مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

سلام من هلیا هستم.در وبلاگ من شما می توانیدجدیدترین اطلاعات و اخبار علوم دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.جدیدترین اطالاعات و اخبار دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی لوگو،طراحی گرافیکی،دنیای تکنولوژی و... رادنبال کنید

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید جوراب

انتخاب جوراب در ظاهر موضوع ساده‌ای به نظر می‌رسد که افراد توجه کمتری به آن دارند. اما با این وجود لازم است بدانید که خرید جوراب مناسب هم دارای باید و نبایدهایی است که باید بر اساس همین نکات و راهنمای خرید جوراب آن را انتخاب کنید. خوشبختانه به توجه به تنوع بسیار زیادی که در انتخاب جوراب از نظر رنگ، اندازه، ضخامت و نوع استفاده وجود دارد، با بیش از هزاران انتخاب مواجه هستیم که دلیل آن هم وجود صدها برند تولید کننده جوراب در دنیا است. در نتیجه می‌توانید با یک دید باز به بررسی انواع مختلفی از سبک‌ها پرداخته و جوراب مناسبی انتخاب کنیم. همانطور که میدانید، پا از مهم ترین قسمت های بدن می باشد. رعایت یک سری نکات در خرید جوراب علاوه بر زیبایی و پوشاندن نقص های پوستی، برای حفظ سلامتی پاها نیز دارای اهمیت بسیاری می باشد. ما در واقع با پوشیدن جوراب از سرما، ساییدگی پا با ته کفش و عرق کردن آن جلوگیری می کنیم؛ همچنین جوراب، فشار وارده بر اثر راه رفتن و دویدن را نیز کاهش می دهد؛ پس خرید یک جوراب با کیفیت برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. فروشگاه اینترنتی پادمیرا یکی فروشگاهی است که جوراب زنانه، جوراب دخترانه، جوراب زنانه ساق بلند، جوراب دخترانه فانتزی، جوراب زنانه فانتزی، جوراب شلواری و... با بهترین کیفیت ها ارائه می دهد.

 

راهنمای خرید جوراب

راهنمای خرید جوراب

جوراب‌ها بر اساس فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید، سازماندهی می‌شوند. هرکدام از این جوراب‌ها دارای تفاوت ظریف در ساختار هستند. جوارب‌ها نقش بسیار مهمی را در راحتی و سلامتی پای انسان دارد. پیاده روی‌های طولانی مدت، دویدن، خستگی در محیط کار، شیک و جذاب بودن در یک میهمانی به عوامل بسیاری از جمله جوراب‌های شما بستگی دارد. برای خرید جوراب زنانه نکات بسیاری وجود دارد که می‌تواند شما را در این عمل راهنمایی کند. البته خرید جوراب یکی از هیجان انگیز ترین و البته راحت ترین گزینه‌ها در خرید پوشاک است. این روند برای کسانی که عاشق خرید جوراب هستند بسیار لذت بخش تر می‌باشد. پوشیدن جوراب برای یک میهمانی رسمی با پوشیدن جوراب در یک پیک نیک کاملا متفاوت است. قبل از این که از راهنمای خرید جوراب زنانه استفاده کنید می‌بایست بدانید که برای چه لباسی می‌خواهید چند جفت جوراب تهیه کنید. در ادامه نکات مهم برای خرید جوراب را توضیح می دهیم.

 

1. جنس جوراب

یکی از مهم ترین پارامترها در خرید جوراب با کیفیت، جنس آن می باشد. چون جوراب در تماس مستقیم با پاها می باشد، باید جنس آن به نوعی باشد که به پوست آسیب نرساند و تا حد امکان موجب تعریق بیش از حد پاها نشود؛ بهترین نوع پارچه مورد استفاده در جوراب نخ پنبه می باشد که رطوبت را از پا جذب میکند و از تعریق آن در داخل کفش جلوگیری می کند. اگر از جوراب هایی با جنس دیگر استفاده کنید به مرور باکتری ها لای انگشتان پا جمع می شوند و موجب حساسیت های پوستی، اگزما، قارچ و … می شوند که سلامتی انسان را دچار مشکل میکند.
 

راهنمای خرید جوراب

2. دوخت جوراب

احتمالا یکی از مواردی که در هنگام خرید جوراب با کیفیت، کمتر به آن توجه می شود دوخت جوراب می باشد. اگر دوخت جوراب با دقت و ظرافت انجام نشده باشد، مانع راحتی پا درون کفش، ساییدگی و خوردگی پا می شود. دوخت جوراب نباید خیلی ضخیم باشد و باید دقت و ظرافت دوخت در قسمت مچ پا رعایت شده باشد؛ همچنین باید به مارک جوراب نیز توجه کنید چون گاهی پیش می آید که در اثر ساییده شدن زیاد با پا موجب خوردگی و خارش بخشی از پا شود.
 

3. اندازه

اگر تمام نکات را در خرید جوراب رعایت کنید اما جوراب سایز مناسبی نداشته باشد، نمی توان توقع یک جوراب با کیفیت و بادوام را داشت. چون از جوراب در تمام طول روز در داخل کفش استفاده  می شود، لازم است که اندازه مناسبی داشته باشد که هم احساس راحتی ایجاد کند و هم از لحاظ ظاهری حس خوبی را منتقل کند. در نتیجه باید جورابی را انتخاب کنید که نه آنقدر تنگ باشد که به مچ پا فشار زیادی را وارد کند و موجب تاول پا شود و نه آنقدر گشاد باشد که با کوچک ترین حرکت از پای شما در بیاید.

 

4. کاربرد

انتخاب جوراب مناسب با محیط، فصل و فضا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چون جوراب به نوعی نشان دهنده شخصیت شما نیز می باشد. اگر جورابی که خریداری می کنید متناسب با فصل و فضا نباشد، کیفیت مطلوبی نیز برای شما ایجاد نمی کند و با استفاده نادرست از جوراب هم عمر محصول را پایین آورده و هم راحتی که باید در هنگام استفاده داشته باشید را نخواهید داشت.
اگر قرار است در یک محیط ورزشی قرار بگیرید، بهتر است از جوراب ساق دار و تقریبا ضخیم استفاده کنید که بر اثر حرکات فیزیکی به سرعت خراب نشود؛ و یا برای قرار گرفتن در یک فضای رسمی از جوراب نازک تر و مناسب با لباس خود استفاده کنید که ظاهر مناسبی نیز داشته باشید.

 

راهنمای خرید جوراب

تاریخچه استفاده از جوراب زنانه

تاریخچه استفاده از جوراب زنانه به دوران باستان بازمی‌گردد، اما این نوع پوشاک به مرور زمان تحول یافته و به شکل‌های مختلفی تولید شده است. در قرن های مختلف تاریخ، استفاده از جوراب ها به عنوان پوشاک معمولی برای زنان و مردان متداول بوده است.
در اوایل قرن بیستم، با توسعه تکنولوژی تولید پارچه و بافت های نخی، جوراب های زنانه با طرح ها و رنگ های جدیدی تولید شدند. این جوراب ها در آن دوران به عنوان یک نشانه ی شیک و زیبایی شناخته شدند و به عنوان یکی از عناصر لازم لباس های زنانه به شمار می‌آمدند.
در سال‌های بعدی، با پرداختن به روند پوشش زنان، جوراب ها به عنوان یک قسمت از لباس‌های زنانه مورد استفاده قرار گرفتند و در همه جوامع و بافت‌های مختلف، تبدیل به یک پوشاک مورد علاقه شدند. امروزه، جوراب های زنانه با طرح ها و رنگ های مختلف و به اندازه و سایز‌های متنوعی تولید می‌شوند و در بسیاری از فضاها و در هر فصلی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

راهنمای خرید جوراب

چرا خرید جوراب زنانه اهمیت دارد ؟

پای انسان یکی از اعضای بدن است که به شدت عرق می‌کند. بیش از ۲۵۰۰۰۰ غده تعریق بر روی پاهای انسان قرار دارد. پوشاندن پا به هر وسیله‌ای از جمله کفش یا جوراب در کم و زیاد این موضوع بسیار دخیل است. تعریق پا علاوه بر نتایج ناخوشایندی که در وضعیت سلامتی و کلافگی انسان دارد، می‌تواند منجر به خرابی کفش‌های گران قیمت نیز شود و عمر کفش را کوتاه کند. علاوه بر این‌ها باکتری‌های حاصل از تعریق بدن انسان در ناحیه پا می‌توانند بوی نامطبوعی ایجاد کنند. به همین دلیل گاهی اهمیت یک جوراب خوب از یک جفت کفش خوب بالاتر می‌رود. در صورتی که جوراب مناسبی انتخاب کنید قبل از فعال شدن این باکتری‌ها هوا به پا جریان پیدا کرده و مانع ایجاد بوی نامطبوع خواهد شد.
جوراب‌ها نقش بسیار مهمی را در این وضعیت ایفا می‌کنند. در سرما می‌توانند پا را گرم نگه دارند و در گرما نیز می‌توانند در عین پوشش پا در سالم نگه داشتن پا و اجتناب از تعریق مهم و کار آمد باشند. بنابراین راهنمای خرید جوراب زنانه می‌تواند یک کمک بزرگ در انتخاب جوراب‌های مناسب با موقعیت و نوع پوشش باشد که نه تنها در سلامتی بلکه در زیبایی پوشش انسان نیز بسیار موثر خواهد بود.

 

راهنمای خرید جوراب

خرید جوارب شلواری

یکی از گزینه‌های خانم‌ها هنگام خرید جوراب، جوراب شلواری است. خرید این نوع جوراب‌ها نیاز به دقت بیشتری دارد چرا که جوراب شلواری‌ها علاوه بر این که می‌بایست نسبت به اندازه کف پا متناسب باشند، می‌بایست نسبت به وزن و قد افراد نیز اندازه گیری شوند. به همین خاطر معمولا اشتباهات بسیاری هنگام خرید جوراب شلواری رخ می‌دهد.
نت نوشت در راهنمای خرید جوراب زنانه و خرید جوراب شلواری مقیاسی تهیه کرده است که می‌توانید تا حد زیادی سایز خود را برای خرید جوراب شلواری پیدا کنید. برای خرید جوراب شلواری به چند اندازه گیری دقیق نیاز دارید. اندازه‌هایی مانند دور کمر، دور باسن در راهنمای خرید جوراب زنانه به خصوص مدل‌های جوراب شلواری بسیار تاثیر گذار می‌باشند.

 

راهنمای خرید جوراب

قیمت جوراب زنانه

قیمت جوراب دخترانه و زنانه به جنس جوراب و طرح هایی که بر روی آن ها قرار گرفته است بستگی داره. قیمت های جوراب نوسان دارد، شما نیز بسته به نیاز خود جوراب مد نظر را انتخاب کرده و خریداری می کنید. خرید جوراب مردانه  ساده تر است نسبت به خرید جوراب زنانه و دخترانه؛ خرید جوراب یکی از مهم ترین خرید ها تو خرید لباس و پوشاک است زیرا پا انسان به قلب دوم معروف است و این فرضیه درست است. خرید جوراب خود را از سایت های معتبر باید انجام دهید که ما یکی از آن ها را به شما معرفی می کنیم، سایت فروشگاهی پادمیرا یکی از سایت های معتبر در خرید لباس و پوشاک است که در سراسر ایران فروش دارد.

  • هلیا
  • ۰
  • ۰

شاید برای شما هم سؤال پیش بیاید پی پال چیست؟ یا ممکن است برای شما این مسئله پیش‌آمده باشد که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. برای انجام تراکنش در سایت‌های خارجی روش‌های مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین روش‌ها استفاده از پی پال می‌باشد. پی پال (PayPal) یا تلفظ درست آن پِی پَل، یک سیستم پرداخت آنلاین بین‌المللی شناخته می‌شود. پی پال در سال 1998، با نام Confinity تأسیس شد؛ سپس در سال 2001 با یک مؤسسه مالی ادغام شد و نام آن رسماً به Paypal تغییر کرد و به این اسم منتشر و شناخته شد. به ‌طورکلی پی پال بزرگ‌ترین شرکت در زمینه پرداخت الکترونیک در سراسر دنیا محسوب می‌شود. اگر بخواهیم به مفهوم دقیق پی پال چیست اشاره کنیم باید بگویم پی پال سریع‌ترین روش دریافت و انتقال پول در دنیا محسوب می‌شود؛ جالب است بدانید این سیستم هم اکنون نقش پررنگی در خرید و فروش‌های اینترنتی بازی می‌کند؛ چرا که با استفاده از پی پال می‌توانید در عرض چند دقیقه مبلغی را دریافت و یا ارسال نمایید.

 

حساب پی پال(Paypal) چیست؟

حساب پی پال(Paypal) چیست؟

پی پال (Paypal)، یک روش بسیار سریع و راحت برای ارسال و دریافت پول به صورت آنلاین می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از پی پال برای خانواده، دوستان، فروشگاه‌های آنلاین و سایت‌های حراجی مثل eBay پول انتقال دهید. شرکت پی پال آمریکایی است که در سال 1998 تاسیس شد و در زمینه تجارت الکترونیک و سامانه مربوط به انتقال وجه و تراکنش‌های مالی فعالیت می‌کند. این کیف پول الکترونیک جایگزین بسیار مناسبی برای روش سنتی جا به جایی مالی و نقد وجه است و به صورت آنلاین و با اتصال به اینترنت پرداخت وجه و تراکنش‌های مالی را انجام می‌دهد. پی پال بزرگترین شرکت در زمینه پرداخت الکترونیک در سراسر دنیا می‌باشد.
در واقع، با استفاده از پی پال می‌توانید با سریع‌‌ترین حالت ممکن و بیشترین امنیت، تنها با وارد کردن حساب ایمیل و پسورد به حساب مورد نظرتان پول انتقال دهید. این امر باعث محبوبیت بیش از حد پی پال در میان رقبا و کاربرانش شده است. امروزه درگاه پرداختی پی پال به قدری امن شده که امکان سرقت و دزدی دارایی‌های شما را تقریبا به صفر می‌رساند.
نحوه ی کار با پی پال به این صورت است که شما با ایمیل خود ثبت نام کرده و یک حساب مجازی باز می‌کنید که توسط آن می‌توانید مقداری پول را دریافت کنید و یا به دیگر حساب ها در پی پال وجه مورد نظر را انتقال دهید. افتتاح حساب پی پال رایگان است اما اگر ساخت اکانت پی پال را به شرکت‌های ایرانی می‌سپارید مبلغی را به عنوان برای ساخت پرداخت می‌کنید.

 

پی پال چیست؟

پی پال یک شرکت تجارت الکترونیکی آمریکایی در زمینه پرداخت است که افراد با استفاده از آن می‌توانند به صورت آنلاین نقل و انتقالات مالی یا ارزی خود را انجام دهند. این سیستم به کاربرانش اجازه می‌دهد تا با افتتاح حساب در این شبکه به کارت اعتباری یا حساب جاری خود متصل شده و امور مالی خود را به سادگی و با امنیت بالا انجام دهند.
پی پال به عنوان جایگزینی برای روش‌های پرداخت سنتی نظیر حواله و چک به کار برده می‌شود. شما پس از احراز هویت و تأیید مبالغ موجود در حساب‌های بانکی، امکان واریز یا دریافت وجه از سایر حساب‌های موجود در این شبکه البته به صورت آنلاین را خواهید داشت. پی پال در تمام کشورهایی که امکان و زیرساخت‌های پرداخت آنلاین را داشته باشند، حضور دارد و خدمات شبکه پرداخت خود را در اختیار عموم قرار داده است.

 

حساب پی پال(Paypal) چیست؟

تاریخچه تأسیس پی پال

پی پال در سال 1998 میلادی با نام «Confinity» تأسیس شد. شرکت Confinity در سال 2001 با X.com (مؤسسه مالی آنلاین) ادغام شده و رسماً به « PayPal» تغییر نام داد. سهام این برند مالی جدید در سال 2002 در بازار بورس عرضه اولیه شد. این شرکت در همان سال توسط eBay (یکی از بزرگترین وبسایت‌های خرید و حراج اینترنتی) به عنوان یک شرکت زیرمجموعه خریداری شد (در آن زمان ارزش پی پال به حدوداً 1.5 میلیارد دلار رسیده بود).
دلیل خرید پی پال توسط eBay محبوبیت این شبکه پرداخت بود که در نتیجه این معامله، پی پال به عنوان سرویس پرداخت اصلی به وبسایت eBay اضافه شد. در سال 2015 پی پال به عنوان یک شرکت مستقل شناخته شد و هم اکنون سهام آن در بازار نزدیک با نماد PYPL معامله می‌شود. بر اساس ارزیابی انجام شده از میان 500 شرکت برتر آمریکایی در سال 2019، از لحاظ درآمد پی پال در رتبه 204 قرار گرفته بود.

 

حساب پی پال(Paypal) چیست؟

مزایای پی پال چیست؟

پی پال پس از همکاری با eBay به یکی از برجسته ترین نام ها در دنیای پرداخت تبدیل شد. شاید تعجب کنید که چرا با وجود رقابت زیاد در روش های پرداخت آنلاین، پی پال اینقدر محبوب است و کنجکاوی شما کاملاً موجه است.در ادامه از سه مزیت پی پال در دنیای پردازش پرداخت صحبت می کنیم و به شما کمک می کند تا منحصر به فرد بودن پی پال را درک کنید.

 

فروش آنلاین و در محل را تسهیل می کند

فرایند فروش در paypal چیست و آیا آسان است؟ راه حل نهایی پردازش پرداخت برای فروش آنلاین و حضوری شما است. انعطاف پذیری پی پال یکی از نقاط فروش منحصر به فرد آن است. علاوه بر این، ادغام با وب سایت فروشگاه شما نسبتاً آسان است و پیکربندی آن تنها چند دقیقه طول می کشد.
پی پال چیست: پی پال دارای سیستم های مختلف نقطه فروش (POS) برای فروش حضوری شما است و می توانید به سرعت از طریق ERPLY، Brightpearl، Vendor Touchpoint پرداخت ها را دریافت کنید. کارت خوان تراشه پی پال با همه این موارد به خوبی کار می کند و همچنین امکان پرداخت بدون تماس از Google Pay و Apple Pay را فراهم می کند.

 

امنیت داده ها و اطلاعات

این روزها مشتریان به دلیل دسترسی آسان به اطلاعات بیشتر از همیشه مطلع هستند. در نتیجه، آن ها به امنیت سایبری و محرمانه بودن داده های خود اهمیت زیادی می دهند. ثبت نام در PayPal مستلزم آن است که شما و مشتریانتان حساب های بانکی و کارت های اعتباری را اضافه کنید تا در آینده از خریدهای آنلاین استفاده کنید.
رمزگذاری paypal چیست: پی پال از طریق سیستم متمرکز خود شما را از نگرانی های امنیت سایبری رها می کند و با رمزگذاری آن اطلاعات، تمام اطلاعات ارزشمند بانکی را خصوصی نگه می دارد. این تهدید هک و حملات داده را از بین می برد و اطلاعات ارزشمند مشتریان شما را حفظ می کند. استفاده از PayPal با یک لایه امنیتی اضافی همراه است
زیرا دارای سیستم های داخلی برای جلوگیری از تقلب است. اگر پرداخت خریدی که از طریق PayPal انجام می شود به تقلب منجر شود، پلتفرم قول می دهد که پول را به خریداران برگرداند. ادغام PayPal به عنوان یکی از روش های پرداخت به شما امکان می دهد اعتماد مصرف کنندگان خود را به دست آورید و در نتیجه فروش بیشتری داشته باشید.

 

مقرون به صرفه است

هزینه پی پال چیست: PayPal یکی از معقول‌ترین روش‌های پرداخت است. PayPal انتقال وجوه را بسیار سریع‌تر می‌کند؛ زیرا وجوه را در حدود یک یا دو روز کاری پس از انجام فروش به حساب بانکی مرتبط شما تحویل می‌دهد. با استفاده از خودپرداز یا کارت‌های نقدی می‌توانید فوراً به وجوه دسترسی پیدا کنید، که مخصوصاً برای مشاغل کوچکی که با مدیریت جریان نقدی دست و پنجه نرم می‌کنند؛ مفید است.

 

حساب پی پال(Paypal) چیست؟

چرا باید از پی پال استفاده کنیم؟

در حالی که این روزها سیستم‌های پرداخت مالی آنلاین زیادی وجود دارد و چندین سازنده کیف پول دیجیتالی یا شبکه در حال فعالیت هستند. پی‌پال مزایایی را ارائه می‌دهد که ممکن است دیگر شبکه‌های آنلاین مالی قادر به انجام آن نباشند.
برای شروع‌، بهتر است از تعداد سال‌های فعالیت پی پال اشاره کنیم که نشان دهنده‌ی تجربه‌ی بالا و با موفقیت این سیستم مالی آنلاین است.‌ گزینه‌ی پرداخت توسط پی پال‌ را در هزاران وب سایت مشاهده خواهید کرد که برای Apple  Pay  یا سایر خدمات مالی دیجیتال یکسان ارائه نمی‌شوند.
ضمانت خرید‌‌ در پی پال، اگر مشتریان کالایی را به صورت آنلاین خریداری ‌‌کنند که با توضیحات فروشنده مطابقت نداشته باشد‌؛ باید پول کالا به خریدار برگردانده شود. این امر به ویژه هنگام خرید اقلام در eBay ، سایتی که معمولاً ضمانت خرید کالاهای خود را به مشتریان ارائه نمی‌دهد، بسیار کاربردی خواهد بود.
آن دسته از اقلامی که به صورت شخصی یا تجاری به فروش می‌رسند و پرداخت با پی پال دارند بسیار امن هستند زیرا پی پال امنیت کالاها را برای مشتریان حفظ می‌کند.
یکی دیگر از دلایل استفاده از پی پال این است که  لایه‌ی امنیتی بیشتری برای پرداخت‌ها ایجاد می‌کند. مشتریان نیازی به وارد کردن جزئیات کارت یا شماره    CCV خود را در هر بار خرید نخواهند داشت، فقط باید رمزعبور یا شماره تلفن و پین خود را وارد‌ نمایند.
بعضی مواقع می‌توان از پرداخت‌های (OneTouch) نیز استفاده کرد‌، وان تاچ سرویسی است که مشتری در زمان استفاده از آن برای خرید، پرداخت و … نیازی به وارد کردن مشخصات پی‌پال خود نخواهد داشت. لازم به ذکر است که این برنامه مختص یک دستگاه و مرورگر است.‌ به عنوان مثال‌، اگر  (OneTouch) ‌‌را در کامپیوتر شخصی فعال شود، فقط در هنگام استفاده از آن کامپیوتر خاص و همان مرورگر کار می‌کند.

 

آیا پی پال امن است؟

پی پال سعی دارد امنیت پرداخت‌های آنلاین را بدون افشای اطلاعات کارت و شماره حساب پرداخت کننده یا گیرنده بالا ببرد. از مزایای این روش افزایش امنیت کیف پول‌ها، حریم خصوصی کاربران و افزایش سرعت تراکنش‌های انجام شده است. اگرچه شرکت پی پال یک بانک نیست، اما تحت نظارت همان قوانین حمایت از حقوق مصرف کنندگان بانک‌ها فعالیت می‌کند. به طور مثال میزان مسئولیت شما در قبال یک تراکنش مالی غیرقانونی انجام شده با حساب شما بسته به میزان اطلاع‌رسانی سریع شما به بانک مربوطه تعیین می‌شود. در نتیجه همواره توصیه می‌شود که دارندگان حساب‌های پی پال همیشه وضعیت و سوابق حساب خود را چک کنند.

  • هلیا