مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

سلام من هلیا هستم.در وبلاگ من شما می توانیدجدیدترین اطلاعات و اخبار علوم دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.جدیدترین اطالاعات و اخبار دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی لوگو،طراحی گرافیکی،دنیای تکنولوژی و... رادنبال کنید

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت مدرن

طراحی سایت مدرن

طراحی سایت مدرن

دغدغه بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها طراحی سایت مدرن می باشد. امروزه برای پیشرفت هر چه تمام تر در کسب و کار باید در دنیای دیجیتال فعالیت داشت و نبود یک وب سایت برای کسب و کارها یک تصور محال می باشد. شرکت های زیادی وجود دارند که در دنیای اینترنت به کمک وب سایت در حال رقابت با یک دیگر می باشند. این که شما تنها یک وب سایت داشته باشید رقابت به حساب نمی آید زمانی می توان گفت که شما در حال رقابت با سایر کسب و کارهای مشابه خود هستید که یک وب سایت بروز و مدرن داشته باشید. امروزه سبکی از طراحی سایت رایج شده است که میتواند به راحتی روایت کننده کسب و کار شما در هر زمینه ای باشد. هدف از طراحی سایت مدرن ، برانگیختن احساسات کاربر و نگه داشتن او در سایت است. مدرن بودن در هر زمینه ای از دکوراسیون و طراحی خودرو تا طراحی جواهر و وب سایت ها برای هر بیننده ای جذاب است و میتواند سود شما را از سایت چندین برابر کند. نمیتوان از چنین ایده ای گذشت و در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهید شد.

 

در طراحی سایت مدرن چه نکاتی را در نظر داشته باشیم؟

سال های زیادی می باشد که شرکت ها به دنبال طراحی وب سایت برای کسب و کار خود می گردند اما چیزی که اهمیت پیدا کرده است این است که طراحی وب سایت دیگر مانند گذشته انجام نمی گیرد و برای طراحی سایت ترفند های جدیدی در نظر گرفته شده است.
برای این که بتوانید یک طراحی سایت مدرن و شکیل داشته باشید باید سایت خود را به آخرین تکنیک ها و اصول طراحی سایت مجهز نمایید.

محتوا را در جای مناسب قرار دهید: در گذشته محتوای وب سایت که شامل متن ، عکس ، فیلم و… می شد در سمت راست صفحه قرار می گرفت اما امروزه برای خوانایی هر چه بهتر و راحت تر کاربر محتوا در وسط صفحه قرار می گیرد.

ظاهر صفحه یا ظاهر محتوا : به نظر شما مخاطب به ظاهر برگه ای که ساخته اید اهمیت می دهد یا ظاهر محتوا را برایش مهم است؟

برای سایت و سئو وب سایت هردوی این موارد مهم است. زیرا کاربر از طریق جست و جوی مطلب به سایت شما میرسد و به خاطر ظاهر و محتوای جذاب از آن بازدید میکند.

تهیه محتوا مناسب با نیاز کاربر: کاربر زمانی به خواندن محتوای وب سایت شما می پردازد که مناسب با نیازش باشد. چیزی که باعث می شود شما از گوگل برای خود رتبه کسب کنید رضایت کاربر است. یک کاربر وقتی بتواند به کمک محتوای وب سایت شما نیازش را برطرف کند قطعا با رضایت کامل وب سایت شما را ترک خواهد کرد.

طراحی سایت مدرن

تاثیر رنگ ها در طراحی سایت مدرن

همانطور که می دانید رنگ ها می توانند با ذهن مخاطب شما بازی کنند پس بسیار مهم است که بتوانید رنگ هایی را برای وب سایت خود انتخاب کنید که تاثیرگذاری بالایی دارند. انتخاب رنگ برای پس زمینه بسیار مهم است این روزها طراحان وب سایت برای انتخاب رنگ پس زمینه دو گزینه دارند رنگ سفید و یا رنگ حاکستری اما چرا؟ این دو رنگ جز رنگ های خنثی و ملایم به شمار می روند. شما می توانید در طراحی سایت مدرن از رنگ های دیگری استفاده کنید. انتخاب رنگ یک چیز سلیقه ای است. اما باید توجه داشته باشید که استفاده از رنگ های جیغ و تیره می تواند چشم کاربر را اذیت کند. در این صورت وب سایت شما را ترک خواهد کرد و این به ضرر شما خواهد بود. استفاده از رنگ تنها باید با توجه به سلیقه کاربر انجام بشود، کاربر قرار است از محصولات یا خدمات وب سایت شما استفاده کند نه شما این را فراموش نکنید! در ابتدا باید رنگ ها متناسب با زمینه فعالیت و کسب و کار شما انتخاب شوند. به طور مثال اگر نماد صنف شما یک لوگوی نارنجی و قرمز است میتوانید از طیف ملایم این رنگ ها در کنار سفید یا طوسی خیلی روشن استفاده کنید. اما در نهایت باید با لوگو و رنگ سازمانی شما همخوانی داشته باشد. برخی از کارفرما ها برای سایت و چیدمان دکور و حتی لباس فرم کارکنان از رنگ های یکسان استفاده میکنند که این اعتبار و نظم آن ها را نشان خواهد داد.

طراحی سایت مدرن

چه اصولی باید در طراحی سایت مدرن رعایت شود ؟

برای طراحی یک سایت مدرن و متفاوت گرایش ها و ترفندهای متفاوتی وجود دارد تا بتوانیم با کاربر ارتباط بهتر و موثر تری داشته باشیم. لازم است تا در این راستا با ترفندها و تکنیک های یک طراحی سایت مدرن آشنا شویم و وب سایت خود را به آن مجهز نمائیم. تمرکز سایت های مدرن روی ارتباط با کاربر متمرکز شده و اگر به نیازها و جلب نظر کاربر توجه کنید، میتوانید سایت موفق و سود آوری داشته باشید. ریسپانسیو بودن در طراحی سایت مدرن نکته مهمی است. سایت باید کارایی لازم را برای نمایش روی همه دستگاه ها داشته باشد. اگر این اصل را در طراحی وب سایت رعایت نکنید، بازدید کنندگان زیادی را از دست خواهید داد.

ریسپانسیو بودن سایت این امکان را فراهم میکند تا کاربر به آسانی و از طریق هر نمایشگری بتواند صفحات را بازدید کند و محتوا را بررسی نماید.  بهتر است برای ارتباط بهتر با کاربر و درک بهتر او از محتوا و مطالب وب سایت، در طراحی سایت مدرن، طراحی دو بعدی در نظر گرفته شود. در این روش از طراحی از گرافیک های پیچیده و سایه ها و بعد دادن به عکس ها خبری نیست و فضای ساده سایت، باعث تمرکز بر مطالب و محتوا میشود. استفاده بیشتر از تصاویر و ویدئو ها و به طور کلی محتوای گرافیکی سایت، برای مخاطب جذاب است.مثلا اگر یک فروشنده هستید، از تولیدات خود عکس های واقعی و باکیفیت و جذاب در سایت قرار دهید یا از ویدئو های مراحل تولید برای سایت استفاده کنید. تصویر در دنیای امروز بسیار جذاب و سرگرم کننده است.

طراحی سایت مدرن

طراحی سایت حرفه‌ای نیاز اساسی کسب و کارهای امروزی

در دنیای امروز بدون شک می‌توان گفت کسب‌وکارهایی که در فضای آنلاین حضور ندارند، شانس چندانی هم برای رشد و توسعه خود نخواهند داشت. چه بسا بسیاری از آنها باید با دنیای کسب‌و کارها خداحافظی کنند. داشتن یک سایت حرفه‌ای نه‌تنها به افزایش فروش محصولات شما کمک می‌کند، بلکه به عنوان یک پل ارتباطی بین شما و مشتریان احتمالی عمل کرده و می‌تواند حس اعتماد نسبت به کسب‌وکار شما را در آنها ایجاد کند. این موضوع به برندسازی شما کمک بسیار بزرگی می‌کند. یک طراحی سایت حرفه ‌ای نقش اصلی را در ایجاد یک تجربه کاربری مناسب ایفا می‌کند که در نهایت منجر به تعامل کاربران با سایت شما و تبدیل آنها به مشتری می‌شود.

 

اهمیت طراحی سایت حرفه‌ای

داشتن یک سایت به تنهایی برای ارتقا کسب و کار شما کافی نیست، چه بسا یک سایت غیرحرفه‌ای حتی باعث ضربه به شما هم بشود. از این‌رو ساخت سایت حرفه‌‌ای اهمیت زیادی برای هر کسب‌وکاری دارد. در ادامه دلایل اهمیت ساخت سایت حرفه‌‌ای را بررسی می‌کنیم:

 

تصور کاربر از کسب‌ و کار شما را می‌سازد

کاربرانی که به سایت شما وارد می‌شوند، اولین چیزی که از کسب‌وکارتان ما می‌بینند، صفحه اول سایت شما است. درنتیجه طراحی سایت تاثیر مهمی در تصور ذهنی آنها از کل کسب‌وکار شما خواهد داشت. اگر سایت‌تان ظاهری جذاب و بروز نداشته باشد، تصور خوبی برای کاربران ایجاد نکرده و در تبدیل آنها به مشتری موفق نخواهد بود. وقتی کاربر با سایت ارتباط برقرار نکند، بلافاصله آن را می‌بندد و به سراغ سایت دیگری می‌رود. طراحی سایت حرفه‌ ای از این رو اهمیت پیدا می‌کند که نقش مهمی در برندسازی شما دارد. تصویر اولیه‌ای که افراد از کسب‌وکار شما در سایت‌تان می‌بینند، نقش اصلی را در ترغیب آنها به ماندن در سایت و تعامل با آن یا خارج‌ شدن از سایت و رفتن به سمت رقبا ایفا می‌کند.

طراحی سایت مدرن

به سئوی سایت کمک می‌کند

بسیاری از المان‌های طراحی سایت بر نحوه کار سایت و چگونگی انتشار محتوا در آن تاثیر دارند. از این‌رو بر قابلیت خزش‌ شدن صفحات و ایندکس‌ آنها در موتورهای جستجو هم اثرگذارند. چنانچه طراحی سایت شما با اصول سئو هم‌خوانی نداشته باشد، برای مثال سرعت سایت را کاهش دهد یا موبایل‌فرندلی نباشد، از همان ابتدا مسیر سختی برای دیده‌ شدن سایت‌تان درموتورهای جستجو خواهید داشت.

 

با مشتریان ارتباط برقرار می‌کند

یکی از راه‌هایی که کاربر رفتار شما با مشتریان خود را پیش‌بینی می‌کنند، توجهی است که به سایت‌تان نشان داده‌اید. در واقع وقتی شما تلاشی برای داشتن یک سایت حرفه‌ای نکرده باشید، کاربران سایت هم با خود می‌گویند قرار نیست وقت چندانی هم برای کمک به آنها صرف کنید. برعکس، یک ظاهر درخشان، بروز و جذاب برای سایت در حکم خوش‌آمدگویی به کاربران و مشتریان جدید است. ظاهر سایت را تصویر خود در دنیای دیجیتال بدانید. همانطور که به ظاهر فیزیکی مغازه یا شرکت خود رسیدگی می‌کنید، باید برای سایت هم یک طراحی حرفه‌ای و جذاب در نظر بگیرید.

 

رقبای شما سایت‌های حرفه‌ای دارند

اگر به دنبال یک دلیل برای طراحی سایت حرفه‌ای می‌گردید، همین بس که رقبای شما در حال استفاده از سایت‌های حرفه‌ای و بروز هستند. اگر می‌خواهید از رقابت با آنها عقب نمانید، شما هم نیاز به ساخت سایت حرفه‌ ای دارید.

طراحی سایت مدرن

آگاهی از برند شما را افزایش می‌دهد

یکی از کارکردهای مهم ساخت سایت حرفه‌‌ای، برندسازی برای کسب‌وکار است. شما نیاز دارید کاربرانی را به سایت خود جذب کرده و کسب‌وکار خود را به آنها معرفی کنید تا هر وقت نیاز به محصولات مرتبط با کسب‌وکار شما داشتند، اقدام به خرید از شما کنند. یک طراحی سایت حرفه‌‌ای باعث می‌شود برند شما و نشانه‌های آن در ذهن کاربر باقی مانده تا در موقع نیاز به راحتی به یاد شما بیفتد.

 

https://ext-6128785.livejournal.com/1635.html

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی