مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

سلام من هلیا هستم.در وبلاگ من شما می توانیدجدیدترین اطلاعات و اخبار علوم دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.جدیدترین اطالاعات و اخبار دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی لوگو،طراحی گرافیکی،دنیای تکنولوژی و... رادنبال کنید

  • ۰
  • ۰

شلور بگ استایل چیست؟

 

شلوار بگی چیست؟
 

این شلوار در انگلیسی با نام baggy pants معروف است و در ایران نیز به این نوع شلوارها شلوار بگی می‌گویند. شلوارهای بگی دخترانه اصولا شلوارهای سرتاسر گشادی هستند که در قسمت کمر آنها کش تعبیه می‌شود. گاهی هم در قسمت دور مچ پا کش قرار دارد. شلوارهای راحتی در منزل که سرتاسر گشاد هستند و بر روی کمر از کش استفاده شده اند، از نوع شلوار بگی به حساب می‌آیند. شلوارهای بگی شلوارهایی یکسره آزاد و گشاد هستند که در جنس‌ها و رنگ‌های مختلف به تولید می ‌رسند و استفاده از آن‌ها در میان خانم‌ها و آقایان رایج است. شلوارهای بگ در قسمت کمر کش دارند و گاها در برخی مدل‌ های آن‌ها در قسمت مچ نیز از کش استفاده شده است. این شلوارهای راحت را می‌ توان در فصل‌های مختلف با انواع لباس‌های تابستانی و زمستانی به تن کرد و استایلی جذاب را رقم زد. از شلوارهای بگی برای استایل‌ های راحت خیابانی در خارج از منزل استفاده می‌ شود و پوششی غیر رسمی را به وجود می ‌آورد.
 

 

شلور بگ استایل چیست؟

 

برای پوشیدن شلوار گشاد این نکات را حتما در نظر بگیرید
 

•    شلوار گشاد را در رنگ‌های خنثی، مثل خاکستری، مشکی، سفید، کرم و یا شتری انتخاب کنید
 

•    شلوار گشاد جین بپوشید
 

•    پیراهنتان را در شلوار قرار دهید
 

•    شلوار گشاد با دمپای کوتاه بپوشید
 

فصل سرد زمستان که به اتمام برسد زمان آن می‌رسد که شلوار‌های گشادتر را از کمد بیرون آورد و آن را با لباس‌های زیبا و رنگارنگ تابستانی پوشید. اگر می‌خواهید در این شلوار‌ها شیک‌تر و جذاب‌تر دیده شوید، نکاتی وجود دارد که باید آن‌ها را رعایت کنید.
 

 

1.شلوار گشاد را در رنگ‌های خنثی، مثل خاکستری، مشکی، سفید، کرم و یا شتری انتخاب کنید
 

اگر مدتهاست شلوار مدل گشاد تن نکرده اید، انتخاب رنگی که مناسب اندام و هماهنگ با سایر لباس هایتان باشد کمی دشوار خواهد بود. اما رنگ‌های خنثی همیشه راحت‌ترین رنگ‌های انتخابی هستند که به راحتی می‌توانید آن‌ها را با رنگ‌های مختلف ست کنید. هرچند ما مخالف رنگ‌های شاد و جذاب نظیر قرمز یا نارنجی نیستیم، اما اگر انتخاب برایتان سخت است بهترین گزینه رنگ‌های خنثی هستند.
 

 

2.شلوار گشاد جین بپوشید
 

شلوار گشاد جین در رنگ تیره، می‌تواند برای یک گردهمی دوستانه مناسب باشد. همین طور، طرح مناسب و شیکی برای سرکار رفتن است. این مدل شلوار را با کفش‌های تخت یا پاشنه دار و حتی کفش‌های کتانی ست کنید. برای پوشیدن شلوار گشاد این نکات را حتما در نظر بگیرید.
 

 

3.پیراهنتان را در شلوار قرار دهید
 

با نشان دادن خط کمر کاری می‌کنید که اندامتان زیباتر جلوه کند. اگر بلوز یا پیراهنی که با شلوار گشاد به تن کرده اید روی کمر را بگیرد باعث می‌شود نامرتب به نظر برسید. شاید یک پیراهن گشاد روی شلوار تنگ زیبا جلوه کند، اما بلوز گشاد در کنار شلواری که همین خصوصیت را دارد جلوه خوبی نخواهد داشت.
 

 

4.شلوار گشاد با دمپای کوتاه بپوشید
 

شاید این مدل را دوست نداشته باشید. این استایل کمی ریسکی‌تر از انتخاب یک شلوار سراسر بلند است. اما در عین حال این مدل شلوار می‌تواند با نشان دادن مچ پاهایتان سبک خاصی به استایل شما بدهد. برخی از اندام‌ها مناسب این مدل لباس پوشیدن هستند، شما نیز می‌توانید این بار یک شلوار گشاد با قدی برش داده شده و کوتاهتر را امتحان کنید شاید از آن خوشتان آمد. این مدل شلوار را بهتر است با کفشی زنانه و پاشنه دار بپوشید. شلوار گشاد خصوصا با پارچه‌های نخی یا لینن انتخاب مناسبی برای زمان‌هایی که هوا گرم می‌شود هستند. لازم است برای استقبال از تابستان دو رنگ شلوار گشاد در کمد هر خانمی باشد.


شلوار جین آبی برای امریکایی‌ها مانند پای سیب است. اما اگر شما هم مانند بسیاری از خانم‌ها باشید برای خرید شلوار جین استرس دارید. در واقع نزدیک به هفتاد درصد مادر‌ها می‌گویند که قبل از انتخاب جین مناسب ۴ عدد یا بیشتر را امتحان می‌کنند. اما Clinton Kelly مشاور مد و لباس و صاحب امتیاز what not to wear (چه چیز را نپوشیم) می‌گوید که به طور میانگین خانم‌ها در نمایشگاه TLC بیست عدد را امتحان می‌کنند! بنابراین ناچارا باید مدت زیادی به اتاق پرو رفت، اما Clinton Kelly برای ما توضیح می‌دهد که حداقل با این روش از دام خرید شلوار جین نامناسب و پوشیدن آن بیرون می‌آییم.
 

 

شلور بگ استایل چیست؟

 

شلوار بگی مناسب چه نوع استایل هایی است؟
 

جالب است که بدانید، ایده اولیه شلوارهای بگی که به دهه 80 میلادی برمی‌گردد، برگرفته از کیسه و گونی بود. مدل های اولیه این نوع شلوارها دارای جیب های زیادی بود که اولین بار در کشور انگلیس به بازار مد معرفی شد. اما بتدریج طراحی شلوار بگی به شلوارهای گشاد با کمرهای پایین تغییر یافت. عده ای خاستگاه مدل‌های جدید این شلوار را در میان سیاه پوستان آمریکایی می‌دانند. گفته می‌شود که آنها بیشتر بعلت خسته شدن از تبعیض‌های نژادی، با پوشیدن این نوع شلوارها بدنبال بزرگتر نشان دادن قدرتشان در میان آمریکایی های سفیدپوست بودند.


اگر بدنبال استایل راحتی، کژوال و خیابانی غیررسمی می‌گردید، شلوار بگی نمونه ای از انواع شلوارهایی است که معمولا برای داشتن این نوع استایل ها بکار می‌رود. از طرفی در سال‌های اخیر طرح های جدیدی از شلوار بگی زنانه به بازار معرفی شده است. که بسیاری از سلبریتی‌ها و دختران جوان اهل مد نیز از آنها در استایل‌های رسمی و مجلسی استفاده می‌کنند. بنابراین با توسعه مدل های شلوار بگی، دیگر نمی‌توان نام این شلوارها را تنها شلوارهای کمر پایین گذاشت. بلکه در تعریفی جامع تر به هر نوع شلواری که از بالا تا پایین گشاد باشد، شلوار بگی گفته می‌شود.
 

 

توصیه هایی در هنگام پوشیدن شلوار بگی
 

در ادمه ی بحث شلوار بگ چیست و بهترین ست بگ کدام است به چند نکته در پوشیدن شلوار بگ اشاره می کنیم.
 

1.     ایجاد و حفط تعادل در استایل کلی شما مهم است. شلوار بگی به علت گشاد بودن، پارچه زیادی مصرف می‌کند. بنابراین به این نکته دقت کنید که خود را در پارچه غرق نکنید. برای این منظور کافی است حواستان باشد تیشرت گشاد یا مانتوهای خیلی بلند نپوشید.
 

2.     شلوارهای بگی را پاکتی نکنید. اگر شلوارهای بگی را تا کنید و یا بعبارتی پاچه آنها را پاکتی کنید از لحاظ حرفه ای، کار صحیحی نیست.
 

3.     یک ایده خوب برای اینکه با شلوار گشاد بهتر به نظر برسید، این است که از کمربند استفاده کنید.
 

 

شلوار بگ برای چه افرادی مناسب است؟
 

ممکن است شما هم بارها و در تصاویر مختلف شلوار بگ را در استایل‌های متفاوت دیده باشید اما از اینکه آیا این نوع شلوار در تن شما هم به همان زیبایی و شیکی باشد، مطمئن نیستید. شما با اطلاع از از ویژگی‌های این نوع شلوار می‌توانید راحت‌تر تصمیم‌گیری کنید که آیا می‌خواهید این نوع شلوارها در استایل خود بپوشید یا نه؟
 

طراحی شلوار بگ مربوط به دهه ۸۰ میلادی می‌شود. همانطور که اخیراً شاهد مد شدن استایل های قدیمی بوده‌ایم؛ این نوع شلوار هم دوباره روی مد آمده و در استایل های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 

 

افراد چاق
 

از آن جایی که مدل شلوار کاملاً گشاد است، بنابراین با پوشیدن آن فرم پاهای شما مشخص نمی‌شود. به همین دلیل شلوار بگ می‌تواند گزینه ایده آلی برای افراد چاق یا توپر باشد. اما پیشنهاد می‌شود که از طرح‌های ساده و رنگ‌های تیره آن استفاده شود.
 

 

شلور بگ استایل چیست؟

 

افراد قد بلند
 

اگر شما جزء افرادی هستید که دارای قد بلند و اندامی لاغر می‌باشند، می‌توانید به سراغ رنگ‌های روشن و طرح‌های مختلف این نوع شلوار بروید و از آن در استایل خود استفاده کنید. اگر یک کمربند پهن به آن اضافه کنید، نمای بسیار زیبا و شیک‌تری به ظاهر شما خواهد داد.
 

 

افراد کوتاه
 

با این که این نوع شلوار بیشتر برای افرادی با جثه بزرگتر مناسب است؛ اما اگر شما جزو افراد قد کوتاه هستید اما دوست دارید که این شلوارها را در استایل خود استفاده کنید، می‌توانید آن را هم رنگ و سایر لباس‌های خود انتخاب کنید تا قد شما کشیده‌تر به نظر برسد.
 

 

تفاوت شلوار بگی و شلوار دامنی در چیست؟
 

شلوار دامنی ها همان شلوارهایی هستند. که از دور شبیه به دامن می‌باشند. جنس آنها اغلب نخی و ابریشمی است و از نرمی خاصی برخودار است. در حالی که جنس شلوارهای بگی اغلب خشن و زمخت است. از نظر ظاهری نیز شلوار دامنی ها قد نسبتا کوتاهی دارند. و به طور کلی قطر این نوع شلوار از بالا به پایین کمی گشادتر می‌شود. در حالی که شلوارهای بگی نوع دوم که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم، اغلب راسته هستند. فراموش نشود که اغلب شلوار دامنی ها را با تاپ، نیم تنه و یا انواه شومیزها می‌توان پوشید. در حالی که لباس مکمل شلوارهای بگی اغلب از نوع گشاد هستند.
 

 

ست کردن شلوار بگی
 

شلوار بگی بیشتر برای استایل های خیابانی و کژوال کاربرد دارد اما در انواع استایل راحت، استایل رسمی با کفش پاشنه بلند و لباس های مجلسی، استایل هنری و ... نیز کاربرد دارد. تنها باید به جنس و رنگ و هماهنگی شلوار بگ با استایلتان توجه داشته باشید.
 

•    برای یک استایل کژوال می توانید شلوار بگی را با یک تاپ نیم تنه و کتانی و یا صندل و کالج بپوشید. در زمستان نیز می توانید شلوار بگی را با هودی یا لباس بافتنی گشاد ترکیب کنید.
 

•    در استایل رسمی می توانید شلوار بگی را با بوت یا کفش های پاشنه بلند و کت های شیک ست کنید و در استایل هنری برای ست کردن شلوار بگی می توانید رنگ های شاد تر و جنس جین آنرا امتحان کنید.
 

•    اگر نمی خواهید شلخته به نظر برسید از شلوار هایی که گشادی آنها کمتر باشد، استفاده کنید. همچنین می توانید یک کمربند باریک روی شلوار بگ خود ببندید.
 

•    اگر اندام لاغری دارید برای ست کردن شلوار بگی می توانید شلوار‌‌‌‌های روشن و طرح دار و زاپ دار را انتخاب کنید.
 

•    برای ست کردن با شلوار بگی سایر لباس های خود را ساده انتخاب کنید تا ظاهر شما شلوغ نشود.
 

•    از تا زدن شلوار بگ جدا خودداری نمایید.
 

 

چه نوع مانتویی با شلوار بگی می آید؟
 

شلوارهای بگی بعلت استایل گشاد بودنشان بهتر است. در کنار مانتوهای جلو باز و نسبتا کوتاه مانند کت ها استفاده شوند. لازم بذکر است که اغلب دختران علاقمند به استایل هیپ هاپی، مانند مردان از هودی ها و لباس‌های گشاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی