مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

سلام من هلیا هستم.در وبلاگ من شما می توانیدجدیدترین اطلاعات و اخبار علوم دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.جدیدترین اطالاعات و اخبار دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی لوگو،طراحی گرافیکی،دنیای تکنولوژی و... رادنبال کنید

۶ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دانلود رایگان کارت ویزیت

 

دانلود رایگان کارت ویزیت

بی شک یکی از بهترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی کارت ویزیت می باشد ، کارت ویزیت علاوه بر این که تاثیر بسزایی در کسب کار شما دارد بسیار مقرون بصرفه بوده و می تواند بطور خلاصه تصویری از کسب کار شمارا برای مخاطب به نمایش بگذارد. در این مطلب از سایت پیکسل بوی برای شما یک کارت ویزیت با موضوع  کارت ویزیت عکاسی تهییه کردیم، این کارت ویزیت بسیار زیبا وخلاقانه به صورت لایه باز (PSD) طراحی شده است که بسیار مناسب : عکاس ها ، آتلیه ها و … می باشد. دانلود رایگان کارت ویزیت بدون پرداخت هیچ هزینه ای صورت می گیرد و شما فقط نیاز به دانلود دارید تمام همین به همین راحتی کارت ویزیت دریافت می کنید به آسانی برای شما قرار دارد.

 

دانلود رایگان کارت ویزیت

 

کارت ویزیت چیست؟

وسیله ایست ابتدا برای معرفی شما و سپس ارائه راههای تماس با شما.  کارت ویزیت این وظیفه را برعهده دارد و هیچ وظیفه عمده دیگری برای شما به طور مستقیم بازی نمی کند. کارت ویزیت برای تبلیغات و بازاریابی شما به طور مستقیم استفاده نمی شود. اما شاید بتوان گفت به دلیل اینکه اولین مرحله تعامل شما با مشتری یا ارباب رجوع توسط ارائه کارت ویزیتتان می باشد و از آنجا که برخورد اول همیشه مهم و تاثیر گذار خواهد بود، کارت ویزیت به طور غیر مستقیم بخشی از کار بازاریابی و تبلیغات شما را برعهده خواهد داشت. کارت ویزیت وسیله ای برای معرفی یک شخص یا کسب و کار است. به زبان دیگر می توان این ابزار را می توان به عنوان اولین و ملموس ترین روش تبلیغاتی دانست. کارت ویزیت معمولا به صورت مقوایی و در تیراژهای مختلف چاپ می شود. اگر شما دارای یک کسب و کار هستید، نیاز مبرم به داشتن کارت ویزیت مناسب دارید که باید با توجه به نوع شغل شما، طراحی خاص داشته باشد. اگر شما صاحب شغل و کسب و کار هستید، دو راه برای داشتن طرح مناسب شغل خود دارید. نخست به یک طراح گرافیک مشخصات شغل و خواسته های خود را بدهید تا برای شما نمونه دلخواهتان را طراحی نماید. راه دوم مراجعه به سایت های ارائه دهنده طرح های لایه باز است که در این روش می توانید از بین صدها طرح مختلف، طبق سلیقه خود یکی را انتخاب و خریداری نمایید. برای راه دوم می توانید روی سایت ایزی دیزاین حساب کنید و از مجموعه کامل کارت ویزیت های لایه باز آماده استفاده نمایید.

 

دانلود رایگان کارت ویزیت

 

انواع مختلف کارت‌های ویزیت

شناخت انواع مختلف کارت‌های ویزیت از سوی شما باعث می‌شود تا بتوانید تصمیم بگیرید که مطابق سلایق مشتریانتان چه نوع کارت ویزیتی را باید انتخاب نمایید. به عنوان مثال اگر صاحب یک کافی شاپ هستید باید سعی کنید جنسی را برای کارت خود انتخاب نمایید که با دوام باشد و علاوه بر دوام بالا شیک بودن کافه شما را به مشتری نشان دهد. دلیل اینکه باید کارت ویزیتی مستحکم انتخاب نمایید این است که معمولا در جیب هرکسی یک کارت از یک کافه پیدا می‌شود، پس باید با خم و راست های جیب مشتریانتان مقابله کنید.  جنس کارت‌های ویزیت معمولا شامل لمینت، شیشه ای، PVC، بافت دار، سلفون و معمولی میشود. جنس های دیگری همچون چوبی یا حتی فلزی هم در برخی از نقاط جهان استفاده میشوند ولی معمولا از این جنس ها استفاده می‌شود.

 

دانلود رایگان کارت ویزیت

 

کارت ویزیت لایه باز

کارت ویزیت لایه باز به فایل گرافیکی گفته می شود که تمام المان های موجود در آن قابل ویرایش باشند. وقتی شما یک فایل لایه باز را دانلود می کنید، می توانید ریزترین جزئیات آن مانند لوگو، شماره تماس، آدرس و… را نیز تغییر دهید. کارت های ویزیت در سایز و جنس های مختلفی چاپ می شود. به همین دلیل ابتدا تصمیم بگیرید چه نوع کارت ویزیتی را نیاز دارید و سپس با مراجعه به بخش کارت ویزیت سایت پارس پی اس دی(parspsd)، فایل PSD کارت ویزیت مناسب را تهیه کنید. طرح های PSD کارت ویزیت در پارس پی اس دی(parspsd) تنوع فوق العاده ای دارند و هرروز این تنوع بیشتر نیز می شود.
ما در پارس پی اس دی(parspsd) سعی کردیم چندین نمونه فایل PSD کارت ویزیت را به صورت رایگان قرار دهیم تا با کیفیت کارهای ما آشنا شوید. همچنین به صورت مداوم سعی می کنیم نمونه های رایگان بیشتری را در سایت قرار دهیم تا بتوانید به راحتی آن ها را دانلود کرده و استفاده نمایید. خرید کارت ویزیت PSD نیز با قیمت بسیار پایین در سایت قرار داده شده است که هر کسب و کار کوچک و بزرگی به راحتی بتواند خریداری نماید. همچنین اگر شما طراح گرافیک هستید و یا صاحب مشاغلی مانند کانون تبلیغات هستید، می توانید با خریداری این فایل ها، در وقت خود صرفه جویی کنید و با ارائه یک کار خوب به مشتری، رضایت وی را جلب کنید. پارس پی اس دی(parspsd) به عنوان یکی از بزرگترین و کامل ترین وب سایت های ارائه دهنده فایل های PSD  مختلف در ایران است که سعی کرده در تمامی زمینه ها و مشاغل فعالیت داشته باشد تا هر شخص و کسب و کاری با خیال راحت بتواند با مراجعه به پارس پی اس دی(parspsd)، طرح مورد علاقه و متناسب با شغل خود را پیدا کند.

 

https://penzu.com/p/f5c59cbf

  • هلیا
  • ۰
  • ۰

خرید شلوار جین زنانه مشکی

 

خرید شلوار جین زنانه مشکی

شلوار جین زنانه در ایران جایگاه خودشو پیدا کرد و بین زنان و دختران حتی مردان هم محبوب شد. خرید شلوار جین زنانه مشکی را شما می توانید از پادمیرا انجام دهید که جنس های با کیفیت و قیمت های مناسب و به صرفه دارد همچنین در جلب رضایت مشتری ها خیلی موفق بوده است.

 

خرید شلوار جین زنانه مشکی

 

بیشتر بدانید نکات مهم خرید شلوار جین زنانه مشکی

احتمالا بسیاری از شما هم مانند اغلب زنان فکر می‌کنید که خرید شلوار جین را نمی‌توان در اغلب مواقع، یک تجربه لذت بخش به شمار آورد. پیدا کردن شلوار جینی که کاملا اندازه و متناسب با اندام شما باشد، کار بسیار سخت و دشواری است. و می‌توان گفت که روند پبدا کردن یک شلوار جین مناسب می‌تواند (در بهترین حالت خود) طولانی و خسته کننده، و (در بدترین حالت آن) کاملا تحقیر آمیز باشد. خوشبختانه، کارشناس طراحی، ماریسا وب (Marissa Webb)، به نکات ساده و در عین حال مهمی دست یافته که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها، این تجربه را تا حد امکان قابل تحمل و البته موفقیت آمیز نمایید.

 

شلوار را با توجه به سایز واقعی خود انتخاب نکنید

در هنگام خرید شلوار جین مدل تنگ و چسبان، آنها باید تا حدی نسبت به اندام واقعی شما تنگ‌تر باشند. دلیل این امر این است که زمانی که شما شلوار مورد نظر را تهیه کرده، با خود به خانه برده، و مورد استفاده قرار می‌دهید، این شلوار تا حدی دچار کشیدگی خواهد شد. بنابراین، شلوار جین باید در اتاق پرو و در حین پوشیدن آن، کمی برایتان تنگ بوده و در آن احساس ناراحتی نمایید.

 

ذهن خود را باز کنید

در پوشش خود، از اندازه‌ها، پارچه‌ها، و رنگ‌های مختلف جین استفاده نمایید. اغلب اوقات، همه چیز ممکن است آن طور که در ذهنتان فکر می‌کنید نباشد. اما اگر شما آیتم‌های متفاوت و دور از ذهن را امتحان کنید، ممکن است در نهایت از فکر اولیه‌ی خود شگفت زده شوید. در زمان خرید شلوار جین ذهن خود را باز کنید دو جفت از شلوار مورد علاقه خود خریداری نمایید اگر موفق شدید شلوار جین متناسب و مورد علاقه خود را پیدا کنید، دو جفت از آن خریداری نموده و مدت بیشتری از پوشیدن شلوار محبوب خود لذت ببرید. دو جفت از شلوار مورد علاقه خود خریداری نمایید فقط در مورد قسمت جلوی شلوار جین سخت‌گیری نکنید فراموش نکنید که باید به قسمت عقب شلوار جین مورد نظر نیز دقت کنید. تناسب و زیبایی بخش پشت شلوار نیز درست به اندازه بخش جلویی آن اهمیت دارد.

 

خرید شلوار جین زنانه مشکی

 

ویژگی های شلوار جین زنانه خوب برای عید نوروز

1. انتخاب سایز شلوار جین زنانه

یک تحقیق آماری در آمریکا اخیرا نشان داده که خانم ها حین خرید شلوار جین، دست کم چهار شلوار را امتحان می‌ کنند تا اندازه مناسبشان را پیدا کنند ! بهتر است شما هم به یک عدد برای انتخاب شلوار خود اکتفا نکنید و اندازه های مهم پایین تنه خود را برای انتخاب شلوار، بدانید. چرا که تعریف هر کمپانی از اعداد نوشته روی شلوار ممکن است با بقیه متفاوت باشد. اولین گام در اندازه گیری، اندازه فاق شلوار است. فاق شلوار بر اساس طول آن به ۳ نوع کوتاه، بلند و متوسط تقسیم می‌شوند و مهم ترین نقش را در راحتی شلوار دارد. اگر شلوار شما بالای ناف بسته می‌شود جز دسته فاق بلندها محسوب می‌ شود. اگر طرفدار فاق های بلند به سبک مام‌ جین ها باشید، باید بدانید که این شلوارها به تخت تر نشان دادن قسمت میانی بدن کمک می‌کنند و برای افراد بلند قد و کسانی که شکم دارند انتخاب مناسب تری هستند. فاق کوتاه برای کسانی که پایین تنه پری داشته باشند پیشنهاد می‌ شود.

 

2. انتخاب مدل شلوار جین زنانه

شلوارهای جین از بعد حضورشان در جامعه، توسط طراحان لباس دستخوش تغییرات زیادی شدند. شلوارهای جین ابتدا به شکل راسته و به عنوان شلوارهای کارگری طراحی و دوخته می‌شدند. پس از مدتی مدل های دم‌ پا گشاد با فاق های کوتاه وارد بازار شدند و بعد از آن، مدل هایی که به اصطلاح baggy یا کیسه ای هستند و پاچه های مخروطی دارند، جای دم‌ پا گشادها را گرفتند. در سال های اخیر جین های اسکینی طرفداران زیادی پیدا کرده بودند که baggy ها دوباره با قدرت بیشتری تحت عنوان شلوارهای جین مام‌ استایل، گرل‌ فرند و بوی‌ فرند به بازار برگشتند.
هنگام خرید شلوار جین زنانه علاوه بر شناخت مدل های موجود و مطرح در بازار، باید به فرم بدنی‌ تان نیز آگاهی داشته باشید. مثلا اگر قد شما از میانگین جامعه کوتاه تر است، پوشیدن شلوارهای مام استایل و گشاد توصیه نمی‌شود و بهتر است شلوارهای اسکینی را انتخاب کنید که پاها کشیده تر نشان داده شوند؛ در مقابل برای افراد قدبلند، شلوارهای کیسه‌ای انتخاب بسیار مناسبی است. برای اندام های مثلث معکوس که قسمت میانی بدن چاق تر است، شلواری مناسب است که فاق بلندی داشته باشد و چاقی شکم را بپوشاند. همچنین برای این فرم بدنی، پاچه های گشادی نیاز است تا لاغری پاها دیده نشود. همچنین شلوارهای دم‌ پا گشاد بسیار مناسب افرادی‌ ست که اندام ساعت شنی یا گلابی دارند و قسمت پایین تنه آن ها پهن است.

 

3. رنگ شلوار جین زنانه

شلوار جین های روشن بیشتر در فصل های تابستان و بهار طرفدار دارند و زمستان و پاییز، بازار خرید جین های تیره داغ است. اما فارغ از این ماجرا، درباره رنگ باید به یک نکته مهم دقت کنید. شلوار جین تیره شما را لاغرتر و شلوارهای روشن و سایه دار پرتر نشان می دهد. بسته به سایز و وزنی که دارید شلوار جین مناسب تان را انتخاب کنید. یک نکته مهم که بهتر است در مورد جین تیره به یاد داشته باشید، این است که بیشتر از رنگ های روشن در مراسم رسمی و دیدارهای کاری، به کارتان می آید.

 

4. فاق شلوار جین زنانه

اگر چهار پنج سال قبل این سوال مطرح می شد، قطعا همه به شلوار جین فاق کوتاه رای می دادند. اما این روزها دور، دور فاق بلند هاست. آن هایی که به خوبی پهلو و شکم شما را جمع می کنند و یک بدن تراشیده تحویل تان می دهند. حتی اگر طرفدار فاق های کوتاه هستید، بهتر است با بدنی تراشیده به استقبال فصل جدید بروید. چه چیزی بیشتر از این می تواند اعتماد به نفس شما را نسبت به ظاهرتان بالا ببرد ؟

 

5. شلوار جین زنانه تفنگی یا گشاد ؟

جواب این سوال کاملا سلیقه ای است. خیلی ها بر اساس نوع فرم بدن شان طرفدار شلوارهای لوله تفنگی و کوتاه هستند. آن ها معمولا قد مناسب، پاهای کشیده و ران های معمولی دارند و شلوارهای چسبان زیبایی بدن شان را کاملا نشان می دهد. اما یک عده دیگر سبک مورد علاقه شان پاچه های گشاد است. این افراد معمولا ساق های لاغری نسبت به ران شان دارند که از نظر خودشان در شلوارهای لوله تفنگی خیلی جذاب به نظر نمی آید و پاچه های گشاد شلوار، این مشکل را برای شان برطرف می کند. در همین تابستانی که گذشت هم تعداد زیادی از طرفداران جین، «مام استایل» به تن می کردند. شلوارهای راحت، گشاد و کمی کوتاه که زندگی را برای جین پوش ها راحت تر از قبل کرده اند. شلوارهای لوله تفنگی که قدشان تا بالای مچ می آید، این روزها جز انتخاب های اصلی هستند و تجربه ثابت کرده که در این مدت طولانی که از معرفی این شکل شلوارهای جین به بازار گذشته، هیچ وقت تب خریدشان فروکش نکرده است. این جین ها با رنگ های روشن، تیره و البته خاکستری این روزها روی بورس هستند.

 

خرید شلوار جین زنانه مشکی

 

6. قد مناسب شلوار جین زنانه

حتی اگر بنا باشد روی مد حرکت کنید، نمی توانید برای شلواری که پاچه آن پایین پای تان لول شده یا روی زمین کشیده می شود، درصدی از زیبایی را در نظر بگیرید. این روزها معمولا انتخاب اول برای شلوارهای جین و چسبان، قد بین ۹۰ تا ۱۰۰ هستند که بنا بر سایز افراد، معمولا تا روی مچ پا می آیند. این سبک شلوار شما را کشیده و باریک نشان می دهد، در حالی که شلوار بلند علاوه بر این که بر اثر ساییده شدن روی زمین، زیبایی ظاهری خودش را از دست می دهد، کاری می کند که پاهای شما کوتاه تر از چیزی که هستند به نظر برسد. اگر اهل شلوارهای به قول معروف دم پا هم هستید، این نکته را برای انتخاب شلوار جین زنانه در نظر بگیرید. هیچ شلواری نباید روی زمین کشیده یا روی مچ شما لوله شود.

 

https://digitalmarketing-mohammad.blogsky.com/1401/09/27/post-55/women-jean-pants

  • هلیا
  • ۰
  • ۰

گرانول بادی

 

گرانول بادی

گرانول های بادی در دو نوع بیرنگ و رنگی که به اصطلاح چهاررنگ می گویند تولید می شود. مواد تولیدی گرانول های بادی چه رنگی و شفاف آن از مواد بازیافتی تمیز و باکیفیت تولید می شود مخصوصا بی رنگ آن. از ویژگی های مهم گرانول های بادی مقاومت کششی آن می باشد که برای تولید محصولاتی که به روش دمشی (بادی)تولید می شود استفاده میگردد. مواد پلاستیک بادی یک یک ماده شفاف و غیر قطبی است و از این رو از مقاومت شیمیایی بالایی برخوردار است. این ماده دارای مقاومت خوبی در برابر ضربه و در دماهای سرد است. از این ماده به طور گسترده برای تولید محصولات پلاستیک استفاده می کنند. برای تولید این نوع محصولات توسط این ماده از قالب گیری دمشی یا بادی استفاده می کنند. قالب گیری بادی برای تولید محصولات پلاستیکی تو خالی، بدون نیاز به مونتاژ قطعات مجزای قالب استفاده می شود. از این روی بر روی رزین های مانند پلی اتیلن،پلی وینیل کلراید، پلی پروپیلن و پلی اتیلن ترفتالات برای تولید انواع ظروف و محفظه استفاده می شود.

 

ویژگی‌های انواع گرانول بادی

محصول گرانول بادی بی رنگ از مرغوبیت بسیار بالاتری نسبت به محصول رنگی برخوردار است؛ زیرا این محصول، از مواد مرغوب‌تری تولید می‌شود. توجه داشته باشید که نوع بی‌رنگ از مقاومت کششی بیشتری برخوردار است؛ علت بی‌رنگی در این نوع، این است که ناخالصی در آن‌ها پایین‌تر است. بعضی اشخاص به اشتباه می‌پندارند که گرانول نوعی از پلیمر است؛ اما این مواد از مواد پلیمری به‌دست آمده است و به شکل دانه یا ریزدانه است.

این نوع گرانول ها، به صورت کاملا شفاف تولید می‌شوند.

به صورت رشته‌ای هستند و از روش تولید گرانول رشته‌ای برای تولید آن‌ها استفاده می‌شود.

یک دست بوده و دارای دانه بندی یکنواختی هستند.

گریدهای مختلف گرانول بادی را می‌توان در رنگ‌های مختلف تولید کرد.

گرانول بادی در رنگ های شیری، آبی و قرمز و یا بیرنگ تولید و استفاده می شود.

 

مزایای بهره گیری از گرانول بادی در صنعت

با توجه به تولید روزانه و گسترده ضایعات پلاستیکی رها کردن این ضایعات در طبیعت موجب آلودگی‌های زیست محیطی می‌شود؛ در حالی که با به کارگیری این ضایعات در صنایع  گرانول‌سازی، حجم بالایی از این مواد دوباره به چرخه تولید می‌شود؛ همچنین از ایجاد آلودگی‌های زیست محیطی جلوگیری می‌شود. از طرف دیگر صنایع تولیدی نیازمند به مواد اولیه پلاستیکی مجبور به پرداخت هزینه‌های بالا جهت تهیه مواد اولیه هستند. با بهره‌گیری از نمونه‌های مختلف گرانول در صنایع تولیدی مربوطه می‌توان هزینه‌های تولید را تا حد قابل توجهی کاهش داد.

از گریدهای مختلف گرانول بادی با توجه به مزایا و ویژگی‌هایی که دارند، می‌توان در تولید محصولات بادی مانند دبه‌ها و چهارلیتری‌ها، لوله ها و مستربچ، طناب پلاستیکی و … استفاده کرد؛ مصارف مختلفی برای انواع گرانول‌های بادی وجود دارد و این نوع گرانول، یکی از محصولات پرطرفدار بین تولیدکنندگان است.

 

کاربرد گرانول بادی در صنایع پلاستیکی و لاستیکی

تولیدکنندگان انواع محصولات پلاستیکی و لاستیکی عمده ترین مصرف کنندگان انواع گرانول و به خصوص گرانول بادی هستد. مهمترین مصارف گرانول بادی به شرح زیر است:

  • تولید نخ پلاستیکی با گرانول بادی بیرنگ و رنگی
  • ساخت طناب پلاستیکی
  • ساخت انواع محصولات پلاستیکی

 

ویژگی گرانول بادی بیرنگ و چهار رنگ چیست؟

این نوع از گرانول ها باید به حالت کاملا شفاف تولید شوند.

این انواع به صورت رشته ای هستند. و از نوع تولید گرانول رشته برای تولید آنها استفاده میشود.

یک دست بوده و دارای دونبندی یکنواختی هستند.

این نوع گرانول را می توان به رنگ های مختلف دیگر نیز تولید کرد.

رنگ های قابل تولید: بیرنگ، شیری، آبی و قرمز است که به صورت تک رنگ و ترکیبی از این رنگ ها استفاده می شود.

 

 

موارد استفاده از گرانول بادی چیست؟

از گرانول های بادی بیرنگ و چهار رنگ در تولید نخ پلاستیکی استفاده می شود.

برای ساخت طناب پلاستیکی بسیار مناسب هستند.

تولید دبه و چهار لیتری ها با استفاده از این گرانول ها امکان پذیر است.

تولید مواردی مانند لوله و مستربچ از دیگر موارد کاربرد آن ها است.

گرانول های تولیدی توسط ما دارای کیفیت بالایی هستند زیرا که از مواد با کیفیتی ساخته شده اند و تا به امروز توسط تولید کنندگان مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است که تمامی آن ها رضایتمندی کاملی داشته و مشتری دائم ما شده اند.

 

محصولات تولیدی از گرانول بادی

استخر های بادی ،چمن های مصنوعی، گالن ها ،سفره های یکبار مصرف طناب های پلاستیکی و… قیمت گرانول بادی شفاف و بی رنگ از گرانول های بادی رنگی بیشتر است. زیرا گرانول های بی رنگ از آسیاب پلاستیک های با کیفیت بالا و برای بار ا،ل بازیافت می شود ساخته می شود.گرانول های بادی به خاطر کیفیت بالا ارزش صادراتی بالایی دارد.

 

گرانول های بادی از چه روشی استفاده می شود؟

روش استفاده از گرانول های بادی برای تولید  قالب گیری بادی یا دمشی می باشد. هر وسیله پلاستیکی تو خالی که در اطراف خود می بینید مثل بطری ها گالن ها و… از روش قالب گیری بادی استفاده می شود. به خاطر اینکه این روش یعنی قالب گیری بادی کم هزینه و طراحی آزادانه برای تولید محصولات این دسته فراهم می کند مورد استقبال بسیاری از افراد جامعه آمده تا به تولید ظروف پلاستیکی روی آوردند. همچنین مبلغ دستگاه های بادی برای تولید نسبت به دستگاه های تزریق مناسب تر و ارزان تر هست.

 

مشخصات پلی اتیلن سنگین بادی

مواد پلاستیک بادی در انواع بی رنگ و رنگی در بازار موجود است. نمونه ای بی رنگ آن از مواد باکیفیت تری برای تولید آن استفاده می کنند و دارای مقاومت کششی بهتری است و میزان ناخالصی آن بسیار کمتر است. از ویژگی های این ماده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از نوع رشته ای بوده و با روش گرانول رشته ای برای تولید آن استفاده می کنند.
  • دارای دانه بندی یکنواخت و یکدست.
  • دارای گریدهای مختلف با رنگ های متنوع.
  • به صورت کاملا شفاف است.

 

انواع گرید های HDPE :

این محصول در انواع گریدهای متنوع تولید و به بازار عرضه می شود. این گریدهای توسط پتروشیمی های مانند بندر امام، باختر، جم، شازند اراک و مارون تولید می شود. در ادامه شما را با دو گرید پرکاربرد و شناخته شده آن آشنا می کنیم.

 

پلی اتیلن سنگین بادی ۰۰۳۵:

گرانول  به دلیل کرکریستالینیتی بالا، مقاومت شیمیایی زیادی داشته و از پلیمریزاسیون اتیلن به دست می آیدو مقاومت بالای این پلی اتیلن در برابر تنش های محیطی باعث می شود محصولات ساخته شده از این ماده در سرما و گرمای بسیار خوبی دوام آورده و دچار ترک خوردگی و شکستگی نشوند. به دلیل دارا بودن انعطاف پذیری پایین گرانول پلی اتیلن ۰۰۳۵ از آن در تولید محصولاتی که نیاز به مقاومت بالایی داشته و بدنه ای سخت لازم دارند استفاده می شود. به همین دلیل محصولات تولید شده ۰۰۳۵ دارای مقاومت خوبی در برابر ضربه . شکستگی بوده و به راحتی دچار آسیب نخواهند شد.

 

کاربردهای گرانول ۰۰۳۵:

  • ساخت لوازم ایمنی
  • ساخت مخازن آب
  • ساخت اسباب بازی
  •  ساخت لوله و اتصالات
  • تولید قطعات پلاستیکی

 

پلی اتیلن سنگین بادی bl3:

این نوع دارای کاربردهای مشابه مانند گرید ۰۰۳۵ برای تولید ظروف بادی است. امروزه صنایعی مانند صنعت بسته بندی، ساختمان سازی، صنایع الکترونیک، صنعت اسباب بازی و … از پلاستیک استفاده می کنند. این نوع درانواع  on  grade, off grade  در بازار موجود است.  

 

 

قیمت گرانول بادی

گرانول بادی به صورت رنگی و یا بیرنگ و یا ترکیب چهار رنگ ساخته و به فروش می شوند. در بازار ایران قیمت گرانول های رنگی در مقایسه با گرانول های بیرنگ کمتر است. در کشور ما قیمت گرانول های تولیدی توسط کارخانه های مختلف متفاوت است. به خاطر مواد سازنده آن و نحوه تولید آن در قیمت تاثیر می گذارد همچنین این امر باعث شده که مصرف کنندگان این گرانول برای خرید کمی سر در گم شوند .که به چه کسی اعتماد کنند که هم کیفیت مطلوب داشته باشد و هم قیمت رقابتی برای تولید داشته باشد. ما این دغدقه رو برای مصرف کنندگان و تاجران این عرصه به صورت کامل و ویژه حل نموده ایم. به صورتی که تیم ما در عمل و نتیجه برای شما ثابت کرده که طی چندین سال فعالیت رضایت ۱۰۰درصدی تعداد انبوهی از مشتری های خودرا کسب نموده ایم و جز مشتری های  دایمی مجموعه ما شده اند. ما ضمانت و شرط کیفیت و قیمت را برای همه مصرف کنندگان عزیز داریم با توجه به اینکه مجموعه ما با همکاری ده ها تولیدی مختلف انواع و اقسام گرانول های مصرفی را با کیفیت قیمت های متفاوت و مناسب برای انتخاب راحت تر برای مصرف کننده فراهم کرده است.

 

خرید گرانول بادی

شرکت دوام پلاست، از پودر درجه یک پتروشیمی، برای آن دسته تولیدکنندگانی که نیاز به گرانول دارند، اقدام به تولید گرانول بادی کرده است. این گرانول که در بسته بندی‌های اختصاصی و کیسه هایی با برند دوام پلاست و حجم 25 کیلو، تولید می شود، در تولیداتی مانند ظروف بادی و گالن، مورد استفاده قرار می گیرد.

 

  • هلیا
  • ۰
  • ۰

فرق کاتالوگ و بروشور

 

کاتالوگ چیست؟

کاتالوگ لیستی از مواردی است که بصورت سیستماتیک با جزئیات توصیفی چیده شده است. کاتالوگ ها همیشه به ترتیب نظم ترتیب داده می شوند تا موارد به راحتی پیدا شود. آنها را می توان در مغازه ها ، نمایشگاه ها ، کتابخانه ها ، موسسات آموزشی و غیره یافت. کاتالوگ های موجود در یک فروشگاه شامل توضیحات مربوط به همه محصولات می باشد. فهرست کتابخانه شامل اطلاعاتی از قبیل عنوان کتاب ، نویسنده ، ژانر و مکان آن (کدام بخش ، کدام قفسه و …) خواهد بود.
هدف از تهیه کاتالوگ ارائه اطلاعات در مورد یک محصول یا خدمات ارائه شده توسط یک شرکت خاص است. این اطلاعات ساده و اساسی در مورد یک محصول دارد. این اطلاعات به صورت مختصر و روشن ارائه شده است. در بعضی از کاتالوگ ها نیز تصاویری از محصول روی آنها قرار دارد. در زیر مثالی از کاتالوگ آورده شده است.

 

انواع کاتالوگ

کاتالوگ از نظر نحوه ارائه به دو صورت دیجیتالی و چاپی طراحی می‌شود. به عنوان مثال اگر شما صاحب یک کسب و کار دیجیتال مانند یک فروشگاه اینترنتی هستید به کاتالوگ اینترنتی و دیجیتال نیاز دارید و اگر صاحب یک مبل فروشی هستید به کاتالوگ چاپی نیاز خواهید داشت.
همچنین کاتالوگ‌ با توجه به هدفی که برای آن طراحی می‌شود به دو دسته تبلیغاتی و صنعتی نیز تقسیم می‌شود. کاتالوگ‌های تبلیغاتی به صورت کاملا تخصصی به فروش محصولات و خدمات یک کسب و کار کمک می‌کنند اما کاتالوگ‌های صنعتی بیشتر شامل اطلاعات فنی، توضیحات و جداولی هستند که به مشتری فقط اطلاعات می‌دهد.

 

بروشور چیست ؟

بروشور یک کتابچه حاوی مطالب توصیفی یا تبلیغاتی است . آن‌ها اسناد تبلیغاتی هستند که عمدتا ً برای معرفی یک شرکت ، محصولات یا خدمات استفاده می‌شوند . آن‌ها همچنین مشتریان همیشگی را از مزایای ارائه‌شده  مطلع می‌کنند . بروشورهای مسافرتی نمونه‌ای رایج از بروشورها هستند .
بروشور ها معمولا ً بر روی کاغذ با کیفیت بالا چاپ می‌شوند . بروشورهای fold یک ورق چاپی هستند که در هر دو طرف چاپ شده‌اند و در نیمه قرار گرفته‌اند . اینها چهار صفحه دارند . بروشورهای سه تایی به سه قسمت تقسیم می‌شوند و شش پنل دارند . بروشورها ها نیز در فرمت الکترونیکی موجود هستند در زیر یک تصویر از بروشور مسافرتی آورده شده‌است .

 

انواع بروشور

بروشورها را از نظر هدف ارائه می‌توان به چهار دسته زیر تقسیم بندی کرد:

بروشورهای حاوی اطلاعات: این نوع از بروشورها اطلاعاتی ظریف، جزئی و مهم از محصولات، خدمات و رویدادهایی که شرکت در حال ارائه یا برگزاری آن‌ها است را بیان می‌کند.

بروشورهای تبلیغاتی: بروشور تبلیغاتی سعی دارد مشتری را به اقدام وادارد و هدف آن فروش محصولات و خدمات است.

بروشورهای شناسایی: شناختن شرکت شما و حک شدن نام برند و شعارهایی که در سایه آن فعالیت می‌کنید یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی می‌باشد که می‌توانید برای افزایش فروش و بهبود برندسازی خودتان انجام دهید. بروشور شناسایی این ماموریت را به بهترین نحو برای شما انجام می‌دهد.

بروشورهای آموزشی: ممکن است بخواهید برای تعدادی از محصولات یا نحوه ارائه بعضی از خدمات شرکت‌تان آموزش‌هایی را به مخاطبان بدهید. در این صورت باید به فکر طراحی و چاپ یک بروشور آموزشی باشید.

 

تفاوت‌ اصلی کاتالوگ و بروشور

احتمالا اکنون که با تعاریف، اهداف، کارکرد و انواع کاتالوگ و بروشور آشنا شدید موارد بسیاری از تفاوت بین کاتالوگ و بروشور را شناخته‌اید. پس در واقع محتوا و استراتژی تولید و توزیع کاتالوگ است که میان کاتالوگ و بروشور تمایز ایجاد می‌کند. اصلی ترین تفاوت بروشور و کاتالوگ این است که بروشور یک سند چاپ شده و کوتاه است. این دفترچه شامل مواد توصیفی یا تبلیغاتی است. از سوی دیگر، کاتالوگ سند یا کتابی است که حاوی اسامی، محصولات یا کتاب ها به صورت لیست بندی شده است.

 

کاربرد بروشورها و کاتالوگ‌ها

کاربرد بروشورها و کاتالوگ ها در شرکت تبلیغاتی نیز هست. بیشتر افراد زمانی که صحبت از بروشور یا کاتالوگ به میان می آید احساس سردرگمی می کنند زیرا هر دوی این موارد اطلاعاتی را در مورد محصولات شرکت، خدمات، هتل ها، مراکز خرید در اختیار مشتری قرار می دهند. بین بروشور و کاتالوگ تفاوت بسیار ظریفی وجود دارد . یک بروشور نشری است که حاوی یک صفحه تاشو یا صفحات متعددی است که به هم چسبیده شده اند.
از بروشورها عمدتا برای مقاصد تبیلغاتی استفاده می شود. تاریخ انتشار اولین بروشور به اوایل سال ۱۷۴۸ بر می گردد. بروشور از یک کلمه فرانسوی  گرفته شده است که به معنای دوختن می باشد. بروشور یک کتاب نازک و کوچک یا مجله ای است که معمولا تصاویر و اطلاعات زیادی در مورد محصولات، مکان ها و غیره دارد. این کتاب نازک معمولا یک صفحه ای یا سه صفحه ای است که می توان آن را به آسانی در همه جا پخش کرد. از این آیتم ممکن است برای تبلیغ محصولات جدید، موقعیت ها، مراکز خرید، رویدادها و هتل ها استفاده شود.

 

طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور

کاتالوگ و بروشور دو ابزار ماندگار تبلیغاتی نزد شما و مشتریان هستند که تا مدت‌ها استفاده خواهند شد و میزان بالای بازخورد و نتیجه مثبت آن‌ها رابطه مستقیمی با کیفیت طراحی و تخصص و خلاقیت طراحان دارد. در طراحی کاتالوگ و بروشور نکات بسیار زیادی مثل کیفیت و مختصر بودن محتوای متنی، انتخاب فونت مناسب، سایزبندی، رنگ آمیزی، تصویر مناسب، انتخاب پس زمینه و موارد دیگری از این قبیل باید رعایت شود.
همچنین در چاپ کاتالوگ و بروشور هم باید به موارد زیادی اعم از جنس کاغذ، سابقه چاپخانه و قیمت و زمان چاپ هم توجه کرد. به همین خاطر باید در انتخاب آژانس دیجیتال مارکتینگ و شرکت تبلیغاتی که طراحی و چاپ کاتالوگ یا بروشور خود را به آن می‌سپارید دقت زیادی به خرج دهید. کارشناسان آژانس تبلیغاتی کروشه به صورت‌ آنلاین و تلفنی آماده ارائه هرگونه مشاوره و کمک به شما در این زمینه می‌باشند.

 

محتوای بروشور

بروشور باید بسیار جذاب طراحی شود تا بتواند با یک نگاه، مشتری را به خود جلب نماید. امروزه الگوها و طرح های متنوعی در بروشورها به کار می رود. می توان آنها را به شکل مجله ، بروشورهای کارت پستالی یا بروشورهای سه لت طراحی کرد.

 

محتوای کاتالوگ

از سوی دیگر کاتالوگ،لیست محصولات یا خدمات موجود برای فروش با توضیحاتی در مورد قیمت و سایر مشخصات آن است که به عنوان یک سند چاپی یا سند الکترونیکی در اینترنت یا بر  روی سی دی عرضه می شود. کاتالوگ یک سند یا کتابچه ای است که حاوی لیست مرتب شده از نام ها، محصولات یا کتاب ها می باشد. هدف از ایجاد کاتالوگ چیزی جز فروش محصولات یا خدمات به مشتری نیست.
این کاتالوگ ها معمولا حاوی اطلاعات ساده ای در مورد چیزهای خاصی هستند که از یک یا دو جمله تشکیل شده اند. آنها حاوی اطلاعاتی هستند که به مشتری کمک می کند محصولات یا خدماتی را به آسانی خرید کنند. کاتالوگ ها می توانند دانش مختصری در مورد محصول خاصی را به مشتری بدهند تا آن را به خوبی بشناسند و انتخاب خوبی به هنگام خرید داشته باشند. طراحی و رنگ آمیزی کاتالوگ ها باید عالی باشد تا بتواند نظر مشتری را به خود جلب کند. اساسا، بروشورها به عنوان یک رسانه برای پر کردن خلا بین شرکت و خواننده عمل می کنند. طراحان نیز باید با انتخاب درست گرافیک و کلمات، به دنبال روش موثر برای آگاهی بخشیدن به خوانندگان در مورد شرکت باشند. کاتالوگ ها معمولا حاوی اطلاعات گسترده ای از محصولات هستند.

 

8 نکته برای طراحی کاتالوگ و بروشور زیبا

در ادامه پارس پی اس دی(parspsd.com) به ارائه نکاتی می‌پردازد که در سفارش و طراحی کاتالوگ و بروشور باید به آنها دقت کنید.
 

1. شخصیت شناسی برند

هر کسب و کار یا شرکتی دارای شخصیت خاص خودش است. کاری که انجام می‌دهید و خدمات و محصولات تولید شده، معرف هویت کاری شما هستند.
ارزش‌هایی که در شرکت یا سازمان به آنها پایبند هستید، فرهنگ سازمانی را تشکیل می‌دهند. هویت، شخصیت و فرهنگ هر سازمان، برند خاصی را می‌سازند. بر همین اساس لوگوی سازمان هم معرف برند شما است.
با سفارش و ثبت لوگویی که معرف شخصیت کسب و کار است می‌توانید از آن لوگو در تمامی اسناد شرکت از جمله کاتالوگ‌ها و بروشورها هم استفاده کنید.
لوگو یا هر نماد یا رنگی که معرف کسب و کارتان است باید در کاتالوگ، بروشور و هر ابزار تبلیغاتی دیگری با وضوح مناسب چاپ شود. در حین سفارش طراحی کاتالوگ یا بروشور، لوگو یا سایر اطلاعات معرف کسب و کارتان از جمله نشانی دفتر، فروشگاه، سایت، پروفایل‌های اجتماعی و غیره را در اختیار طراح بروشور و کاتالوگ قرار دهید.


2. هدف شناسی

فهرست اهدافتان برای تهیه کاتالوگ و سفارش پوستر را مشخص کنید. هدف اصلی و نهایی از طراحی بروشور یا کاتالوگ، معرفی شرکت، محصولات و خدماتش است. اگر بروشورها و کاتالوگ‌ها را برای استفاده در کمپین‌های تبلیغاتی سفارش داده‌اید پس می‌توانید تخفیف‌هایی را درونش قید کنید.
هر کسب و کار واقعی یا مجازی دارای ویژگیهای خاصی برای جلب نظر مخاطبان و مشتریان است. پس بی نهایت روش برای ارائه تخفیف وجود دارد که هیچ کسی از آن نخواهد گذشت. پیشنهاد شرکت در دوره‌های آموزش یا کارگاه‌های رایگان یکی از موارد جذاب برای مخاطبان کنجکاو است.
اگر هدفتان کشاندن مشتریان به سمت وب سایت شرکت است؛ پس نشانی سایت را به طور متمایز  از سایر نشانی‌ها ثبت کنید. اگر می خماهی آن‌ها را به سمت فروشگاه جدید بکشانید پس روی افتتاح فروشگاه جدید و نشانی آن تأکید کنید.


3. مخاطب شناسی

رمز موفقیت هر کسب و کاری، تداوم فروش است. برای این کار به مشتریان جدید و ایده آل نیاز دارید. پس نیازها و ویژگیهای مشتریان ایده آل را با توجه به ابزارهای تحلیلی گوگل شناسایی کنید. برای مثال بیشترین مشتریان فعلی شما چند ساله هستند و چه تحصیلاتی دارند؟
 مخاطبان مختلف به طراحی‌های متفاوتی علاقمندی نشان می‌دهند. مخاطبان جوان‌تر بیشتر به تصاویر علاقمند هستند و کاتالوگ‌ها و بروشورهای الکترونیک را به کاغذی ترجیج می‌دهند. کودکان به تصاویر کارتونی علاقمندی بیشتری دارند. طراحی کاتالوگ‌ها و بروشورهای خلاقانه و جذاب، تقریبا نظر همه مخاطبان را جلب می‌کند.


4. محتوا شناسی

کاتالوگ‌ها و بروشورها به عنوان ابزار تبلیغات و بازاریابی چند رسانه‌ای، حاوی محتوای متنی و تصویری هستند. این محتوای متنی و تصویری باید به وسیله افراد متخصص در حوزه نویسندگی و طراحی تهیه شود تا رضایت مخاطبان را جلب نماید.
قبل از ارائه محتوای متنی به جستجوی کلیدواژه‌ها بپردازید. با این روش می دانید که مشتریان احتمالی چه مطالبی را قبلاً در موتورهای جستجو وارد نموده‌اند. با به کارگیری این عبارات کلیدی در محتوای بروشور و کاتالوگ علاوه بر جلب نظر مخاطبان ایده آل، توجه موتورهای جستجو را هم به سمت بروشور و کاتالوگ الکترونیک و آنلاین شرکت جلب می‌کنید.
در مورد محتوای تصویری هم به احتمال زیاد قبلاً تصاویری از محصولات، خدمات و فضای شرکت تهیه نموده‌اید.  از بهترین این تصاویر درون کاتالوگ‌ها و بروشورها استفاده کنید. طراحان خبره، تصاویر قبلی شما را با کمک نرم‌افزارهای حرفه‌ای ویرایش و اصلاح می‌نمایند.
روی تولید محتوای با کیفیت متمرکز شوید. امروزه با افزایش سطح تحصیلات و تجارب بصری مخاطبان، نیازمند تولید محتوای متنی و تصویری بهینه سازی شده هستیم تا بتوانیم توجه مخاطبان را جلب کرده و نیازهایشان را برطرف کنیم.


5. محتوای دیجیتال

طراحی را طوری انجام دهید که به طور آنلاین و الکترونیک هم قابل استفاده شود. یعنی علاوه بر چاپ کاغذی کاتالوگ و بروشور بتوانیم آنرا در وبلاگ، سایت و شبکه‌های اجتماعی هم منتشر کنیم. اهمیت بازاریابی دیجیتال در کسب و کار امروز، غیر قابل انکار است.


6. طراحی و چیدمان

قبل از آغاز طراحی باید بدانیم که بروشورها و کاتالوگ‌ها مبتنی بر مفهوم بصری هستند. این مفهوم بصری در کسب و کارهای مختلف، متفاوت است. برای مثال می‌توان از طرح یک چمدان به عنوان مفهوم بصری برای طراحی بروشور و کاتالوگ آژانس مسافرتی استفاده کرد.
رنگ، فونت متن و وضوح تصاویر هم سایر عوامل تشکیل دهنده طراحی هستند. در انتخاب رنگ هم می‌توانید به شخصیت برند، لوگو و سایر طراحی‌های مورد استفاده در سازمان مراجعه کنید. انتخاب رنگ و فونت تا حدی هم به شرایط و علایق مخاطبان وابسته است. مخاطبان سنین مختلف، اولویت‌های متفاوتی در این باره دارند.
طراحان حرفه‌ای از نرم افزارهایی برای طراحی بهره می‌برند که قابلیت تغییر تنظیمات عکس و چیدمان متن را دارد. در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم.

•    فتوشاپ(Adobe photoshop): نرم افزاری همه کاره در اختیار طراحان لوگو، کاتالوگ، بروشور و عکاسان است. این نرم افزار به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین و کاربر پسند ترین نرم افزارهای ویرایش عکس در جهان جایگاه خودش را به طور پیش‌فرض روی اغلب سیستم‌های عامل تثبیت کرده است.
•    این‌دیزاین(InDesign Adobe): این نرم افزار به طور اختصاص برای صفحه آرایی،کادر بندی، حروف چینی، طراحی کارت ویزیت، بروشور، کاتالوگ و … در صنعت چاپ طراحی شده است. این نرم‌افزار بیشتر برای چیدمان متن و تصویر به کار می‌رود و برای ویرایش عکس‌ها می‌توانید از نرم افزار تخصصی دیگری استفاده کنید.
•    ادوبی ایلستریتور(Adobe Illustrator): نرم افزاری حرفه‌ای با قابلیت طراحی برداری، ترسیم تایپوگرافی، هماهنگی با سایر نرم‌افزارهای گرافیکی ادوبی از جمله فتوشاپ، دارای انواع ابزارهای ترسیم و پاکسازی طراحی و غیره است.
•    کورل دراو (Corel draw): نرم افزار حرفه‌ای طراحی با قابلیت نمودار بندی، طراحی چند بعدی، ویرایش عکس و طراحی وب‌سایت است.
•    اکورن (Acorn): نرم افزاری مقرون به صرفه برای ویرایش عکس با امکان اضافه کردن فیلترهای جذاب و متفاوت است.


7. صرفه جویی در هزینه‌ها

اگر بودجه محدودی برای چاپ بروشورها و کاتالوگ دارید می‌توانید با کاهش تعداد رنگ‌های به کار رفته در طراحی و جنس کاغذهای ساده‌تر، هزینه‌های چاپ را کاهش دهید. چاپگرهای مختلف دارای ویژگیهای فنی خاصی هستند که امکان چاپ در ابعاد مشخص و با کیفیت مشخص را فراهم می‌کنند.


8. ارزیابی عملکرد بروشور و کاتالوگ

در نهایت باید عملکرد بروشور و کاتالوگ را از نظر دستیابی به اهدافتان وارسی کنید. آیا بعد از پخش بروشورها به افزایش فروش رسیده‌اید؟ آیا ترافیک سایت و شبکه‌های اجتماعی شرکت افزایش یافته؟ آیا کوپن‌های تخفیف به فروشگاههای واقعی و مجازی برگشته‌اند؟ تمامی این آمارها نشان می‌دهند که شناخت مخاطب از کسب و کار، محصولات و خدمات شما افزایش یافته است. پس تبلیغات و بازاریابی شما اثر بخش بوده و به جذابیت بصری مورد نیاز رسیده‌اید.


سفارش کاتالوگ و بروشور

برای سفارش کاتالوگ و بروشور می‌توانید از طراحان فریلنس کمک بگیرید تا در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی شود. چون استخدام طراح تمام وقت برای کسب و کارتان هزینه‌های دفتر کار، بیمه و حقوق ثابت را به همراه دارد. با استخدام طراحان فریلنس از طریق شرکتهای دورکاری یا آنلاین و پرداخت پروژه‌ای، در سایر هزینه‌های استخدامی صرفه جویی می‌کنید.
در سایت پارس پی اس دی(parspsd.com) می‌توانید حداقل و حداکثر هزینه مدنظرتان برای طراحی کاتالوگ و بروشور به همراه سایر جزئیات و اطلاعات مربوط به کسب و کارتان را به عنوان پیشنهاد سفارش ثبت نموده و منتظر پیشنهادات طراحان سایت در مورد مدت زمان تحویل پروژه و دستمزد درخواستی آنها بمانید.
با مطالعه رزومه کاری طراحان و نمونه کارهایشان، فرد مناسب را انتخاب نموده و از قسمت ارسال پیام، جزئیات مد نظر و پرسش‌هایتان را مطرح کنید.

 

  • هلیا
  • ۰
  • ۰

پیش از آنکه مقاله ثبت محل و آدرس در گوگل مپ را آموزش ببینید پیشنهاد می کنم در صورتی که زمان کافی برای انجام این کار را ندارید با کارشناسان شرکت دیجیتال مارکتینگ هیرکانا  تماس بگیرید و سفارش ثبت در گوگل مپ را بدهید تا کارشناسان و متخصصین شرکت هیرکانا در کوتاهترین مدت زمان ممکن بصورت ثبت 1 روزه در گوگل مپ برای شما انجام دهند.

 

ثبت مکان در گوگل مپ

یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از مشتریان ما را به خود مشغول کرده این است که چگونه می‌توانند آدرس شرکت یا وب‌سایت خود را در گوگل مپ ثبت کنند تا هنگامی که نام تجاری یا کلمه کلیدی مورد نظرشان در گوگل جستجو می‌شود، آدرس وب‌سایت به همراه آدرس جغرافیایی و شماره تماس در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

 

آیا کسب‌ و‌ کار شما در گوگل ثبت شده است؟

ثبت کسب و کار در گوگل مپ (Business registration in Google map) یکی از مهمترین و سریعترین روش ها برای نمایش کسب و کار شما در گوگل می باشد که با هزینه بسیار پایینی قابل انجام است.  در این مقاله از سایت آسا سیستم، مزایا و نحوه ثبت کسب و کار در گوگل گفته شده است. اما برای جلوگیری از اسپم شدن و عدم ثبت همیشگی کسب و کار خود در گوگل مپ، به شما راهکاری داده شده است. حتما علاوه بر ثبت کسب و کار خود در نقشه گوگل، نسبت به ثبت کسب و کار خود در نقشه اسنپ، تپسی و ماکسیم نیز اقدام نمایید.

 

قبل از اینکه اقدام به ثبت کسب و کارتان کنید اول باید جستجو کنید که کسی (از مشتری ها یا هوادارانتان) قبلا این کار را نکرده باشد! البته این کنترل را بعد از اینکه کسب و کارتان را در گوگل مپ اضافه کردید هم باید انجام بدهید تا مطمئن شود همه کارها را درست انجام داده اید و در نقشه گوگل دیده میشوید.

 

اگر قبلا کسب و کار شما ثبت شده باشد یا بعد از ثبت جستجو بکنید برای مطمئن شدن از دست انجام دادن کار ، وقتی جستجو را درگوگل انجام میدید تصویری مثل تصویر بالا براتون نمایش داده میشه!

 

ثبت کسب و کار در گوگل مپ

ثبت مکان در گوگل مپ : یکی از امکانات گوگل ، گوگل مپ یا نقشه گوگل هست و یکی از امکاناتی که این نقشه دارد ثبت مکان های مختلف و بخصوص کسب و کارها بر روی آن است در این نوشته به شما مراحل ثبت کسب و کار در گوگل مپ و گرفتن امتیاز ۵ ستاره را برای شما شرح میدم هر چند در اینترنت کسانی با گرفتن پول این کار رو انجام میدن اما به شما یاد میدم که این کار رو خودتون بطور رایگان انجام بدید.

 

مراحل ثبت مکان در گوگل مپ

آموزش ثبت کسب و کار در گوگل

۱.ورود با اکانت گوگل :

در ابتدا شما باید یک اکانت جیمیل داشته باشید و لاگین کنید.

 

۲. ورود به سایت مپ گوگل :

وارد سایت گوگل مپ به آدرس https://www.google.com/maps/ شوید

 

۳.افزودن کسب و کار :

گزینه افزودن کسب و کار جا افتاده یا add missing place

از پنل کنار صفحه بر روی افزودن کسب و کا  جا افتاده کلیک کنید.

 

4. تمامی اطلاعت کسب کارخود را وارد کنید

این اطلاعات میتواند شامل عنوان کسب و کار، تعداد پرسنل، شماره تماس، زمان باز بودن، ساعت کاری، تصویر و باشد.

تمامی اطلاعات بالا اختیاری است و شما میتوانید بر  حسب نیاز آنها را پر کنید.

 

هزینه ثبت مکان در گوگل مپ

ثبت مکان در گوگل مپ هزینه ای ندارد یعنی گوگل هزینه ای برای این کار نمی گیرد (دست کم فعلا) خودتون میتونید با استفاده از این راهنما و به طور رایگان مکان کسب و کارتون رو روی نقشه گوگل ثبت کنید ولی اگر خودتون نمیتونید این کار رو انجام بدید و میخواهید کس دیگری براتون انجام بده خب معمولا هزینه ای برای این کار باید بپردازید که میتونه حدود 2 دلار باشه !

 

مزایای ثبت نقشه در گوگل

همانطور که بارها در مقالات سئوی وبلاگ اشاره کردیم (مانند 200 عامل مهم در تعیین رتبه سایت در گوگل)، الگوریتم‌های گوگل به شکلی تنظیم شده‌اند که بر اساس موقعیت جغرافیایی نتایج جستجو را نمایش می‌دهند. به این ترتیب زمانی که شما یک کلمه کلیدی یکسان را در دو کشور یا حتی شهر متفاوت جستجو می‌کنید، نتایج متفاوتی را مشاهده خواهید کرد. در واقع گوگل تلاش می‌کند کسب و کارهایی را نمایش بدهد که به شما نزدیک‌تر هستند.

 

نتیجه‌گیری

استفاده از گوگل مپ، تاثیر مستقیمی بر روی سئوی محلی و دیده شدن شما در نتایج جستجو خواهد داشت. به خصوص برای کسب و کارهایی که به طور مستقیم و حضوری با مخاطب‌های خود در تماس هستند. همچنین، نمایش موقعیت جغرافیایی در نتایج جستجو برای کاربران این پیام را دارد که با کسب و کاری معتبر سر و‌ کار دارند. با ثبت مکان جغرافیایی در گوگل مپ، مطمئناً میزان دسترسی و اعتماد کاربران به وب‌سایت شما دوچندان خواهد شد. پس اگر تا امروز شرکت خود را در نقشه گوگل ثبت نکرده‌اید، فرصت را از دست ندهید و همین الان دست به کار شوید. ما نحوه اینکار را در این راهنما به طور کامل به شما آموزش دادیم. البته اگر وقت و زمان کافی برای اینکار را ندارید، می‌توانید از خدمات ما هم برای ثبت مکان خود در گوگل مپ استفاده کنید.

 

برخی از امکانات مهم برای ثبت لوکیشن در گوگل مپ

1.       محل مکان های موردنظرتان را پیدا کنید

2.       نوع نقشه را تغییر دهید

3.       آدرس محل کار و خانه تان را ذخیره کنید

4.       بهترین مسیر تا مقصد را پیدا کنید

5.       از پیشنهادات گوگل مپ استفاده کنید

6.       مکان های مورد علاقه تان را ذخیره کنید

7.       تصویری ۳۶۰ درجه از مکان مورد نظرتان ببینید

8.       مکان لحظه به لحظه ی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

9.       مکان دقیق خود را برای دوستانتان ارسال کنید

10.     محل پارک ماشین خود را ذخیره کنید

11.     نقشه ها را دانلود کنید تا بدون اینترنت هم بتوانید از آن ها استفاده کنید

12.     سؤال بپرسید (مخصوص سیستم عامل اندروید)

13.     نظرات و تصاویر خود را به اشتراک بگذارید و به تکمیل نقشه کمک کنید

14.     توقف های کوتاه بین مسیر را مشخص کنید

15.     از قبل برای حرکت خود برنامه ریزی کنید

16.     بعد از ثبت لوکیشن کسب و کار خود برای مسیریابی می توانید از نرم افزارهای مختلف مسیریابی همچون ویز، نشان، بلد، گوگل کپ و استفاده کنید.

 

چگونه یک مکان جدید در گوگل مپ اضافه نماییم

درصورتی که مکان شما هنوز در گوگل مپ ثبت نشده :

  1-   برنامه Google Maps Maps را باز کنید.

  2-   روی Contribute Contribute و سپس Add place ضربه بزنید.

 3-    اطلاعاتی در مورد کسب و کار خود اضافه کنید

 

«نمایه کسب‌وکار» را بدون هزینه تنظیم کنید. با نمایه کسب‌وکار، می‌توانید به سرعت جزئیاتی مانند ساعات کاری، آدرس و عکس‌های خود را مدیریت کنید. کسب و کار خود را در رایانه، تلفن یا رایانه لوحی خود ادعا و تأیید کنید. هنگامی که کسب و کار شما تأیید شد، یاد بگیرید که چگونه اطلاعات کسب و کار خود را به روز کنید.

 

چگونه آدرس و مشخصات کسب و کارمان را در گوگل مپ ویرایش نماییم؟

 

برای کمک به مشتریان برای یافتن کسب و کار شما در Google Maps و جستجو، آدرس کسب و کار خود را در نمایه کسب و کار خود وارد کنید. همچنین می توانید موقعیت پین را برای پروفایل خود تنظیم کنید.

در نمایه شما، آدرس کسب و کار شما عمومی است. اگر در آدرس کسب‌وکارتان به مشتریان خدمات ارائه نمی‌کنید، قسمت آدرس را خالی بگذارید و به جای آن منطقه خدمات خود را فهرست کنید.

 

دستورالعمل های آدرس

 

برای تأیید کسب و کار خود، باید آدرس کسب و کاری را وارد کنید که Google بتواند آن را پیدا کند. مطمئن شوید که آدرس شما از دستورالعمل های آدرس پیروی می کند.

    مطمئن شوید که آدرس خیابان را کامل و دقیق برای نمایه خود وارد کرده اید.

        به عنوان مثال: 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA, 94043.

    شامل شماره مجموعه، طبقات، شماره ساختمان و انواع دیگر اطلاعات واحدها باشد.

    فقط اطلاعاتی را وارد کنید که بخشی از آدرس رسمی شما است. فقط در مناطقی که نشانی رسمی خیابان نمایه شما را دقیقاً مشخص نمی‌کند، اطلاعاتی مانند خیابان‌ها و مکان‌های دیدنی اطراف را وارد کنید.

        برای مثال، از «نبش خیابان اصلی و خیابان واشنگتن» اجتناب کنید. یا «آنسوی پارک مرکزی».

 

اگر آدرس شما شماره خیابان ندارد، یا اگر سیستم نمی تواند آدرس درستی پیدا کند، می توانید نمایه کسب و کار خود را مستقیماً روی نقشه سنجاق کنید.

  • هلیا
  • ۰
  • ۰

مراکز خرید گرگان

مراکز خرید گرگان

گرگان به دلیل مهد پوشاک بودن، فروشگاه های این شهرستان تو دید همه ی عموم هستند و فروشگاه های گرگان باید ویژگی های مثبت زیادی داشته باشن تا بتوانند به فروش زیاد برسند. گرگان مراکز خرید زیادی دارد، و این مراکز در فروش حضوری بسیار موفق بوده و مشتریان فراوانی دارند، این مراکز خرید اجناس های با کیفیتی به مردم می دهند همچنین در جلب رضایت مشتری موفق بوده اند. یکی از موفقیت این مراکز این است که مردم از شهر های دیگر برای خرید به شهرستان گرگان می آیند. در مقاله      10 فروشگاه برتر گرگان سایت هیرکانا 10 تا مراکز خریدی که هم در فروش حضوری و هم در فروش غیر حضوری موفق بوده اند نام برده و ویژگی های آن ها را گفته است و شما هر کدام دوست داشتین انتخاب کنید و برای خرید اقدام کنید. و نیز شمایی که هنوز اقدام به طراحی سایت پوشاک نکردید می توانید با شرکت طراحی سایت هیرکانا همکاری کنید و سفارش طراحی سایت فروشگاهی بدهید تا تیم خلاق و جوان هیرکانا با بهترین المان های طراحی سایت برای شما یک سایت جذاب و شیک بسازند و با سفارش سئو سایت هم نیز سایت خود را به رتبه اول گوگل بیاورید.

 

راهنمای کامل راه اندازی لباس فروشی و راز موفقیت در آن

فرصت های کسب و کاری متعددی وجود دارند که نیاز به مهارت های خاصی ندارند و اگر نکات مهمی را در راه اندازی آنها رعایت نمایید، پرسود خواهند بود. بوتیک های لباس یکی از مشاغلی هستند که با اوج گرفتن صنعت مد و اهمیت افراد به پوشش گردش مالی قابل توجهی را رقم می زنند اما راه اندازی بوتیک بدون تحقیقات و بررسی های اولیه ممکن است افراد را با شکست مالی سنگینی رو به رو نموده و سبب شود آنها تمامی سرمایه خود را از دست بدهند.
یک راه اندازی اصولی و شیوه های صحیح به شما کمک می کنند تا این امر را برای خود راحت و آسان کنید و از نتیجه آن خرسند باشید. در این مطلب از دنیای مد نمناک به نحوه راه اندازی بوتیک، مراحل آن و نکاتی که باید مدنظر داشته باشید، می پردازیم.

 

چطور بوتیک بزنم؟

یک مغازه دست وپا کنید

برای عرضه کالا مورد نظرتان دریک محل مناسب مغازه ای را دست و پا کنید . قبل از هر چیز به بررسی محله بپردازید و در دل محله و جایی که در آن رفت و آمد فراوان است مغازه ای بگیرید. جایی که ناخودآگاه نظر رهگذران را به خود جلب کند.

نوعی کالا را برای فروش در نظر بگیرید
اگر هدفتان راه اندازی فروشگاه پوشاک است، بهتر است نوعی کالا را برای عرضه در نظر بگیرید مثلا پوشاک زنانه ، پوشاک بچه گانه و... اگر نمی دانید چه کالایی را برای فروش در نظر بگیرید، علاقه تان را به نوع کالا در نظر بگیرید. شما هر چه به کالایی که می خواهید به فروش رسانید علاقمند باشید، شور و اشتیاق بیشتر و انگیزه تان مضاعف می شود. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید میزان نیاز افراد بومی نسبت به نوع کالا می باشد.

 

ویترین جذاب داشته باشید

اولین چیزی که در بوتیک مشتری را جذب می کند، ویترین است پس داشتن یک ویترین شاخص، زیبا و چشم نواز اولین نکته ای است که باید در طراحی دکور فروشگاه به آن توجه کرد. بهترین و زیباترین محصولات خود را پشت ویترین قرار دهید اما ویترین را شلوغ نکید زیرا این کاراجازه دیده شدن محصولات و کالاها را از مشتری گرفته و نتیجه منفی برایتان خواهد داشت.ویترین را مرتب تغییر دهید و تا نشان دهید که همواره چیز جدیدی برای ارائه دارید.

 

ورودی را در نظر بگیرید

وقتی مشتری وارد مغازه شده و از دنیای بیرون فاصله می گیرد، توجه او به ورودی فروشگاه جذب می شود و همین بخش است که مشتری مغازه ی شما را مورد بررسی و قضاوت قرار می دهد پس به ورودی فروشگاه توجه نمایید و لباس هایی با کیفیت بالا، زیبا و در عین حال با قیمت مناسب را در قسمت ورودی بگذارید تا مشتری هایی از تمامی قشرها را جذب نمایید.

 

به دیوار قدرت توجه کنید

بر طبق تحقیقات بیشتر مصرف کنندگان هنگام ورود به فروشگاه به طور ناخود آگاه به سمت راست می روند و اولین دیواری که مشتریان پس از ورود به مغازه با آن روبه رو می شوند، در اصطلاح «دیوار قدرت» نام دارد پس دقت کنید و توجه ویژه ای به آنچه که می خواهید به نمایش بگذارید و اینکه چطور آن را نمایش می دهید داشته باشید.

 

یک مسیر تعریف کنید

برای حرکت مشتریان از بدو ورود یک مسیر مشخص باتوجه به اندازه و استایل بوتیک خود و با استفاده از مبلمان، ویترین ها و سایر وسائل موجود در مغازه تان، ایجاد نمایید. این مسیر باید هدف دار باشد و مشتریتان را به جایی که می خواهید هدایت کند تا منجر به فروش بهتر شود. دکوراسیون بوتیک خود را طوری طراحی نمایید که مشتریان از یک طرف وارد شده، به راحتی در کل فضا بچرخند و سپس خارج شوند. طراحی مسیرهای حرکتی در فروشگاه شما باید گویا و کاربردی باشد.

 

سرعت حرکت مشتریان را کم کنید

برخی از مشتری ها با عجله و بدون نگاه به بوتیک شما به بیرون از مغازه می روند و همه زحمت های شما را نادیده می گیرند بنابراین برای فروش بیشتر شما باید کاری کنید که در حرکت سریع مشتری وقفه ای ایجاد گردد مثلا یک محصول خاص، یک علامت، یک تابلو و... می توانید توجه مشتری را جلب کنید و حرکت او را آهسته تر نمایید. برای جلب توجه مشتری و مکث در فضا اجناس پرفروش و محبوب را جلوی دید قرار داده و باقی را در قسمت های زیرین قفسه قرار دهید.

 

فضای داخلی را شلوغ نکنید

هنگام چیدن محصولات مغازه باید حرکت آزادانه مشتریان را در نظر بگیرید و دقت کنید که مشتریان فضای کافی برای عبور داشته باشند. مشتریان شما دوست ندارند موقع خرید و انتخاب کسی یا چیزی مانع حرکت آنها شود.

دیوار شاخص را رنگ کنید
نقاشی یک دیواربا یک رنگ برجسته، یک راه مقرون به صرفه برای نه تنها رنگ و لعاب دادن به فضا بلکه بزرگ تر به نظر رسیدن است. برای اینکه مشتری جذب شود و با عجله از بوتیک خارج نشود، رنگ کردن و قرار دادن پارچه یا کاغذدیواری چاپی روی یکی از دیوارها از اهمیت فراوانی برخوردار است.

 

به نور پردازی توجه کنید

نورپردازی در هر فروشگاه اهمیت دارد. در نورپردازی بوتیک شما به نور عمومی برای درک کلی فضا و محصولات و حرکت آسان در محیط و نورهای تاکیدی و موضعی که سبب تاکید روی محصولات خاص و جلب توجه مشتری می شوند، نیاز دارید. برای نور پردازی از ترکیبی از چراغ ها، لامپ ها، عکس های چراغی استفاده کنید این ترکیب نه تنها اطمینان حاصل می کند که کل فضا به خوبی روشن است، بلکه باعث شادی و تنوع نیز می شود. در فروشگاه لباس بچگانه از نورپردازی تیره استفاده نکنید و در فروشگاه لباس یا محصولات مردانه از نورپردازی کلاسیک و تقریبا تیره و در فروشگاه لباس و محصولات زنانه از نورپردازی روشن و شاد استفاده کنید.

 

موسیقی اختصاصی تهیه کنید

در فروشگاه موسیقی اهمیت فراوانی دارد. نوع موسیقی نشان دهنده تفکرات و شخصیت فرد است بنابراین موسیقی که می خواهید در فروشگاه خود پخش کنید را با دقت خاصی انتخاب کنید و یا موسیقی اختصاصی برای فروشگاهتان تهیه نمایید.

 

  • هلیا