مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

سلام من هلیا هستم.در وبلاگ من شما می توانیدجدیدترین اطلاعات و اخبار علوم دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.جدیدترین اطالاعات و اخبار دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی لوگو،طراحی گرافیکی،دنیای تکنولوژی و... رادنبال کنید

  • ۰
  • ۰

نکات مهم در شروع سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

این راهنما نکات اساسی را که باید قبل از سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بدانید،  مطرح می کند. اگر راه خود را به این مقاله پیدا کرده اید، به احتمال زیاد در مورد مزایای سرمایه گذاری در املاک شنیده اید. همچنین، شما به سرمایه گذاری در املاک فکر کرده اید اما نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، یا گزینه هایی که درآمد فعالی ندارد، در نظر گرفته اید.

دلیل شما برای تحقیق در مورد این موضوع هرچه که است، قبل از ادامه به این موارد حیاتی توجه کنید. برخی از افراد میلیون ها دلار خود را از املاک و مستغلات با دانش سرمایه گذاری اندک یا بدون دانش به دست آورده اند. با این حال، دنیای املاک و مستغلات تکامل یافته است. انجام نکات مهم قبل از هر گونه تعهد مالی به طور قابل توجهی برای شما مفید خواهد بود.

اگر دانش مناسب و نکات سرمایه گذاری ملکی برای تصمیم گیری آگاهانه داشته باشید، سرمایه گذاری املاک می تواند بسیار سودآور باشد. هنگام سرمایه گذاری در املاک، هدف این است که پول شما برای شما کار کند و بازدهی کافی برای پوشش مالیات و خطرات علاوه بر سود داشته باشد.

موارد زیر نکات ضروری است که هنگام سرمایه گذاری در املاک و مستغلات باید بدانید، اما قبل از اینکه بخواهیم در مورد آن تحقیق کنیم، اصول اولیه مفهوم سرمایه گذاری در املاک را بررسی خواهیم کرد.

 

سرمایه گذاری در املاک چیست؟

املاک و مستغلات خود یک اصطلاح مرکب است که شامل زمین، سازه ها یا منابع طبیعی در یک قطعه زمین می شود. شما می توانید املاک و مستغلات را به سه دسته اصلی تقسیم کنید و سرمایه گذاری در املاک می تواند در هر یک از این سه دسته انجام شود:

• املاک صنعتی مانند معادن و کارخانه های تولیدی

• املاک تجاری مانند انبارها و ساختمان های اداری

• املاک مسکونی مانند زمین بایر، خانه های خصوصی، و کاندو

سرمایه گذاری در ملک یک حرکت مالی است که به شما کمک می کند تا با مالکیت و مدیریت املاک و مستغلات درآمدزا درآمد خود را افزایش دهید. بیشتر سرمایه گذاران دارایی از طریق سود ثابت اجاره، بازده حاصل از فروش ملک یا هر دو، درآمد بیشتری کسب می کنند.

 

املاک سرمایه گذاری چیست؟

املاک سرمایه گذاری قطعاتی از املاک و مستغلات هستند که برای کسب درآمد اضافی خریداری می شوند. بازده حاصل از ملک به عنوان درآمد اجاره یا افزایش سرمایه حاصل می شود.

چندین نوع ملک وجود دارد که باید در هنگام سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در نظر بگیرید، و شما می توانید در مورد هر گزینه ای تحقیق کنید تا تصمیم مناسب خود را بگیرید. املاک رایجی که می توانید در آنها سرمایه گذاری کنید عبارتند از:

• خرید مسکونی برای اجاره خانه

• دانش آموزان برای اجاره ساختمان ها خرید می کنند

• املاک تعطیلات

• هتل ها

• خواص HMO

• خرید برای فروش ملک

• خرید خارج از برنامه برای فروش املاک و مستغلات

همانطور که از تعریف سرمایه گذاری در املاک  و املاکی که می توانید در آن سرمایه گذاری کنید، می دانید،  نکات زیر را در مورد چگونگی موفقیت در سرمایه گذاری املاک در نظر بگیرید:

 

• ارزیابی اموال

قبل از متعهد شدن به هر بخش از املاک و مستغلات، مطمئن شوید که به یک ملک ارزشمند با پتانسیل عالی برای ارائه نتیجه مورد انتظار - سود اضافی – رضایت را برخوردار می باشد. پیدا کردن ملک مناسب می تواند چالش برانگیز باشد، زیرا باید عواملی مانند مکان، بودجه، رهن و وضعیت ملک را در نظر بگیرید.

اگر قصد دارید در سرمایه گذاری املاک پیشرفت کنید، درک تکنیک های ارزیابی برای تعیین پایداری املاک احتمالی در سبد سهام خود ضروری است. برای درک اصول اولیه ارزیابی املاک می توانید از کارشناسان مشاوره سرمایه گذاری املاک و مستغلات دریافت کنید یا از یک متخصص بخواهید این کار را انجام دهد.

نکات مهم در شروع سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

• نحوه کسب سود از سرمایه گذاری در املاک را بدانید

جریان نقدی یک عامل مهم در انتخاب سرمایه گذاری در املاک است، با این حال، مزایای دیگری برای داشتن یک قطعه املاک وجود دارد، و آن مزایا می تواند بر انتخاب ملک شما تأثیر بگذارد. فرض کنید قصد دارید ملکی را برای تلنگر بخرید، باید سود مورد انتظار خود را در مقابل هزینه خرید و تعمیر یا ارتقاء ملک بسنجید. به خاطر داشته باشید که برای تعیین مالیات و مقرون به صرفه بودن وام مسکن، درآمد سالانه را با ارزش کاهشی ملک مقایسه کنید.

 

• مراقب دام اهرم باشید

خرید یک ملک با پیش پرداخت کم یا بدون پیش پرداخت می تواند چشم انداز جذابی باشد. با این حال، این استراتژی دارای معایب قابل توجهی است. اهرم زمانی است که برای به دست آوردن یک دارایی وام می گیرید، و گرفتن وام مسکن گزینه اصلی بسیاری از سرمایه گذاران برای وام ملک است.

اگر می‌خواهید درباره وام‌های ملکی اطلاعات بیشتری کسب کنید، مقالات نرخ وام مسکن را دنبال کنید تا به‌روزرسانی‌هایی در مورد آنچه قبل از گرفتن وام مسکن بدانید، دریافت کنید. در همین حال، برخی از سرمایه گذاران املاک و مستغلات از موسسات غیربانکی برای خرید املاک سرمایه گذاری استفاده می کنند.

با این حال، پتانسیل ریسک و نرخ ها صرفاً به جایی که تصمیم به دریافت وام ملک دارید بستگی دارد. اما جنبه مثبت این است که اهرم شانس شما را برای به دست آوردن خواص بیشتر افزایش می دهد.

 

• وام مسکن

درک انواع وام مسکن، مزایای مربوطه، و خطرات مرتبط برای موفقیت سفر شما به سمت آزادی مالی در سرمایه گذاری دارایی بسیار مهم است. در حالت ایده آل، برای واجد شرایط بودن برای وام مسکن سرمایه گذاری، باید 20 درصد از هزینه ملک را داشته باشید. بنابراین، انتخاب وام‌های مسکن منصفانه و مطلوب و در نظر گرفتن نرخ‌های قابل تنظیم، صفر پایین، و وام‌های سرمایه‌گذاری بالونی محتاط خواهد بود. برای گسترش دانش خود در مورد گزینه های وام مسکن، وبلاگ روزانه اخبار وام مسکن ما را بررسی کنید تا مقالات بیشتری درباره نرخ وام مسکن بدانید.

 

• خطر جای خالی

اگر به دنبال سرمایه گذاری در املاک اجاره ای هستید، باید خطر خالی بودن را در نظر بگیرید. اگر ملک پول کافی تولید نمی کند، اگر شروع به پرداخت مالیات، تعمیر و نگهداری و جبران وام مسکن از جیب خود کنید، ممکن است با ضرر مواجه شوید.
به عنوان یک مالک سرمایه گذاری املاک، فقدان مستاجر برای مدت طولانی می تواند ناامید کننده باشد. بنابراین، قبل از متعهد شدن به یک ملک اجاره ای، چند ماه جای خالی را در کنار هزینه خرید و مدیریت ملک در نظر بگیرید. اگر ملک دارای پتانسیل درآمدزایی عالی است و می توانید هزینه های مدیریت را تامین کنید، خرید آن را در نظر بگیرید.
 

• مالیات را به خاطر بسپارید

صرف نظر از نوع دارایی، مالیات هایی وجود دارد که باید مالیات بر درآمد بپردازید و مالیات حق تمبر برخی از پرداخت های مورد نیازی است که در ملک سرمایه گذاری خود انجام خواهید داد.

 

اما آیا سرمایه گذاری در املاک در حال حاضر ارزش آن را دارد؟

هر سرمایه گذاری دارای ریسک هایی است و سرمایه گذاری در املاک اجاره ای دارای معایبی است. با این حال، اگر سرمایه گذاری عاقلانه و حساب شده ای در اجاره انجام دهید، مزایای زیادی در انتظار شما است. به خاطر داشته باشید که بسیاری از مردم در املاک و مستغلات در درجه اول برای کسب درآمد اضافی سرمایه گذاری می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، اگر قصد دارید حاشیه درآمد خود را افزایش دهید، خرید املاک اجاره ای سرمایه گذاری املاک و مستغلات یک سرمایه گذاری ارزشمند است.

نکات مهم در شروع سرمایه گذاری در املاک و مستغلات
مزایای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

اگر تصمیم گرفته اید در ملک سرمایه گذاری کنید یا به دنبال این هستید که بفهمید هنگام خرید ملک چه چیزی به دست می آورید، در اینجا چند مزیت وجود دارد که اگر مالک یک ملک سرمایه گذاری هستید از آنها بهره مند شوید:

• ایجاد سهام برای آینده

• ارزش ملک در طول زمان افزایش می یابد

• تولید درآمد غیرفعال و منبع جریان نقدی

•برخورداری از مزایای مالیاتی

 

نتیجه

اگر به دنبال مشاوره مناسب سرمایه گذاری املاک و مستغلات باشید، سرمایه گذاری های ملکی برای خلق ثروت بسیار مهم است. گذاشتن پولتان در بانک به اندازه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای شما سودی ندارد. اگر تصمیم گرفته‌اید وارد سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات شوید، به یاد داشته باشید که عوامل حیاتی را که سودآوری تعهد مالی شما را تعیین می‌کنند،مطلع شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی