خریداری کنید.

 


6.برش تیشرت و سبک ست نمودن آن با سایر لباس ها


شایع ترین مدل تیشرت همان تیشرت آستین کوتاه یا یقه گرد است. با این وجود مدل های مختلف تیشرت باعث شده تا در استایل های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

 

10 معیار برای خرید تیشرت


7.رنگ تیشرت
 

این موضوع به اولویت شخصی شما بستگی دارد – و بسیاری از عوامل دیگر مانند بهترین ترکیب رنگ با توجه به چرخه رنگ و همچنین ست نمودن تیشرت با سایر لباس هایتان.

 


8.کیفیت پارچه
 

پارچه های باکیفیت – پارچه هایی که در اثر شستشو دچار آبرفت و تغییر رنگ نمی شوند. به عنوان مثال در پارچه های بی کیفیت، محو شدن رنگ تیشرت که بعد از یک شستشو اتفاق می افتد آن را به یک محصول غیر قابل انعطاف تبدیل می کند – این موضوع کابوس و واقعیت برخی از تیشرت های موجود در بازار پوشاک هستند. خرید تیشرت

 


9.به دوخت لباس توجه کنید
 

دوخت لباس یکی از 10 معیار خرید تیشرت به شمار می رود. دوخت شیک، یکدست و زیبا علامتی از کیفیت لباس می باشد. دوخت های نامرتب و شل و وارفته نشان از بی توجهی تولیدکننده نسبت به کیفیت محصول است.

 


10.به برچسب مراقبت روی لباس توجه کنید
 

برچسب مراقبت از تیشرت به شما می گوید که چگونه و به درستی از تیشرت مراقبت کنید. همچنین چیزهای دیگری وجود دارد که برچسب لباس ممکن است به شما بگوید. برای خرید تیشرت نخی با بهترین طرح و کیفیت عالی می توانید به فروشگاه پوشاک کوهستانی مراجعه کنید.

 

 

10 معیار برای خرید تیشرت


وزن پارچه
 

اگر دارای علامت GSM است، به وزن پارچه اشاره دارد. وزن پارچه معمولا به عنوان نشانه ای از دوام پارچه در نظر گرفته می شود. 180-200 GSM برای یک پارچه تیشرت سنگین ترجیح داده شده است و 130-160 GSM برای یک تیشرت با کیفیت خوب، وزن متوسط به شمار می رود. معمولا این موارد در برچسب مراقبت لباس نشان داده شده است. نحوه نگهداری از پارچه و نحوه شستشو در برچسب مراقبت لباس به وضوح نشان داده می شود. به طور مثال تیشرت هایی که از پنبه صد در صد تولید شده اند دارای چروک پذیری بیشتری هستند و شاید شما نتوانید مدام تیشرت پنبه ای خود را اتو بکشید. نقطه ضعف دیگر در نگهداری تیشرت مربوط به چاپ های سطوح تیشرت است که نیاز به مراقبت دارند.

  • هلیا
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت هوشمند و اتوماتیک خبری

طراحی سایت خبری و خبرخوان اتوماتیک
 

امروزه تعداد دنبال کنندگان خبر از طریق سایت های اینترنتی و شبکه های مجازی در حال رشد است. هم چنین می توان بیان کرد که سایت های خبری نیز استقبال کنندگان خاص خود را دارد.بدین منظور برای طراحی این سایت ها می توان از تکنیک طراحی سایت خبرخوان اتوماتیک یا RSS بهره برد که با دریافت بازدید بالا، زحمت کمی نیز برای مدیر سایت به همراه خواهد داشت.


در ادامه به بررسی طراحی سایت خبرخوان اتوماتیک می پردازیم تا شما را با این شیوه و ویژگی های آن آشنا سازیم:

 


تکنولوژی طراحی سایت خبری اتوماتیک
 

با استفاده از خبرخوان RSS می توان اخبار داغ و به روز را توسط ربات های هوشمند جمع آوری کرد و در سایت قرار داد. این ربات ها به شیوه ای عمل می کنند که اخبار مهم را در دسته بندی های مختلف در قسمت پایگاه داده جمع آوری می کنند و در بستر سایت خبری طراحی شده، آن را منتشر می نمایند. در واقع با استفاده از سایت های خبرخوان اتوماتیک نیازی به تولید محتوا به صورت دستی و به روز رسانی مطالب توسط شخص خاص نمی باشد. تمامی مطالب مورد نیاز سایت می تواند توسط ربات ها در سایت درج شوند. اما لازم به ذکر است که بدانید در این سایت های خبری شما می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. به گونه ای که هم از ربات ها کمک بگیرید و مطالب روز را در دسته بندی های تعیین شده درج نمایید و هم به صورت دستی نیز مطالب خبری خود را در سایت وارد کنید.

 


بهینه سازی سایت خبری، افزایش بازدید:
 

با استفاده ی سایت های خبری از سیستم طراحی سایت خبرخوان اتوماتیک، می توان رتبه ی سایت خبری خود را روز به روز افزایش داد و در نتیجه تعداد بازدیدکنندگان سایت نیز رو به رشد خواهد رفت. تحقق این امر به گونه ای است که بدون نیاز به مدیریت محتوا می توانید روزانه مطالب مهم و خبرهای خاص را در سایت خود درج نمایید و به رتبه ی سایت خود در مرورگرها کمک کنید.

 


سئوی سایت در طراحی سایت خبرخوان خودکار
 

ممکن است این سوال برای شما نیز به وجود بیاید که آیا استفاده از مطالب سایت های دیگر برای سایت خبری
 

 

اتوماتیک در سئوی سایت تاثیر منفی خواهد داشت یا خیر؟
 

در پاسخ باید گفت که برای این مسئله نیز راه حلی اندیشیده شده است تا سئوی سایت شما به خوبی رعایت شود. بدین منظور با درج لینک ها و منتشر کردن منبع خبری، قانون کپی رایت نیز رعایت می شود و می توان با خیالی آسوده به انتشار محتوا پرداخت و سئوی مناسبی را نیز در انتظار داشت.

طراحی سایت هوشمند و اتوماتیک خبری


امکانات وب سایت خبرخوان هوشمند
 

سایت های خبری می توانند بر طبق علایق و سلیقه های متفاوت طراحی و پیاده سازی شود که برای اینکار نیاز به طراح سایت حرفه ای و با سلیقه می باشد تا شما را در دستیابی به هدفتان یاری رساند.
در ادامه برخی امکانات سایت خبرخوان اتوماتیک را یادآور خواهیم شد:
   

 

• قابلیت ایجاد دسته بندی برای اخبار:
 

این قابلیت می تواند شامل دسته بندی های مختلفی همچون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی و... باشد.
  

 

  • قابلیت جستجوی پیشرفته اخبار:
 

قابلیت جستجو به صورتی است که کاربر می تواند دسته بندی هایی همچون گلچین اخبار، اخبار تصویری، اخبار روز و... را نیز در سایت جستجو کند.

 


• قابلیت اجرای سیستم نظرسنجی
  

 

• قابلیت نمایش آماری اطلاعات
 

همچنین مختصری از امکانات پنل مدیریت این سیستم خبرخوان به شرح زیر می باشد :


1.    امکان مدیریت اخبار
2.    صفحه ساز داینامیک
3.    مدیریت خبرخوان به دو روش : با استفاده از rss  و بدون نیاز آر اس اس
4.    مدیریت دیدگاه
5.    دسته بندی ها

6.    سیستم تبلیغات بنری و محتوایی
7.    و امکانات دیگر که از طریق دموی این سیستم قابل مشاهده میباشد

 


ویژگی های وب سایت خبرخوان هوشمند
 

از ویژگی های مثبت اسکریپت خبرخوان هوشمند RSS می توان موارد زیر را خاطر نشان کرد:


طراحی سایت خبری و خبرخوان هوشمند به صورت ریسپانسیو و mobile friendly
رعایت نکات سئو در طراحی وب سایت خبرخوان به شیوه ای تخصصی و حرفه ای
بهینه سازی سایت برای سرعت لودینگ
دارای پنل مدیریت آسان و تخصصی
اجرای مگامنو به شیوه ای جذاب و حرفه ای و با قابلیت مدیریت منوها
دارای قابلیت نمایش آرشیو و دسته بندی پیشرفته اخبار
دارای سیستم برچسب زدن خودکار برای مطالب
دارای سیستم realtime برای خواندن اخبار و مطالب بصورت لحظه ای و  on time
دارای سیستم ذخیره و بهینه ساز خودکار تصاویر
دارای بخش تنظیمات برای فونت و سایز فونت
دارای نقشه سایت برای دیتا های بسیار زیاد (big Sitemap)و مدیریت آن
دارای سیستم مدیریت اخبار و تنظیمات
و...


مواردی که در بالا بیان شد تنها ویژگی هایی چند از طراحی سایت خبرخوان می باشد که بیان ویژگی های کامل آن در این مطلب نمی گنجد.
 

 

مسائل فنی وب سایت خبر خوان اتوماتیک
 

از ملزومات ایجاد یک سایت خبری اتوماتیک کدنویسی و برنامه نویسی به شیوه هوشمند و اتوماتیک می باشد تا بتوان عملکرد خودکار سازی را برای آن اعمال کرد. کدهایی که توسط طراح سایت برای اینگونه سایت های خبری نوشته می شود از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. زیرا کدهای باکیفیت و اصولی، اساس کار سایت خبری شما می باشد. طراحی سایت خبری اتوماتیک می بایست دارای سرعت مناسب برای حجم ترافیک بالا باشد. زیرا این امر واضح است که سایت خبرخوان شما دارای تعداد بازدیدکننده های زیادی خواهد بود که در صورت ورود حجم زیاد کاربر، سایت می بایست بتواند پاسخگوی این شرایط بدون قطعی و کندی سایت باشد. هم چنین می بایست سایت خبری اتوماتیک به صورت سازگار با موبایل و دیگر دستگاه ها طراحی شده باشد، زیرا حجم زیادی از کاربران از تلفن های همراه برای جستجو در سایت ها استفاده می نمایند. هم چنین علاوه بر رعایت تمام نکات فوق، سایت می بایست با توجه به اصول و نکات سئو طراحی شده باشد تا در جستجوی مرورگرها از رتبه بندی مناسبی برخوردار شوند.

طراحی سایت هوشمند و اتوماتیک خبری


ویژگی ظاهری طراحی سایت خبری
 

ظاهر سایت همیشه برای ما اولویت بالایی دارد . در قسمت ظاهری و دیزاین طراحی وبسایت خبری یک قابلیت منحصر به فرد به اسم Dark Mode وجود دارد. این حالت که در سال های اخیر بسیار در میان طراحی سایت و گوشی های موبایل مطرح شده است، در صورت فعال شدن نور صفحه نمایش را کمتر می کند و با کاهش فشار چشم، ارگونومی تصویری را بسیار بهبود می بخشد و بدون کم کردن قابلیت خوانایی استفاده از سایت در شب را آسان تر می کند.

 

http://jacobz.4kia.ir/info2/409763/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D8%A8%D8%B1-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

  • هلیا