مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

سلام من هلیا هستم.در وبلاگ من شما می توانیدجدیدترین اطلاعات و اخبار علوم دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.جدیدترین اطالاعات و اخبار دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی لوگو،طراحی گرافیکی،دنیای تکنولوژی و... رادنبال کنید

  • ۰
  • ۰

 

لباس(پیراهن) هاوایی چیست؟

 

پیراهن هاوایی چیست؟

پیراهن‌های فلورال یا پیراهن هاوایی مردانه پیراهن‌هایی هستند که طرح چاپ شده روی آنها به صورت گل گلی ریز یا درشت است. پیراهن هاوایی دارای رنگ های شاد، غلیظ و گاها تند است که در قدیم یکی از استایل‌های نمادین برای توریست‌های حرفه‌ای بود. اما این روزها پیراهن هاوایی راه خود را به استایل های خیابانی باز کرده و به یکی از طرح‌های اصلی و خاص لباس تابستانی مردانه تبدیل شده است. جنس این پیراهن ها اصولا خنک بوده و با دو مدل آستین کوتاه و بلند در بازار وجود دارند.


فلسفه‌ی پیراهن مردانه هاوایی

پیراهن مردانه هاوایی یا آلوها(Aloha)، به علت ماهیت بینافرهنگی اش اهمیت یافته است که برخواسته از جمعیت متغیر و مهاجرت های بعد از جنگ دوم جهانی به این منطقه است. پوشیدن این لباس در هاوایی نه تنها بیانگر گرایش آزادانه انسان و روابط نزدیک او با طبیعت است، بلکه نشان‌گر هویت هاوایی هم هست. نحوه طراحی و دوخت پیراهن مردانه هاوایی، حاصل تعاملات چند‌جانبه میان گروه‌های مهاجرین مختلف از کشور های مختلف به سلسله الجزایر هاوایی بوده است. این پیراهن به دلیل بافت فیبری ظریف و نازک اش، وسیله ی مناسبی برای سازگار شدن مردم بومی و توریست ها به آب و هوای استوایی این جزایر است و متناسب با فرهنگ جمعی مردم این منطقه طراحی شده.

 

لباس(پیراهن)هاوایی چیست؟


انواع پیراهن مردانه هاوایی

خرید لباس، با آگاهی به انواع مختلف و جزئیات طراحی و دوخت هر یک، سهم مهمی در یک انتخاب خوب و اقتصادی دارد. پیراهن مردانه هاوایی، بسته به نوع پرینتی که طراحی بر اساس آن صورت میگیرد به انواع مختلفی تقسیم می شود که در زیر به شرح هر یک میپردازیم.


 پرینت All-Over: یکی از انواع معمول پیراهن مردانه هاوایی، پرینت All-over است.این نوع از پیراهن، با تکرار پرینت در تمام پارچه فابریک، تولید می شوند. این نوع از پیراهن های هاوایی برای ایجاد یک طرح مرکزی در راستای دکمه ها مناسب نیست.
 

پرینت منظره ای: طراحی این نوع از پیراهن، از نظر جزئیات پرینت شبیه به پرینت All-Over است. با این تفاوت که به جای تکرار الگوی گل و گیاه، در آن از محتوای یک منظره طبیعی استفاده شده است. این لباس بیشتر حسی از آزادی را القا میکند و مناسب تعطیلات و مسافرت است. این نوع از پیراهن مانند پرینت All-Over، برای ایجاد یک طرح مرکزی در راستای دکمه ها مناسب نیست.
 

پرینت قابی: مانند دو نوع پرینت قبلی، این نوع طراحی هم با تکرار یک الگو، اما اینبار به صورت پرینت عمودی از طرح گل یا برگ های گیاه، تولید می شود. مانند انواع قبلی این پیراهن هم مناسب ایجاد یک طرح مرکزی نیست و الگوی تکراری عمودی آن این اجازه را نمی دهد.
 

پرینت Border: به پیراهن هایی که طرح در قسمت میانی آنها تعبیه می شود، Border میگویند. این لباس طبق استاندارد های جهانی دارای الگوهایی است که با فاصله ۱۰-۱۲ اینچی، از یک طرف لباس به طرف دیگر، تکرار می شوند. این نوع پراهن را می‌شود به صورت جلوباز استفاده کرد.
 

پرینت مهندسی شده: پرینت مهندسی شده، نوعی از پرینت پراهن مردانه هاوایی است که در آن یک طرح مرکزی و یکپارچه سرتاسر پیراهن را می پوشاند. تصویر طراحی شده معمولا هر ۱۸ اینچ تکرار می شود که نسبت به پرینت Border بزرگ تر است. طراحی این پیراهن ها تا روی دکمه ها نیز ادامه می یابد. این نوع پرینت پیراهن مردانه هاوایی معمولا گرانتر از سایر انواع است؛ چرا که بایستی از بهترین کیفیت فابریک در تولید آنها استفاده شود.

 

لباس(پیراهن) هاوایی چیست؟


ست لباس زنانه هاوایی جدید و جذاب

هاوایی مربوط به جنگل و سواحل می شود و ست لباس های زیر هم همین طرح ها و حال و هوا را با خود دارند.طرح های جدید و بسیار زیبایی را شاهد هستیم. طرح های هاوایی، از محبوب ترین و رایج ترین طرح های لباس در تابستان هستند. این طرح ها ما را یاد مناطق گرمسیری می اندازند. حتما می دانید که سمبل طرح های هاوایی، درخت نخل، خورشید، برگ های نخل و میوه هایی چون آناناس هستند. از آنجا که لباس هایی با طرح های هاوایی شلوغ و رنگین اند، ست کردن آنها نیز تا حدودی سخت می باشند. به عنوان مثال باید بدانید که یک شلوار طرح دار را هرگز نباید با یک تاپ طرح دار شلوغ به تن کنید. بلکه بهتر است یکی از آن دو را ساده انتخاب کنید تا شلوغی طرح های آن توی ذوق نزنند و تعادلی بین شان ایجاد شوند. اما اگر در این کار توانایی لازم را ندارید، نگران نباشید زیرا ما اینجاییم تا به شما در این راه کمک کنیم. ست هایی که در اینجا برایتان آورده ایم، زیباترین ست های هاوایی برای تابستان امسال تان خواهند بود.


روش های خرید و ست کردن پیراهن هاوایی

پوشیدن پیراهن هاوایی این روزها در تابستان به شدت مورد استقبال قرارگرفته است. همانطور که قبلا گفته ایم پیراهن های هاوایی که به عنوان پیراهن های ساحلی نیز شناخته می شوند، این روزها بازار داغی دارند. اگر شما هم می‌خواهید یک استایل منحصر به فرد داشته باشید، این مدل پیراهن مردانه انتخابی است که نباید آن را از دست بدهید. از این رو بایستی با قواعد ست کردن این پیراهن ها را به خوبی آشنا شویم.

 

لباس(پیراهن)هاوایی چیست؟


انتخاب طرح پیراهن هاوایی

مهم ترین نکته در هنگام خرید و ست کردن پیراهن هاوایی، انتخاب طرح پیراهن می باشد. پیش از خرید توجه کنید که به کدام یک از طرح های شلوغ و یا خلوت تر علاقه دارید. درست است که پیراهن های هاوایی از رنگ های مختلف تشکیل شده اند، اما می توانید تن زمینه و رنگ های بکار رفته در پیراهن را انتخاب کنید. در نهایت می توانید پس از انتخاب طرح و رنگ مورد نظر خود، اقدام به انتخاب پیراهن مورد علاقه خود کنید.


انتخاب سایز پیراهن هاوایی

هنگام انتخاب سایز پیراهن های هاوایی دقت داشته باشید که فیت آن ها معمولا آزاد و راحت است. بنابراین در این مدل به دنبال پیراهن های جذب و یا حتی فیت معمولی نروید. آزاد بودن این پیراهن ها، آن ها برای تیپ های تابستانه مناسب کرده است. جالب است بدانید که پیراهن های هاوایی کمی نزدیک به استایل baggy (بَگی) نیز هستند. به این نکته دقت داشته باشید که سایز پیراهن هاوایی خود، باید بگونه ای باشد که بتوانید زیر آن یک زیرپیراهن یا تی شرت آستین کوتاه بپوشید، دکمه‌ها را باز بگذارید و احساس راحتی حرکت داشته باشید. همچنین اصولا آستین این مدل پیراهن هاوایی نیز بایستی آزادتر و راحت‌تر از آستین یک پیراهن فیت معمولی یا رسمی باشد.


انتخاب شلوارمناسب با پیراهن هاوایی

پس از انتخاب پیراهن هاوایی خود، به دنبال ست کردن آن با شلوار مناسب باشید. شما می توانید پیراهن خود را با شلوارهای کتان کرم، سرمه ای و یا مشکی ست کنید و ترکیب زیبایی را پدید آورید. همچنین ست کردن پیراهن هاوایی با شلوار پارچه ای پلیسه دار و راحت، ترکیبی خنک و زیبا را برای شما ایجاد خواهد کرد. اما اگر شما از طرفداران شلوار جین هستید، می توانید پیراهن های هاوایی خود را با شلوارهای جین رنگ روشن نیز ست کنید و ترکیبی زیبا، تابستانه و خنک را ایجاد کنید. هنگام ست کردن پیراهن هاوایی با شلوارهای مختلف، می توانید پیراهن را روی شلوار و یا داخل شلوار قراردهید. این کاملا انتخابی و بسته به سلیقه شما می باشد.

 

لباس(پیراهن)هاوایی چیست؟


انتخاب کفش مناسب با پیراهن هاوایی

انتخاب کفش برای پیراهن هاوایی چندان سخت نیست. شما می توانید هر نوع کفشی را با آن ست کنید. فقط توجه داشته باشید که ست کردن کفش های رسمی با پیراهن هاوایی ترکیبی زیبا را پدید نمیاورد. شما می توانید از کفش های کتانی، کالج، صندل و هرنوع کفش راحت برای ست کردن با پیراهن خود استفاده کنید. لازم به ذکر است که چنانچه از پیراهن هاوایی با شلوارک استفاده می کنید، می توانید از صندل و دمپایی لای انگشتی نیز استفاده کنید.

 

 

منبع : https://tee-shirtonline.blog.ir/1400/10/30/%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D9%87%D8%A7%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

  • ۰۱/۰۳/۱۹
  • هلیا

هاوایی

پیراهن هاوایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی