مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

سلام من هلیا هستم.در وبلاگ من شما می توانیدجدیدترین اطلاعات و اخبار علوم دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.جدیدترین اطالاعات و اخبار دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی لوگو،طراحی گرافیکی،دنیای تکنولوژی و... رادنبال کنید

  • ۰
  • ۰

نمونه کار طراحی سایت

نمونه کار طراحی سایت های فروشگاهی، خبری و طراحی سایت آموزشی را که در سایت هیرکانا می توانید مشاهده کنید همه پروژه های اجرا شده کسب و کارهای آنلاینی هست که درحال کار هستند. همه این نمونه کارهای طراحی سایت با سورسی بهینه و طبق استاندارهای گوگل طراحی شده است. این ادعا به پشتوانه طراحی بی نظیر و پیاده سازی قوی و باکیفیت سایت های بسیاری برای برندها و استارتاپ های معتبر ایران می باشد.


نمونه کار طراحی سایت

نمونه کار طراحی سایت

سرمایه، قدمت و میزان تخصص هر شرکت طراحی سایت به نمونه طراحی سایت و پروژه های برنامه نویسی ای است که در زمان فعالیت خود را انجام داده است. با رواج هر چه بیشتر اینترنت و طراحی سایت جهت تبدیل کسب و کار های سنتی به سایت های اینترنتی و مجازی، چنانچه تمایل به ورود به عرصه اینترنت و مطرح شدن برند خود در اینترنت و شبکه های مجازی دارید لازم است قبل از اقدام به سفارش به بررسی نمونه کارهای شرکت های مختلف فعال در این حوزه بپزدازید. شرکت هیرکانا با سال ها تجربه در زمینه طراحی سایت و میزبانی وب سایت ها بر روی سرور های قدرتمند خود، تا کنون سایت های متعددی را در زمینه شرکتی، خدماتی، فروشگاهی، بازرگانی، پزشکی و … برای کسب و کار های کوچک و بزرگ طراحی کرده است که در این صفحه می توانید نمونه کارهای طراحی سایت را مشاهده نمایید. وجه تمایز شرکت هیرکانا در ارائه خدمات طراحی سایت در مقایسه با دیگر شرکت های فعال، روال ساده سفارش گیری و انجام پروژه ها، شفاف و مشخص بودن تمامی مراحل سفارش، استفاده از تکنولوژی و زبان های برنامه نویسی به روز و خلاقیت در طراحی شمای کاربری و گرافیک سایت های طراحی شده است. آژانس هیرکانا، معتبرترین شرکت طراحی سایت های لوکس و خلاقانه در ایران است که به پشتوانه طراحی چشم نواز و پیاده سازی با کیفیت موفق به همکاری با معتبرترین شرکت های ایران شده است.

 

تاثیر سایت در اطلاع رسانی چیست ؟

طراحی و داشتن یک سایت مانند داشتن یک کاتالوگ است اما با مزایای فراوان دیگر. در هنگام طراحی کاتالوگ دیجیتال می توان از تصاویر و متون استفاده نمود اما یک سایت می تواند از تصاویر، متون، فیلم و صوت و یا انیمیشن نیز بهره بگیرد بنابر این امکان اطلاع رسانی جامع با محتوایی جذاب تر را می‌دهد. برای طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نیاز به هزینه است اما برای یک سایت فقط کافیست هزینه ای بسیار پایین برای طراحی و نگهداری آن پرداخت شود و بعد از آن در طول سال هزاران و یا میلیونها کاربر می توانند بارها و بارها از آن بازدید کنند.

 

تاثیر سایت در بازاریابی چیست ؟

موتورهای جستجو بدون هزینه برای شما بازاریابی می‌کنند و فقط کافیست ربات های آنها سایت شما را درستی بیابند و از آن پس زمانی که فردی به دنبال هر یک از خدمات و یا محصولات و یا اطلاعات ارائه شده در سایت‌ها باشد، این موتورها فرد را به سمت سایت شما هدایت می‌نمایند. میزان بازدید کننده هدایت شده به سایت به پارامترهای زیادی وابسته است اما در بدترین حالت چیزی در حدود ۵۰ نفر در روز توسط موتورهای جستجو به یک سایت هدایت می شوند.
ایجاد قابلیتهای جدید تبلیغاتی: با داشتن یک وبسایت صاحبان و مدیران آن وارد عرصه تجارت الکترونیک می شوند و امکان استفاده از راهکارهای تجارت الکترونیک برای آنها بوجود می آید از مهمترین این قابلیتها میتوان به تبلیغات اینترنتی، تبلیغات در موتورهای جستجوگر، تبلیغات کلیکی و تبادل بنر و لینک اشاره کرد.
در دسترس بودن: سایت همواره با متقاضیان اطلاعات و محصولات یا خدمات قابل ارائه توسط آن فقط یک کلیک فاصله دارد و در تمامی ساعات شبانه روز و روزهای تعطیل نیز فعال است.
فعالیت در خارج از مرزهای جغرافیایی: امروزه یکی از ملزومات فعالیت بدون مرز سایت است و تقریباً هیچکس نمی‌تواند مدعی فعالیت خارج از مرزهای جغرافیایی شود در حالی که وبسایتی ندارد.

 

درآمد زایی

میزان سودآوری و درآمد زایی سایتها به نوع سایت و اهداف آن بستگی دارد البته میزان فعالیت صاحبان سایتها و بروز رسانی و رسیدگی به آنها نیز عامل بسیار مهمی است. اما امروزه شرکتها و افراد بسیاری هستند که فقط از طریق سایت فعالیت می کنند و عمده درآمد آنها از طریق سایت و مشتریان آنلاین است.
طراحی وب‌سایت: وب‌سایت مجموعه‌ای از اطلاعات درباره موضوع و یا عنوان خاص است. طراحی یک وب‌سایت مشخص کننده آرایش و ساختــار صفحات وبی است که بوجود آورنده وب‌سایت خواهند بود. یک صفحه وب شامـــل اطلاعاتی درمورد هدف ایجــاد وب‌سایت می‌باشد. یک وب ســایت را همــانند کتابی تصور کنید کـه هر صفحه وب در حکم برگی از کتاب خواهد بود.
در زمینه طراحی وب‌سایت جنبه‌های گوناگونی باید در نظر گرفته شود که به سبب پیشرفت روز افزون اینترنت همواره بر این موارد افزوده می‌شود. برای وب‌سایت‌های تجاری عمومی، موارد زیر از جمله اصلی‌ترین آنها به شمار می‌روند:
طراحی سایت بر طبق عنوان و محتوای مطالب می‌باشد.
مطالب، جوهر کلام و اطلاعات درون سایت باید مطابق با هدف سایت بوده و طیفی از عموم را نشانه رود که به دنبال اطلاعات ارائه شده در سایت هستند.
سایت بـــاید قابل فهم بوده و برقـــراری ارتبــاط با آن حتی برای مخاطبانی کـه آشنایی چندانی بـا وب ندارند، آســـان باشد. چنانچه سایت به اندازه کافی بزرگ بوده و اطلاعات زیادی را شامــل شود، بـاید اطلاعات راهنما را به گونه‌ای بکار برد که به سرعت در اختیار بیننده قرار گیرند.
نمای کــار باید کلی بوده و تمام صفحه را دربر گیرد تا بتواند پایـداری و ثبات را القا کند. سبک نگارش باید زیبا و تخصصی بوده و مناسب با سلیقه مخاطبان و محتوای سایت باشد.
در نگارش متون و اطلاعاتی که مخاطب به دنبال آنها است باید بزرگ نمایی شود تا به بیننده القا کند که این همان چیزی است که به دنبال آن بوده است.
همچنین سایت باید به سادگی در اینترنت یافت شود و درصورت امکان در بالای لیست‌های جستجو قرار گیرد، اگرچه همواره اینگونه نباشد لااقل در موتورهای جستجوی اصلی چنین شود.
یک وب‌سایت معمولاً شامـل متن و تصـاویـر است. اولین صفحه یک وب سـایت صفحه خانه ( Home Page ) و یا صفحه ایندکس ( Index ) نامیده می‌شود. بعضی از وب‌سایت ها از صفحه‌ای استفاده می‌کنند که معمولاً صفحه خوش آمد نامیده می‌شود. این صفحه ممکن است شــامــل مواردی چون پیغام خوش آمـدگویی، انتخاب زبـــان، انتخاب ناحیه جغرافیایی و یـا اعلام عدم پذیرش مسئولیت درموارد خاص باشد. هر صفحه وب درون سایت وب، یک فایل HTML است که URL مخصوص به خود را دارد.


نمونه کار طراحی سایت

نمونه طراحی سایت فروشگاهی

با توجه به رشد چشمگیر فروشگاه‌های اینترنتی در چند سال اخیر، بسیاری از کسب‌وکارها برنامه‌ریزی برای فروش خود را براساس داشتن یک فروشگاه اینترنتی بناکرده‌اند. شرکت هیرکانا همواره سعی کرده است برای طراحی سایت فروشگاهی استانداردهای مهمی همچون ایجاد رابط کاربری UI جذاب برای رسیدن به تجربه کاربری UX مناسب، رعایت اصول سئو در کدنویسی، ایجاد پنل کاربری برای ثبت و پیگیری سفارشات با رابط کاربری جذاب و کارکرد آسان، واکنشگرایی برای موبایل و تبلت و سرعت بالای نمایش صفحات را مدنظر داشته باشد.

 

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی ، یکی از مهم ترین اقداماتی است که هر کسب و کاری باید در طول فعالیت خود به آن بپردازد . اگر شما در این صفحه هستید یعنی قصد دارید کسب و کار خود را متحول کنید . شما با استفاده از طراحی یک سایت فروشگاهی میتوانید تا 70 درصد از رقبای خود جلوتر باشید و تجربه یک فروش فوق‌العاده را داشته باشید. پس حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید .
در حقیقت طراحی وب سایت فروشگاهی این امکان را برای شما فراهم می کند، که بتوانید کسب و کار خود را گسترش دهید.
شما می توانید به واسطه ی سفارش طراحی سایت فروشگاهی یک شعبه جدید از کسب و کار خود را در فضای مجازی ایجاد کنید. با افزایش سفارش طراحی سایت فروشگاهی و همچنین تمایل مشتریان به استفاده از این سبک سفارش و تاثیر آن در فروش و شناخته شدن یرند انکارناپذیر است.
سفارش ساخت سایت فروشگاهی باید به گونه ای باشد که احساس اعتماد را به کاربر انتقال دهد و کاربر به مشتری دائمی تبدیل شود. در خرید حضوری نحوه برخورد فروشنده تاثیر بسزایی در جذب مشتری دارد. در سفارش ساخت سایت فروشگاهی نیز این تاثیر بسیار پررنگ است اما چگونه؟
عواملی مانند عناصر بصری مناسب که همان گرافیک سایت است، اصول روانشناسی در خرید، استراتژی فروش مناسب در در یک سفارش طراحی سایت فروشگاهی تاثیرگذار است.
•    اگر مغازه دار هستید
•    محصولی برای فروش دارید
•    شرکتی هستید
•    تأمین کننده هستید
•    سرمایه گذار هستید
•    قصد دارید محصولی را بفروشید

 

نمونه کار طراحی سایت شرکتی

امروزه با تبدیل‌شدن کسب‌وکارهای سنتی به کسب و کارهای اینترنتی و رونق تجارت الکترونیک، نیاز به داشتن وب سایت برای رونق کسب ‌و‌کار امری ضروری برای اشخاص، شرکت ها، صنوف مختلف و سازمان‌ها به حساب می‌آید. با رعایت اصول و متد فناوری روز در طراحی ها و رعایت استانداردها وب و سئو، در یک کلام سپردن پروژه طراحی وب و پرتال به هیرکانا یعنی موفقیت در فضای مجازی.

 

طراحی سایت شرکتی

اگر هدف شما از طراحی سایت شرکتی ورود به عرصه رقابت با وبسایت ها و شرکت های رقیب که فعالیتی مشابه شما دارند است، حتما طراحی وب سایت شرکتی اختصاصی لازمه موفقیت کار شماست. در پروژه های طراحی سایت شرکت هیرکانا، علاوه بر زیبایی نمای بصری و گرافیکی وبسایت در طرح های اختصاصی،  نیاز و سلیقه شما در دیزاین لحاظ شده و همچنین اصول اولیه افزایش رتبه وب سایت و سئو نیز بر اساس نوع فعالیت شما به نحو شایسته ای در نرم افزار و سایت طراحی شده پیاده سازی می‌شود. علاوه بر آن امکانات خاص مد نظر شما در طراحی سایت شرکت با انتخاب طراحی وب سایت اختصاصی قابلیت توسعه بیشتری خواهد داشت.‎

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی