مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

سلام من هلیا هستم.در وبلاگ من شما می توانیدجدیدترین اطلاعات و اخبار علوم دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.جدیدترین اطالاعات و اخبار دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی لوگو،طراحی گرافیکی،دنیای تکنولوژی و... رادنبال کنید

  • ۰
  • ۰

اکثر خانم ها هنگام خرید لباس مناسب خود، می خواهند که یک نوع لباس مجلسی و رسمی را خریداری کنند. شومیزها دارای انواع بلوز و ژاکت رسمی و مجلسی هستند که با تمام لباس های دیگر قابل ست کردن خواهند بود. امروزه شومیز دخترانه در انواع جنس، طرح، رنگ و اندازه های متنوع طراحی می شود. با توجه به اینکه از چه استایلی استفاده می کنید، می توانید آن را با انواع شلوار، دامن و غیره ست کنید.

 

خرید شومیز زنانه


خرید شومیز زنانه

برای خرید انواع شومیزهای زنانه و دخترانه، می توانید به فروشگاه های آنلاین و محلی در سراسر کشور مراجعه نمایید. قبل از اینکه برای خرید یک نوع شومیز اقدام کنید، به راحتی، زیبایی و کیفیت محصول توجه داشته باشید. فروشگاه اینترنتی پادمیرا یکی از بزرگترین و معتبرترین سایت های داخل ایران است که انواع شومیز دخترانه را عرضه می کند. برای مشاهده انواع مدل و قیمت محصولات، می توانید به صفحه سایت مراجعه نمایید. در صورت داشتن هرگونه سوالی، می توانید با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید. خرید شومیز مجلسی، خرید شومیز ارزان اینترنتی، خرید شومیز زنانه شیک و خرید شومیز دخترانه را می توانید از فروشگاه اینترنتی خرید شومیز انجام دهید که به شما سایت پادمیرا پیشنهاد می دهم.


شومیز چیست؟

احتمالاً شما هم می توانید حدس بزنید که این کلمه فارسی نیست. در حقیقت شومیز کلمه ای فرانسوی است که نوشتار و تلفظ اصلی آن  chemise می باشد‌. معنای دقیق و مشخصی ندارد اما به صورت اجمالی همان معنای تی شرت است ، اگر شما این کلمه را به فرانسوی در اینترنت جستجو کنید مشاهده میکنید که طیف بسیار وسیعی از انواع بلوز و ژاکت را در بر میگیرد. اما این کلمه در زبان فارسی به نوع خاصی از لباس زنانه اطلاق می شود. درباره خود مدل شومیز شاید بشود گفت که همان لباس مردانه جلو باز می باشد که ویژه خانوم ها تولید و طراحی شده.

 

خرید شومیز زنانه


تاریخچه شومیز

اصطلاح شومیز برای نخستین بار در دهه ۱۷۸۰ بکار رفت و برای معرفی نوعی لباس غیررسمی گشاد بود. تاریخچه این لباس هم به قرون وسطا برمی گردد و آن زمانی بود که بانوان از شومیز به عنوان یک زیر پیراهن و یا حتی یک لباس گشاد استفاده می کردند. تا اواخر قرن هیجدهم نیز این لباس به عنوان یک لباس یک زیرپوش استفاده می شد؛ اما پس از آن دچار تغییرات چشمگیری در فرم و طرح شد که امروزه از آن به عنوان یک یک لباس مجزا در انواع مدل ها یاد می شود. این لباس در ابتدا بسیار ساده و معمولی بود که سبک کلاسیک با آستین های بلند و دکمه ای داشت، اما در طی این سال ها دچار تحولاتی شده و شاهد انواع مدل های آن هستیم.

 

خرید شومیز زنانه


انواع شومیز زنانه

شومیزها به دلیل پوشیده بودن و مطابقت با پوشش ایران، بسیار پرطرفدار هستند و افراد زیادی از شومیزها در کنار شلوار یا دامن در مراسم های مهم و مهمانی ها استفاده می کنند.


