مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

سلام من هلیا هستم.در وبلاگ من شما می توانیدجدیدترین اطلاعات و اخبار علوم دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.جدیدترین اطالاعات و اخبار دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی لوگو،طراحی گرافیکی،دنیای تکنولوژی و... رادنبال کنید

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت فروشگاهی هیرکانا

طراحی سایت فروشگاهی هیرکانا

امروز طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی یک ضرورت برای کسب و کارها است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند. فروشگاه اینترنتی امکان خرید غیر حضوری را برای مشتریان و نیازمندان محصولات شما فراهم میکند و این میتواند بزرگترین و مهمترین ویژگی برای فروشگاه های اینترنتی باشد.

با توجه به فراهم شدن بستر خرید اینترنتی و افزایش تمایل مشتریان به این سبک از سفارش، حضور پر رنگ فروشندگان کالا در محیط مجازی به امری قابل توجه تبدیل شده است. عوامل زیادی وجود دارد که باعث میشود یک سایت فروشگاهی را “خوب” قلمداد کنیم. طراحی یک فروشگاه آنلاین باید به گونه ای باشد که حس امنیت در خرید و اعتماد را به کاربر القا کرده و او را به مشتری دائمی تبدیل کند.

همیشه اولین مراجعه مشتری به فروشگاه و هچنین نحوه استقبال فروشنده، نقشی مهم در تصمیم گیری وی برای خرید دارد؛ این نکته در مورد یک فروشگاه آنلاین نیز صادق است. سایتی که بر مبنای اصول روانشناسی خرید، عناصر بصری مناسب و استراتژی دقیق فروش طراحی شده باشد، به عنوان یک فروشنده آنلاین حرفه ای و آگاه برای شما عمل میکند.

اگر هدف شما از طراحی سایت فروشگاهی ورود به عرصه رقابت با سایت ها و شرکت های رقیب است، حتما طراحی سایت اختصاصی فروشگاه اینترنتی لازمه موفقیت فروشگاه آنلاین کسب و کار شماست. مسلم است چنین نیاز را نمیتوان به هیچ وجه با ساخت سایت فروشگاه اینترنتی توسط فروشگاه ساز های آنلاین تامین کرد، چرا که طراحی بصری وبسایت شما در طراحی اختصاصی سایت فروشگاهی، مطابق با نیاز و سلیقه شما و مشتری نهایی‌تان و با نیم نگاهی به فروشگاه های اینترنتی موفق بازار طراحی می شود و همچنین اصول افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه سئو سایت نیز بر اساس نوع فعالیت شما به نحو شایسته انجام می پذیرد. علاوه بر اینها در آینده پیاده سازی امکانات خاص در جهت رسیدن به فروش بیشتر با طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی قابلیت توسعه بالاتری خواهد داشت.

چرا نیاز به طراحی سایت فروشگاهی هیرکانا دارید؟

با توجه به فراهم شدن بستر استفاده از پرداخت اینترنتی و از سوی دیگر مشکلاتی مانند ترافیک، ازدحام جمعیت و نداشتن وقت کافی برای خرید حضوری، این روزها تمایل افراد برای خرید کالا به صورت اینترنتی رو به افزایش است. هر کسی دوست دارد بدون خروج از منزل یا محل کار، سریعا وارد سایت یک فروشگاه اینترنتی شده و محصول خود را خریداری کند. بنابراین توجه به مسئله ساخت  سایت فروشگاهی برای کسب و کارهای سنتی، افزایش یافته است.

استفاده از خدمات طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای این امکان را به شما خواهد داد که بتوانید بازار هدف خود را که شامل مشتریان یک محله و شهر خاصی هستند را توسعه داده و در سطح کلان کشوری آنها را جذب کنید. این کار باعث دیده شدن بیشتر خدمات و محصولات شما شده و خواهید توانست به راحتی بازار بزرگی از مشتریان را به خود جذب کنید.

امروزه همین که سر بر رختخواب بگذارید و صبح که برای فعالیت روزانه از خواب بیدار می شوید، خواهید دید که یک فروشگاه جدید در اینترنت راه‌اندازی شده که سعی دارد مشتریان بیشتری را به خود جذب کند. سرعت رشد سایت‌های فروشگاهی و رقابت در آنها به قدری شدید است که با هر لحظه دست روی دست گذاشتن مشتریان زیادی را از دست خواهید داد. پس از همین ابتدا لازم است که شروع به یادگیری آموزش طراحی سایت فروشگاهی کرده و یا اینکه از سایت‌هایی مانند وبزی که امکان فروش اینترنتی محصولات را برای شما فراهم خواهند کرد، کمک بگیرید.

طراحی سایت فروشگاهی موفق

هدف هر شخصی از طراحی سایت متفاوت میباشد و به نوع کسب و کار مربوط میشود. هر سایتی برای هدف خاصی طراحی میشود. در دنیای امروز که همه چیز با سرعت در حال پیشرفت و حرکت میباشد، داشتن یک وب سایت به راحتی میتواند کسب و کار شما را به عموم مردم معرفی کند. لازم به ذکر است که هیچ محدودیتی در نوع شغل و داشتن سایت وجود ندارد و هر شخصی با هر شغلی میتواند یک سایت داشته باشد. اما موضوع بسیار مهمتر از داشتن یک وب سایت، داشتن یک سایت حرفه ای با اصول طراحی و بهینه سازی و هدف گذاری صحیح در سئو میباشد.

آیا قصد طراحی وب سایت فروشگاهی برای خود دارید و نگران هدر رفتن زمان و پول خود هستید ؟ رعایت چه نکاتی در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی می تواند تا حد زیادی منجر به موفقیت آن شود ؟

واقعیت این است که تا زمانی که طراحی وب سایت شما تکمیل نشود و اصطلاحا سایت بالا نیاید و بازدید کننده دریافت نکند نمی توان تخمین درستی در مورد موفقیت و نرخ تبدیل سایت زده شود.

یکی از مهمترین مسائلی که برای موفقیت این گونه وب سایت ها الزامی است ، توجه به نکات سئو سایت فروشگاهی  است تا از این طریق وب سایت شما در جستجوی گوگل شناسایی و ترافیک و بازدیدکننده به خود جذب نماید.اما در این مقاله قصد نداریم در مورد سئو وب سایت  صحبت کنیم بلکه هدف ارائه نکاتی است که در طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای و موفق لازم است رعایت شود.

در این مقاله چند نکته بسیار مهم در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ذکر شده است، هرچند رعایت این نکات ، موفقیت وب سایت شما را کاملا تضمین نمی کند اما مطمئنا توجه به آنها وضعیت فروش و بازده وب سایت را بسیار بهتر خواهد نمود.

کدام تکنولوژی و روش طراحی برای سایت های فروشگاهی بهتر است؟

سایت های اختصاصی عموما یا توسط PHP طراحی می شود یا ASP.NET که هرکدام مزایای مخصوص به خود دارند. برای مثال برای طراحی سایت های فروشگاهی در شرکت ما از php و الگوی بسیار پیشرفته Laravel استفاده می شود که از نظر امنیت و کیفیت حرف اول را در دنیا می زند و به همین دلیل هم هزینه و زمان بیشتری برای طراحی نیاز دارد

مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی هیرکانا

  • گفتگو و نیاز سنجی
  • ارائه طرح اولیه طراحی سایت فروشگاهی
  • تایید طرح اولیه
  • شروع طراحی و ساخت فروشگاه اینترنتی
  • ارائه نسخه آزمایشی طراحی فروشگاه اینترنتی و
  • اعلام اصلاحات توسط مشتری
  • رفع ایرادات
  • راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی در دامنه اصلی

برخی از ویژگی های طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی شرکت هیرکانا پرداز :

1- طراحی وب سایت فروشگاه به صورت کاملا اختصاصی و متناسب با نوع فروشگاه و مخاطبان هدف

2- زبان های کد نویسی : PHP, HTML5, CSS3, JQuary, Bootstrap

3- استفاده از سرورهای پر سرعت و بدون محدودیت در فضا و پهنای باند

4- اختصاص SSL Certificate به تمام وب سایت های فروشگاهی جهت حفظ امنیت تراکنش های مالی

5- اشراف کامل به کلیه مراحل دریافت نماد اعتماد الکترونیک و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال

6- بدون محدودیت در افزودن امکانات جدید و مورد درخواست مشتریان

7- آنالیز و انجام سئو سایت فروشگاهی به صورت تخصصی در صورت درخواست مشتریان

برخی از امکانات وب سایت های فروشگاهی تخصصی هیرکانا:

1- فیلتر کردن و دسته بندی حرفه ای و پرسرعت محصولات بر اساس پارامترهای موجود - گروه محصولات، برند، رنج قیمت و...

2- طراحی مسیر خرید کالا به ساده ترین شکل و با کمترین کلیک

3- پنل مدیریت فارسی و کاربردی بسیار ساده جهت ثبت محصولات ، ویژگی ها ، دسته بندی ها ، مقالات ، اخبار ، اعمال تخفیف ها ، پیشنهادات ویژه و ..

4- قابلیت تعریف کاربران مختلف با دسترسی های متفاوت در پنل مدیریت

5- کاهش یا افزایش تمام قیمت ها با یک دکمه (مثلا تمام قیمت ها 20% افزایش یابد)

6- امکان تغییرات آنی در وب سایت توسط مدیر سایت تنها با یک کلیک مثلا نا موجود یا موجود شدن محصولات

7- اختصاص تگ Title ، Meta Description ، H1 و .. برای هر صفحه به صورت خودکار با امکان ویرایش

8- طراحی کاملا ریسپانسیو برای نمایش و کارکرد صحیح در موبایل و تبلت

9- تولید خودکار URL بر اساس اصول سئو

برخی از فاکتورهایی که لازم است در هنگام طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای و موفق به آنها توجه شود:

راه‌اندازی یک کسب و کار آنلاین در هر زمینه نیازمند تحقیق و بررسی دقیقی است که بتوانید در این زمینه موفق شوید. بعد از راه‌اندازی سایت شما باید بتوانید به کمک علم سئو و بازاریابی اینترنتی، روی فروش بیشتر محصولات و دیده شدن بیشتر محصولات فروشگاه اینترنتی خود توسط مشتریان تمرکز کنید. در اینجا به معرفی برخی امکانات رایج که می‌تواند تاثیر ویژه‌ای روی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی داشته باشد می‌پردازیم.

1- نمایش پیشنهادات ویژه در صفحات مختلف فروشگاه

درست مشابه یک فروشگاه سنتی، صفحه اصلی و بخش‌های بالایی و انتهایی صفحه یک فروشگاه اینترنتی ویترین آن فروشگاه را تشکیل می‌دهند. شما باید بتوانید ویترین فروشگاه اینترنتی خود را به گونه‌ای بسازید که مشتریان را به خریدار واقعی تبدیل کنید. این ویترین را می‌توانید به کمک نمایش پیشنهادات ویژه، تخفیفات دوره‌ای، جشنواره‌های فروش، برگزاری مسابقه و با ظاهری مناسب و کاربر پسند ایجاد کنید.

2- ایجاد امکانات مناسب

این امکانات باعث خواهد شد که مشتریان در هنگام خرید و استفاده از فروشگاه اینترنتی راحت باشند و راحت بودن آنها یک اصل مهم برای افزایش فروش بیشتر و محبوبیت فروشگاه اینترنتی شما خواهد بود که موارد زیر از جمله پر کاربردترین آنها هستند.

  • قابلیت جستجو و فیلتر گذاری روی محصولات برای یافتن سریع محصول
  • فراهم کردن روش های پرداخت متنوع
  • نقد و بررسی محصولات توسط مشتریان
  • انتخاب روش‌های ارسال محصول
  • خرید کاملا اتوماتیک بدون نیاز به منتظر گذاشتن مشتری برای تایید فرآیند خرید
  • امکان مشاهده جزئیات محصول به صورت جامع و کامل
  • امکان ارائه کدهای تخفیف به مشتری
  • سیستم سبد خرید و گزارش گیری حرفه‌ای برای اطلاع از آخرین وضعیت سفارشات
  • و

3- طراحی ساده و بدون پیچیدگی

تحقیقات نشان داده که طراحی های پیچیده و بهم ریخته در وب سایت به میزان زیادی از موفقیت و نرخ تبدیل وب سایت فروشگاهی می کاهد.

بهترین فروشگاه های آنلاین از طراحی ساده و واضح پیروی می کنند.البته به این معنی نیست که برای رسیدن به چنین هدفی از اطلاعات مورد نیاز کاربر در مورد محصول ، یا عکس های آن بکاهید.بلکه باید توجه داشته باشید که متن های بیش ازحد و عکس و ویدئوهای خیلی زیاد در وب سایت شما هیچ تاثیری بجز سردرگم کردن کاربر ندارد.

4- استفاده از تصاویر با کیفیت

هیچ تردیدی نیست که یکی لوازم موفقیت وب سایت فروشگاهی وجود محتوای منحصر به فرد و با کیفیت است. تصویر و عکس نیز همانند اطلاعات متنی جزئی از محتوای سایت محسوب می شود و لازم است هر محصول شما دارای عکسهایی با کیفیت و واضح باشد.عدم وجود تصویر یا استفاده از تصاویر با کیفیت پایین، تاثیر منفی زیادی بر اطمینان کاربر از محصول و همچنین خرید از وب سایت شما خواهد گذاشت.

در مورد عکس و تصویر محصول دو راه حل جود دارد:

  • استفاده از تصاویر آماده یا استوک در اینترنت
  • تهیه عکس برای هر محصول از طرف خود شما

در صورتی که از نظر مالی و منابع توانایی کافی دارید بهتر است روش دوم را انتخاب کنید و خودتان از محصولات عکس های حرفه ای و با کیفیت در زوایای مختلف تهیه کنید.این کار یکی از بهترین روش هایی است که می توانید میان خود و رقبایتان تمایز قرار دهید و ظاهری حرفه ای تر از خود به نمایش بگذارید. تجربه نیز نشان که کاربران هم کاملا قابلیت درک این وجه تمایز را دارند و اطمینان بیشتری به وب سایت های فروشگاهی که عکس های منحصر خود را تولید می کنند خواهند داشت.

البته در صورتی که این امکان برایتان فراهم نیست تلاش کنید عکس های آماده ای که در اینترنت و یا به روش های دیگر تهیه می کنید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند و زوایای مختلف محصول را (در صورت نیاز) در بر گیرند.

5- انتخاب هوشمندانه رنگ ها

ممکن انتخاب رنگ در طراحی سایت مسئله مهمی به نظر نرسد اما حقیقت این است که تم های رنگی نقش موثری در موفقیت یا عدم موفقیت یک وب سایت ایفا می کنند.

استفاده از رنگ های زیاد در طراحی سایت فروشگاهی باعث سردرگمی کاربران می شود و برعکس استفاده از تنها یک رنگ در طراحی سایت باعث می شود وب سایت شما خسته کننده و کسالت آور باشد.

در مورد تم ها و ترکیب های مختلفی رنگی متناسب با نوع فعالیت و برند خود تحقیقات لازم را به عمل آورید تا در نهایت به بهترین نتیجه برسید.

نکته : رنگ هایی که برای دکمه های مهم وب سایت مانند دکمه " افزودن به سبد خرید" استفاده می کنید تاثیر بسیار چشمگیری بر نرخ تبدیل وب سایت خواهد گذاشت.

6- قرار گیری مهمترین اطلاعات در بالای سایت

منظور از فضای بالای سایت قسمت منو یا Header نیست. برای مشخص شدن این فضا ، هر صفحه سایت را بوسیله یک خط افقی فرضی به دو بخش مساوی تقسیم کنید. منظور ما در اینجا بخش هایی از صفحه است که در بالای خط قرار می گیرند. این همان فضایی است که بیشترین توجه کاربر را در ثانیه های ابتدایی ورود به خود جلب می کند و بهتر است قیمت ، تخفیف ها و تصاویر واضح محصولات و حتی یک توضیح کوتاه در این بخش قرار گیرد.

7- توجه به روند خرید و پرداخت

یکی کارهایی که منجر به ترسیدن و فراری دادن کاربران از یک فروشگاه آنلاین می شود ، فرایند پیچیده سفارش و خرید نهایی کالا است.لازم فرایند خرید کاربران از ابتدا تا انتها کاملا بررسی شود و در کوتاهترین مسیر و ساده ترین روش انجام گیرد.

یکی نکات مهم هنگام طراحی سایت فروشگاهی این است که صفحه ای که مربوط به تایید نهایی خرید محصول است کاملا ساده و خالی از هرگونه تبلیغ یا پیشنهاد محصولات دیگر باشد. لازم است تمرکز اصلی کاربر در این صفحه روی تایید نهایی خرید قرار گیرد و از اضافه کردن هر اِلِمانی که باعث حواس پرتی کاربران در این مرحله شود باید اجتناب نمود.

آیا نحوه طراحی سایت فروشگاهی در موفقیت آن تاثیر دارد ؟

هم بله و هم خیر. در حقیقت اگر شما فقط یک وب سایت زیبا داشته باشید که عناصر آن به درستی در مکان های مناسب چیده نشده باشد یا بدلیل استفاده از تکنولوژی های قدیمی به درستی کار نکند هیچ فایده ای نداشته و کاربران را فراری خواهد داد.اما اگر وب سایت، از نظر اصولی و تکنیکی به درستی ساخته و پرداخته شود ، استفاده از یک طراحی (Design) خوب می تواند کمک بسزایی در جذب مخاطب و موفقیت آن داشته باشد.پس زیبایی به تنهایی برای موفقیت سایت فروشگاهی کافی نیست.

سایت های فروشگاهی اختصاصی چه مزایایی دارند؟

اگر وب سایت فروشگاهی بصورت اختصاصی طراحی شود ( نه با استفاده از CMS های آماده وردپرس و ..) هیچ محدودیتی در امکانات و همچنین گستردگی نخواهد داشت.شما می توانید از صاحبان وب سایت های فروشگاهی وردپرس و جوملا در این موارد سئوال کنید. درصورت تمایل ما می توانیم تعداد زیادی از صاحبان ناراضی وب سایت قالب آماده را به شما معرفی نماییم

طراحی سایت فروشگاهی چقدر زمان می برد؟

وب سایت های فروشگاهی اگر به صورت اختصاصی و حرفه ای طراحی شوند زمانی بین 30 تا 40 روز نیاز دارند.اما استفاده از قالب های آماده ویا CMS های آماده مانند ورپرس، زمان آماده سازی سایت را بسیار کم می کند.البته ما اصلا استفاده از قالب آماده یا ورپرس و جولا و.. را برای طراحی سایت فروشگاهی به دلیل مشکلات بی شمار آنها توصیه نمی کنیم

هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر است ؟

هزینه طراحی سایت بستگی به تکنولوژی های مورد استفاده ، امکانات مورد درخواست مشتری و .. دارد.

 قیمت طراحی وب سایت فروشگاهی (معمولی) براساس ویژگی های مختلفی که می توان به آن اضافه نمود بین 8.000.000 تومان  تا 30.000.000 تومان  محاسبه می شود.اما لازم است توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در مورد امکانات قابل ارائه در وب سایت های فروشگاهی حرفه ای هیرکانا پرداز وجود ندارد و برنامه نویسان با تجربه و خلاق این شرکت در هر زمانی می توانند ویژگی ها و امکانات فروشگاه آنلاین شما را ارتقاء بخشند. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ها می توانید به صفحه  قیمت های طراحی سایت  مراجعه فرمایید.

میخواهم سایت بخرم ، از کجا شروع کنم؟

برای خرید سایت کافیه نمونه سایت های آماده سایت ساز هیرکانارو از طریق منوی "خرید سایت" مشاهده کنید و یا برای طراحی سایت دلخواه و رونق کسب و کار خودتون و دریافت مشاوره رایگان با شماره 476252-021 تماس بگیرید کارشناسان سایت ساز هیرکانا به شما کمک میکنند تا با راه اندازی یه سایت حرفه ای برای خود ، کسب و کارتون رو رشد بدید و مشتریانی زیادی رو از طریق اینترنت و گوگل جذب کسب و کار خودتون کنید.

سایت به چه درد من میخوره؟

بیل گیتس میگه : اگه تا 3 سال آینده کسب و کار شما به صورت آنلاین نباشه ،به زودی تو بازار هم نخواهد بود ، این جمله به تنهایی اهمیت ورود به دنیای آنلاین و طراحی وبسایت یا خرید سایت رو نشون میده ، بنابراین اگه تاحالا اقدام نکردید ، بازار بزرگی از مشتریان رو از دست دادید و خوش بحال رقبای هوشیارتون شده...! خیلی از رقبا دارن از همین طریق کلی درآمد کسب میکنند پس همین امروز سایت خودتون رو راه اندازی کنید

چگونه رتبه سایت خودمو تو گوگل افزایش بدم؟

تو سایت ساز هیرکانا، علاوه بر خدمات خرید سایت و طراحی سایت ، پلن های سئو سازی گوگل هم ارائه میشه که شما میتونید با دریافت مشاوره رایگان ، سایت مورد نظرتون رو سئو کنید و فروشتون رو افزایش بدید برای مشاهده پلن های سئو سازی گوگل ، کلیک کنید. علاوه بر آن سایت های ارائه شده دارای بهینه سازی اولیه توسط طراح میباشند بنابراین نگرانی در این مورد جهت سهولت در افزایش رتبه گوگل سایت شما وجود نخواهد داشت.

لازمه هر کسب و کار دیده شدن توسط مشتری است. از طرفی به دلیل اینکه عمده کاربران از موتوهای جستجو برای یافتن موضوعات دلخواه خود استفاده می کنند، مهمترین وسیله برای دیده شدن شما همین موتورهای جستجو هستند و بر خلاف سیستم های فروشگاه ساز رایج، در ساخت فروشگاه اینترنتی وب رمز از پایه نکات مهم و اصلی افزایش رتبه و سئو سایت را در بر میگیرد و لذا اگر پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود به دنبال برندینگ و افزایش بازدید و فروش فروشگاه آنلاین خود با کمترین هزینه و بازدهی بالا هستید، کمک گرفتن از متخصصین بهینه سازی سئو، بهترین گزینه است. همین حالا با همکاران متخصص طراحی سایت وب رمز تماس بگیرید و از خدمات بهینه سازی سئو برای وب سایت خود بهره مند شوید.

با خرید سایت ، هاست دامنه هم دریافت میکنیم؟

بله ، با خرید سایت از سایت ساز هیرکانا، شما یک عدد هاست یکساله و یک عدد دامنه یکساله .IR به صورت کاملا رایگان هدیه میگیرید و بنابراین برای راه اندازی سایت خود نیازی به خرید جداگانه هاست یا دامنه نخواهید داشت.

آیا مدیریت سایت نیاز به دانش برنامه نویسی دارد؟

خیر ، مدیریت وب سایت های آماده سایت ساز هیرکانا، با استفاده از وردپرس میباشد و در نتیجه نیازی به دانستن دانش برنامه نویسی جهت مدیریت سایت نیست و شما میتونید به راحتی با آموزش هایی که در اختیارتون قرار میگیره ، سایتتون رو در محیط فارسی مدیریت کنید.

آیا امکان دریافت نماد اعتماد الکترونیکی برای سایت ها وجود دارد؟

اینماد یا نماد اعتماد الکترونیک به منظور تایید هویت و صلاحیت سایت‌های فروشگاهی از سمت مرکز توسعه تجارت الکترونیک اعطا می شود و فعالسازی آن نیاز به آدرس و ارایه نحوه فعالیت دارد.

شما میتونید با خرید سایت فروشگاهی نسبت به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی برای وب سایت خود اقدام کنید ، برای این منظور پس از راه اندازی سایت فروشگاهی خود ، در سایت اینماد ثبت نام میکنید و با تکمیل اطلاعات خواسته شده نسبت به صدور نماد اعتماد شما اقدام میشود ، در طی این فرایند کارشناسان سایت ساز هیرکانادر کنار شما جهت راهنمایی فرایند دریافت این نماد خواهند بود

آیا میتوان به همراه سایت ها اپلیکیشن موبایل هم داشت؟

بله به همراه ارائه سایت های فروشگاهی (برخی مدل ها مانند دیجی مارکت پلاس) اپلیکیشن فروشگاهی موبایل هم ارائه میشود که کاربران شما میتوانند به راحتی و بدون مشکل نسبت به خرید محصولات یا خدماتتون از طریق اپلیکیشن بدون نیاز به ورود به سایت خریداری کنند.

آیا طراحی سایت فروشگاهی وب‌رمز مجهز به درگاه پرداخت اینترنتی است؟

بله، تیم طراحی و توسعه وب‌رمز امکان خرید محصول توسط مشتریان را فراهم می‌کند، پس از دریافت اینماد و درگاه بانکی می‌توانید پرداخت آنلاین را فعال کنید یا از درگاه‌های واسط در سایت استفاده کنید.

آیا مشتری می‌تواند نحوه ارسال کالا را انتخاب کند؟

بله، با انتخاب نحوه ارسال کالا توسط کاربر، هزینه ارسال نیز در هزینه نهایی محاسبه خواهد شد.

آیا محدودیتی برای افزودن محصول و دسته‌بندی محصولات وجود دارد؟

برای افزودن محصول و گسترش دسته‌بندی محصولات برای سایت فروشگاهی شما محدودیتی وجود نخواهد داشت.

آیا سایت فروشگاهی طراحی شده توسط وب‌رمز در موبایل نیز به‌درستی نمایش داده می‌شود؟

باتوجه به آمار بازدید سایت ها، امروزه اکثر کارهای اینترنتی از طریق دستگاه های تلفن همراه هوشمند و تبلت صورت می پذیرد و روز به روز بر این میزان افزوده می شود. پس دیگر شکی نیست که انطباق نمایش وب سایت شما با انواع دستگاه های موبایل و تبلت امروزه یک ضرورت محسوب می شود. بر خلاف راه اندازی فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز های موجود در بازار، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به گونه ای باشد که فروشگاه اینترنتی به خوبی اندازه خود را با اندازه صفحه نمایش دستگاه هوشمند سازگار کند، به طوری که پیمایش در سایت به آسانی صورت پذیرد و کاربر مجبور نباشد جهت مشاهده تمامی قسمت های سایت شما و خرید دچار زحمت شود. علاوه بر این یکی از موارد مهم محبوبیت در بین موتورهای جستجو ویژگی طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن سایت های اینترنتی است.

تمامی سایت‌های اختصاصی و نیمه‌اختصاصی طراحی شده توسط وب‌رمز به صورت ریسپانسیو بوده و در حالت موبایل نیز نمایش صحیحی خواهد داشت.

پشتیبانی فنی فروشگاه آنلاین

پشتیبانی فنی مداوم و خدمات پس از فروش بعد از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی همواره یکی از اصول پایه و اهداف اصلی وب رمز در جهت جلب رضایت و تامین آسایش مشتریان بوده است. بر خلاف خدمات فروشگاه ساز های رایج در بازار، ما به ارتباط دائم و موثر با مشتریان و پیگیری و پاسخگویی نیازهای ایشان در قبال خدمات ساخت فروشگاه اینترنتی ارائه شده اعتقاد داریم و وظیفه خود می دانیم همواره به کیفیت خدمات پس از فروش خود توجه داشته و با بهبود کیفیت خدمات و پشتیبانی به خود افتخار می کنیم. سایت های طراحی شده در وب رمز همواره پشتیبانی خواهند شد تا کوچکترین دغدغه ای در خاطر شما بابت به روز رسانی امکانات وب سایت تان ایجاد نشود و با خیال راحت به کار توسعه تجارت آنلاین خود بپردازید.

فروشگاه آنلاین با آپتیام بالا

همیشه در دسترس بودن برای یک سایت نه به عنوان یک نیاز، که یک اصل اساسی است خصوصا با طراحی سایت فروشگاهی انتظار میرود که پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی شما ۲۴ ساعته در دسترس و قابل خدمت رسانی باشد. خرید هاست با کیفیت و با سرعت و آپتایم بالا، می تواند در دسترس بودن و افزایش بازدید و رتبه سایت به معنای واقعی را برای شما به ارمغان آورد. امکان طراحی سایت اختصاصی حرفه ای و کاملاً مناسب و سازگار با نیاز های کسب و کار شما، از مزایای دیگر طراحی سایت شرکت وب رمز می‌باشد.

نمونه طراحی سایت فروشگاهی

با توجه به رشد چشمگیر فروشگاه‌های اینترنتی در چند سال اخیر، بسیاری از کسب‌وکارها برنامه‌ریزی برای فروش خود را براساس داشتن یک فروشگاه اینترنتی بناکرده‌اند. وب رمز همواره سعی کرده است برای طراحی سایت فروشگاهی استانداردهای مهمی همچون ایجاد رابط کاربری UI جذاب برای رسیدن به تجربه کاربری UX مناسب، رعایت اصول سئو در کدنویسی، ایجاد پنل کاربری برای ثبت و پیگیری سفارشات با رابط کاربری جذاب و کارکرد آسان، واکنشگرایی برای موبایل و تبلت و سرعت بالای نمایش صفحات را مدنظر داشته باشد.

تیم طراحی شرکت هیرکانا پرداز با سالها تجربه در زمینه طراحی وب سایت های فروشگاهی کاملا نسبت به نیازهای صاحبان این نوع وب سایت ها و همچنین عوامل افزایش فروش و موفقیت یک فروشگاه آنلاین آگاهی کامل و جامعی دارند و همواره درحال بروز رسانی و افزودن امکانات جدید به پلتفورم های فروشگاهی خود می باشد.

امکانات و قیمت

امکانات

پایه

اختصاصی

VIP

طراحی تم اختصاصی برند فروشگاه

 

 

 

طراحی گرافیکی مینیمال جهت افزایش سرعت سایت

 

 

 

کدنویسی بهینه جهت تسریع اجرای سایت

 

 

 

کاملا ریسپانسیو و هماهنگ با گوشی و تبلت

 

 

 

امکان مدیریت کاربران

 

 

 

گالری محصولات

 

 

 

طراحی بخش اخبار

 

 

 

سامانه چت آنلاین با بازدیدکنندگان سایت

 

 

 

معرفی محصولات و خدمات

 

 

 

گالری نمونه کارها

 

 

 

صفحه درباره ما و معرفی

 

 

 

صفحه تماس با ما

 

 

 

تنظیمات امنیتی

 

 

 

امکان ایجاد نظرسنجی

 

 

 

طراحی سفارشی لوگو

 

 

 

انواع فرم ثبت اطلاعات کاربران

 

 

 

اضافه کردن زبان دوم سایت

 

 

 

طراحی بخش بلاگ

 

 

 

ایمیل اختصاصی

 

 

 

مشاوره دریافت سریع نماد اعتماد

 

 

 

درگاه پرداخت آنلاین

 

 

 

پرسش‌های متداول

 

 

 

پیشنهاد شگفت انگیز

 

 

 

پیکربندی تخصصی فروشگاه

 

 

 

ایجاد بی نهایت محصول

 

 

 

نمایش کالاهای پرفروش

 

 

 

قابلیت درج نظر مشتریان

 

 

 

بخش گزارشات بسیار دقیق

 

 

 

تعریف مدیران مختلف برای فروشگاه

 

 

 

سیستم عضویت و اشتراک

 

 

 

تعریف انواع کد تخفیف

 

 

 

SSL رایگان

 

 

 

میزبانی حرفه‌ای رایگان

 

 

 

پشتیبانی کامل سایت

 

 

 

زمان تحویل

 

 

 

شروع قیمت از

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

طراحی سایت فروشگاهی هیرکانا

 

https://hircana.com/web-design/ecommerce-website-design

 

 

  • هلیا