مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

سلام من هلیا هستم.در وبلاگ من شما می توانیدجدیدترین اطلاعات و اخبار علوم دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.جدیدترین اطالاعات و اخبار دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی لوگو،طراحی گرافیکی،دنیای تکنولوژی و... رادنبال کنید

۴ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دانلود فایل لایه باز کارت ویزیت

 

دانلود فایل لایه باز کارت ویزیت

شاید پر استفاده ترین فایل تجاری لایه باز، کارت ویزیت باشد که روزانه سفارشات زیادی برای طراحی آن دریافت خواهید کرد. تمامی طرح های لایه باز کارت ویزیت موجود در پارس پی اس دی(parspsd)، توسط طراحان حرفه ای آماده شده است و قطعا رضایت مشتری شما را جلب خواهد کرد. فقط کافی است تا فایل را تهیه و کمی سفارشی سازی کنید و در انتها تحویل مشتری دهید.

 

طرح لایه باز کارت ویزیت حرفه ای رایگان، ارمغانی از فتوشاپ!

برای ساکنین دنیای بزرگ و رنگین تبلیغات، کارت ویزیت و کاربردهای وسیع آن از اصلی‌ترین و نخستین ابزارهای تبلیغاتی به‌شمار می‌آید. اگر صاحب یک مهارت یا کسب و کار باشید نیازمند یک معرف هستید که در یک نگاه گویای مهارت ها و تخصص شما باشد. کارت ویزیت امروزه یکی از بهترین و حرفه ای ترین روش های معرفی خدمات خود به مشتریان هدف می باشد.
چرا که شما می توانید با همراه داشتن یک کارت ویزیت شخصی سازی شده، معرفی تخصصی که دارید را راحت تر و حرفه ای تر انجام دهید چرا که طرح کارت ویزیت شامل توضیحات مختصر و مفید کسب و کار و مهارت شما به همراه تصاویر مرتبط و زیبا می باشد.
جالب اینجاست که صاحبان کسب و کار با داشتن کارت ویزیت مخصوص کسب و کار خود می توانند به آسانی اطلاعات تماس مورد نیاز مشتری را به دست آنها و مخاطبین هدف رسانده و راه ارتباطی جهت انجام سفارشات و فروش کالا و پیگری امور را هموارتر کنند.
کارت‌های کوچک و متنوع ویزیت که این روزها نقش معرف را برای بسیاری از مشاغل و موقعیت‌ها ایفا می‌کنند، از نظر پیاده کردن طرح و رنگ‌های متنوع و نیز متون و کلماتی که می‌تواند به شرح کاربردهای آنها بپردازد بسیار جالب توجه هستند. به‌شرط آنکه رعایت اصول چاپ و ویرایش بر روی آنها انجام شده و به شکل بهینه تهیه شده باشند.
از انتخاب رنگ‌های مناسب و وضوح تصویر که با المانهای انتخابی در برنامه فتوشاپ مهیا می‌شود تا انتخاب فونت‌های نگارشی از میان تنوع بالای نرم‌افزارهای ویژه این کار و دیگر موارد، تنها در طرح لایه باز برای تهیه کارت ویزیت حرفه‌ای امکان‌پذیر است.
فایل لایه باز کارت ویزیت به طراحان فرصت داده تا نمونه‌های آماده بسیاری را در قالب کارت ویزیت لایه باز تهیه و در اختیار کاربران عمومی قرار دهند.
ویرایش جزئی و ایجاد تغییرات مورد نظر، این کارت‌ها را برای مصارف گوناگون آماده کرده و امکان استفاده از آن را برای ساخت کارت‌های حرفه‌ای فراهم می‌کند.

 

دانلود فایل لایه باز کارت ویزیت

 

کارت ویزیت چیست ؟

کارت ویزیت ابزاریست که ما برای برقراری ارتباط و شناساندن خود و شرکتمان و کمپانی خود به دیگران برای ایجاد روابط متقابل از آن استفاده میکنیم. طراحی کارت ویزیت اگر به خوبی انجام شود میتواند تاثیرات شگفتی روی کسب و کار ما داشته باشد باشد. به همین خاطر مدیران شرکت ها و موسسات یکی از اصول اولیه مارکتینگ خود را با چاپ کارت ویزیت شروع می کنند. این مدیران می دانند که هر چقدر کارت ویزیت حرفه ای تر چاپ شده باشد می تواند معرفی شرکت را برای آنها راحت و راحت تر کند.

 

اهمیت استفاده از کارت ویزیت

هر چقدر که ما بتوانیم بهتر خودمان را معرفی کنیم، قطعا در یاد و حافظه مشتری بیشتر جای خواهیم گرفت. نکته ای که اکثر مشتری ها در سفارش کارت ویزیت رعایت نمی کنند، این است که برای طراحی طرح مورد نظر خود بر روی کارت، به یک طراح مراجعه می کنند که معمولا از یک سری طرح های اماده استفاده می شود. این عمل بسیار نا مناسب است چرا که در مرحله اول لازم است تا مشتری و مخاطبان شناسایی شوند و متناسب با آن ها طرح های مختلف، مورد استفاده قرار بگیرند. حتی در مواردی از کارت های ویزیت مشاهده می شود که در آن ها به صورت هنرمندانه ای علاوه بر متن فارسی، شرکت و برند مورد نظرشان را به صورت انگلیسی هم معرفی می کنند که می تواند تاثیرات بسیار خوبی بر نظرات مشتری بگذارد.

کارت ویزیت ها به چند دلیل یکی از ابزارهای قدرتمند بازاریابی هستند. برای مثال آن ها می توانند مشروعیت، اعتبار و سود شما را بهبود بخشند. در زیر ما توضیح می دهیم که چرا استفاده از کارت ویزیت هنوز هم رونق دارد.

 

1. نداشتن موبایل هوشمند در اکثر افراد واقع در ایران

برای مثال در آمریکا یک گزارش نشان می دهد که در سال 2018، 77 درصد مردم تلفن همراه هوشمند دارند. در ایران به نظرتون چقدر است!؟
در حالی که این یک درصد بالایی است ولی همه مردم که از گوشی هوشمند استفاده نمی کنند. برخی ها علاقه ندارند و برخی دیگر از این تکنولوژی استفاده نمی کنند. به همین سبب مشخص می شود که پیشرفت تکنولوژی هنوز هم نتوانسته روش های ارتباط سنتی را شکست دهد.
این برای شما چه معنی می دهد؟
شما برای انتقال اطلاعات تماس شرکت خود به افرادی که از تکنولوژی استفاده نمی کنند، به روش های سنتی نیاز دارید.
با چاپ کارت ویزیت شما به صورت بهینه می توانید این کار را انجام دهید. مخاطبان بعد از گذر زمان و بعد از یک گردهم آیی براحتی می توانند با شما ارتباط بگیرند. حتی می توانند در شرایط ضروری کسب و کار یا خدمات شما را به دیگران معرفی کنند.

 

2. مشروعیت بخشیدن به کسب و کار شما

آیا کنجکاوی که بدانی مردم قبل از سفارش کالا یا خدمات از یک کسب وکار، چه می کنند؟ آن ها قانونی بودن و مشروعیت کسب و کار را می سنجند. اطلاعات شفافی را هم جستجو می کنند.
•    شما چه کسی هستی؟
•    شما چه کاری می توانی برای آن ها انجام دهی؟
•    آدرس و موقعیت شما کجاست؟
•    چگونه با تو ارتباط بگیریم؟
برای معرفی کسب و کار چه راهی بهتر از پخش کارت ویزیت ها می تونه باشه! کارت ویزیت هایی که به صورت حرفه ای طراحی و چاپ شده اند در عرض چند ثانیه می توانند مشروعیت کسب و کار شما را القا کنند. به مخاطب القا می کنند که شما جدی و آماده تجارت هستید. این نوع ابزار بازاریابی معیار آگاهی از نام تجاری شما را هم بیشتر می کند.
نتیجه مشروعیت یک کسب و کار چیست؟ فروش و برگشت مشتری کارت های بیزنس یا کارت ویزیت ها، شبکه سازی را در دنیای تلفن های هوشمند جذاب تر می کنند.

 

دانلود فایل لایه باز کارت ویزیت

 

3.توسعه دادن روابط انسانی بواسطه کارت ویزیت

امروزه ارتباط و انتشار اطلاعات از طریق کانال های مجازی خیلی سریع و با سرعت انجام می گیرد ولی نقاط منفی هم دارند. در این بستر هیچ راهی نیست که بتوان با اعتماد و واقعی با دیگران گفتگو کرد. راهی برای برقراری یک ارتباط جذاب نیست.
وقتی یک کسب و کار در حال رشد است این یک مشکل است. چرا؟ زیرا ارتباطات دیجیتال چند عنصر اصلی مثل گفتگوی کوتاه، علاقه، اعتبار، برقراری ارتباط چشمی و فشردن دست را در ذاتش ندارد.
دست به دست دادن کارت ویزیت هم یک روش برای برقراری روابط انسانی است. این حتی یک روش عالی برای ادامه گفتگو یا مذاکره با افرادی است که به خدمات و کالای شما علاقه نشان داده اند. برای ارتباط گرفتن با افرادی که با ارتباط چشمی یا گفتگوهای کوتاه جذب کرده اید، عالی هستند.
دقت کنید! شما نباید هیچ کارتی را بیرون بیندازید. شما کارت ویزیتی را می خواهید که احساسات را برانگیزد. عوامل زیر ویژگی هایی هستند که با احساسات برند شما در ارتباط هستند.
•    خلاقیت و خاص بودن
•    لوگو
•    رنگ و تایپوگرافی
•    پیام
•    کیفیت و شکل
•    املا و دستور زبان
ما در روز های آینده ویژگی یک کارت ویزیت با طراحی استاندارد را بررسی می کنیم.

 

4.تسهیل کردن فرآیند شبکه سازی

اگر مسئول یک کسب و کار باشید ممکن است شنیده باشید که برقراری با مخاطبان حرفه ای خیلی اهمیت دارد.
برای شبکه سازی و برقراری ارتباط با دیگران چندین راه مثل مکالمه رودررو، تماس تلفنی، ایمیل و شبکه های اجتماعی وجود دارد. با این حال خیلی از مردم ترجیح می دهند تعامل رو در رو داشته باشند.
تحقیق اخیر فوربس (Forbes) نشان داد که 85 درصد از مخاطب هایش برای برقراری رابطه های ماندگار و نتیجه بخش ترجیح می دهند رو در رو صحبت کنند. این نوع تعاملات برای برقراری شبکه های با کیفیت و حرفه ای سودمند هستند. همچنین برای داشتن گفتگو های عالی با افرادی که علاقه، مهارت و هدف مشابه دارند، مناسب است.
وقتی که وارد یک گفتگو با شخصی شدید، کارت ویزیت را فراموش نکنید. این ابزار مخاطبان جذب شده را سریع با شما ارتباط می دهد. به همین شیوه، کارت ویزیت های آن راه برقرای ارتباط دوباره با آن ها را به شما نشان می دهد.
هر چقدر شبکه شما گسترش پیدا می کند، متوجه می شوید که فرصت های تجارت هم بیشتر می شود:
•    معرفی بیشتر و همکاری بیشتر
•    مشتری بیشتر
•    بازگشت بیشتر مشتری ها
•    مهارت و کاردانی بیشتر

 

5.میزان آگاهی از نام برند شما را بیشتر و قوی تر می کنند

وقتی که کسب و کار خود را راه اندازی می کنید، برندینگ را در قالب یک استراتژی بلند مدت در نظر بگیرید.
دلیل این کار: باعث می شود مشتری ها و مشتری های بالقوه شما و آفرهایتان (کالا، خدمات) را به خاطر بسپارند. برندیگ شامل هویت بصری هم می شود بنابرین کارت ویزیت می تواند یک ابزار مفید باشد. این آیتم های فیزیکی با یک طراحی اثرگذار می تواند میزان آگاهی کسب و کار شما را بیشتر کند. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم می توانند احساس ها را بر انگیزند و ارتباط بین شما و بازار شما را فراهم کنند.
همه با هم کمک می کند در کنار هدف قرار دادن مشتری ها، برجسته و متمایز هم باشید و یک نقش مهمی در رشد و موفقیت کسب و کار شما بازی می کند.

 

6.چهره یا هویت بخشیدن به برند شما

کارت ویزیت ها به صورت بصری هویت کسب و کار شما را نشان می دهند. به کسب و کار شما یک چهره می بخشند که در یاد مخاطب میماند شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید.
اگر درست و موثر طراحی شوند، پیام برند کسب و کار، شخصیت و ارزش های کسب و کار شما را القا می کنند و به صورت مثبتی در نگرش مخاطبان نسبت به شما تغییراتی ایجاد می کند.
با عناصر احساس برانگیز که در بالا هم اشاره کردیم، کارت ویزیت ها برند شما را شناخته شده می کنند. مشتری های علاقمند را وقتی که آماده خرید شدند به خریدارهای واقعی تبدیل می کند.

 

دانلود فایل لایه باز کارت ویزیت

 

7.چاپ کارت ویزیت های خلاق خیلی مستعد دست به دست شدن (به اشتراک گذاشته شدن) هستند

افزایش میزان آگاهی از کسب و کار، فاکتور اصلی در رشد کسب و کار است. وقتی که مردم شما را بیشتر بشناسند، بیشتر دوست دارند که کالا و خدمات شما را خریداری کنند.
جلب توجه می تواند یک چالش باشد، اما خلاقیت در بازاریابی می تواند برند شما را به مخاطب و بازار نشان دهد. توزیع کارت ویزیت های خلاقانه، راه شگفت انگیز جلب توجه مردم است. اگر کارت های خلاقانه شما بتواند روی خواننده تاثیر بگذارد به راحتی در بین مردم دست به دست می شود.
این به دو دلیل خوب است: میزان آگاهی مردم از کسب و کار شما را بیشتر می کند، همچنین احتمال اینکه مشتری ها برای استفاده از خدمات و کالای شما برگردند را افزایش می دهد.
با وجود شبکه سازی آنلاین و فرصت های خوب معرفی به همت پیشرفت قرن دیجیتالی؛ چاپ کارت ویزیت هنوز هم در رشد کسب و کارها مرتبط شناخته می شوند.
کارت ویزیت برای تمام کسب و کارها ضروری هستند. قابل لمس بودن، آنها را برای صاحبان کسب وکارها که علاقه زیادی به ارتباط های شخصی دارند، آیتم های مفید کرده است. همچنین ملموس بودن آن ها همراه با یک طراحی خلاقانه باعث می شود مشتری ها شما را به خاطر بسپارند.
اگر هنوز برای افزودن کارت ویزیت به جعبه ابزار بازاریابی خود فکر نکرده اید؛ هنوز هم دیر نیست! شاید شما خبر ندارید که کارت ویزیت می تواند کلیدی ترین عنصر برای رشد بیشتر برند شما باشد.

  • هلیا
  • ۰
  • ۰

فیلترینگ چیست؟

فیلترینگ چیست؟

 

فیلترینگ محتوا چیست؟

 Content Filtering چیست؟ اینترنت مجموعه ای از میلیاردها محتوا است که در قالب آیتم های مختلفی در کنار هم قرار گرفته اند ، این مجموعه محتوا انواع و اقسام مختلفی را شامل می شوند که از جمله آنها می توانیم به فایل ، ویدیو ، صفحات وب ، صوت و تصویر و ... اشاره کنیم ، همه اینها محتوا هستند و محتوا طبیعتا می تواند بر اساس تعاریف مختلف مفید یا مضر باشد. فرآیند Content Filtering یا فیلترینگ محتوا در واقع شامل عملیات هایی است که برای جلوگیری از دسترسی به یک سری از این محتواها که برای شرکت ، سازمان یا حتی فرهنگ یک کشور ممکن است مضر باشند ، می باشد.

اینکار هم می تواند بصورت سخت افزاری و هم می تواند بصورت نرم افزاری انجام شود. بسیاری از محتواهایی که در شبکه اینترنت وجود دارند می توانند به افراد از لحاظ فرهنگی و حتی رفتاری تاثیر منفی و چه بسا تاثیر مضر بگذارند بنابراین باز کردن و حتی دسترسی به این محتویات بایستی فیلتر شده و اجازه دسترسی به آنها داده نشود. معمولترین محتواهایی که در فضای اینترنت فیلتر می شوند شامل فایل های اجرایی ، ایمیل ها و وب سایت ها هستند .
Content Filtering هم مثل آنتی ویروس ها دارای یک پایگاه داده از اطلاعاتی است که باید بررسی شده و بر اساس آنها تصمیم گیری انجام شود.

یک سخت افزار یا نرم افزار فیلترینگ محتوا بر اساس داده هایی که در این پایگاه داده وجود دارد می تواند آلوده بودن و مضر بودن یک محتوا را تشخیص و بصورت خودکار جلوی باز شدن آن را بگیرد. در ساده ترین نوع فیلترینگ محتوا کاراکترهایی که در صفحات وب وجود دارند با کاراکترها و کلماتی که در پایگاه داده وجود دارند مقایسه شده و در صورت وجود تشابه جلوی دسترسی به صفحه وب سایت مربوطه توسط سخت افزار یا نرم افزار فیلترینگ محتوا گرفته می شود.

 

فیلترینگ چیست؟

 

امروزه تجهیزات فیلترینگ محتوا هم بصورت مجزا و هم بصورت ترکیب شده با فایروال های اینترنتی بصورت UTM ارائه می شوند ، در واقع این نوع تجهیزات از لحاظ امنیتی بسیار می توانند از آلودگی شبکه های ما جلوگیری کنند. البته این تنها استفاده از تجهیزات فیلترینگ محتوا نیست ، برخی از سازمان ها از این تجهیزات برای جلوگیری از نشت اطلاعات و خروج غیرقانونی اطلاعات استفاده می کنند و در صورتیکه سیستم تشخیص بدهد که محتوایی محرمانه در حال خارج شده از طریق لینک ارتباطی است جلوی آنرا می گیرد.

امروزه فیلترینگ در کشور عزیزمان ایران بیشتر در حوزه وب سایت های حاوی محتوای خلاف شرع ، وب سایت های آلوده به کدهای مخرب و وب سایت های حاوی اطلاعات مخرب سیاسی و ... می شود که طبیعت هر کشوری است که بر اساس سیاست های داخلی کشور اقدام به فیلتر کردن محتوا بکند اما این تنها در ایران نیست وجالب است بدانید که بیشترین فیلترینگ و محدودیت های دسترسی به اینترنت در کشور چین وجود دارد.

از فیلترینگ محتوا به عنوان فیلترینگ اطلاعات یا Information Filtering هم یاد می شود ، حتی اگر در لایه کشوری هم این امر صورت نگیرد در لایه خانگی برای والدین و کنترل کردن دسترسی کودکان به محتویات مناسب در اینترنت نیز قابل استفاده است و حتی شما در مرورگرهای ساده اینترنتی خود نیز می توانید فیلترینگ محتوا را داشته باشید. فیلترینگ اکثرا در دو لایه مهم وب فیلترینگ یا فیلتر کردن صفحات وب و همچنین ایمیل فیلترینگ یا فیلتر کردن ایمیل ها برای جلوگیری از وارد شدن spammer ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سالها پیش وقتی شما در فضای اینترنت به عنوان یک Web Master یا مالک وب سایت مشغول به فعالیت بودید و برای مثال می خواستید در یک پاراگراف متن علامت XXX را قرار بدهید ، این سه کاراکتر در کنار هم باعث می شود که سیستم فیلترینگ محتوا وب سایت شما را به عنوان یک وب سایت Porn شناسایی و فیلتر کند که مشکل بسیاری از Web Master های ما بود ، امروزه تقریبا این مشکل به ندرت یا اصلا به وجود نمی آید با توجه به اینکه فیلترینگ دیگر فقط بر اساس یک کلمه در یک وب سایت تصمیم گیری نمی کند .

در صورتیکه در یک صفحه وب کلمه XXX مشاهده شود ابتدا کل محتویات صفحه بررسی می شوند و در صورتیکه تشخیص داده بشود تعداد کلماتی از این دست زیاد وجود دارد و احتمال اینکه وب سایت از نظر محتوا مشکل دارد بسیار زیاد است و اینجاست که فیلترینگ عمل می کند. در واقع پارامتر چگالی کلمات در فیلتر کردن یک صفحه وب سایت نقش بسیار مهمی دارند. در ضمن اگر وب سایتی تنها یک صفحه مشکل دار داشته باشد این روزها فقط صفحه مورد نظر فیلتر می شود و همه وب سایت به خاطر وجود تنها یک صفحه آلوده فیلتر نخواهند شد مگر اینکه ماهیت کلی وب سایت آلودگی و منافی اخلاق باشد. امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیرد. توسینسو باشید.

 

فیلترینگ چیست؟

 

ساختار فنی اینترنت ایران

در ساختار ورود اینترنت به کشور و توزیع آن، درگاه‌های ورودی (gateway) اولین نقطه برای ورود هستند. پس از آن، این ترافیک ورودی ازطریق اپراتورهای ثابت و سیار به کاربران نهایی تحویل داده می‌شود. در همین درگاه‌ها، فایروال‌ها و routerهایی وجود دارند که مشخص می‌کنند چه ترافیکی ارسال شود.

با استفاده از همین فایروال‌ها و routerها می‌توان تعیین کرد کدام سایت‌ها دردسترس باشد، کدام‌یک از آن‌ها از دسترس خارج شود، کدام سایت کند باشد، کدام‌یک اختلال داشته باشند، ترافیک کدام سایت ارزان، گران یا نیم‌بها باشد و کدام سایت هیچ محدودیتی نداشته باشد.
پس از ورود اینترنت به کشور، شرکت‌های تأمین‌کننده و ارائه‌دهنده خدمات اینترنت نهادهای واسطی هستند که ارتباط کاربر با درگاه‌های ورود اینترنت را برقرار کرده و وظیفه مدیریت پهنای باند ارتباطی و برقراری ارتباط سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کاربران نهایی را بر عهده دارند و به توزیع اینترنت می‌پردازند.

نقطه تبادل اطلاعات اینترنتی (IXP) بخش مهم دیگری در تبادل ترافیک کشورها است. تمامی تأمین‌کنندگان اینترنت، اپراتورها و مراکز داده به این IXPها متصل هستند و ترافیکی که مبدأ و مقصد داخلی داشته باشد ازطریق آن‌ها تبادل می‌شود. این نقاط تبادل نقش موثری در افزایش کیفیت دسترسی مردم به محتوا و خدمات داخلی دارند. با وجود IXPها نقاط دورافتاده کشور نیز از اینترنت برخوردار می‌شوند، کیفیت اینترنت افزایش پیدا می‌کند و هزینه‌های ارتباطی شهروندان کاهش می‌یابد.

IXP در ایران مدل دولتی یا حاکمیتی دارد و شرکت زیرساخت به دلیل منافع ملی و حمایت از محتوا و خدمات داخلی مسئول ایجاد و ارائه سرویس IXP است. بااین‌حال، به‌کارگیری این سرویس در سایر کشورها به شیوه‌های دیگری، مانند ارائه توسط شرکت‌های خصوصی یا مدل انجمنی نیز انجام می‌شود.

 

فیلترینگ چیست؟

 

فیلترینگ اینترنت در ایران

فیلترینگ اینترنت در ایران عبارت است از اعمال سانسور، محدودیت و نظارت ساختاریافته و هدفدار بر دسترسی به محتوای وبگاه‌ها و استفاده از خدمات اینترنتی برای کاربران ایرانی.

با افزایش شمار کاربران اینترنت در اوایل قرن بیستم، تعداد کاربران در سال 2013 به 46 میلیون نفر رسید. در همین زمان، فیلترینگ اینترنت در ایران رو به افزایش بوده‌است.

فیلترینگ در ایران بر اساس قوانین مصوب در مجلس شورای اسلامی اعمال می‌گردد[نیازمند منبع] و طیف گسترده‌ای از وبگاه‌های اینترنتی، از پورنوگرافی گرفته تا سیاسی را در بر می‌گیرد. گرچه مسدود کردن دسترسی به وبگاه‌های اینترنتی در ایران جنبهٔ قانونی دارد، اما روند آن، به ویژه برای وبگاه‌های سیاسی و اجتماعی، به درستی مشخص نیست و سیاست‌های آن غیرشفاف است.[نیازمند منبع] یکی از مشاوران قوهٔ قضائیه ایران تعداد وبگاه‌های فیلتر شده تا آبان 87 را پنج میلیون برشمرد

فیلترینگ هیچگاه در ایران متوقف نشده و در تمام دولت‌های نهم تا دوازدهم اجرا شده‌است. ایران به همراه چین، سوریه، بحرین و ویتنام پنج کشور دشمن اینترنت نام گرفته‌ اند.

 

فیلترینگ چیست؟

 

مزایا و معایب فیلتـرینگ

 

برخی از مزایای فیلتـرینگ را چنین برشمرده‌اند:

•    مانع افزایش سریع فسادهای اخلاقی
•    کاهش سستی ایمان در جامعه
•    مانع کلاهبرداری‌های کلان اینترنتی
•    مانع گسترش اطلاعات غلط و نادرست
•    مانع زیر سوال رفتن شخصیت اشخاص
•    جلوگیری از ضربه‌های اقتصادی به سازمان‌ها و نهادها


برخی از معایب فیلتـرینگ را چنین برشمرده‌اند:

•    باعث کندی سرعت اینترنت و اتلاف وقت کاربران و قشر تحصیل کرده می‌شود.
•    باعث تضعیف حوزهٔ فناوری اطلاعات و کاربردهای آن در بخش تجارت می‌شود.
•    باعث بی جهت فیلتـر شدن بسیاری از سایت‌های علمی (مخصوصا پزشکی) می‌شود.
•    باعث از بین رفتن حرمت قانون
•    باعث کاهش ارتباطات مفید در سطح جهانی می‌شود.
•    باعث صرف وقت و هزینه‌های بسیار زیاد می‌شود.
•    سبب استفادهی سود جویان برای کاهش امنیت اطلاعات می‌شود.
•    گاهی از انتشار بعضی خبرهای واقعی و لازم برای جامعه جلوگیری می‌کند.

 

فیلترینگ چیست؟

 

نهادهای دخیل در فیلترینگ

نهادهای دخیل در فیلترینگ ایران گسترده و ساختاری پیچیده دارند، از جملهٔ نهادهای مهم می‌توان به شورای عالی فضای مجازی، کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، ارتش سایبری جمهوری اسلامی ایران و پلیس فتا اشاره کرد. در این میان رهبر ایران دارای نقشی مهم در تعیین افراد اصلی تأثیرگذار بر نهادهای فیلترینگ دارد.

 

  • هلیا
  • ۰
  • ۰

 

بافت زنانه چیست؟

بافت زنانه یکی از لباس های متداول فصل زمستان است . اکثریت افراد برای محافظت خود از سرما، پوشیدن بافت هایی یا ژاکت یا پلیور را نسبت به سایر لباس ها ترجیح می دهند. استفاده از این لباس ها برای مدت طولانی باعث می شود که به بافت و شکل لباس آسیب برسد اما با رعایت نکاتی ساده و در عین حال مهم می توانید بر ماندگاری این لباس ها بیفزایید. اکثر افراد در هنگام استفاده از این لباس ها با این مسئله مواجه شده اند که بعد از چند بار شستشو، لباس بافتنی شل و گشاد می شود و از فرم زیبای اولیه خود فاصله می گیرد یا در تار و پود آن با نخ نما شدن روی لباس مواجه می شویم که همین امر ما را از پوشیدن لباس بافت منصرف می سازد. در ادامه مقاله به مواردی می پردازیم که مرتبط با لباس های بافت می باشد که هر شخص با به کاربردن آنها می تواند تا حد زیادی از آسیب به لباس های بافت خود جلوگیری کند و ضمنا بر ماندگاری آنها نیز بیفزاید.  همچنین می توانید در هنگام خرید به انتخاب این لباس ها نیز فکر کنید و نسبت به خرید آنها مردد نباشید.  رعایت موارد زیر باعث می شود تا لباس بافتنی شما برای مدت طولانی تری زیبا و خوش فرم بماند.


انواع بافت زنانه و دخترانه

بارها شده که شما خواسته اید لباس های بافتنی خود را با هم ست کنید ولی نتوانسته اید یا حوصله اش را نداشته اید. نگران نباشید در اینجا می خواهیم به شما بگوییم که با کمی حوصله می توانید، تفاوت های جذاب و زیبایی را در لباس های زمستانی خود ایجاد کنید، در ادامه این قسمت با ما همراه باشید تا روش های ست کردن انواع بافت ها را به شما آموزش دهیم.

 


ژاکت بافت زنانه چیست؟

به نوعی لباس بافتنی که به عنوان بالاپوشی برای گرم نگه داشتن ما در فصل های سرد سال مورد استفاده قرار می گیرد و لباس های زمستانی به حساب می آید، ژاکت بافت می گویند. این نوع ژاکت ها در طرح های الگو ها و طرح های مختلف، ژاکت آستین بلند، ژاکت دکمه دار،ژاکت یقه هفت ، ژاکت آستین سه ربع، و مدل فرم نیمه تنه نیز از مدل های خاص و جذاب ژاکت های زنانه است. شما برای جذابیت و زیبا تر شدن لباس های یقه گرد خود می توانید از ژاکت های یقه هفت در روی آن استفاده کنید. ژاکت ها هم مناسب آقایان می باشد و هم مناسب خانم ها و برای خرید ژاکت مردانه و خرید ژاکت زنانه می توانید از طریق لینک های زیراقدام نمایید.


مدل بلوز بافت زنانه توری چیست؟

اگر می‌خواهید یک مدل پلیور زنانه مجلسی تهیه کنید، از خرید بلوز بافت زنانه توری پیشمان نخواهید شد. این مدل بلوز بافت درشت یا با فاصله‌ای دارد که شبیه به تور است و در ایران به بلوز بافت توری شناخته شده است.
در صورتی که خرید بلوز بافت زنانه مجلسی در اولویت شما قرار دارد، رنگ سفید و مشکی انتخاب‌های جذاب‌تری هستند. اما در صورتی که به استایل نیمه‌رسمی یا کژوال علاقه دارید، رنگ‌هایی همچون سبز نعنایی، گلبهی و بژ، استایل شما را متفاوت می‌کنند.
اگر می‌خواهید پاییز و زمستان امسال استایل متفاوتی را تجربه کنید، ما در ادامه این مقاله همراه با بلوز بافت زنانه توری، دو استایل متفاوت را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید استایل به‌روزی را تجربه کنید.

 


انواع مدل بافت زنانه را با چه لباسی ست کنیم؟

این مقاله سعی داریم انواع پلیور زنانه پرفروش را به شما معرفی کنیم که ظاهری جذاب دارند. اما راز چشمگیرتر شدن استایل در ست صحیح لباس‌ها با یکدیگر است. در واقع اگر شما بدانید که کدام مدل بلوز بافت دخترانه را با چه لباس یا اکسسوری به تن کنید، استایل شما جذاب‌ و متفاوت خواهد شد. در ادامه مقاله سعی کردیم چند ایده کاربردی برای ست بلوز بافت زنانه و دخترانه برایتان معرفی کنیم.


1. مدل بلوز بافت زنانه شیک

اگر می‌خواهید مدل بلوز بافت زنانه شیک تهیه کنید، همیشه بلوز تک رنگ و روشن بهترین انتخاب خواهد بود. رنگ‌های قرمز، سبز، نارنجی و زرد از رنگ‌های محبوب طراحان لباس در پاییز و زمستان است. در صورتی که به استایل زنانه کژوال علاقه دارید، خرید بلوز بافت زنانه شیک یا رنگ روشن را به شما توصیه می‌کنیم. در صورتی که می‌خواهید پاییز و زمستان امسال استایل متفاوتی داشته باشید، ما به شما دو استایل متفاوت با یک پلیور زنانه شیک معرفی می‌کنیم. اگر به استایل مجلسی علاقه دارید و می‌خواهید استایل متفاوتی را نیز تجربه کنید، ما خرید دامن چرم را به شما توصیه می‌کنیم. دامن چرم زنانه یکی از ترندهای محبوب پاییز 2020 است که بسیاری از استایلیست‌های معروف و مطرح دنیا، استایل پاییزه‌ی خاص خود را همراه با بلوز بافت زنانه شیک و دامن چرم ارائه دادند. شما می‌توانید این مدل استایل خاص را با نیم‌بوت چرم زنانه و کلاه لبه‌دار کامل کنید.

همچنین توصیه می‌کنیم امسال از زیورآلات زنانه غافل نشوید. گردنبند طلا کارتیر و گردنبند ظریف زنانه از اکسسوری‌های جذابی هستند که فروش بالایی در نیمه دوم سال داشتند و به نظر می‌رسد این مدل گردنبند زنانه، همچنان پرفروش خواهد بود. دومین استایل که می‌خواهیم همراه با مدل بلوز بافت زنانه شیک به شما معرفی کنیم، مناسب خانم‌ها یا دختران جوانی است که به استایل کژوال یا غیررسمی علاقه دارند. این مدل استایل مناسب دورهمی‌ها و قرارهای دوستانه خواهد بود. از این جهت ما ست شلوار جین زاپ‌دار زنانه، کت تک و بلوز بافتنی دخترانه را به شما توصیه می‌کنیم. شما می‌توانید این استایل را همراه با کیف زنانه مینیمال یا کوچک و کفش اسپرت دخترانه سفید کامل کنید. همچنین اکسسوری‌هایی که این استایل را کامل و جذاب می‌کند، ساعت اسپرت زنانه خواهد بود.


2. مدل بلوز بافتی دخترانه نیم تنه

دختران جوان و نوجوان، همیشه ترجیح می‌دهند که استایل متفاوت و مدرنی را تجربه کنند. از این رو ما خرید بلوز بافتنی دخترانه نیم‌تنه را پیشنهاد می‌دهیم. این مدل پلیور دخترانه به دو صورت تنگ و سایز بزرگ (اورسایز) طراحی و تولید می‌شود. اما مدل پلیور زنانه اورسایز یا سایز بزرگ در پاییز و زمستان امسال محبوب‌تر است. برای این مدل بلوز بافت اسپرت دخترانه ما به شما دو استایل متفاوت و مناسب مهمانی یا دورهمی را پیشنهاد می‌دهیم. با این حال شما می‌توانید استایل خود را با خلاقیت، سلیقه و علاقه خود کامل و جذاب‌تر نمایید. اولین استایل پاییزه دخترانه با بلوز بافتنی نیم‌تنه و شلوارک جین دخترانه است. اگرچه شلوارک جین مناسب فصل‌های سرد نیست، اما همچنان در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه انتخاب متفاوتی خواهد بود.

مدل بلوز بافتی دخترانه نیم تنه رنگ سرمه ایشما می‌توانید بلوز بافت نیم‌تنه را همراه با شلوارک جین دخترانه و کفش اسپرت ساده جذاب کنید. اما اکسسوری زنانه باعث چشمگیری استایل شما می‌شود. شما می‌توانید این استایل را به همراه گوشواره و دستنبد زنانه کامل و جذاب کنید. دومین استایل کژوال که می‌خواهیم با مدل بلوز بافت دخترانه نیم‌تنه معرفی کنیم، همراه با شلوار دم‌پا گشاد زنانه است. اگرچه این مدل شلوار پارچه‌ای زنانه در فصل بهار و تابستان مورد استقبال قرار می‌گیرد، اما در پاییز امسال نیز از توجه استایلیست‌های دور نمانده است. از این جهت شما می‌توانید بلوز بافتنی نیم‌تنه را همراه با شلوار پارچه‌ای دم‌پا گشاد زنانه ست کنید. کفش تخت مجلسی و کیف دوشی زنانه کوچک نیز انتخاب خوبی برای استایل جذاب شما خواهند بود. همچنین گردنبند بلند زنانه ظاهر شما را کامل و چشمگیر خواهد کرد.


3. مدل بلوز بافت زنانه توری

اگر می‌خواهید یک مدل پلیور زنانه مجلسی تهیه کنید، از خرید بلوز بافت زنانه توری پیشمان نخواهید شد. این مدل بلوز بافت درشت یا با فاصله‌ای دارد که شبیه به تور است و در ایران به بلوز بافت توری شناخته شده است. در صورتی که خرید بلوز بافت زنانه مجلسی در اولویت شما قرار دارد، رنگ سفید و مشکی انتخاب‌های جذاب‌تری هستند. اما در صورتی که به استایل نیمه‌رسمی یا کژوال علاقه دارید، رنگ‌هایی همچون سبز نعنایی، گلبهی و بژ، استایل شما را متفاوت می‌کنند. اگر می‌خواهید پاییز و زمستان امسال استایل متفاوتی را تجربه کنید، ما در ادامه این مقاله همراه با بلوز بافت زنانه توری، دو استایل متفاوت را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید استایل به‌روزی را تجربه کنید.

 


4.مدل بلوز بافت زنانه توری رنگ کرم

اولین استایل پاییزه زنانه که به شما معرفی می‌کنیم، همراه با شلوار جین مام ‌استایل یا فاق‌بلند و بارانی زنانه است. بارانی زنانه از ترندهای جذاب نیمه دوم سال است که در رنگ‌های خنثی و روشن همچون قهوه‌ای، بژ، کرم، سبز تیره و شتری طرفداران بیشتری دارد. همچنین شلوار جین زنانه مام‌ استایل یا شلوار جین فاق‌بلند دخترانه نیز همراه با این ست لباس پاییزه جذاب‌تر خواهد بود. شما می‌توانید برای این استایل اسمارت کژوال از دو مدل کفش زنانه بهره‌مند شوید. اولین مدل کفش، نیم‌بوت مجلسی زنانه است که اندازه پاشنه آن به سلیقه خودتان بستگی دارد. دومین مدل کفش ورزشی است که اندازه این مدل کفش اسپرت جدید زنانه، معمولاً بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. دومین استایلی که می‌توانید همراه با مدل بلوز بافت توری زنانه تجربه کنید، همراه با شلوار پیلی‌دار زنانه است. در واقع اگر می‌خواهید مدل شلوار زنانه جدید تهیه کنید، شلوار پیلی‌دار بهترین و به‌روزترین انتخاب خواهد بود که استایل شما را جذاب‌تر می‌کند. شما می‌توانید این استایل جذاب پاییزه و زمستانه را همراه با کفش تخت مجلسی زنانه و کیف دوشی کامل کنید. در این روزها کفش دورنگ مجلسی زنانه و کفش پنجه تنگ در گروه‌ ترندهای محبوب قرار دارند.


5. پلیور پشمی زنانه

اگر می‌خواهید یک مدل پلیور بافت زنانه جدید تهیه کنید، ما خرید پلیور پشمی را توصیه می‌کنیم. این مدل پلیور مناسب دختران جوان نیز است که می‌توانید آن را با لباس‌های گوناگون ست کنید. با این حال رنگ این مدل بلوز بافت پشمی زنانه، کاربرد آن را تعیین می‌کند. برای مثال رنگ سفید، مشکی، طوسی، نقره‌ای و طلایی از رنگ‌های رسمی هستند و اگر می‌خواهید پلیور پشمی مجلسی زنانه تهیه کنید، این رنگ‌ها انتخاب مناسبی خواهند بود. اما اگر به استایل غیررسمی علاقه دارید، رنگ‌های روشن و رنگ‌های پاییزه (زرد، نارنجی، قرمز، کرم، سبز تیره و سرمه‌ای) انتخاب مناسب‌تری هستند.


6.مدل پلیور پشمی زنانه رنگ سفید

از جمله لباس‌هایی که می‌توانید همراه با پلیور پشمی زنانه ست کنید، پالتو بلند زنانه است. در پاییز و زمستان امسال، برخلاف سال‌های گذشته، مدل پالتو بلند زنانه محبوب‌تر است. با این حال شما می‌توانید این مدل پالتو بلند زنانه را با انواع بلوز و پلیور ست کنید. همچنین از مزیت ست پلیور پشمی و پالتو بلند زنانه می‌توان به تجربه استایل‌های متفاوت اشاره کرد. برای مثال اگر به استایل رسمی علاقه دارید، می‌توانید استایل خود را همراه با شلوار پارچه‌ای زنانه و ست کیف و کفش چرم کامل کنید. اما در صورتی که انتخاب شما یک استایل کژوال یا اسمارت کژوال است، شلوار جین زنانه همراه با مدل کفش اسپرت و کیف دوشی زنانه، استایل شما را جذاب‌تر می‌کند. همچنین شما می‌توانید با ست کلاه و شال گردن زنانه استایل زمستانه خود را جذاب‌تر نمایید.

 


7. بلوز بافت زنانه سایز بزرگ

معمولاً مدل بلوز بافت زنانه در سال‌های گذشته سایز متناسب یا جذب داشت. اما امسال مدل بیشتر لباس‌ها، سایز بزرگ یا آزاد هستند. از این جهت تفاوتی ندارد که سایز شما پلاس یا اسمال است، این مدل بلوز بافت زنانه سایز بزرگ یا اورسایز، مناسب همه خانم‌ها است و ظاهری جذاب دارد. با این حال توصیه می‌کنیم اگر به استایل مجلسی علاقه دارید، سراغ پلیور اورسایز دخترانه نروید، چرا که این مدل پلیور ظاهری کژوال و اسپرت دارد. بلوز بافت زنانه سایز بزرگ به صورت تک رنگ یا چند رنگ و طرح‌دار به فروش می‌رسد. بهترین لباسی که می‌توانید با بلوز بافت سایز بزرگ زنانه ست کنید، شلوار جین زنانه در مدل‌های گوناگون است. در واقع شما می‌توانید با توجه به فرم اندام خود از شلوار جین تنگ، گشاد، مام استایل، بوی‌ فرند و… بهره‌مند شوید و استایل اسپرت دخترانه خود را جذاب کنید. شما می‌توانید بوت بلند زنانه یا کفش اسپرت را با این مدل بلوز بافت سایز بزرگ زنانه و شلوار جین ست کنید. انتخاب هر مدل کفش به سلیقه و خلاقیت خودتان بستگی دارد. با این حال توصیه می‌کنیم از معجزه اکسسوری همچون گردنبند زنانه برای این استایل زمستانه غافل نشوید.


8. بلوز بافت زنانه ساده

در صورتی که به بلوز بافت دورنگ دخترانه علاقه ندارید یا ترجیح می‌دهید همیشه استایل ساده، اما در عین حال جذاب را تجربه کنید، خرید بلوز بافت زنانه ساده را برای پاییز و زمستان امسال در برنامه خود قرار دهید. بلوز بافت زنانه ساده انواع متفاوتی دارد. برای مثال بلوز بافت کبریتی یا پلیور یقه اسکی زنانه انتخاب‌هایی ساده، اما زیبا هستند. شما می‌توانید بلوز بافت زنانه ساده را همراه با شلوار جین تیره و بوت چرم زنانه ست کنید.

 


قیمت بافت زنانه

قیمت بافت زنانه براساس جنس بافت(نخ های بافته شده)تایین می شود.شما می توانید براساس سلیقه خود قیمت های بافت زنانه را در فروشگاه های اینترنتی ببینید و مطلع شوید، خرید خود را به نحو احسن انجام دهید.برای اطلاع بیتشر از قیمت انواع بافت زنانه و دخترانه به فروشگاه پادمیرا رفته و به صفحه بافت زنانه بروید تا قیمت انواع بافت زنانه را مشاهدی کنید.

 


خرید اینترنتی بافت زنانه

بافت های زنانه در جنس و رنگ های مختلف در طراحی های شیک و اسپرت تولید می شوند و می توان بصورت حضوری و یا از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر آنها را خریداری کرد.  بافت های زنانه در شکل های مختلف یقه گرد، یقه اسکی، یقه هفت، یقه ایستاده و ... تولید می شوند، بافت یقه گرد محبوب ترین نوع بافت می باشد. بهتر است از بافت های یقه هفت برای مهمانی و دورهمی و مدل یقه گرد بافت را در خانه استفاده کنید.هنگام خرید بافت زنانه حتما به جنس و کیفیت بافت توجه داشته باشید، بهتر است از بافت های یقه هفت برای مهمانی و دورهمی و مدل یقه گرد بافت را در خانه استفاده کنید.

 

  • هلیا
  • ۰
  • ۰

پمپ غلیظ پاش

 

پمپ غلیظ پاش

پمپ غلیظ پاش یکی از پر مصرف ترین محصولات در صنعت آرایشی و بهداشتی است. این اسپری ها با دهانه های مختلف معمولا برای بسته بندی مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، لوسیون ها، کرم ها، شامپو و ... مورد استفاده قرار میگیرد. پمپ غلیظ پاش را بطور معمول برای صابون مایع تولید و ساخته میشود و نیاز ما را برطرف میکند و بهداشت و آسانی در استفاده را به ما هدیه میدهد. خرید عمده پمپ اسپری غلیظ پاش  از تولید کننده های مختلفی و برندهای معتبر ، امکان پذیر است. اسپری غلیظ پاش در انواع مختلف از اشکال ، رنگ ها، سبک ها در بازار تولید و عرضه میشوند و هر شخص میتواند با در نظر گرفتن سلیقه و نیاز خود آن را انتخاب کند.پمپ اسپری های غلیظ پاش اختراعی هستند که صابون مایع را با استفاده از عملکرد مکانیکی ذخیره میکنند.در اسپری های غلیظ پاش به طور معمول یک پمپ و بطری برای ذخیره صابون یا محصولات دیگر استفاده میشود و البته این پمپ به نازلی متصل است که بر روی دهانه بطری نصب شده است.پمپ غلیظ پاش که به طور عمده برای صابون مایع استفاده می‌شود ساخته شده است تا کمی از نیاز شما را برطرف کند و بهداشت و سهولت در استفاده را به شما عزیزان هدیه دهد. پمپ اسپری‌های توزیع‌کننده صابون اختراعی هستند که صابون مایع را با استفاده از عملکرد مکانیکی ذخیره و توزیع می‌کند. در اسپری‌های غلیظ پاش معمولاً از یک پمپ و بطری برای ذخیره صابون و یا سایر محصولات استفاده می‌شود البته این پمپ به نازلی متصل است که بر روی دهانه بطری نصب گردیده.

 

انواع پمپ غلیظ پاش

تولید پمپ اسپری های غلیظ پاش و به طور کل پمپ های اسپری با توجه به زاویه پاشش آنها، درب و اندازه لوله نی صورت می گیرد. ساختار داخلی پمپ های رقیق پاش از جنس مواد استیل می باشد. پمپ اسپری های غلیظ پاش در سایز های مختلف 18، 20، 24 و 28 موجود می باشد. پمپ اسپری های غلیظ پاش بر اساس زاویه پاشش، سایز دهانه، رنگ و طول نی آنها تقسیم بندی می شوند. نسبت به اندازه دهانه پمپ های غلیظ پاش در مصارف مختلف دارویی، بهداشتی و آرایشی تقسیم بندی می شوند. نوع زاویه پاشش نیز بسیار مهم می باشد که می تواند پمپ اسپری ها در انواع مختلف تقسیم بندی کند. معمولا رنگ پمپ اسپری ها با رنگ محتویات اسپری مطابقت دارد. با توجه به مقدار محصول درون اسپری اندازه لوله نی پمپ اسپری ها نیز متفاوت می باشد.

 


تاریخچه پمپ غلیظ پاش

این پمپ‌ها برای اولین‌بار در اوایل دهه ۱۸۰۰ به اهداف استفاده بهداشتی و راحت در بیمارستان‌ها ساخته شد بیش‌از ۱ قرن بعد استفاده از این پمپ‌ها به‌طور عمده رواج پیدا کرد و در اختیار عموم قرار گرفت. پمپ اسپری‌های غلیظ پاش در انواع مختلفی از اشکال، رنگ‌ها و سبک‌ها تولید و در بازار موجود می‌باشد که هر شخصی می‌تواند با در نظر گرفتن سلیقه و نیاز خود آن را انتخاب کند. این پمپ‌ها علاوه‌بر این‌که همراه با صابون به فروش می‌رسند در ظاهری زیباتر و در طرحهای متنوع به‌همراه سایر وسایل سرویس بهداشتی و بدون مواد در فروشگاه‌ها فروخته می‌شود که شما می‌توانید با خریداری آن‌ها محتوای آن را به دلخواهتان پر کنید. نیاز بازار به این محصول روزبه‌روز افزایش می‌یابد و ساخت پمپ غلیظ پاش اکنون به یک تجارت رایج تبدیل‌شده است.

 


تولید اسپری غلیظ پاش

در اولین مرحله تولید گرانول های پلیمر که به صورت خشک می باشند را در قیف قرار می دهند. سپس این گرانول ها را به همراه رنگدانه ها و مواد تقویتی دیگر ترکیب می کنند تا محصول سفت تر و مقاوم تر شود. در مرحله بعدی گرانول های تقویت شده درون یک محفظه قرار داده می شوند. در اینجا این گرانول ها گرما می بینند و با یکدیگر ترکیب می شوند. سپس با استفاده از یک محور گردان به سمت قالب هدایت می شوند. با استفاده از یک تلمبه پلاستیک های مذاب از دستگاه چرخنده به قالب تزریق می شود. با گذشت زمان، دمای پلاستیک های مذاب پایین می آید و مواد شکل قالب را به خود می گیرند. در مرحله بعد قالب باز می شود و مواد جامد آن توسط پین های مخصوص بیرون کشیده می شوند. در مرحله آخر محصول نهایی در یک محفظه نگهدارنده قرار داده می شود.

 

 

قیمت پمپ‌های غلیظ پاش

قیمت پمپ غلیظ پاش در بازار بسیار متفاوت است، از عوامل تاثیرگذار بر قیمت پمپ های غلیظ باش دو آیتم مهم کیفیت ساخت و کارایی است.


کیفیت ساخت

در مبحث کیفیت ساخت شرکت سپیدار پمپ یکی از بهترین برند های تولید کننده پمپ غلیظ پاش در ایران است که محصولات خود را از بهترین مواد اولیه تولید می کنند و صحت این ادعا را می توان از مشتریان بنام این شرکت مانند شرکت گلرنگ استنباط کرد.


کارایی پمپ های غلیظ پاش

در مبحث کارایی این پمپ ها ماده ای که میخواهید پمپ شود پمپ مناسب شما را مشخص می کنند البته ظاهر هم ممکن است برای شما مهم باشد توصیه می کنیم برای خرید پمپ غلیظ پاش و آگاهی از قیمت پمپ های غلیظ پاش مختلف با بخش فروش تماس حاصل نمایید و از راهنمای های مشاوران ما برای انتخاب مناسبترین محصول کمک بگیرید با توجه به شرایط اقتصادی موجود شرکت تصمیم گرفته است جهت حمایت از تولیدکنندگان جشنواره فروش ویژه را ارائه دهد جهت استعلام پایین ترین قیمت پمپ غلیظ پاش مناسب کسب و کار خود و استفاده از شرایط ویژه جشنواره هم اکنون با شرکت تماس حاصل نمایید.


خرید پمپ اسپری غلیظ پاش

پمپ اسپری های آوان پلاست در اندازه ها و سایز های مختلف دهانه موجود می باشد که می توانید بر اساس نیاز خود، محصول مورد نظر را انتخاب کنید. برای تهیه و خرید راحت تر پمپ اسپری های غلیظ پاش به صورت اینترنتی و بدون کوچکترین مشکل می توانید محصول مورد نظر را از فروشگاه آوان پلاست تهیه فرمایید. پمپ اسپری های غلیظ پاش آوان پلاست تنها به صورت عمده به فروش می رسد و می توانید تعداد مناسب محصول را تهیه کنید. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پمپ اسپری های غلیظ پاش و یا مشاوره خرید به سایت آوان پلاست مراجعه فرمایید.

 


آوان پلاست تولید کننده اسپری غلیظ پاش

شرکت آوان پلاست با هدف رضایت جلب مصرف کنندگان و ارائه خدمات برتر توانسته است پمپ اسپری های مقاوم، بادوام و دارای اندازه دهانه متفاوت را تولید کند. آوان پلاست پمپ اسپری های خود را با بکارگیری بهترین مواد و با بهره گیری از بهترین دستگاه ها و نیروی انسانی مجرب تولید و عرضه می‌نماید. پمپ اسپری تولید شده در آوان پلاست از بهترین کیفیت برخوردار می باشد که می توانید برای مدت طولانی از آنها استفاده نمایید. آوان پلاست با داشتن ارتباط موثر و قوی و پاسخگویی به سوالات مشتریان همواره موجب رضایتمندی همگان بوده است. شما می‌توانید با استفاده از سایت و یا تماس تلفنی با بخش فروش آوان پلاست در ارتباط باشید و اقدام به سفارش کنید.

 

  • هلیا