مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

سلام من هلیا هستم.در وبلاگ من شما می توانیدجدیدترین اطلاعات و اخبار علوم دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.جدیدترین اطالاعات و اخبار دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی لوگو،طراحی گرافیکی،دنیای تکنولوژی و... رادنبال کنید

۷ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فروشگاه اینترنتی پوشاک

فروشگاه اینترنتی پوشاک

اگر به شما راهی نشان دهیم که نه تنها در روزهای تعطیل بلکه در خواب هم بتوانید بفروشید، باز نظرتان چیست؟! اضافه بر این ، تعداد مشتریان شما تعدادی نامحدودی و از همه جای کشور می‌ تواند باشد. یا شاید جزو دسته دوم هستید ؛ که اصلا فروشگاه پوشاکی ندارید و با حداقل سرمایه می‌خواهید کسب و کارتان را  در زمینه فروش لباس گسترش دهید.

ما یک پیشنهاد برای هر دو دسته فوق داریم، و آن هم چیزی نیست جز راه اندازی فروشگاه اینترنتی پوشاک. زیرا  برای کسب درآمد از آن، نه محدودیتی در بحث جغرافیا برایتان تعریف شده است، نه محدودیت در زمان و نه در تعداد مشتری. در یک جمله: شما این امکان را دارید که محصولتان را در هر مکان و زمان ، به هر تعداد مشتری که مراجعه کنند، بفروشید.

در ادامه این مطلب، قصد داریم روش‌های فروش آنلاین لباس و از همه مهمتر راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی پوشاک را به شما آموزش دهیم و با کمک آن، به راحتی به درآمد های بالا برسید. فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه


چرا طراحی فروشگاه اینترنتی پوشاک

    شما با طراحی یک فروشگاه اینترنتی پوشاک می توانید به صورت خرده فروشی یا عمده فروشی فروش داشته باشید.
    همچنین می توانید با داشتن بخش مشاوره در فروشگاه اینترنتی پوشاک، مشتریان را در خرید لباس و ست کردن آنها با یکدیگر راهنمایی کنید. فروشگاه اینترنتی پوشاک مردانه
    شما با طراحی سایت پوشاک به مشتریان این امکان را می دهید تا با حوصله و دقت بیشتری در میان محصولات فروشگاه شما جستجو کند و محصول مورد نظر خود را با اطمینان بیشتری انتخاب کند. به این ترتیب در وقت شما و مشتری نیز صرفه جویی می شود و مشتری احساس راحتی بیشتری دارد.فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه ارزان
    در فروشگاه اینترنتی پوشاک مشتری می تواند همزمان چند مدل با رنگ های مختلف را مقایسه کند و تصمیم گیری برای او راحت تر باشد. فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه گرگان


آیا راه ‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی پوشاک فکر خوبی است؟

نیاز به لباس و پوشاک برای همه افراد، همواره از ابتدای آفرینش انسان وجود داشته، دارد و خواهد داشت؛ پس تقاضا و نیاز آن هیچ وقت از بین نخواهد رفت . حتی اگر این گونه هم نبود؛ خودتان باید این نیاز را برای دیگران ایجاد کنید. اما به هر جهت کارتان آسان است و مطمئن باشید، اگر فروشگاه خوبی راه اندازی کنید، می‌ توانید فروش خوبی داشته باشید. فروشگاه اینترنتی پوشاک گرگان

شاید مشتریان تا چند سال قبل برای خریدن  پوشاک به‌ شکل آنلاین وسواس به خرج می ‌دادند؛ اما امروز با مشاهده درآمد بالای فروشگاه‌هایی مثل دیجی استایل می ‌بینیم، که افراد حتی لباس های خود را هم خیلی راحت، به صورت  آنلاین می ‌خرند. برتری دادن به جای وقت گذراندن در ترافیک های سنگین، در منزل خود روی کاناپه لم داده ‌اند و با دیدن مدل های شما خرید خود را انجام دهند.

اگر خودتان الان یک فروشگاه دارید، که هیچ ، پس مشکلی  از لحاظ تأمین محصول ندارید، اما اگر تازه می خواهید یک کسب و کار فروشگاهی راه اندازی کنید و محصولی ندارید، چطور؟

شما ابتدا سایت ‌تان را راه اندازی کنید و روی آن به صورت جدی  کار کنید. بعد از مدت زمانی که محتوای باکیفیت و خوبی در آن گذاشتید و ظاهر آن را به صورت اصولی  درست کردید، به احتمال زیاد جایگاه خوبی در گوگل برایتان می ‌گیرد. خب الان شما یک سایت دارید که رتبه خوبی در محصولات مشابه دارد. پس حالا راحت قادرید با تأمین کنندگان وارد مذاکره شوید. این هم از تأمین و تهیه محصول برای فروشگاهتان.

یک نکته که قابل بیان است به جای اینکه از همان ابتدای کار ، با تنوع بسیاری از محصولات شروع کنید، یک بخش کوچکی از مشتریان را مورد هدف قرارا دهید. برای مثال با فروش لباس کودک شروع کنید؛ یا لباس برای خانم ‌های باردار ، یا فقط لباس‌ برای مردان و زنان بفروشید. این کار که همان نیچ مارکتینگ نام دارد ، در شروع بسیار دارای موفقیت خواهد بود.

خب حالا که تصمیم دارید، فروشگاه اینترنتی پوشاک خود را راه اندازی کنید؛ ما یک راه خوب که تا رسیدن به درآمد پیش بروید، را به آموزش می ‌دهیم.

فروشگاه اینترنتی پوشاک

مزایای فروشگاه اینترنتی پوشاک

فروش بدون محدودیت زمانی یا مکانی

شما می توانید پوشاک فروشگاه خود را ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته و به تمامی نقاط ایران به فروش برسانید. همچنین مشتریان شما میتوانند هر زمانی از هرجایی به فروشگاه شما وارد شوند و پوشاک مورد نیاز خود را خریداری کنند.


ترغیب مشتریان به خرید

شما می توانید با قرار دادن تخفیف روی محصولات پوشاک فروشگاه اینترنتی خود در روزهای خاص مشتریان خود را به خرید ترغیب کنید. این تخفیف میتواند از طریق پیامک به مشتریان در روزهای خاص ارسال شود و شاهد فروش بیشتر خود در مناسب ها باشید.


سیستم مارکت پلیس

اگر تولید کننده، وارد کننده یا فروشنده پوشاک نیستید، می توانید با طراحی یک مارکت پلیس پوشاک (سیستم چند فروشگاهی) از فروشندگان صنف پوشاک بخواهید محصولات خود را در فروشگاه اینترنتی شما به فروش برسانند و به ازای فروش هر محصول کارمزد دریافت کنید.


انتخاب روش های متنوع ارسال سفارش

مشتریان هنگام تایید سفارش خود می توانند روش حمل و نقل سفارش را تعیین کنند و انتخاب کنند که بسته آنها با پست پیشتاز، پیک، باربری یا … ارسال شود.


رهگیری سفارش ها بصورت اینترنتی

شما می توانید پس از ارسال محصول از طریق پست یا شرکت های تحویل درب منزل، برای مشتری کد ۲۰ رقمی رهگیری بسته را برای مشتری ارسال کنید تا مشتریان بتوانند از وضعیت ارسال بسته خود مطلع باشند. همچنین مشتری شما میتواند از طریق سایت وضعیت ارسال محصول را به صورت آنلاین رصد کند.


روش های پرداخت هزینه

 مشتریان می توانند به  انتخاب خود هزینه محصول خود را درب منزل یا به صورت اینترنتی و آنلاین پرداخت کنند. هنگامی که مشتری روش های پرداخت مختلفی داشته باشد راحت تر خرید می کند.

فروشگاه اینترنتی پوشاک

فروشگاه اینترنتی پوشاک موفق چه امکاناتی بایستی داشته باشد؟

یکی از موارد بسیار مهم در رابطه با فروشگاه های اینترنتی رسپانسیو بودن یا واکنش گرا بودن وبسایت می باشد ، یعنی وب سایت شما در مرورگرهای مختلف و نمایشگرهای مختلف خود را تطبیق دهد مانند گوگل کروم و موزیلا و … و موبایل و تبلت و کامپیوتر و …  تا دسترسی بیننده به مقادیر مختلف موجود در وب سایت شما به آسانی صورت گیرد.مورد دوم سرعت بارگذاری وب سایت شما می باشد همیشه توصیه می شود تا از یک سرور (هاست) با سرعت مناسب و کیفیت بالا استفاده نمایید. همچنین برنامه نویسی وب سایت خود را به شرکتی بسپارید که به صورت ایده‌آل برنامه نویسی انجام شود. یک سایت با سرعت لودینگ مناسب و در دسترس بودن امکانات متنوع می تواند بخشی از مسیر راه را برای خرید مشتریان هموار سازد. دقت نمایید فرایند خرید می بایست به ساده ترین شکل ممکن انجام شود.


چرا رتبه سایت من در گوگل افزایش نمی یابد؟

تعدادی  از مشتریان ما، انتظار دارند به محض ساختن فروشگاه، سایت‌ آنها در صفحه گوگل و لینک‌های اول دیده شود! بگذارید به طور واضح و شفاف روشن تان کنیم، بالا آمدن سایت  زمان زیادی می ‌برد و باید در یک زمان  صبور باشید. برای بالا آمدن هر فروشگاهی در گوگل باید روی سئوی آن حتما کار کنید. یا اگر هزینه برای شما اصلا اهمیت ندارد، از تبلیغات گوگل (گوگل ادز) استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی پوشاک


شما به یک فروشگاه اینترنتی لباس بی دردسر و هوشمند نیاز دارید

در هیرکانا می دانیم که شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید امپراطوری فروش اینترنتی خود را راه اندازی کنید. برای این کار لازم دارید یک فروشگاه اینترنتی لباس شسته و رفته و بسیار هوشمند داشته باشید اما مشکل اینجاست که شما زمان زیادی برای یکجا نشستن ندارید و باید بتوانید فروشگاه اینترنتی پوشاک خود را در محل های مختلف مدیریت کنید و همیشه پاسخگوی مشتریان تان باشید.

به عبارتی شما یک ارتش یک نفره هستید و برای مدیریت مشتریان و فروشگاه تان کارمندی هم ندارید که این باعث می شود احساس کنید بخش بزرگی از مشتریان را از دست داده اید و از طرفی هیچ کس مثل خودتان به کارتان وارد نیست. همچنین وقت این را ندارید که یک کارمند تربیت را کنید.

ما باور داریم که تاکنون به خاطر جنب و جوش بالا در کار شما و اینکه باید دائما پیگیر کارها باشید فرصت راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را آنطور که خودتان می توانید از پسش بر بیایید را نداشته اید. ما متوجه هستیم که مدیریت یک فروشگاه اینترنتی تا چه اندازه می تواند مشکل آفرین باشد. به همین خاطر است که ما مدیریت فروشگاه های اینترنتی را در هیرکانا موبایل بیس و روان کرده ایم و فرایند ثبت محصولات را به اندازه ثبت یک پست اینستاگرامی کوتاه کرده ایم.

نحوه کار ما به این صورت است که پس از انتخاب پلن مناسب توسط شما، در کمتر از ۲۴ ساعت فروشگاه شما را تحت هر دامنه ای که دوست دارید بسازیم و به شما تحویل دهیم و به مدت سه ماه با منتورینگ حرفه ای جایگاه شما را در گوگل تثبیت کنیم.

پس با انتخاب پلن مناسب هم اکنون برای راه اندازی فروشگاه خود اقدام کنید و به این ترتیب در همه جای بازار آنلاین سهمی از فروش را کسب نمایید. همچنین دیگر نیاز نیست نگران فیلترینگ اینستاگرام باشید و می توانید برای همیشه امپراطوری فروش آنلاین خود را داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی پوشاک
 

تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی پوشاک

شما در فروشگاه اینترنتی پوشاک می توانید انواع پوشاک، کفش، اکسسوری زنانه، مردانه و بچگانه را به فروش برسانید. گروه طراحی هیرکانا جهت طراحی فروشگاه اینترنتی پوشاک به شما کمک می کند تا یک سایت حرفه ای مطابق با اصول سئو و سلیقه کاربران داشته باشید. برای اطلاع از هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی پوشاک و امکانات آن میتوانید با شماره های زیر در ارتباط باشید.

 

  • هلیا
  • ۰
  • ۰

گرانول چیست؟

گرانول چیست؟

گرانول چیست؟

گرانول نوعی از ساختار است که در پلیمرها وجود دارد. ساختار گرانول به صورت دانه دانه بوده که در تولید بسیاری از مواد پلاستیکی کاربرد دارد. در واقع گرانول ها به شکل دانههای گوله‌ای شکل هستند که برای تولید مواد مختلف به اشکال مختلف در می‌آیند. در واقع جنس مولکولی گرانول ها هر نوع پلاستیکی می تواند باشد اما ساختار گرانول فقط به نوع خاصی اطلاق می‌شود که شکل گوله‌ای داشته باشد. شما می توانید گرانول با کیفیت را از سایت دوام پلاست خریداری کنید.

 

کاربرد های گرانول

یکی از مهم‌ترین کاربردهای گرانول سازی در صنعت استفاده مجدد از ضایعات پلاستیکی در تولید محصولات جدید است. مواد پلاستیکی درصد زیادی از حجم زباله های تولیدی در سطح جهان را به خود اختصاص می‌دهند. لاستیک های فرسوده خودرو یکی از مهم‌ترین ضایعات پلاستیکی هستند که در سطح وسیع قابل مشاهده‌اند و حجمی گسترده‌ای با چند هزار تن را نتشکیل می‌دهند. این مواد اگر به صورت مجدد وارد فرایند تولید شوند، هم مشکلات زیست محیطی از بین می‌رود و هم در تامین منابع اولیه محصولات صنعت، صرفه جویی زیادی خواهد شد. همچنین از گرانول برای تولید بخش های پلاستیکی بعضی از دستگاهها مانند تلفن و لوازم‌التحریر استفاده می‌شود. برای تولید بسیاری از محصولات پلاستیکی لزومی برای استفاده از پلاستیک های دست اول که تهیه آنها مستلزم صرف هزینه بالایی است، وجود ندارد.

گرانول چیست؟

نکات مهم برای ساخت گرانول

یکی از نکات مهم برای ساخت گرانول هایی که در هنگام ساخت از کیفیت بالایی برخوردار نباشند، در هنگام تولید محصول ممکن است فرایند تولید را با مشکل مواجه سازند. گرانول در صنعت برق نیز کاربرد دارد.
به تعبیر دیگر؛ گرانول اسم پلیمر خاصی نیست. به نوعی از شکل پلیمر بدست آمده در پتروشیمی که بصورت دانه بوده و برای مصارف و کاربردها باید ذوب و شکل دهی شود گرانول می‌گویند.
در واقع وقتی پلیمر تولید می‌شود در دستگاه اکسترودر (چیزی شبیه چرخ گوشت) ذوب شده و در سر اکسترودر یک کاتر یا هر چیزی شبیه آن پلیمر خروجی را مرتباً قطع میکند و گرانول تولید می شود.
همه مواد پلیمری بسته به کاربرد و میزان ویسکوزیته و عوامل دیگر مثل نوع پلیمریزاسیون و… می‌توانند تبدیل به گرانول شوند. ولی اگر شرایط پلیمریزاسیون و عوامل دیگر پیچیده باشد پلیمر بصورت پودر یا محلول یا … تولید می‌شود.
هدف اصلی در تولید یک پلیمر بدست آوردن یک ماده با خواص مطلوب است و به دست آوردن این خواص و کنترل آن در حین فرآیند شدن پلیمر بستگی به عوامل زیادی از جمله دما، فشار، کاتالیزور و…. دارد و پلیمری که بار اول ذوب و شکل دهی شده مطمئناً خواص بهتری نسبت به پلیمرهای بازیافتی چند بار ذوب شده دارد. بعضی از پلیمرها پس از چند بار ذوب و شکل دهی باز خواص خود رو حفظ می‌کنند. ولی بعضی از آنها مثل PVC پلی وینیل کلراید که مصرف زیادی در پروفیل در و پنجره، سفره و انواع ورق ها، کابل ها، لوازم خانگی و… دارند پس از بازیافت خواص خود را از دست می‌دهند.

 

بازیافت پلاستیک

یکی از رو به گسترش ترین و مهمترین بخش های صنعت پلاستیک ،بخش بازیافت ضایعات پلاستیک به گرانول های قابل استفاده مجدد برای سایرتولید کنندگان است، چرا که مواد اولیه این صنعت لاستیک های فرسوده و دپو شده در مناطق کشور بوده که به فراوانی در ایران یافت می شوند و سالیانه چندین هزار تن به حجم آنها اضافه می گردد. همچنین محصول تولید شده این ماشین آلات، پودر لاستیک و گرانول لاستیک استاندارد، ماده اولیه صنایع بسیاری مانند تولید انواع کف پوش ها، انواع تقویت کننده ها و جایگزین در رنگها، آسفالت، بتن، همچنین به عنوان سوخت اصلی کوره، ماده اولیه لاستیک سازی و … است و کاربرد بسیار در داخل و خارج از کشور دارد.
سیستم ماشین‌های شکل دهی به پلاستیک (شامل انواع خطوط اکستروژن و تزریق و ...) بگونه ای ساخته شده اند که بهتر است مواد اولیه ورودی آنها بشکل ساچمه‌های کوچک پلاستیکی باشد.

مواد پلاستیکی بازیافتی که آسیاب شده اند و دارای شکل‌های ورقه ای یا گوشه های تیز هستند نمیتوانند براحتی در قیفهای ورودی این دستگاه ها مورد استفاده قرار بگیرن و البته زمان میکس شدن هم بدلیل عدم یکنواختی اندازه آنها با مواد دیگر همیشه یک ترکیب غیر یکنواخت دارند.

لذا مصرف کنندگان این مواد ترجیح می‌دهند مواد خریداری شده آنها مثل مواد اولیه نو بصورت گرانول یا همان ساچمه های کوچک پلاستیکی باشد که این کار بوسیله خطی به اسم خط تولید گرانول انجام می‌شود.

گرانول چیست؟

عوامل موثر بر قیمت گرانول

عوامل زیادی بر قیمت گرانول تاثیر گذار هستند که در ادامه به تشریح هر یک خواهیم پرداخت:
1.رنگ مصرفی : یکی از موثرترین عوامل رنگ می باشد، جالب است بدانید نوع بی رنگ گران ترین نوع است و بعد از آن رنگ های روشن و شفاف همانند زرد و آبی محبوبیت بیشتری دارند و در آخرین رده رنگ های تیره ارزان ترین هستند.

2.خلوص مواد :برای تشخیص ناخالصی، مواد گرانولی آزمایش می شوند؛تست خاکستر(ash)برای ناخالصی های غیر پلیمری و تست (DST)برای ناخالصی های پلیمری است و هرچه خالص تر باشند بهای بیشتری دارند.

3.نوع پلاستیک :بدیهی است که پلاستیک های مهندسی گران تر هستند و حتی ضایعات آن ها نیز از انواع دیگر قیمت بالاتری دارند. لازم به ذکر است برای تولید مواد اولیه پلیمر می توان ضایعات پلاستیک را جداسازی و از بازیافت آن برای کاهش هزینه استفاده کرد. هر چقدر خواص پتروشیمی این مواد بیشتر باشند، طبیتعا ارزش آن ها بالاتر می رود.

در واقع قیمت گرانول بازیافتی طبیعتا نسبت به گرانول نو پایین تر است اما می توان با یک سری روش ها که در ادامه توضیح خواهیک داد کیفیت گرانول های غیر نو را افزایش داد که این امور هم موجب تفاوت قیمت در گرانول های بازیافتی خواهد شد.

 

گرانول بازیافتی یا نو ؟

یکی از عوامل مهم در کیفیت گرانول ، مواد پتروشیمی اولیه ای است که گرانول با آن تولید می گردد. معمولا گرانول ها یا با مواد پتروشیمی نو تولید می شود یا با مواد بازیافتی.
بر هیچکش پوشیده نیست که گرانول بازیافتی از نظر کیفیت قابل قیاس با گرانول مواد دست اول نیست اما به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از گرانول بازیافتی موجب کاهش هزینه های تولید مواد پلاستیکی خواهد شد و از طرفی به محیط زیست هم کمک خواهد و همچنین می توان با رعایت یک سری نکات کیفیت گرانول بازیافتی را ارتقا داد.

 

تفکیک درست در مرحله جمع آوری مواد بازیافتی

هر چقدر که مواد به درستی و با رعایت اصول از یکدیگر جدا شوند در نتیجه محصول نهایی با کیفیت تر خواهد بود.

 

شستشوی مناسب مواد بازیافتی

در واقع هر عملی که موجب شود خلوص مواد در فرآیند بازیافت بالا رود به کیفیت گرانول بازیافتی کمک خواهد کرد و از طرفی مواد شستشو نشده موجب اختلال در فرآیند تولید گرانول خواهند شد.

 

روند تولید گرانول چیست

گرانول برای مصارف گوناگون باید ابتدا ذوب و سپس شکل دهی شود تا در صنایع بی شماری به کار رود، از این رو به شکل های مختلفی برش می خورند که به تشریح آن خواهیم پرداخت.

 

روش برش گرانول زیر آب:

برای این روش کاربردی ابتدا مواد ذوب می شوند و از صافی عبور می کنند ،سپس به زیر آب هدایت شده تا در آن جا به سرعت برش داده شوند.

 

روش برش با رینگ:

در این مدل که گرانول ها به شکل دانه عدس در می آیند،و بعد توسط آبی بسیار سرد در اطراف مخزن در جریان است ،به آسانی برش داده می شوند.

 

تولید از طریق خشک کردن:

در این روش پس از اینکه مواد ذوب شدند و از توری های ریزی عبور کردند با عبور از مسیر های لوله مانند سرد، خشک شده و برش می خورند.

 

تولید توسط دستگاه:

این روند که به دستگاه اکسترودر و یا ماشین آلات تولید گرانول احتیاج دارد، از ساده ترین روش ها بشمار می آید که معمولا در کشور ما نیز بکار گرفته می شود.

گرانول چیست؟

نکات کاربردی خرید گرانول چیست؟

همان طور که می دانید قیمت ارز دارای نوسانات بسیاری است و به همین علت قیمت گرانول به طور روزانه اعلام می شود، حتی ممکن است چندین بار در روز تغییر کند. بنابراین توجه داشته باشید که گرانول را متناسب با کاربرد مورد نیاز خود تهیه کنید. همچنین تامین کننده مواد اولیه برای خرید گرانول باید معتبر و بعد از تحقیق فراوان انتخاب شود؛ زیرا هزینه ای که پرداخت می کنید، نیازمند انتخاب بهترین گزینه است.

 

  • هلیا
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت مدرن

طراحی سایت مدرن

طراحی سایت مدرن

دغدغه بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها طراحی سایت مدرن می باشد. امروزه برای پیشرفت هر چه تمام تر در کسب و کار باید در دنیای دیجیتال فعالیت داشت و نبود یک وب سایت برای کسب و کارها یک تصور محال می باشد. شرکت های زیادی وجود دارند که در دنیای اینترنت به کمک وب سایت در حال رقابت با یک دیگر می باشند. این که شما تنها یک وب سایت داشته باشید رقابت به حساب نمی آید زمانی می توان گفت که شما در حال رقابت با سایر کسب و کارهای مشابه خود هستید که یک وب سایت بروز و مدرن داشته باشید. امروزه سبکی از طراحی سایت رایج شده است که میتواند به راحتی روایت کننده کسب و کار شما در هر زمینه ای باشد. هدف از طراحی سایت مدرن ، برانگیختن احساسات کاربر و نگه داشتن او در سایت است. مدرن بودن در هر زمینه ای از دکوراسیون و طراحی خودرو تا طراحی جواهر و وب سایت ها برای هر بیننده ای جذاب است و میتواند سود شما را از سایت چندین برابر کند. نمیتوان از چنین ایده ای گذشت و در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهید شد.

 

در طراحی سایت مدرن چه نکاتی را در نظر داشته باشیم؟

سال های زیادی می باشد که شرکت ها به دنبال طراحی وب سایت برای کسب و کار خود می گردند اما چیزی که اهمیت پیدا کرده است این است که طراحی وب سایت دیگر مانند گذشته انجام نمی گیرد و برای طراحی سایت ترفند های جدیدی در نظر گرفته شده است.
برای این که بتوانید یک طراحی سایت مدرن و شکیل داشته باشید باید سایت خود را به آخرین تکنیک ها و اصول طراحی سایت مجهز نمایید.

محتوا را در جای مناسب قرار دهید: در گذشته محتوای وب سایت که شامل متن ، عکس ، فیلم و… می شد در سمت راست صفحه قرار می گرفت اما امروزه برای خوانایی هر چه بهتر و راحت تر کاربر محتوا در وسط صفحه قرار می گیرد.

ظاهر صفحه یا ظاهر محتوا : به نظر شما مخاطب به ظاهر برگه ای که ساخته اید اهمیت می دهد یا ظاهر محتوا را برایش مهم است؟

برای سایت و سئو وب سایت هردوی این موارد مهم است. زیرا کاربر از طریق جست و جوی مطلب به سایت شما میرسد و به خاطر ظاهر و محتوای جذاب از آن بازدید میکند.

تهیه محتوا مناسب با نیاز کاربر: کاربر زمانی به خواندن محتوای وب سایت شما می پردازد که مناسب با نیازش باشد. چیزی که باعث می شود شما از گوگل برای خود رتبه کسب کنید رضایت کاربر است. یک کاربر وقتی بتواند به کمک محتوای وب سایت شما نیازش را برطرف کند قطعا با رضایت کامل وب سایت شما را ترک خواهد کرد.

طراحی سایت مدرن

تاثیر رنگ ها در طراحی سایت مدرن

همانطور که می دانید رنگ ها می توانند با ذهن مخاطب شما بازی کنند پس بسیار مهم است که بتوانید رنگ هایی را برای وب سایت خود انتخاب کنید که تاثیرگذاری بالایی دارند. انتخاب رنگ برای پس زمینه بسیار مهم است این روزها طراحان وب سایت برای انتخاب رنگ پس زمینه دو گزینه دارند رنگ سفید و یا رنگ حاکستری اما چرا؟ این دو رنگ جز رنگ های خنثی و ملایم به شمار می روند. شما می توانید در طراحی سایت مدرن از رنگ های دیگری استفاده کنید. انتخاب رنگ یک چیز سلیقه ای است. اما باید توجه داشته باشید که استفاده از رنگ های جیغ و تیره می تواند چشم کاربر را اذیت کند. در این صورت وب سایت شما را ترک خواهد کرد و این به ضرر شما خواهد بود. استفاده از رنگ تنها باید با توجه به سلیقه کاربر انجام بشود، کاربر قرار است از محصولات یا خدمات وب سایت شما استفاده کند نه شما این را فراموش نکنید! در ابتدا باید رنگ ها متناسب با زمینه فعالیت و کسب و کار شما انتخاب شوند. به طور مثال اگر نماد صنف شما یک لوگوی نارنجی و قرمز است میتوانید از طیف ملایم این رنگ ها در کنار سفید یا طوسی خیلی روشن استفاده کنید. اما در نهایت باید با لوگو و رنگ سازمانی شما همخوانی داشته باشد. برخی از کارفرما ها برای سایت و چیدمان دکور و حتی لباس فرم کارکنان از رنگ های یکسان استفاده میکنند که این اعتبار و نظم آن ها را نشان خواهد داد.

طراحی سایت مدرن

چه اصولی باید در طراحی سایت مدرن رعایت شود ؟

برای طراحی یک سایت مدرن و متفاوت گرایش ها و ترفندهای متفاوتی وجود دارد تا بتوانیم با کاربر ارتباط بهتر و موثر تری داشته باشیم. لازم است تا در این راستا با ترفندها و تکنیک های یک طراحی سایت مدرن آشنا شویم و وب سایت خود را به آن مجهز نمائیم. تمرکز سایت های مدرن روی ارتباط با کاربر متمرکز شده و اگر به نیازها و جلب نظر کاربر توجه کنید، میتوانید سایت موفق و سود آوری داشته باشید. ریسپانسیو بودن در طراحی سایت مدرن نکته مهمی است. سایت باید کارایی لازم را برای نمایش روی همه دستگاه ها داشته باشد. اگر این اصل را در طراحی وب سایت رعایت نکنید، بازدید کنندگان زیادی را از دست خواهید داد.

ریسپانسیو بودن سایت این امکان را فراهم میکند تا کاربر به آسانی و از طریق هر نمایشگری بتواند صفحات را بازدید کند و محتوا را بررسی نماید.  بهتر است برای ارتباط بهتر با کاربر و درک بهتر او از محتوا و مطالب وب سایت، در طراحی سایت مدرن، طراحی دو بعدی در نظر گرفته شود. در این روش از طراحی از گرافیک های پیچیده و سایه ها و بعد دادن به عکس ها خبری نیست و فضای ساده سایت، باعث تمرکز بر مطالب و محتوا میشود. استفاده بیشتر از تصاویر و ویدئو ها و به طور کلی محتوای گرافیکی سایت، برای مخاطب جذاب است.مثلا اگر یک فروشنده هستید، از تولیدات خود عکس های واقعی و باکیفیت و جذاب در سایت قرار دهید یا از ویدئو های مراحل تولید برای سایت استفاده کنید. تصویر در دنیای امروز بسیار جذاب و سرگرم کننده است.

طراحی سایت مدرن

طراحی سایت حرفه‌ای نیاز اساسی کسب و کارهای امروزی

در دنیای امروز بدون شک می‌توان گفت کسب‌وکارهایی که در فضای آنلاین حضور ندارند، شانس چندانی هم برای رشد و توسعه خود نخواهند داشت. چه بسا بسیاری از آنها باید با دنیای کسب‌و کارها خداحافظی کنند. داشتن یک سایت حرفه‌ای نه‌تنها به افزایش فروش محصولات شما کمک می‌کند، بلکه به عنوان یک پل ارتباطی بین شما و مشتریان احتمالی عمل کرده و می‌تواند حس اعتماد نسبت به کسب‌وکار شما را در آنها ایجاد کند. این موضوع به برندسازی شما کمک بسیار بزرگی می‌کند. یک طراحی سایت حرفه ‌ای نقش اصلی را در ایجاد یک تجربه کاربری مناسب ایفا می‌کند که در نهایت منجر به تعامل کاربران با سایت شما و تبدیل آنها به مشتری می‌شود.

 

اهمیت طراحی سایت حرفه‌ای

داشتن یک سایت به تنهایی برای ارتقا کسب و کار شما کافی نیست، چه بسا یک سایت غیرحرفه‌ای حتی باعث ضربه به شما هم بشود. از این‌رو ساخت سایت حرفه‌‌ای اهمیت زیادی برای هر کسب‌وکاری دارد. در ادامه دلایل اهمیت ساخت سایت حرفه‌‌ای را بررسی می‌کنیم:

 

تصور کاربر از کسب‌ و کار شما را می‌سازد

کاربرانی که به سایت شما وارد می‌شوند، اولین چیزی که از کسب‌وکارتان ما می‌بینند، صفحه اول سایت شما است. درنتیجه طراحی سایت تاثیر مهمی در تصور ذهنی آنها از کل کسب‌وکار شما خواهد داشت. اگر سایت‌تان ظاهری جذاب و بروز نداشته باشد، تصور خوبی برای کاربران ایجاد نکرده و در تبدیل آنها به مشتری موفق نخواهد بود. وقتی کاربر با سایت ارتباط برقرار نکند، بلافاصله آن را می‌بندد و به سراغ سایت دیگری می‌رود. طراحی سایت حرفه‌ ای از این رو اهمیت پیدا می‌کند که نقش مهمی در برندسازی شما دارد. تصویر اولیه‌ای که افراد از کسب‌وکار شما در سایت‌تان می‌بینند، نقش اصلی را در ترغیب آنها به ماندن در سایت و تعامل با آن یا خارج‌ شدن از سایت و رفتن به سمت رقبا ایفا می‌کند.

طراحی سایت مدرن

به سئوی سایت کمک می‌کند

بسیاری از المان‌های طراحی سایت بر نحوه کار سایت و چگونگی انتشار محتوا در آن تاثیر دارند. از این‌رو بر قابلیت خزش‌ شدن صفحات و ایندکس‌ آنها در موتورهای جستجو هم اثرگذارند. چنانچه طراحی سایت شما با اصول سئو هم‌خوانی نداشته باشد، برای مثال سرعت سایت را کاهش دهد یا موبایل‌فرندلی نباشد، از همان ابتدا مسیر سختی برای دیده‌ شدن سایت‌تان درموتورهای جستجو خواهید داشت.

 

با مشتریان ارتباط برقرار می‌کند

یکی از راه‌هایی که کاربر رفتار شما با مشتریان خود را پیش‌بینی می‌کنند، توجهی است که به سایت‌تان نشان داده‌اید. در واقع وقتی شما تلاشی برای داشتن یک سایت حرفه‌ای نکرده باشید، کاربران سایت هم با خود می‌گویند قرار نیست وقت چندانی هم برای کمک به آنها صرف کنید. برعکس، یک ظاهر درخشان، بروز و جذاب برای سایت در حکم خوش‌آمدگویی به کاربران و مشتریان جدید است. ظاهر سایت را تصویر خود در دنیای دیجیتال بدانید. همانطور که به ظاهر فیزیکی مغازه یا شرکت خود رسیدگی می‌کنید، باید برای سایت هم یک طراحی حرفه‌ای و جذاب در نظر بگیرید.

 

رقبای شما سایت‌های حرفه‌ای دارند

اگر به دنبال یک دلیل برای طراحی سایت حرفه‌ای می‌گردید، همین بس که رقبای شما در حال استفاده از سایت‌های حرفه‌ای و بروز هستند. اگر می‌خواهید از رقابت با آنها عقب نمانید، شما هم نیاز به ساخت سایت حرفه‌ ای دارید.

طراحی سایت مدرن

آگاهی از برند شما را افزایش می‌دهد

یکی از کارکردهای مهم ساخت سایت حرفه‌‌ای، برندسازی برای کسب‌وکار است. شما نیاز دارید کاربرانی را به سایت خود جذب کرده و کسب‌وکار خود را به آنها معرفی کنید تا هر وقت نیاز به محصولات مرتبط با کسب‌وکار شما داشتند، اقدام به خرید از شما کنند. یک طراحی سایت حرفه‌‌ای باعث می‌شود برند شما و نشانه‌های آن در ذهن کاربر باقی مانده تا در موقع نیاز به راحتی به یاد شما بیفتد.

 

https://ext-6128785.livejournal.com/1635.html

 

  • هلیا
  • ۰
  • ۰

آوان پلاست تولید کننده و توزیع کننده انواع درب بطری پلاستیکی در این مقاله قصد دارد بطور تخصصی به درب بطری دهانه 28 بپردازد.

درب بطری دهانه 28 میلیمتری

درب بطری 28 که دقیقا دهانه ای به اندازه ی 28 میلیمتر دارند یکی از پر مصرف ترین درب های بطری می باشند که برای بسته بندی مایعات بوده است و برای هر بطری با هر اندازه ای از لحاظ حجم استفاده می شوند. درحال حاضر یکی از عوامل اصلی مصارف بالای این درب ها استفاده از بطری های PET است که مناسب بطری های نوشیدنی می باشد استفاده می شوند.

مشخصات درب بطری 28

برای اینکه درب 28 مناسب محصولات و بطری های محصولات موجود در بازار شود می بایست که فاکتورهای استادارد زیر را داشته باشد. که در ادامه خصوصیات استاندارد درب بطری پت را لیست کرده ایم. این درب ها با دارا بودن چگالی پایین، دارای وزنی سبک و کمی هستند که دارای مشخصات زیر می باشند :
ماده و متریال سازنده :  پلی اتیلن
وزن : دارای وزن متغیر بین 2.8  تا 3.2 گرم

ویژگی های درب بطری دهانه 28

استحکام بالای درب بطری ها بسیار حائز اهمیت است چرا که هرچه درب بطری انعطاف پذیری کافی در برابر ضربه و فشار را داشته باشد از کیفیت بالاتری برخوردار بوده است. برای اینکه درب بطری ها همچین ویژگی را یدک بکشند، برای ساخت آنها از پلی اتیلن ترفتالات بکار میبرند.
در بعضی از محصولات علاوه بر درب از دستگیره ی 28 هم استفاده می شود. پلاستیک بکاربرده شده در درب 28 هم همانند درب بطری 28 باید دارای مقاومت و استحکام باشد. چرا که همین موضوع موجب می شود که با بلند کردن وزن سنگین همانند یک بطری بزرگ دوغ، نوشابه و آب پاره نشده و به راحتی حمل شود. و همه میدانیم که دستگیره موجب حمل راحت تر و مورد پسند تر بودن محصول می شود. و این مساله ی بسیار ساده، در فروش کاملا موثر بوده است
.
 

وزن درب 28 2.8 – 3.2
وزن دستگیره 28 2
قطر دهانه 28
ارتفاع درب 20
ارتفاع دستگیره 75
پهنای دستگیره 65
جنس پلی اتیلن (PE) و پلی پروپلین ( PP )
رنگ  انواع رنگ ها

کاربردهای درب 28

از درب های با دهانه 28 در بسیاری از محصولات استفاده می شود که در ادامه به چند مورد از آنها خواهیم پرداخت.

درب 28 مناسب انواع نوشیدنی ها از جمله :

درب نوشابه، درب دلستر و درب دوغ های گازدار : با قابلیت درب گازبند
درب بطری های شربت، درب بطری های آب معدنی و...  : با قابلیت  درب آب بند
درب پرسی روغن دهانه 28
البته درب بطری آب معدنی شورت نک با پلی پروپلین ( PP ) ساخته می شود که در مقایسه ی با درب دیگر بطری ها از پلی اتیلن (PE) ساخته می شوند.

دیگر موارد استفاده ی درب بطری 28 به شرح زیر است :

در موارد مواد خوراکی آب بندی درب بطری آب معدنی، دوغ، نوشابه، آبمیوه های گازدار، دلستر، ماء الشعیر، آب آلبالو، آب زرشک، آب هویج، آّب لیمو، آب غوره و سایر موارد.
و در موارد صنعتی آب بندی درب رادیاتور، آب شیشه شوی، همرنگی، مواد شوینده، مایع آب باطری، آب دستشویی و… سایر موارد.
و در موارد آرایشی و بهداشتی و شوینده ها بطری های شفاف یکبار مصرف جهت آب بندی درب شامپو، محصولات آرایشی دست ساز، عرقیجات خانگی و دست ساز گیاهی،تستر مایعات، کود گیاهی مایع.

تفاوت درب های فلزی با درب های پلیمری (پلاستیکی)

یکی از دلایل استقبال تولیدکنندگان محصولات نوشیدنی از درب های پلاستیکی، قابلیت بسته شدن مجدد پس از باز شدن درب می باشد. درب های فلزی به دلیل ظریف بودن ضخامت درب ها به راحتی کج شده و چنین امکانی را در اختیار مصرف کننده قرار نمی دهند. همانند درب شربت ها. به همین دلیل تعداد استفاده و باز و بسته کردن درب های فلزی کمتر می شود. این در حالیست که چندین مرتبه می توان درب بطری 28 میلی متری پلاستیکی را باز و بسته نمود، بدون آنکه مایع درون بطری نشتی کند و یا آلودگی های محیطی به درون آن نفوذ پیدا کند.

قیمت درب 28 و درب دستگیره دهانه 28

جهت دریافت قیمت به روز درب و دستگیره دهانه 28 با ما تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با آوان پلاست بروید و سایر راههای ارتباطی را جهت دریافت درب و دستگیره دهانه 28 را مشاهده نمایید.

  • هلیا
  • ۰
  • ۰

درباره چگونگی شستن لباس های بافتنی

لباس های بافتنی و پشمی از جمله لباس های پر طرفدار در فصل زمستان می باشند که کاربرد زیادی هم دارند از طرفی شستن لباس های بافتنی و زمستانی شبیه به لباس های دیگر نیست و روش و اصول مخصوص خود را دارد زیرا لباس های زمستانی معمولا از جنس الیاف طبیعی هستند به همین دلیل به شدت آسیب پذیرند از این رو باید برای شستن آن ها حساسیت و دقت لازم را بخرج داده و طبق اصول شستشو آن ها را انجام دهیم.
شستشوی لباس های بافتنی نیازمند صبر و حوصله زیادی است بعد از شستشو مرحله خشک کردن لباس های بافتنی است که آن هم اصول و روش خود را دارد تا بافت و استایل لباس های بافتنی شما بهم نریزد. از این رو برخی از افراد هم هستند که ترجیح می دهند در زمستان لباس های بافتنی خود را نشویند زیرا این مسئله به حساسیت بالای طرز صحیح شستن لباس های بافتنی بر می گردد زیرا اگر شستشو و یا خشک کردن صحیح آن انجام نشود ممکن است باعث تغییر شکل و بهم ریختن استایل لباس شود.

 

چگونگی شستن لباس بافتنی

درسته که شستن لباس های زمستانی و بافت کار زمان بر و حساسی است مخصوصا که باید برای تهیه این لباس ها هزینه های زیادی بپردازید اما شستشو صحیح و تمیز نگه داشتن نکته مهم و ضرروری است زیرا اگر آن ها را خوب نشوییم ممکن است باکتری و میکروب هایی در بافت پارچه باقی بمانند باعث خراب شدن لباس های بافت شما شوند. یک قانون کلی و مهم برای شستن بافت ها وجود دارد که باید رعایت کنید آن هم این است که برای شست شوی آن ها به هیچ وجه از شوینده های آنزیم دار استفاده نکنید زیرا از آن جایی که از الیاف طبیعی درست شده اند و این الیاف ها بر پایه پروتئین ساخته شده اند .این آنزیم ها پروتئین را در خود حل می کنند و در نتیجه باعث می شود تا الیاف این لباس ها از بین برود و لباس شما را خراب کند بنابراین بهترین شوینده برای لباس های بافتنی آن هایی هستند که ملایم و فاقد آنزیم اند مثلا می توانید از شامپو های ملایم و یا مایع ظرفشویی استفاده کنید.

 

طریقه شستشو لباس های بافتنی با دست

شستن صحیح لباس های بافتنی از این رو مهم است، چرا که باعث طول عمر بیشتر لباس های شما می شود و کیفیت آن ها تا مدت ها مثل روز اول باقی می ماند در ابتدا برای این کار پیشنهاد می شود لباس های بافتنی خود را با دست بشویید اما در ادامه:
1. همیشه به خاطر داشته باشید قبل از شستن لباس ها مخصوصا لباس های بافتنی روی برچسب لباس ها را مطالعه کنید تا بدانید طریقه شستشوی آن به چه روش بهتر است مثلا اگر نوشته باشد فقط با مواد شیمیایی و خشک شویی باید تنها به همین روش شسته شود.
2. برای شست شو لباس های بافتنی با دست باید ابتدا یک تشت بزرگ و تمیزی را تهیه کنید عمق و اندازه این تشت باید به گونه ای باشد که لباس بافت شما کاملا در آن قرار بگیرد. داخل این تشت باید آب ولرم بریزیم دمای آن باید حدود 35 درجه سانتی گراد باشد دمای بیشتر به لباس آسیب می زند.
3. درون این تشت را باید کمی ماده شوینده ملایم و بدون آنزیم بریزیم، مایع ظرفشویی و یا شامپو می تواند گزینه مناسبی باشد برای این کار حتما نوشته روی ظرف ماده شوینده را مطالعه کنید تا متوجه شوید برای آن مقدار حجم آب چه مقدار ماده شوینده لازم است البته بخاطر داشته باشید نباید زیاد کف کند.
4. بعد از اینکه ماده شوینده را اضافه کردین آن را به خوبی بهم بزنید تا در آب حل شوند سپس لباس بافت خود را به آرامی درون تشت اضافه کنید و به آرامی آن را بچرخانید و آهسته  با دست ماساژ دهید تا به بافت آن آسیبی نرسد. یادتان باشد به هیچ وجه این لباس بافتنی را موقع شستشو نچلانید زیرا باعث می شود تا بافت شما پرزی شود. روی قسمت های لکه دار بیشتر تمرکز کنید و سعی کنید این قسمت ها بیشتر با آب و محلول شستشو در ارتباط باشد تا تمیز شوند در صورت نیاز می توانید از ماده شوینده بیشتری هم استفاده کنید.
5. بعد از اینکه لباس خود را کاملا در محلول آب و ماده شوینده شستید برای آبکشی ابتدا باید آب درون تشت را خالی کنید و سپس دوباره آب تمیز و ولرم به همان درجه درون تشت بریزید در این مرحله باید با ماساژ دادن آرام و ملایم آن را آبکشی کنیم این کار را ادامه می دهیم تا کاملا محلول آب و ماده شوینده از بافت خارج شود.
6. بعد از آبکشی بافت خود به هیچ وجه آن را روی بند آویزان نکنید زیرا باعث کشیدگی بیش از حد لباس بافت شما می شود و ایست لباس را بهم می زند برای این کار باید خیلی ملایم و با فشار دادن بافت آب درون لباس را خارج کنید.
7. برای خشک کردن بافت باید یک حوله تمیز و خشک را روی سطح صاف پهن کنید و بافت خود را که حالتی مرطوب دارد روی حوله بی اندازید سپس حوله را با همان بافت خود به آرامی شروع کنید به رول کردن. بعد از رول کردن به آرامی حوله را فشار دهید این کار سبب می شود تا رطوبت روی بافت شما به حوله انتقال داده شود اگر بافت شما همچنان نمناک بود می توانید با چند حوله خشک و تمیز این کار را انجام دهید بعد از این که بافت شما از حالت رطوبتی خارج شد باید آن را روی یک سطح صاف در هوای آزاد پهن کنید تا خشک شود.

 

طریقه شستشوی لباس های بافتنی با ماشین لباس شویی

شستن لباس های بافتنی با دست روش بهتر و مناسب تری است اما می توانید گاهی از ماشین لباس شویی هم برای شستن بافت های خود استفاده کنید برای بهره مندی از ماشین لباس شویی برای شستن لباس های بافت و یا پشمی بهتر است موارد زیر را رعایت کنید:
1. ابتدا باید برچسب روی بافت را مطالعه کنید در صورتی که منعی وجود نداشت می توانید اقدام به شستن با ماشین لباس شویی کنید همچنین روی این برچسب مراقبتی دما و روش مناسب شستشو بافت با ماشین را ذکر کرده است که باید با توجه به آن پیش بروید همچنین باید یک شوینده مناسب و فاقد آنزیم و ملایم را انتخاب کنید و سپس به شستشو ادامه دهید.
2. برای شستن بافت ها و لباس های پشمی با ماشین لباس شویی باید به تنظیمات دستگاه خود توجه کنید اگر شستشو مجزایی برای لباس های پشمی داشت از آن استفاده کنید و یا از دور کند دستگاه که با عبارت Hand Wash مشخص می شود بهره ببرید حتی اگر چنین گزینه ای بر روی ماشین لباس شویی شما نیست از دور کند دستگاه خود برای شستن لباس های بافت استفاده کنید زیرا چرخش و دور زیاد به الیاف لباس های پشمی و بافت آسیب زیادی می زند.
3. بعد از اینکه شستشو با ماشین به اتمام رسید به هیچ وجه از خشک کن لباس شویی برای بافت ها و لباس های پشمی استفاده نکنید زیرا خشک کن با سرعت زیادی می چرخد و همین امر آسیب زیادی به الیاف لباس های پشمی و بافتنی شما وارد می کند. برای خشک کردن لباس های بافتنی و پشمی می توانید آن ها را بعد از خارج کردن از ماشین لباس شویی به آرامی کمی با دست فشار دهید تا آب درون بافت خارج شود در ادامه به روش قبل عمل کنید یعنی بافت نمدار را روی حوله خشک پهن کنید سپس با رول کردن حوله به همراه لباس خود با فشاری که با دست به حوله وارد می کنید می توانید رطوبت را از لباس های بافت و یا پشمی خود کم کنید.
4. خشک کردن بافت ها و لباس های پشمی که با ماشین لباس شویی شسته ایم هم مانند روش شستشو با دست است زیرا در هنگام استفاده از ماشین برای شستن لباس های بافت و پشمی، به هیچ عنوان نباید از خشک کن استفاده کنیم. در ادامه هم برای خشک کردن آن ها نباید بافت و یا لباس پشمی خود را روی بند لباس ها آویزان کنیم زیرا باعث کش آمدن لباس های بافت و پشمی می شود و بهتر است آن ها را روی یک سطح صاف پهن کنیم تا کم کم در هوای آزاد خشک شود.

 

چند نکته مهم درباره شستن بافت ها

1. قبل از شستن لباس و خیس کردن بافت در تشت ابتدا باید لکه های روی بافت را پاک کنید و از بین ببرید و سپس شستشوی کامل آن را انجام دهید. به این نکته دقت کنید که لکه روی بافت را با برس پاک نکنید و یا بهم نزنید این کار را به کمک یک پارچه که به محلول لکه بر آغشته است انجام دهید به این صورت که این پارچه محلولی را به روی لکه بکشید، این کار را می توانید چند بار تکرار کنید تا لک از بین برود سپس به شستشو ادامه دهید.
2. برای خشک کردن لباس ها به هیچ وجه آن را در معرض نور مستقیم آفتاب خورشید، نور و گرما قرار ندهید زیرا ممکن است جدا از آسیب رسیدن به بافت و بهم ریخته شدن ظاهر لباس باعث رنگ پریدگی و یا بور شدن بافت شما شود.
3. برای شستشو بافت باید ماده شوینده مناسبی استفاده کنید زیرا هر مواد شوینده ای که برای لباس های دیگر استفاده می کنید برای بافت ها مناسب نیست زیرا بیشتر این مواد دارای آنزیم هایی هستند که در اثر واکنش با آب به لکه های روی پارچه ها اثر می گذارند تا آن ها را از بین ببرند به همین ترتیب باعث قلیایی شدن محیط آب می شود که این محیط قلیایی سبب خراب شدن تار و پود های بافت شما می شود و همچنین می تواند موجب رنگ دادن بافت ها شود. بنابراین باید برای شستن لباس های پشمی و بافتنی از مواد شوینده ملایم و بدون آنزیم استفاده کنید و این نکته را هم در نظر داشته باشید که مواد شوینده بدون آنزیم را هم به مقدار مناسب و اندازه استفاده کنید مصرف بیش از حد آن توصیه نمی شود.
4. هنگانم شستن لباس های بافتنی و پشمی با ماشین حتما دقت کنید که از آب سرد استفاده کنید زیرا تجمع آب گرم درون لباس باعث می شود تا گره لباس ها و الیاف آن ها خراب شود و بافت شما را از حالت اولیه خارج کند.

  • هلیا
  • ۰
  • ۰

به گزارش پوشاک کوهستانی تاکردن لباس ها و یا آویز کردن لباس ها معضلی است که انجام آن برای تنبل ها میتواند بسیار سخت و عذاب آور باشد. اما بواقع تاکردن لباس مساله ای هست که باید انجام شود. در این مقاله در ابتدا خواهیم گفت که چرا باید لباس هایمان را در کمد لباس آویز یا تا کنیم؟ و چه مزایایی دارد؟ و در بخش پایانی  انواع ترفندهای تا کردن لباس ها را برای شما بصورت ویدئویی آموزش خواهیم داد.

همیشه در پایان فصل بخش زیادی از لباس هایمان بلا استفاده می شوند و یا مناسب استفاده برای فصل جدید نخواهند بود و همین اتفاق شاید باعث شود که سراسیمه در  اولین فرصت و در یک روز تعطیل مشغول به جمع آوری لباس های اضافه ی کمد لباسمان شویم. شاید هم مدت ها باشد که لباس هایی مچاله و نامرتب در کشو و یا قفسه لباس هایتان وجود داشته باشد. در هر صورت بخشی از لباس هایتان به صورت نامناسبی یا در جا رختی آویزان و یا چروک و درهم در کمد و کشوی لباستان جا خوش کرده اند.

 

 چرا باید لباس هایمان را تا کنیم؟ 

دو موضوع است که برایمان این مساله را مهم می سازد. با توجه به اینکه امروزه خانه ها کوچکتر شده و استفاده از فضای خانه بسیار مهم و کلیدی بحساب می آید. خیلی مهم است که خانه و یا اتاق زندگیمان منظم و مرتب باشد. از طرفی پوشیدن لباس های چروک اساسا حس خوب و مثبتی به آدم منتقل نمیکند. اگر شما لباس مرتب و اتو کشیده ای داشته باشید واقعا حالی که دارید با زمانی که لباسی چروک بر تن دارید، متفاوت است.

 

همچنین از مزایای تاکردن لباس ها می توان این موارد را اشاره کرد:

بهترین زمان برای تا کردن لباس ها زمانی است که تازه لباس را شسته ایم و خشک شده اند.

  1. ایجاد نظم به فضای اتاق، کمد لباس و لباس های خودمان
  2. کمتر فضا اشغال کردن لباس ها در کمد ها و جالباسی ها
  3. راحت تر پیدا کردن لباس هایمان اللخصوص در زمانی که عجله داریم
  4. چروک نشدن لباس ها
  5. عمر بیشتر لباس ها
  6. مشخص شدن لباس های درحال استفاده و لباس های تمیز
  7. داشتن حس خوب در زمان استفاده

 

چه لباس هایی را می توان تا کرد

بطور کلی همه ی لباس هایمان را می توانیم در کمد لباس تا شده و مرتب قرار دهیم اما ترجیحا اگر جای آن را داشتید بهتر است که لباس های تجملی و مهمانی های تان همچون: کت شلوار، مانتو، پالتو و... را آویزان کنید.

تا لباس هایی همچون شلوارها، مانتوها، پالتوها و لباس هایی که بلند هستند را در کمد آویزان کنیم.

 

اما چه لباس هایی را باید تا کنیم؟

لباس های راحتی و یا لباس های خانگی بدلیل اینکه باید در دسترس باشند و معمولا هم در کشوی کمد قراردارند می بایست که حتما بصورت تا شده و منظم در کنار هم باشند. از آنجا که خانم ها برای خرید انواع لباس راحتی و خانگی زنانه، از جمله خرید شلوار راحتی زنانه، تاپ و تیشرت ها، بلوزها، جوراب و لباس های زیر و... بسیار مشتاق عمل میکنند در نگهداری  لباس های خود هم بسیار محتاط هستند از این رو نگهداری لباس ها در کمد لباسشان برای بانوان اتفاق عجیبی نخواهد بود.

تیشرت ها از جمله لباس هایی هستند که اگر آویزان شوند به راحتی فرم گرفته و روی شانه ها یا کشیده می شوند و در قسمتی که به روی رخت آویز آویزان شده اند کش می آید.

لباس هایی که در فصل سرد و زمستان استفاده می شوند را باید تا کرد. زیرا علاوه بر اینکه حجیم هستند، آویزان کردن آنها هم بی نظمی زیادی را می دهند، هم به راحتی می توانند تغییر شکل بدهند.

 در ادامه به ترفندهای تاکردن انواع لباسها خواهیم پرداخت :

برای تا کردن لباس های کوچک مثلا شورت را باید به دو قسمت و لباس های بزرگتر مثل تیشرت، تاپ، شلوار راحتی و... را به سه قسمت کرد. برای شروع ابتدا باید به نکات زیر توجه نمود :

  1. لباس را روی یک سطح صاف پهن کرد بگونه ای که تمامی چین و چروک های آن ازبین برود.
  2. لباس های آستین دار باید بگونه ای تا شوند که آستین های آنها در داخل لباس جمع شود.
  3. اولین تا باید بلندترین تا، یعنی در راستای طول لباس باشد.

تاکردن تیشرت ها :

ابتدا تیشرت را روی یک سطح صاف پهن کنید.
سپس یکی از آستین ها را از قسمت دوخت تا (زیر بغل) بزنید.
از همان طرف در راستای طول تیشرت تا وسط تا بزنید.

مرحله یک را در طرف مقابل تکرار کنید.
مرحله دو را در طرف مقابل تکرار کنید. اکنون پیراهن شما باید مستطیل باشد.
تیشرت تا شده را بردارید و قسمت پایین را به سمت بالا تا بزنید و اندازه را به نصف کاهش دهید.
و درنهایت تیشرت شما بصورت یک مربع  تبدیل خواهد شد. که در تیشرت های طرح دار، طرح روی تیشرت در این بخش قابل مشاهده خواهد بود. این مربع کوچک تی شرت خود را صاف کنید و آن را در کشو یا قفسه خود قرار دهید.

 

تاکردن پیراهن ها

شاید آویزان کردن پیراهن ها وسوسه انگیزتر باشد. اما آنها را باید تا کنید تا به خوبی در کشوها نگهداری شوند نه تنها باعث صرفه جویی در فضای با ارزش کمد می شود بلکه از چروک شدن نیز جلوگیری می کند. همچنین اگر از اتوکردن لباس ها بیزار هستید، مورد دوم یک مزیت بزرگ است.
اطمینان حاصل کنید که قبل از تا کردن، همه دکمه ها از بالا به پایین بسته باشد. انجام این کار باعث می شود پیراهن مرتب و تمیز بدون چروک باقی بماند. سپس این مراحل تا کردن را که شبیه به تا کردن تی شرت است دنبال کنید:
پیراهن را از سمت جلو(دکمه ها) به سمت پایین روی یک سطح صاف پهن کنید.
آستین سمت راست را به سمت مرکز بیاورید و در امتداد درز زیر بغل تا کنید.
آستین سمت راست را با زاویه 45 درجه به سمت پایین تا کنید.
مرحله 2 را در سمت چپ تکرار کنید.
مرحله 3 را در سمت چپ تکرار کنید.
لبه پایینی پیراهن را بگیرید و یک سوم پایینی پیراهن را تا کنید.
دوباره تا کنید تا قسمت تا شده به بالای شانه ها برسد.
پیراهن تا شده خود را برگردانید.

 

تا کردن شلوار و شلوارک

ابتدا شلوار را از وسط تا کنید که کاملا لبه ها بر روی هم قرار گیرند.

در ادامه مجددا در راستای طول از وسط تاکنید.

سپس شلوار را از طول با سه تا شلوار را جمع کنید.

 

تاکردن حوله

تا کردن حوله های بزرگ و کوچک در یک سوم یک برد-برد واقعی است. حوله هایی که با استفاده از این روش تا شده اند فضای کمتری را اشغال می کنند و همچنین به راحتی روی هم چیده می شوند.
حوله را از طول در دست بگیرید، سجاف ها را به هم نزدیک کنید تا حوله نصف طول آن شود
.
مرحله قبل را تکرار کنید.
حوله را بچرخانید تا از طول در مقابل شما قرار گیرد و سجاف (و هر عنصر تزئینی) رو به پایین باشد.
هر یک از لبه های کناری را یکی یکی به مرکز بیاورید، مثل اینکه یک تکه کاغذ را به یک سوم تا کنید.
حوله را برگردانید و آن را روی قفسه قرار دهید تا لبه های تا شده بیرون بیاید.

 

تا کردن جوراب

1- جوراب بلند

یک جوراب را در جوراب دیگر قرار ندهید، مگر اینکه جوراب‌های کشیده را دوست داشته باشید. در عوض، جوراب‌های بلند را باید با قرار دادن یک جوراب صاف روی دیگری به یک سوم تا کنید، سپس مانند یک حرف تا کنید.

 

2- جوراب کوتاه

اگرچه جوراب های کوتاه ممکن است به اندازه کافی بلند نباشند تا در یک سوم تا شوند. تصویر زیر نشان می دهد که چگونه می توان جوراب هایی مانند این ها را بدون استفاده از ترفند قدیمی تا کرد.

با یک جوراب به صورت عمود بر روی دیگری یک T تشکیل دهید.
لبه سمت راست جوراب پایینی را روی جوراب بالایی تا کنید.
این کار را برای سمت چپ جوراب پایینی تکرار کنید.
جوراب بالایی را تا کنید تا از بالا آویزان شود.
قسمت آویزان جوراب را در بین لایه های تا شده جوراب پایین تا کنید.

 

تا کردن پلیور و ژاکت ها

پلیورهای حجیم و سنگین را هرگز نباید به چوب لباسی آویزان کنید. تاکردن این لباس ها بهترین راهکار برای نگهداری از آ نها برای جلوگیری از افتادگی و دراز نشدن ژاکت‌هایی مانند این، مطابق شکل به‌خوبی تا بزنید.

در حالی که ژاکت رو به پایین است، آستین را به سمت وسط ژاکت تا بزنید.
در طرف دیگر تکرار کنید.
سجاف پایین را بالا بیاورید و ژاکت را از وسط تا کنید.
ژاکت تا شده را برگردانید و آن را در یک قفسه کمد یا در کشوی کمد قرار دهید.

 

تا کردن شورت و شورتک

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که «چه کسی لباس زیر را تا می‌کند» لباس های زیر و کوچک به دلیل اندازه ای که دارند، پیداکردن آنها کار دشواری خواهد بود اگر تاشده و مرتب در جایی مخصوص نباشند.

برای تا کردن شورت زنانه  یا تا کردن شورتک زنانه با آوردن لبه سمت راست یا چپ به لبه مخالف، از وسط تا کنید. این کار را تکرار کنید، سپس از بالا به پایین تا کنید.

و برای تا کردن شورت مردانه، یک طرف را به وسط تا کنید، سپس برای طرف دیگر این کار را تکرار کنید. از بالا به پایین از وسط تا کنید.

پوشاک کوهستانی در این مقاله تلاش کرد که انوع تا کردن لباس ها را آموزش بدهد تا کمکی شایان به نظم دهی کمد و اتاق شما شده باشد. پوشاک کوهستانی وب سایت فروش انواع لباس راحتی زنانه می باشد که انواع لباس های زنانه اعم از : شلوار  راحتی زنانه، تاپ و تیشرت های نخی زنانه، شلوارک و شورتک های راحتی زنانه و دخترانه را بصورت اینترنتی و آنلاین می توانید خریداری کنید.

  • هلیا
  • ۰
  • ۰

امبر هرد متهم به کپی کردن لباس‌های دادگاه جانی دپ در یک بازی یا جنگ روانی طنزآمیز است. امبر هرد، 35 ساله، و جانی دپ، 58 ساله - که از سال 2015 تا 2016 ازدواج کرده بودند - در هفته های اخیر در دادگاهی در ویرجینا در حال محاکمه هستند که هر روز از دادگاه اتهامات تکان دهنده جدیدی را به همراه داشته است. محاکمه ای که هنوز در ویرجینیا در جریان است، تلاش می کند تا مشخص کند که آیا مقاله واشنگتن پست در سال 2018 که توسط هرد نوشته شده بود، که در آن او این بازیگر را به آزار خانگی متهم کرده بود، دپ را بدنام کرده است یا خیر.
در خلال این جلسات دادگاهی که طی زمان مشخص و مقرر برگزار می شود استایل های جذاب امبرهرد بسیار به چشم میخورد که با کمی دقت و مقایسه متوجه می شویم که این نوع لباس ها تا حدودی از لحاظ ترکیب و رنگ بندی مشابه استایلی است که در جلسه ی قبلی دادگاه جانی دپ پوشیده است و این میتواند یک جنگ روانی و یا به گفته ی روانشناسان به دلیل اختلال شخصیتی است که از لباس پوشیدن جانی دپ تقلید می کند.
 دکتر کری نظر بالینی خود را در مورد هرد ارائه کرد و مدعی شد که این بازیگر دارای اختلال شخصیت مرزی است که ممکن است باعث شود او "هویت افرادی را که با آنها وقت می گذراند به خود بگیرد زیرا آرامش بخش است."
او توضیح داد که "زمانی که فردی مبتلا به این اختلال مرحله اولیه درگیری را سپری می کند، اغلب هویت آن افراد را می گیرد."

  • هلیا