مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

سلام من هلیا هستم.در وبلاگ من شما می توانیدجدیدترین اطلاعات و اخبار علوم دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.جدیدترین اطالاعات و اخبار دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی لوگو،طراحی گرافیکی،دنیای تکنولوژی و... رادنبال کنید

  • ۰
  • ۰

شلوار چیست؟

شلوار (پای جامه) به نوعی پوشش گفته می‌شود که برای پوشاندن پایین‌تنه به کار می‌رود. شلوار را هم مردان و هم زنان می‌پوشند. شلوار ممکن است جنس‌های مختلفی چون جین یا کتان داشته باشد.

 

فرق بین شلوار و شورتک


چه کسی شلوار را معرفی کرد؟

در مورد شخصی که  بوجود آورنده این لباس باشد اطلاعات دقیقی در دست نیست. با این وجود بقایای به جا مانده از این لباس در طول تاریخ نشان دهنده این موضوع است که ایرانیان اولین استفاده کنندگان این لباس متفاوت و جالب بوده اند. سربازان و سوارکاران ایرانی در مواقع سوارکاری و در میدان جنگ از شلوار به عنوان جزئی از البسه جنگی استفاده کرده اند. قدیمی ترین شلوار ایرانیان را باید به قوم مادها نسبت داد.


بهترین پارچه ها برای انواع شلوار چیست؟

بسیاری از مردم هنگام خرید یا ساخت شلوار تعجب می کنند که بهترین پارچه برای انواع خاصی از شلوارها چیست. از این گذشته، ما می خواهیم هر چیزی که می پوشیم برای مدت طولانی نگه داشته شود و در عین حال خوب به نظر برسد. انواع مختلف شلوار، مانند شلوار، شلوار باری یا شلوار معمولی، بسته به هدف خاص خود، به انواع پارچه‌های متفاوتی نیاز دارند.
بهترین پارچه ها برای شلوار عبارتند از:


پنبه
کتانی
پشم
پلی استر
ترکیب پلی استر / پنبه
ترکیب پلی استر/پشم


یا اسامی بازاری
•    پارچه فاستونی
•    پارچه لی
•    پارچه اسلش
•    پارچه بنگال
•    پارچه فیونا
•    پارچه کتان
•    پارچه ترگال کجراه
•    پارچه نیل
•    پارچه کرپ

 

فرق بین شلوار و شورتک


فاق شلوار چیست؟

به بلندی شلوار در قسمت جلو که از کمر تا پایین و انتهای زیپ شلوار امتداد دارد فاق گفته می شود.

فاق شلوار به سه دسته تقسیم می شود.

فاق بلند: این فاق از گودی خط کمر شروع می شود و حدود 25 سانتی متر بلندی دارد.

فاق متوسط: در حالی که مرسوم و رایج ترین قد فاق در شلوار آقایان، اندازه متوسط آن است. این اندازه برای آقایانی با قد متوسط بهترین انتخاب است.

فاق کوتاه: اما در مورد فاق کوتاه شلوار باید گفت که این نوع طوری طراحی شده که از ناحیه زیر کمر شروع می شود. توصیه ما به آقایان بلند قامت پوشیدن شلوارهایی با فاق بلند است و همچنین به آقایان کوتاه قد توصیه می کنیم که از پوشیدن شلوار فاق کوتاه اجتناب کنند.

 

 

فرق بین شلوار و شورتک


خرید شلوار

در هنگام خرید شلوارهایی که از جلو دارای زیپ هستند را انتخاب و خریداری کنید یا شلوارهایی که درز جلوی آنها با دکمه بسته می شود. مزیت استفاده از زیپ باعث شده است که شلوار سریعتر و راحت تر بسته شود. درز جلوی شلوار که با دکمه بسته می شود محاسن بیشتری دارد به طوری که از بستن آن مطمئن هستیم.

 

فرق بین شلوار و شورتک


شورتک

شورتک زنانه نیز همانند دیگر پوشیدنی‌ها از تنوع بالایی برخوردار است و اکثر خانم‌ها چه برای مهمانی و خانه و چه برای ورزش سعی میکنند بهترین و زیباترین شورتک‌ها را انتخاب کنند. اما شاید تصور کنید که برای خرید شورتک زنانه نیازی به راهنمای خرید شورتک زنانه ندارید. اما اشتباه است. زیرا کیفیت شورتک، جنس شورتک زنانه، قیمت و سایز و موارد دیگر نیز از اهمیت بالایی برای انتخاب و خرید اینترنتی شورتک دخترانه برخوردار است.


شورتک زنانه چیست؟

شورتک به طور کلی به معنای شلوار کوتاه می‌باشد و نوعی لباس است که قسمت پایین تنه انسان را پوشش می‌دهد، در پوشیدن این لباس جنسیت اصلا ملاک نیست و زن و مرد از شورتک استفاده می‌کنند. خانم‌ها معمولا نسبت به آقایان بیشتر تمایل به استفاده از شورتک دارند، البته آقایان هم در فصول گرم سال، بخشی از سبد خرید خود را به شورتک مردانه اختصاص می‌دهند. بلندی شورتک‌ها مختلف است، برخی از آن‌ها تا زیر باسن را پوشش می‌دهند بیشتر مدل‌های زنانه و برخی دیگر تا زیر زانو هستند هم مدل‌های زنانه وهم مدل‌های مردانه. جالب است بدانید که قیمت شورتک‌ها نسبت به شلوارهای معمولی بالاتر است، علت آن هم شاید ظرافت دوخت و طراحی آن باشد، وگرنه به لحاظ پارچه‌ی مورد استفاده، شورتک مقدار کمی پارچه نیاز دارد.

 

فرق بین شلوار و شورتک


جنس انواع شورتک‌های زنانه

شورتک نخی

این مدل از شورتک‌ها بیشتر مناسب فصول گرم سال می‌باشد. شورتک با جنس نخ برای ورزش کردن هم مناسب است چون عرق را به خود جذب می‌کنند. هنگام پوشیدن این مدل از شورتک‌ها احساس راحتی خواهید داشت. شورتک زنانه نخی معمولا قیمت بالایی ندارند، برای استفاده روزمره در منزل هم مناسب هستند.

 

شورتک جین

شورتک‌هایی که از جنس جین نظیر شورتک جین مشکی می‌باشند، ظاهر زیبا و مجلسی خواهند داشت، این پوشش بیشتر مناسب مهمانی‌های رسمی و خودمانی است و به راحتی می‌توانید آن را با انواع بلوز و شومیزهای زنانه ست کنید.


شورتک کتان

شورتک‌های کتان حالت رسمی دارند و برای استفاده‌ی روزمره مناسب نیستند چون جنس آن‌ها حالت خشکی دارد و برای استفاده‌ی چند کاربرد دارند.


شورتک اسپورت یا ورزشی

این مدل از شورتک‌های زنانه بیشتر مناسب فعالیت‌های ورزشی هستند و اگر ورزش را در باشگاه یا در خانه انجام می‌دهید، به شما خرید این مدل از شورتک‌های زنانه را پیشنهاد می‌کنیم. جنس آن‌ها به حالت کِش و یا لِگ می‌باشد و هنگام پوشیدن بسیار احساس راحتی خواهید کرد. اگر شما به دنبال خرید چنین محصولی هستید، می‌توانید از شلوارک پنبه‌ای نیز دیدن کنید.
 

 

فرق بین شلوار و شورتک


روش شستشو:

با توجه به حساسیت پوست بدن بهتر اسـت این شورتک فانتزی را با مواد شوینده ملایم و نرم‌کننده بدون استفاده از پودر لباسشویی در دمای 30 تا 40 درجه با استفاده از دست بشوئید،
اتوکشی با دمای ملایم مانعی ندارد، ضمن اینکه حتما از پشت آن را اتو کنید و برای احتیاط از یک پارچه تمیز بر روی آن استفاده کنید؛ از خشک‌کن و  مواد سفیدکننده استفاده نشود.
همچنین به الیاف آن نیز آسیب می‌زند. برای خشک کردن ساتن آن را در معرض هوای آزاد و دور از تابش آفتاب قرار دهید.

 

منبع : https://tee-shirtonline.blog.ir/1400/11/03/%D9%81%D8%B1%D9%82-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%AA%DA%A9

 

  • ۰۱/۰۳/۱۹
  • هلیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی