مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

سلام من هلیا هستم.در وبلاگ من شما می توانیدجدیدترین اطلاعات و اخبار علوم دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.جدیدترین اطالاعات و اخبار دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی لوگو،طراحی گرافیکی،دنیای تکنولوژی و... رادنبال کنید

  • ۰
  • ۰

شاید برای شما هم سؤال پیش بیاید پی پال چیست؟ یا ممکن است برای شما این مسئله پیش‌آمده باشد که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. برای انجام تراکنش در سایت‌های خارجی روش‌های مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین روش‌ها استفاده از پی پال می‌باشد. پی پال (PayPal) یا تلفظ درست آن پِی پَل، یک سیستم پرداخت آنلاین بین‌المللی شناخته می‌شود. پی پال در سال 1998، با نام Confinity تأسیس شد؛ سپس در سال 2001 با یک مؤسسه مالی ادغام شد و نام آن رسماً به Paypal تغییر کرد و به این اسم منتشر و شناخته شد. به ‌طورکلی پی پال بزرگ‌ترین شرکت در زمینه پرداخت الکترونیک در سراسر دنیا محسوب می‌شود. اگر بخواهیم به مفهوم دقیق پی پال چیست اشاره کنیم باید بگویم پی پال سریع‌ترین روش دریافت و انتقال پول در دنیا محسوب می‌شود؛ جالب است بدانید این سیستم هم اکنون نقش پررنگی در خرید و فروش‌های اینترنتی بازی می‌کند؛ چرا که با استفاده از پی پال می‌توانید در عرض چند دقیقه مبلغی را دریافت و یا ارسال نمایید.

 

حساب پی پال(Paypal) چیست؟

حساب پی پال(Paypal) چیست؟

پی پال (Paypal)، یک روش بسیار سریع و راحت برای ارسال و دریافت پول به صورت آنلاین می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از پی پال برای خانواده، دوستان، فروشگاه‌های آنلاین و سایت‌های حراجی مثل eBay پول انتقال دهید. شرکت پی پال آمریکایی است که در سال 1998 تاسیس شد و در زمینه تجارت الکترونیک و سامانه مربوط به انتقال وجه و تراکنش‌های مالی فعالیت می‌کند. این کیف پول الکترونیک جایگزین بسیار مناسبی برای روش سنتی جا به جایی مالی و نقد وجه است و به صورت آنلاین و با اتصال به اینترنت پرداخت وجه و تراکنش‌های مالی را انجام می‌دهد. پی پال بزرگترین شرکت در زمینه پرداخت الکترونیک در سراسر دنیا می‌باشد.
در واقع، با استفاده از پی پال می‌توانید با سریع‌‌ترین حالت ممکن و بیشترین امنیت، تنها با وارد کردن حساب ایمیل و پسورد به حساب مورد نظرتان پول انتقال دهید. این امر باعث محبوبیت بیش از حد پی پال در میان رقبا و کاربرانش شده است. امروزه درگاه پرداختی پی پال به قدری امن شده که امکان سرقت و دزدی دارایی‌های شما را تقریبا به صفر می‌رساند.
نحوه ی کار با پی پال به این صورت است که شما با ایمیل خود ثبت نام کرده و یک حساب مجازی باز می‌کنید که توسط آن می‌توانید مقداری پول را دریافت کنید و یا به دیگر حساب ها در پی پال وجه مورد نظر را انتقال دهید. افتتاح حساب پی پال رایگان است اما اگر ساخت اکانت پی پال را به شرکت‌های ایرانی می‌سپارید مبلغی را به عنوان برای ساخت پرداخت می‌کنید.

 

پی پال چیست؟

پی پال یک شرکت تجارت الکترونیکی آمریکایی در زمینه پرداخت است که افراد با استفاده از آن می‌توانند به صورت آنلاین نقل و انتقالات مالی یا ارزی خود را انجام دهند. این سیستم به کاربرانش اجازه می‌دهد تا با افتتاح حساب در این شبکه به کارت اعتباری یا حساب جاری خود متصل شده و امور مالی خود را به سادگی و با امنیت بالا انجام دهند.
پی پال به عنوان جایگزینی برای روش‌های پرداخت سنتی نظیر حواله و چک به کار برده می‌شود. شما پس از احراز هویت و تأیید مبالغ موجود در حساب‌های بانکی، امکان واریز یا دریافت وجه از سایر حساب‌های موجود در این شبکه البته به صورت آنلاین را خواهید داشت. پی پال در تمام کشورهایی که امکان و زیرساخت‌های پرداخت آنلاین را داشته باشند، حضور دارد و خدمات شبکه پرداخت خود را در اختیار عموم قرار داده است.

 

حساب پی پال(Paypal) چیست؟

تاریخچه تأسیس پی پال

پی پال در سال 1998 میلادی با نام «Confinity» تأسیس شد. شرکت Confinity در سال 2001 با X.com (مؤسسه مالی آنلاین) ادغام شده و رسماً به « PayPal» تغییر نام داد. سهام این برند مالی جدید در سال 2002 در بازار بورس عرضه اولیه شد. این شرکت در همان سال توسط eBay (یکی از بزرگترین وبسایت‌های خرید و حراج اینترنتی) به عنوان یک شرکت زیرمجموعه خریداری شد (در آن زمان ارزش پی پال به حدوداً 1.5 میلیارد دلار رسیده بود).
دلیل خرید پی پال توسط eBay محبوبیت این شبکه پرداخت بود که در نتیجه این معامله، پی پال به عنوان سرویس پرداخت اصلی به وبسایت eBay اضافه شد. در سال 2015 پی پال به عنوان یک شرکت مستقل شناخته شد و هم اکنون سهام آن در بازار نزدیک با نماد PYPL معامله می‌شود. بر اساس ارزیابی انجام شده از میان 500 شرکت برتر آمریکایی در سال 2019، از لحاظ درآمد پی پال در رتبه 204 قرار گرفته بود.

 

حساب پی پال(Paypal) چیست؟

مزایای پی پال چیست؟

پی پال پس از همکاری با eBay به یکی از برجسته ترین نام ها در دنیای پرداخت تبدیل شد. شاید تعجب کنید که چرا با وجود رقابت زیاد در روش های پرداخت آنلاین، پی پال اینقدر محبوب است و کنجکاوی شما کاملاً موجه است.در ادامه از سه مزیت پی پال در دنیای پردازش پرداخت صحبت می کنیم و به شما کمک می کند تا منحصر به فرد بودن پی پال را درک کنید.

 

فروش آنلاین و در محل را تسهیل می کند

فرایند فروش در paypal چیست و آیا آسان است؟ راه حل نهایی پردازش پرداخت برای فروش آنلاین و حضوری شما است. انعطاف پذیری پی پال یکی از نقاط فروش منحصر به فرد آن است. علاوه بر این، ادغام با وب سایت فروشگاه شما نسبتاً آسان است و پیکربندی آن تنها چند دقیقه طول می کشد.
پی پال چیست: پی پال دارای سیستم های مختلف نقطه فروش (POS) برای فروش حضوری شما است و می توانید به سرعت از طریق ERPLY، Brightpearl، Vendor Touchpoint پرداخت ها را دریافت کنید. کارت خوان تراشه پی پال با همه این موارد به خوبی کار می کند و همچنین امکان پرداخت بدون تماس از Google Pay و Apple Pay را فراهم می کند.

 

امنیت داده ها و اطلاعات

این روزها مشتریان به دلیل دسترسی آسان به اطلاعات بیشتر از همیشه مطلع هستند. در نتیجه، آن ها به امنیت سایبری و محرمانه بودن داده های خود اهمیت زیادی می دهند. ثبت نام در PayPal مستلزم آن است که شما و مشتریانتان حساب های بانکی و کارت های اعتباری را اضافه کنید تا در آینده از خریدهای آنلاین استفاده کنید.
رمزگذاری paypal چیست: پی پال از طریق سیستم متمرکز خود شما را از نگرانی های امنیت سایبری رها می کند و با رمزگذاری آن اطلاعات، تمام اطلاعات ارزشمند بانکی را خصوصی نگه می دارد. این تهدید هک و حملات داده را از بین می برد و اطلاعات ارزشمند مشتریان شما را حفظ می کند. استفاده از PayPal با یک لایه امنیتی اضافی همراه است
زیرا دارای سیستم های داخلی برای جلوگیری از تقلب است. اگر پرداخت خریدی که از طریق PayPal انجام می شود به تقلب منجر شود، پلتفرم قول می دهد که پول را به خریداران برگرداند. ادغام PayPal به عنوان یکی از روش های پرداخت به شما امکان می دهد اعتماد مصرف کنندگان خود را به دست آورید و در نتیجه فروش بیشتری داشته باشید.

 

مقرون به صرفه است

هزینه پی پال چیست: PayPal یکی از معقول‌ترین روش‌های پرداخت است. PayPal انتقال وجوه را بسیار سریع‌تر می‌کند؛ زیرا وجوه را در حدود یک یا دو روز کاری پس از انجام فروش به حساب بانکی مرتبط شما تحویل می‌دهد. با استفاده از خودپرداز یا کارت‌های نقدی می‌توانید فوراً به وجوه دسترسی پیدا کنید، که مخصوصاً برای مشاغل کوچکی که با مدیریت جریان نقدی دست و پنجه نرم می‌کنند؛ مفید است.

 

حساب پی پال(Paypal) چیست؟

چرا باید از پی پال استفاده کنیم؟

در حالی که این روزها سیستم‌های پرداخت مالی آنلاین زیادی وجود دارد و چندین سازنده کیف پول دیجیتالی یا شبکه در حال فعالیت هستند. پی‌پال مزایایی را ارائه می‌دهد که ممکن است دیگر شبکه‌های آنلاین مالی قادر به انجام آن نباشند.
برای شروع‌، بهتر است از تعداد سال‌های فعالیت پی پال اشاره کنیم که نشان دهنده‌ی تجربه‌ی بالا و با موفقیت این سیستم مالی آنلاین است.‌ گزینه‌ی پرداخت توسط پی پال‌ را در هزاران وب سایت مشاهده خواهید کرد که برای Apple  Pay  یا سایر خدمات مالی دیجیتال یکسان ارائه نمی‌شوند.
ضمانت خرید‌‌ در پی پال، اگر مشتریان کالایی را به صورت آنلاین خریداری ‌‌کنند که با توضیحات فروشنده مطابقت نداشته باشد‌؛ باید پول کالا به خریدار برگردانده شود. این امر به ویژه هنگام خرید اقلام در eBay ، سایتی که معمولاً ضمانت خرید کالاهای خود را به مشتریان ارائه نمی‌دهد، بسیار کاربردی خواهد بود.
آن دسته از اقلامی که به صورت شخصی یا تجاری به فروش می‌رسند و پرداخت با پی پال دارند بسیار امن هستند زیرا پی پال امنیت کالاها را برای مشتریان حفظ می‌کند.
یکی دیگر از دلایل استفاده از پی پال این است که  لایه‌ی امنیتی بیشتری برای پرداخت‌ها ایجاد می‌کند. مشتریان نیازی به وارد کردن جزئیات کارت یا شماره    CCV خود را در هر بار خرید نخواهند داشت، فقط باید رمزعبور یا شماره تلفن و پین خود را وارد‌ نمایند.
بعضی مواقع می‌توان از پرداخت‌های (OneTouch) نیز استفاده کرد‌، وان تاچ سرویسی است که مشتری در زمان استفاده از آن برای خرید، پرداخت و … نیازی به وارد کردن مشخصات پی‌پال خود نخواهد داشت. لازم به ذکر است که این برنامه مختص یک دستگاه و مرورگر است.‌ به عنوان مثال‌، اگر  (OneTouch) ‌‌را در کامپیوتر شخصی فعال شود، فقط در هنگام استفاده از آن کامپیوتر خاص و همان مرورگر کار می‌کند.

 

آیا پی پال امن است؟

پی پال سعی دارد امنیت پرداخت‌های آنلاین را بدون افشای اطلاعات کارت و شماره حساب پرداخت کننده یا گیرنده بالا ببرد. از مزایای این روش افزایش امنیت کیف پول‌ها، حریم خصوصی کاربران و افزایش سرعت تراکنش‌های انجام شده است. اگرچه شرکت پی پال یک بانک نیست، اما تحت نظارت همان قوانین حمایت از حقوق مصرف کنندگان بانک‌ها فعالیت می‌کند. به طور مثال میزان مسئولیت شما در قبال یک تراکنش مالی غیرقانونی انجام شده با حساب شما بسته به میزان اطلاع‌رسانی سریع شما به بانک مربوطه تعیین می‌شود. در نتیجه همواره توصیه می‌شود که دارندگان حساب‌های پی پال همیشه وضعیت و سوابق حساب خود را چک کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی