مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

سلام من هلیا هستم.در وبلاگ من شما می توانیدجدیدترین اطلاعات و اخبار علوم دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.جدیدترین اطالاعات و اخبار دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی لوگو،طراحی گرافیکی،دنیای تکنولوژی و... رادنبال کنید

۲ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تاپ زنانه شیک

تاپ زنانه شیک

تاپ زنانه شیک

تاپ زنانه شیک در دسته و گروه لباس راحتی بانوان قرار می گیرد. امروزه از تاپ به عنوان یک لباس بالا تنه نام برده می شود که در طرح و مدل و رنگ های متنوع عرضه می شود. تاپ در شکل و فرم های متفاوت تولید و به بازار عرضه می شود. انواع و اقسام این لباس زنانه با توجه به تغییر فصول مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید برای خرید تاپ دخترانه شیک، تاپ شلوارک دخترانه، تاپ شیک دخترانه مجلسی، تاپ دخترانه شیک جدید و تاپ شورت زنانه شیک به فروشگاه اینرنتی پوشاک کوهستانی مراجعه کنید.

 

تاپ زنانه شیک چیست؟

لباس تاپ در زبان فارسی به معنای لباسی است  که آستین دار نباشد ولی در اصل کلمه تاپ انگلیسی است و معنا و مفهوم آن، لباسی است که بالا تنه را می پوشاند. این البسه با سبک های مختف برای محافل و موقعیت های گوناگون کاربرد دارد و به همین دلیل دوخت و طراحی اش از بند ها تا یقه و طول آن ها متفاوت می شود.

تاپ زنانه شیک

جنس تاپ زنانه شیک

تاپ های زنانه شیک بر اساس موقعیت مصرفشان، جنس الیاف و  پارچه شان متفاوت است. بعنوان مثال تاپ راحتی و خانگی از نخ ، پنبه و ملانژ است. زیرا این الیاف بسیار سبک و خنک بوده و باعث حس سبک و راحتی به فرد القا میکند. تاپ مجلسی از ساتن ، چرم ، گیپور ، دانتل ، جین ، حریر ، لمه و ریون میباشد، و در نهایت تاپ ورزشی و اسپرت هم از الیاف پلی استر ، فلامنت و فانریپ میباشد.

 

نکات مهم هنگام خرید تاپ زنانه شیک :

مهم ترین نکته سایز و اندازه مناسب لباس با ابعاد فیزیکی بدن شما است. همیشه یادتان باشد خرید البسه ای تنگ و یا بیش از حد بزرگ می تواند سبب کاستی جذابیت های ظاهری شما شود و به همین خاطر است که توصیه می کنیم حتما به سراغ خرید تاپ زنانه ای بروید که سایز آن متناسب با سایز بدن شما باشد.

نکته بعدی در هنگام خرید تاپ زنانه شیک و جدید جنس محصول است که باید به خوبی به آن توجه داشته باشید. اصولا تاپ های زنانه به سبب راحتی بسیار زیادی که در هنگام استفاده از خود دارند، مورد توجه و اقبال جمع زیادی از بانوان قرار می گیرند و به همین خاطر بهتر است با نازک ترین و در عین حال مقاوم ترین پارچه ها نیز تولید شوند تا در استفاده های مکرر دچار پارگی و رنگ دهی و همچنین کِش و یا آب رفتن در اثر شستشوی های پیاپی نشوند.

اگر انتخاب رنگ را یکی از موارد اصلی در انتخاب تاپ برای خود می دانید، به این نکته توجه کنید که رنگ روشن هر چند انتخاب خوبی به نظر می رسد اما به همان نسبت شما را درشت تر نشان می دهد بنابراین رنگ هایی را انتخاب کنید که متناسب با اندامتان باشد. البته این نکته را نیز متذکر شویم که انتخاب رنگ امری کاملا سلیقه ای است و شما می توانید آزادانه تصمیم بگیرید. سعی کنید همیشه و در همه حال به خودتان احترام بگذارید و خودتان را دوست بدارید و در خانه نیز آراسته باشید. از این رو پیش از خرید یک تاپ دخترانه اسپرت شیک، به مدل آن نیز توجه کنید.

دقت کنید که همیشه یک تاپ زنانه گران قیمت به معنای کیفیت بالای لباس نیست. توصیه می‌کنیم در صورتی که می‌خواهید در هزینه ‌های خود صرفه‌جویی کنید، درباره کیفیت لباس بررسی بیشتری کنید. به همین منظور، شما می‌توانید برچسب روی لباس را بخوانید یا در سایت‌ های فروشگاه آنلاین نگاهی بیاندازید و کیفیت و نظرات دیگر کاربران را بررسی کنید.

تاپ زنانه شیک

نکات مهم و تاثیرگذار در خرید تاپ زنانه شیک

جنس لباس

تاپ زنانه دارای جنس‌های مختلفی است. آنچیزی که در درجه اول اهمیت قرار دارد، توجه به جنس تاپ است. در این زمینه توصیه شده که حتی‌الامکان جنس‌های نخی را مد نظر قرار دهید. زیرا تاپ‌های نخی به راحتی شسته شده و تغییر رنگ نخواهند داد. از طرفی، تاپ‌های نخی جهت استفاده در تابستان بسیار مناسب هستند.


رنگ بندی

تاپ زنانه دارای رنگ‌بندی‌های بسیار متنوعی است. در واقع، رنگ‌بندی‌ تاپ‌های زنانه به حدی زیاد است که بعضی مواقع انتخاب را برای فرد خریدار سخت می‌کند. انتخاب تاپ‌های رنگ روشن علاوه بر جذابیت خاصی که دارند، مانع جذب گرما می‌شوند. به همین خاطر، استفاده از تاپ‌های رنگ روشن جهت استفاده در فصل تابستان بسیار توصیه شده است.

 

سایز مناسب

تاپ زنانه در سایزهای متنوعی در بازار موجود است. اینکه شما تاپ متناسب با سایز خود را انتخاب نمایید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. سایز تاپ باید کاملا متناسب با فرم بدنی شما باشد. انتخاب سایزهای گشاد و تنگ باعث می‌شود که شما به هنگام انجام فعالیت‌های روزمره احساس نارضایتی داشته باشید.

 

طراحی لباس

تاپ زنانه را متناسب با رنگ پوست خود انتخاب نمایید. توجه به این مورد باعث می‌شود که جذابیت شما به هنگام پوشش تاپ چندین برابر شود. از آنجایی که تاپ‌ها مدل‌های مختلفی داشته، نیاز است که به طراحی ظاهری آنها توجه نمایید. بعضی از مدل‌های تاپ موجود در بازار را می‌توانید با انواع شلوار یا دامن‌های زنانه به راحتی هماهنگ کنید.

 

مدل لباس

تاپ زنانه، یکی از محبوب‌ترین لباس‌هایی است که به هنگام خرید آن باید نکات زیادی را مد نظر قرار دهید. تاپ‌های زنانه را باید متناسب با موقعیت‌های مختلف تهیه نمایید. بعضی از تاپ‌ها حالت اسپرت داشته و جهت استفاده در باشگاه‌ها بسیار مناسب هستند. اما طراحی بعضی از مدل‌های تاپ به صورتی است که تنها می‌توانید از آنها در خانه استفاده نمایید.

 

قابلیت شستشو

شستشوی تاپ‌های زنانه جز نکات مهم دیگری بوده که باید مد نظر قرار گیرد. بعضی از تاپ‌ها از قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی برخوردار نیستند. زیرا به راحتی رنگ پس می‌دهند. جهت جلوگیری از این مشکل بهتر است که در ابتدا تاپ را به وسیله دست شسته و بعد مورد استفاده قرار دهید.

تاپ زنانه شیک

آشنایی با مدل تاپ نخی زنانه شیک

تاپ زنانه از لحاظ جنس دارای مدل‌های متنوعی است. اینکه شما چه جنسی از تاپ را مدنظر دارید، به سلیقه فردی شما بستگی خواهد داشت. در این میان، تاپ‌های زنانه نخی در مقایسه با جنس‌های دیگر بسیار پرفروش هستند. دلیل این امر هم به دلیل راحتی و خنک بودن تاپ‌های نخی است. تاپ‌های نخی به دلیل پوشش راحتی که دارند، جهت استفاده در بهار و تابستان گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌آیند. به هنگام خرید تاپ‌های زنانه حتما به فاکتور مهمی نظیر: جنس توجه نمایید. متاسفانه بسیاری از فروشندگان اطلاعات غلطی در مورد جنس محصول در اختیار فرد خریدار می‌گذارند. به همین دلیل بهتر است که با آگاهی کامل در مورد جنس‌ تاپ‌های زنانه جهت تهیه آنها اقدام نمایید.

 

تاپ مجلسی زنانه شیک و راهنمای خرید آن

تاپ زنانه از جمله لباس‌های پرطرفدار است که بیشتر خانم‌ها علاقه زیادی جهت خرید آن دارند. تاپ‌های زنانه، رنگ‌بندی و طرح‌های‌ بسیار متنوعی داشته که می‌توانید از آنها در موقعیت‌های مختلف استفاده نمایید. در این میان، تاپ مجلسی زنانه از محبوبیت بسیار زیادی در میان خانم‌ها برخوردار است. شما با توجه به موقعیت مورد نظر خود می‌توانید از مدل‌های جذاب تاپ‌‌های زنانه استفاده نمایید. تاپ‌های مجلسی دارای طرح‌های بسیار متنوعی نظیر: نگین‌کاری، منجوق‌دوزی و… بوده که استفاده از این مدل تاپ‌ها، جذابیت زیادی را در ظاهر و استایل شما ایجاد می‌کنند. طراحی یقه‌ تاپ‌های مجلسی، گرد بوده و آستین آنها از بند باریک و ظریفی تشکیل شده است. هنگام خرید تاپ‌های مجلسی باید حساسیت زیادی داشته باشید. توجه به طرح نوع آستین و قد تاپ جز مهمترین مواردی بوده که به هنگام انتخاب بهترین مدل باید مورد توجه خریدار قرار گیرد.
البته ناگفته نماند که تاپ‌های مجلسی به دلیل تزئینات و کیفیت تولیدی آنها از قیمت بالاتری هم برخوردار هستند.

تاپ زنانه شیک

قیمت تاپ زنانه شیک

تاپ‌های زنانه شیک دارای قیمت‌های متنوعی بوده و شما می‌توانید بر حسب نیاز خود، مناسب‌ترین آنها را جهت خرید انتخاب نمایید. نوع دوخت، جنس تولیدی و مجلسی بودن تاپ بر قیمت نهایی آن تاثیر می‌گذارد. اینکه شما چه مدل و چه جنس از تاپ را مد نظر دارید، به نیاز و سلیقه شخصی شما برمی‌گردد. اما بهتر است هنگام خرید به دنبال تاپ‌های باکیفیت باشید تا بتوانید در سال‌های آتی هم از آنها استفاده نمایید.

 

تفاوت تی شرت و تاپ زنانه

تفاوت تی شرت و تاپ زنانه در چیست؟ کدام تی شرت ها برازنده کمد بانوان است؟ نحوه ست کردن تی شرت با مناسبت ها و چگونه از پیراهن ها و تاپ ها مراقبت کنیم؟ مجموعه پیراهن ها و تاپ های مخصوص زنان را می توان به دسته های مختلفی تقسیم بندی کرد. به طور مثال تی شرت ها براساس خط یقه یا خط گردن، رنگ و آستین کوتاه و بلند دسته بندی می شوند. همچنین تی شرت ها در انواع مختلف و طرح های جذاب و زیبا موجود می باشند. از تی شرت های بدون آستین به عنوان پیراهن زیر زنانه یا یک پیراهن ورزشی نیز استفاده می شود. همانطور که در زیر بلوز می توان انواع مدل تاپ پوشید.

 

نیمتنه و تاپ چه تفاوت هایی دارند؟

لباس بالا ناف عموما جنبه مجلسی و فانتزی دارد و اگر در قالب سوتین ورزشی یا نیم تنه کاپدار طراحی شوند، استایل اسپرت و ورزشی میگیرند و با لگ و شورت ست میشوند. نقطه مشترک نیمتنه و تاپ ها مجلسی و اسپرت بودنشان هست که هم در باشگاه  بصورت لباس ست ورزشی تاپ و شلوارک ، تاپ و شورتک هستند و هم در استایل لباس مجلسی در قالب تاپ و دامن ، تاپ و شلوار مجلسی مچ میشوند.

تاپ زنانه شیک

تفاوت شومیز و تاپ ؟

شومیز به بلوز آستین بلند یا طراحی خاص و مجلسی میگویند و جزء البسه رسمی برای مهمانی و مجالس بشمار می آید و میتوانید آن را با دامن تنگ و کوتاه یا شلوار پارچه ای ست کنید. اما لباس تاپ مختص ضیافت و بزم نیست و کاربردهای فراوان در محیط گوناگون دارد، مانند تاپ اسپورت ، تاپ مجلسی و خانگی که برای ست کردنشان به راحتی با شرتک ، شلوار و دامن مچ می شوند.

  • هلیا
  • ۰
  • ۰

ابجکت چیست ؟

ابجکت چیست ؟

به طور کلی امروزه استفاده از نرم افزار های سه بعدی کاربرد بسیار فراوانی در حرفه های مختلف از جمله معماری دارد. اما طبیعتا طراحی یک سری از وسایل و مدل ها می تواند زمان بسیار زیادی را درگیر نماید. از همین رو برخی از مهندسان در این حوزه تصمیم گرفته اند که، با توجه به نمونه های واقعی، آبجکت هایی را طراحی نمایند. و آنها را در اختیار شما قرار دهند. تا بتوانید در مدت زمان کوتاه تری، طرحی شبیه به واقعیت طراحی نمایید.

 

انواع آبجکت

بسته به نوع مدلسازی و طراحی ممکن است شما به آبجکت‌های متفاوتی نیاز پیدا کنید. آبجکت برای تری‌دی‌مکس و سایر نرم‌افزارهای سه‌بعدی می‌تواند به انواع آبجکت ماشین، آبجکت مبلمان، گل و گیاه، اتاق کودک، اتاق خواب، هال پذیرایی، اداری، سرویس بهداشتی، مجسمه‌های دکوراتیو، حمام، آشپزخانه، درخت، لوستر و وسایل روشنایی، موتور، ماشین، لوازم دکوراتیو، کوسن و … تقسیم می‌شود. دانلود آبجکت تری دی مکس . از جمله پرکاربردترین انواع آبجکت در بین مهندسان و معماران عبارتند از: آبجکت مجسمه، آبجکت وسایل آشپزخانه، آبجکت اتاق خواب، انواع آباژور و چراغ خواب، لوازم دکوراتیو متنوع، کوسن و … اشاره کرد. آبجکت‌ها و مدل‌های سه‌بعدی آماده در تنوع بالایی طراحی و تهیه می‌شوند و قابل دانلود هستند.

 

دانلود آبجکت تری دی مکس 

در تعریف آبجکت می توان آن را اینگونه بیان کرد که آبجکت ها یک مجموعه ای از مدل سازمان یافته شده می باشند. نرم افزار های سه بعدی امروزه کاربرد های فراوان بسیاری دارند و طراحی مدل ها و سبک های مختلف آبجکت ها می تواند زمان بسیاری زیادی از طراح بگیرد. به همین علت است که معمارآنلاین سعی داشته، با گرد آوری مجموعه کثیری از این آبجکت ها طراحی را برای معماران و طراحان عزیز دلنشین تر و در کمترین زمان ممکن باعث ایجاد طرحی شبیه به واقعیت شود. مدل های سه بعدی را که در سایت مشاهده می کیند ، تلاش شده است تا در زمان کافی و با دقت فراوان تهیه و اجرا شوند. از آبجت های آماده می توان به راحتی استفاده کرد. از نمونه آبجت ها می توان به این موارد اشاره نمود: لوازم آشپزخانه مثل یخچال و سینک ظرفشویی و میز و تجهیزات ناهار خوری ، انواع مبلمان ، میز و صندلی ، انواع لوسترو لوازم تزئینی و لوازم برقی و لوازم اداری و لوازم حمام و لوازم فروشگاه از جمله آبجکت های موجود و قابل دسترسی برای معماران و طراحان عزیز از طریق سایت معمار آنلاین می باشند. هدف از طراحی و ساخت این آبجکت ها شبیه سازی و نزدیک تر کردن مدل ها به واقعیت و استفاده آن ها در طرح ها و مدل های بزرگتر و کاربردی تر است.

 

مدل سه بعدی چیست ؟

امروزه برای ارائه بهتر ایده ها و طراحی ها، به خصوص در حوزه معماری و دکوراسیون داخلی، نیاز است تا طرح های خود را به صورت سه بعدی و مشابه به واقعیت ارائه دهید. اما در برخی مواقع ممکن است نیاز باشد که، شما در کوتاه ترین زمان طرح خود را ارائه دهید. در این صورت به نظر شما طراحی مبلمان، درها، لوستر و … چقدر زمان از شما می گیرد؟ بهتر نیست که با استفاده از مدل های آماده سه بعدی یا همان آبجکت ها، سرعت کار خود را افزایش دهید؟ این مدل های سه بعدی آماده در زمان های کافی و با دقت فراوان طراحی و اجرا شده اند. همچنین در هر مدلی تنوع بسیار بالایی قابل مشاهده می باشد. از همین رو شما می توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب و استفاده نمایید. اینگونه علاوه بر مشابه سازی طرح خود به بهترین نحو به واقعیت، می توانید سرعت تکمیل کار خود را بیشتر کنید. طراح های آبجکت های آماده حتی ریزترین جزئیات را در نظر گرفته اند. به طور مثال در طراحی آشپزخانه استفاده از ماکروفر، یخچال، ظروف و …. می تواند طرح شما را به واقعیت نزدیک تر کند. تنوع آبجکت ها در مدل های مختلف بسیار گسترده می شود. در ادامه به برخی از مدل های سه بعدی آماده در نرم افزار معماری اشاره خواهیم نمود.

آبجکت های آماده را می توان در انواع مدل ها به راحتی مورد استفاده قرار داد. از نمونه های آن می توان به این موارد اشاره نمود. دکوراسیون کامل آشپزخانه، مبلمان اداری، انواع میز و صندلی و مبلمان ها، لوسترها، دکوراسیون کامل حمام و دستشویی، انواع در و پنجره، انواع گچبری ها، انواع پوشاک، سرویس های خواب، پرده های متنوع، انواع مدل های مورد نیاز در فروشگاه ها، انواع مدل های مورد استفاده در اتاق خواب ها، انواع مدل های مورد نیاز برای اتاق کودک و انواع دکوری ها نمونه هایی از آبجکتهای آماده می باشند. همچنین استفاده از مدل های آماده برای تکمیل طراحی و مشخص نمودن جزئیات و وسایل کوچک نیز وجود دارد. که از انواع آن می توان به گل و گیاه، لوازم صوتی و تصویری، انواع مجسمه و قاب عکس ها، فرش، کاغذ دیواری، کمد ها، انواع پارکت ها، انواع لوازم آرایشی روی میز، پله و نرده ها، طراحی روی درها و … اشاره نمود.

آبجکت در تری دی مکس چه کاربردی دارد؟

به صورت کلی شما برای شروع به کار با 3dmax  باید آبجکت ها را بسازید. یعنی اگر شما می خواهید یک انیمیشن بسازید، می خواهید یک اتاق خواب طراحی کنید، باید برای شروع آبجکت های مربوط به هر موضوعی را یا بسازید . در موارد دیگر از آبجکت های آماده که قبلا توسط طراحان حرفه ای تر ساخته شده است می توانید در طراحی تان استفاده کنید. پس آبجکت مهمترین عنصر برای شروع هر گونه طراحی و مدل سازی در 3dmax  استاز آنجایی که 3dmax  یک نرم افزار بسیار گسترده و پرکاربرد است یکی از کارهایی که برخی از طراحان انجام می دهند طراحی و مدل سازی آبجکت های مختلف است. طراحان دیگر نیز با خرید این آبجکت ها و استفاده از آن ها در طراحی شان ، پروژه خود را با سرعت بیشتری انجام می دهند. در تری دی مکس یار نیز یک آرشیو بزرگ از انواع آبجکت های مکس موجود است که می توانید برخی از آن ها را به رایگان دانلود کنید و در نرم افزار 3dmax  باز کنید تا ذهن شما با این مفهوم بیشتر آشنا شود.

 

Object  چیست؟

آبجکت استورج (Object Storage) یا Object-based Storage، یکی از معماری‌های فضای ابری است که برای ذخیره‌سازی داده‌ها در حجم بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این معماری خصوصن برای نگهداری از داده‌های ساختار نیافته یا Unstructured کاربرد بسیاری دارد. هم‌چنین، به‌دلیل معماری خاص Object Storage با استفاده از واحد داده‌ای به نام Object، می‌توان روی آن پتابایت‌ها داده را ذخیره کرد و به‌ همین‌ دلیل این راهکار برای آرشیو، نگهداری و مدیریت فایل‌ها گزینه‌ای بسیار مناسب است.

داده‌های Unstructured، انواعی از داده‌ها هستند که به‌سادگی قابل طبقه‌بندی و قرارگیر در دیتابیس‌ها نیستند. حجم گسترده‌ای از داده‌های مورد استفاده‌ی ما و قرار گرفته روی اینترنت مانند ایمیل‌ها، ویدیوها، تصاویر و صفحات وب در کنار داده‌های شبکه‌های اجتماعی و موتورهای جست‌وجو از نوع ساختار نیافته هستند. به‌دلیل ناتوانی دیتابیس‌های سنتی در مدیریت و نگهداری داده‌ها، Object Storage به‌عنوان راهکاری مناسب برای ذخیره‌سازی داده‌های Unstructured مورد استفاده قرار می‌گیرد

 

کاربردهای مدل سازی آبجکت ها

کمپانی های بزرگ برای معرفی راحت محصولات خود ترجیحا به جای عکس برداری از محصولات مدل سه بعدی آن را طراحی و از زوایای مختلف در معرض دید مشتری قرار می دهند. بسیاری از شرکت ها نیز با توجه به اینکه امکان عکس برداری از محصولاتشان برای تهیه کاتالوگ میسر نمی باشد ترجیح می دهند که محصولات خود را به صورت مدل سه بعدی نیز طراحی و در معرض دید مشتری قرار دهند. دانلود آبجکت آماده . پس می بینید که هر چیزی علاوه بر نسخه واقعی آن یک مدل سه بعدی طراحی شده نیز دارد. امیدوارم که با مطالعه این مقاله به خوبی با مفهوم آبجکت یا همان مدل سه بعدی آشنا شده باشید. شما می توانید با نگاهی به آرشیو آبجکت های آماده ما با گستره این المان در دنیای سه بعدی بیشتر آشنا شوید.

 

https://mohammadbameriseo.wixsite.com/jacobz/post/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D8%A8%D8%AC%DA%A9%D8%AA-%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%DB%8C-%D9%85%DA%A9%D8%B3

  • هلیا