شومیز زنانه رسمی

در بعضی از مدل های شومیز رسمی در قسمت شانه ها از اپل استفاده می شود. این نمونه از شومیز یادآور سبک پوشش بانوان در دهه 60 ایران است که با دامن کوتاه یا شلوار چسبان استایل خوبی را برای شما می سازد.


شومیز زنانه پشت باز

یکی از مدل های پرطرفدار و جوان پسند شومیز، شومیزهای پشت باز هستند که در پایین کمر گره می خورد. این شومیزها را می توان با شلوار یا دامن های جین کوتاه و چکمه های بلند ترکیب کنید و یک استایل منحصربه فرد بسازید.


شومیز جلوبسته

یکی دیگر از مدل های شومیز، شومیز جلوبسته هستند که قسمت جلوی لباس با بندهای ضربدری بسته می شود و قسمت کمر از بخش بالا و پایین آن تنگ تر می شود. چین داشتن پایین لباس یکی از جذابیت لباس های زنانه و دخترانه است. شومیزهای یقه گرد که در آن ها یک قسمت شنل مانند روی لباس دوخته می شود. برای کسانی که به دنبال لباس های شیک و باوقار می گردند بسیار مناسب است. استفاده از پارچه های گلدوزی شده، یکی از شیوه های جدید در طراحی دم آستین یا قسمت پایین شومیزهای مجلسی است


شومیزهای حریر

شومیزهای حریر در رنگ هایی کمرنگ و پاستلی، انتخاب خوبی برای مهمانی ها و دورهمی ها به حساب می آید. در شومیز های حریر، مدل یقه حلزونی و آستین های بلند و کلوش زیاد می بینیم. این شومیزها را با یک دامن یا شلوار چسبان تیره رنگ امتحان کنید. آستین های کوتاه و چین دار که به شکل گشاد دوخته می شود، یکی دیگر از مدل های پرطرفدار است.


شومیزهای لی

شومیزهای لی یکی از ضروریات کمد هر خانمی است. زیرا با هر چیز دیگری ترکیب می شود و گزینه بسیار مناسبی برای قرار گرفتن در زیر مانتوهای جلوباز بهاره و پالتوهای زمستانی است.


شومیز زنانه اسپرت

شومیز اسپرت برای مهمانی های غیررسمی کاربرد دارد. مدل های اسپرت معمولاً با شلوارهای اسپرت مانند شلوارهای جین ست می شوند. در دوختن این نوع از شومیزها بیشتر از پارچه های نخی بدون طرح یا با طرح های ساده به کار می رود.

 

خرید شومیز زنانه


نکات مهم در انتخاب شومیز زنانه

شومیزها در دنیای مد از عناصر مهم و با سابقه به شمار می ‌آیند. این لباس ‌ها را می ‌توان با شلوار، دامن بلند یا کوتاه و شلوارک هماهنگ کرد و پوشید. اگر ترکیبی مناسب از شومیز با لباس‌ های دیگر فراهم کنید، تیپ و استایلی جانانه خواهید داشت که چشم ‌ها را در هر جمعی به سمت ‌تان خیره می ‌کند. شومیزها را حتی زیر کت و جلیقه و… هم می ‌توانید استفاده کنید. در انتخاب شومیزها به نکات زیر دقت و توجه داشته باشید:

طرح‌ ها و استایل‌ های بسیار متنوعی از شومیزها در فروشگاه لباس زنانه وجود دارد. اندام و سلیقه ‌تان را در نظر بگیرید و خرید کنید.
شومیزهای ساده هم در استایل ‌های رسمی و هم در تیپ غیر رسمی به کمک ‌تان می ‌آیند. پس خرید دست‌ کم یکی از آنها ضروری است.
برای انتخاب جنس شومیز دخترانه و زنانه، باید ببینید که قرار است شومیز برایتان چه کاربردی داشته باشد. اگر بناست که آن را هر روز بپوشید، باید به دنبال جنس خوبی بگردید که استحکام کافی دارد و در خلال شست ‌و شو‌های مداوم خراب نمی ‌شود و رنگش نمی ‌رود. معمولاً در تهیه و دوخت این نوع لباس از پارچه های مختلفی استفاده می شود که کرپ و حریر و نخی از مشهورترین این پارچه ها می باشند. کرپ از پرمصرف ترین پارچه ها در دوخت شومیز زنانه بوده و بین زنان بسیار پرطرفدار می باشد. شومیز تهیه شده از پارچه کرپ گزینه مناسبی برای شرکت در مجالس رسمی و نیمه رسمی بوده و تنوع بسیار زیادی نیز دارند و دست زنان در انتخاب بهترین مدل این لباس باز می باشد. یکی از ایرادهای شومیز تهیه شده از پارچه کرپ، بدن نما بودن این شومیز بوده و برای رفع این ایراد معمولاً طراحان مد استفاده از تاپ دخترانه همرنگ با شومیز را پیشنهاد می دهند.
به این جنس‌ ها دقت کنید:

 

خرید شومیز زنانه

 

شومیز زنانه نخی

شومیزهای نخی را راحت ‌تر می ‌توان شست و نگهداری کرد. این جنس راحت است و با لباس ‌های مختلفی هماهنگ می ‌شود. شومیزهای نخی در رنگ ‌های مختلف موجودند و به شما کمک می ‌کنند تا به ‌راحتی لباس را مدام بشویید و بپوشید.

 

شومیز زنانه ابریشمی

شومیزهای ابریشمی نیاز به مراقبت بیشتری دارند و برای استایل ‌های رسمی ‌تر مناسبند. برای شست ‌و شوی این لباس‌ ها باید وقت و زمان زیادی بگذارید تا خراب نشوند و نیاز به خشک‌کن هم خواهید داشت. شومیز ابریشمی با شلوار جین یا دامن بسیار زیبا و چشمگیر می‌ شود.

 

شومیز زنانه پلی ‌استری

شومیزهایی از این جنس ماندگارند و هر چقدر هم که آنها را بشویید و بپوشید، شکل ‌شان را از دست نمی ‌دهند. تنوع رنگ و طرح این شومیزها هم بسیار بالاست. البته یادتان باشد که این جنس دارای بافتی مصنوعی است و اگر بدنتان به این اجناس حساسیت دارد، نباید به خریدشان فکر کنید. مثلاً پارچه‌ های حریر در این دسته جای می ‌گیرند که لَخت بودن این دسته از پارچه ‌ها برای دوخت شومیز هم باعث شده بسیار پر استفاده و کاربردی باشند.

 

خرید شومیز زنانه

 

انتخاب اندازه و رنگ شومیز زنانه

انتخاب سایز مناسب در خرید هر لباسی مهم است. لباسی که اندازه بدنتان نباشد، شما را بدهیکل جلوه خواهد داد. یکی از نکات بسیار مهم در خرید هر لباسی، توجه به اندازه درست تن ‌تان است. لباسی که گشاد یا کوچک‌ تر از اندازه ‌های بدن است، ظاهرتان را حسابی مخدوش می‌ کند. پس بهتر است که سایزتان را بدانید، اندازه ‌های بدنتان را بگیرید و نسبت به این موضوع قبل از خرید آگاهی داشته باشید. اگر خرید اینترنتی می‌ کنید هم حتماً به اندازه‌ های لباس‌ ها و سایز خودتان دقت کنید. یادتان باشد که از راهنمای سایزی که در بیشتر سایت‌های اینترنتی فروشگاهی وجود دارد، کمک بگیرید تا به اندازه‌ های مناسب دست پیدا کنید و خریدی اشتباه انجام ندهید.
در زمینه انتخاب رنگ چیز زیادی نمی‌توان گفت. چون رنگ مقوله ‌ای سلیقه ‌ای است و قطعاً رنگی که بیشتر دوست دارید و مورد پسندتان است، حال و هوای بهتری به شما می ‌دهد. اما از آنجا که شومیزها کاربردهای زیادی دارند، تهیه آنها از میان رنگ ‌های خنثی، آزادی‌ عملتان در ایجاد ترکیب ‌های پوششی متنوع را بسیار زیاد خواهد کرد.


قیمت شومیز

قیمت شومیز زنانه به جنس شومیز دخترانه و زنانه بستگی دارد و سایت و فروشگاهی قیمت های متفاوتی شاید ارائه ندهد و قیمت ها نوسان کمی داشته باشند ولی مهم این است که شومیز از کیفیت بالا و رنگ و طرح های مختلفی برخوردار باشد که شومیز های فروشگاه اینترنتی پادمیرا از این قابلیت ها بر خوردار اند؛ شومیز های سایت پادمیرا از طرح ها و رنگ های مختلفی تشکیل شده است که شما مخاطب و کاربر عزیز شومیز مود نظر و دوست داشتنی خود را انتخاب کنید.

 

خرید شومیز زنانه


قیمت انواع شومیز زنانه و دخترانه

امروزه لباس ها را در انواع طرح و جنس های متنوع طراحی و تولید می کنند. کیفیت پارچه ها یکی از مواردی است که بر روی قیمت شومیز اثر می گذارد؛ بنابراین قیمت شومیز زنانه و دخترانه با توجه به اینکه از چه نوع پارچه ای تولید شده است، متفاوت خواهد بود. همچنین شومیزها را در انواع مدل های متنوع طراحی می کنند که در این مواقع قیمت ها با همدیگر فرق خواهند داشت.
امروزه انواع فروشگاه های آنلاین و محلی وجود دارند، که قیمت های متنوع را برای انواع شومیز تابستانی ارائه می دهند. انواع شومیزهای ارزان در بازار موجود است که دارای کیفیت های بسیار پایینی هستند؛ پس باید دقت کرد که ممکن است انواع شومیزهای بی کیفیت با قیمت های ارزان تر عرضه شوند.


کاربرد شومیز چیست؟

کلمه شومیز در زبان فارسی به یک نوع لباس خاص زنانه گفته می‌شود که در ابتدا به شکل آستین‌بلند با دکمه‌های وسط، به سبکی کلاسیک و ساده طراحی می‌شد. در حال حاضر شومیزها در طرح‌ها و پارچه‌های مختلف طراحی و دوخته می‌شوند. پارچه مناسب لباس برای دوخت و دوز و اینکه پارچه به اصطلاح آب نرود خیلی مهم است.

 

خرید شومیز زنانه


شومیز یک کالای مدرن امروزی

شومیز می‌تواند تغییر کلاسیک یک روپوش زنانه، یا یک نوع لباس مدرن برای بانوان باشد. ازنظر تاریخی، شومیز لباس ساده‌ای بود که از پوست در برابر عرق و چربی بدن محافظت می‌کرد که در حال حاضر از آن به‌عنوان پیش‌درآمد پیراهن‌های مدرنی است که معمولاً در کشورهای غربی پوشیده می‌شود استفاده می‌کنند.


فرق بلوز و شومیز چیست؟

علیرغم آنکه این دو محصول شباهت زیادی به هم دارند تنها دو تفاوت اصلی شومیز و بلوز را از هم جدا می‌کند و این تفاوت هم  در این است که بلوز حتما باید جلو بسته باشد. و قد لباس که در بلوزها قد بلوزها معمولا کوتاه‌تر هست در صورتی که در شومیز اینگونه نیست.


پارچه شومیز

شومیز، معمولاً در خانه، توسط زنان دوخته می‌شد. آن را از مستطیل‌ها و مثلث‌هایی که از یک‌تکه پارچه بریده‌شده بودند جمع می‌کردند تا هیچ زائدی باقی نماند. فقرا از شیارهای کمرنگ و تکه پارچه نازکی استفاده می‌کردند. درحالی‌که افراد ثروتمند از پارچه‌های لطیف مرغوب استفاده می‌کردند. شومیز راحتی پانصد سال پس از ورود به صحنه لباس همچنان محبوب باقی‌مانده‌اند. آن‌ها از پارچه‌های لطیف به‌عنوان عضو اصلی مجموعه لباس برای ایجاد احساس راحتی و زیبایی در زن تبدیل‌شده‌اند. حتی کتاب‌های عاشقانه نیز شومیزها را به‌عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از کمد لباس قهرمان خود به تصویر کشیده‌اند. ازآنجاکه عشق زن به زیبایی و تجمل هرگز از بین نخواهد رفت، لباس‌هایی زیبا و راحت مانند شومیز ها همیشه خریداری می‌شوند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی