مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

سلام من هلیا هستم.در وبلاگ من شما می توانیدجدیدترین اطلاعات و اخبار علوم دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.جدیدترین اطالاعات و اخبار دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی لوگو،طراحی گرافیکی،دنیای تکنولوژی و... رادنبال کنید

  • ۰
  • ۰

گرانول بادی

 

گرانول بادی

گرانول های بادی در دو نوع بیرنگ و رنگی که به اصطلاح چهاررنگ می گویند تولید می شود. مواد تولیدی گرانول های بادی چه رنگی و شفاف آن از مواد بازیافتی تمیز و باکیفیت تولید می شود مخصوصا بی رنگ آن. از ویژگی های مهم گرانول های بادی مقاومت کششی آن می باشد که برای تولید محصولاتی که به روش دمشی (بادی)تولید می شود استفاده میگردد. مواد پلاستیک بادی یک یک ماده شفاف و غیر قطبی است و از این رو از مقاومت شیمیایی بالایی برخوردار است. این ماده دارای مقاومت خوبی در برابر ضربه و در دماهای سرد است. از این ماده به طور گسترده برای تولید محصولات پلاستیک استفاده می کنند. برای تولید این نوع محصولات توسط این ماده از قالب گیری دمشی یا بادی استفاده می کنند. قالب گیری بادی برای تولید محصولات پلاستیکی تو خالی، بدون نیاز به مونتاژ قطعات مجزای قالب استفاده می شود. از این روی بر روی رزین های مانند پلی اتیلن،پلی وینیل کلراید، پلی پروپیلن و پلی اتیلن ترفتالات برای تولید انواع ظروف و محفظه استفاده می شود.

 

ویژگی‌های انواع گرانول بادی

محصول گرانول بادی بی رنگ از مرغوبیت بسیار بالاتری نسبت به محصول رنگی برخوردار است؛ زیرا این محصول، از مواد مرغوب‌تری تولید می‌شود. توجه داشته باشید که نوع بی‌رنگ از مقاومت کششی بیشتری برخوردار است؛ علت بی‌رنگی در این نوع، این است که ناخالصی در آن‌ها پایین‌تر است. بعضی اشخاص به اشتباه می‌پندارند که گرانول نوعی از پلیمر است؛ اما این مواد از مواد پلیمری به‌دست آمده است و به شکل دانه یا ریزدانه است.

این نوع گرانول ها، به صورت کاملا شفاف تولید می‌شوند.

به صورت رشته‌ای هستند و از روش تولید گرانول رشته‌ای برای تولید آن‌ها استفاده می‌شود.

یک دست بوده و دارای دانه بندی یکنواختی هستند.

گریدهای مختلف گرانول بادی را می‌توان در رنگ‌های مختلف تولید کرد.

گرانول بادی در رنگ های شیری، آبی و قرمز و یا بیرنگ تولید و استفاده می شود.

 

مزایای بهره گیری از گرانول بادی در صنعت

با توجه به تولید روزانه و گسترده ضایعات پلاستیکی رها کردن این ضایعات در طبیعت موجب آلودگی‌های زیست محیطی می‌شود؛ در حالی که با به کارگیری این ضایعات در صنایع  گرانول‌سازی، حجم بالایی از این مواد دوباره به چرخه تولید می‌شود؛ همچنین از ایجاد آلودگی‌های زیست محیطی جلوگیری می‌شود. از طرف دیگر صنایع تولیدی نیازمند به مواد اولیه پلاستیکی مجبور به پرداخت هزینه‌های بالا جهت تهیه مواد اولیه هستند. با بهره‌گیری از نمونه‌های مختلف گرانول در صنایع تولیدی مربوطه می‌توان هزینه‌های تولید را تا حد قابل توجهی کاهش داد.

از گریدهای مختلف گرانول بادی با توجه به مزایا و ویژگی‌هایی که دارند، می‌توان در تولید محصولات بادی مانند دبه‌ها و چهارلیتری‌ها، لوله ها و مستربچ، طناب پلاستیکی و … استفاده کرد؛ مصارف مختلفی برای انواع گرانول‌های بادی وجود دارد و این نوع گرانول، یکی از محصولات پرطرفدار بین تولیدکنندگان است.

 

کاربرد گرانول بادی در صنایع پلاستیکی و لاستیکی

تولیدکنندگان انواع محصولات پلاستیکی و لاستیکی عمده ترین مصرف کنندگان انواع گرانول و به خصوص گرانول بادی هستد. مهمترین مصارف گرانول بادی به شرح زیر است:

  • تولید نخ پلاستیکی با گرانول بادی بیرنگ و رنگی
  • ساخت طناب پلاستیکی
  • ساخت انواع محصولات پلاستیکی

 

ویژگی گرانول بادی بیرنگ و چهار رنگ چیست؟

این نوع از گرانول ها باید به حالت کاملا شفاف تولید شوند.

این انواع به صورت رشته ای هستند. و از نوع تولید گرانول رشته برای تولید آنها استفاده میشود.

یک دست بوده و دارای دونبندی یکنواختی هستند.

این نوع گرانول را می توان به رنگ های مختلف دیگر نیز تولید کرد.

رنگ های قابل تولید: بیرنگ، شیری، آبی و قرمز است که به صورت تک رنگ و ترکیبی از این رنگ ها استفاده می شود.

 

 

موارد استفاده از گرانول بادی چیست؟

از گرانول های بادی بیرنگ و چهار رنگ در تولید نخ پلاستیکی استفاده می شود.

برای ساخت طناب پلاستیکی بسیار مناسب هستند.

تولید دبه و چهار لیتری ها با استفاده از این گرانول ها امکان پذیر است.

تولید مواردی مانند لوله و مستربچ از دیگر موارد کاربرد آن ها است.

گرانول های تولیدی توسط ما دارای کیفیت بالایی هستند زیرا که از مواد با کیفیتی ساخته شده اند و تا به امروز توسط تولید کنندگان مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است که تمامی آن ها رضایتمندی کاملی داشته و مشتری دائم ما شده اند.

 

محصولات تولیدی از گرانول بادی

استخر های بادی ،چمن های مصنوعی، گالن ها ،سفره های یکبار مصرف طناب های پلاستیکی و… قیمت گرانول بادی شفاف و بی رنگ از گرانول های بادی رنگی بیشتر است. زیرا گرانول های بی رنگ از آسیاب پلاستیک های با کیفیت بالا و برای بار ا،ل بازیافت می شود ساخته می شود.گرانول های بادی به خاطر کیفیت بالا ارزش صادراتی بالایی دارد.

 

گرانول های بادی از چه روشی استفاده می شود؟

روش استفاده از گرانول های بادی برای تولید  قالب گیری بادی یا دمشی می باشد. هر وسیله پلاستیکی تو خالی که در اطراف خود می بینید مثل بطری ها گالن ها و… از روش قالب گیری بادی استفاده می شود. به خاطر اینکه این روش یعنی قالب گیری بادی کم هزینه و طراحی آزادانه برای تولید محصولات این دسته فراهم می کند مورد استقبال بسیاری از افراد جامعه آمده تا به تولید ظروف پلاستیکی روی آوردند. همچنین مبلغ دستگاه های بادی برای تولید نسبت به دستگاه های تزریق مناسب تر و ارزان تر هست.

 

مشخصات پلی اتیلن سنگین بادی

مواد پلاستیک بادی در انواع بی رنگ و رنگی در بازار موجود است. نمونه ای بی رنگ آن از مواد باکیفیت تری برای تولید آن استفاده می کنند و دارای مقاومت کششی بهتری است و میزان ناخالصی آن بسیار کمتر است. از ویژگی های این ماده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از نوع رشته ای بوده و با روش گرانول رشته ای برای تولید آن استفاده می کنند.
  • دارای دانه بندی یکنواخت و یکدست.
  • دارای گریدهای مختلف با رنگ های متنوع.
  • به صورت کاملا شفاف است.

 

انواع گرید های HDPE :

این محصول در انواع گریدهای متنوع تولید و به بازار عرضه می شود. این گریدهای توسط پتروشیمی های مانند بندر امام، باختر، جم، شازند اراک و مارون تولید می شود. در ادامه شما را با دو گرید پرکاربرد و شناخته شده آن آشنا می کنیم.

 

پلی اتیلن سنگین بادی ۰۰۳۵:

گرانول  به دلیل کرکریستالینیتی بالا، مقاومت شیمیایی زیادی داشته و از پلیمریزاسیون اتیلن به دست می آیدو مقاومت بالای این پلی اتیلن در برابر تنش های محیطی باعث می شود محصولات ساخته شده از این ماده در سرما و گرمای بسیار خوبی دوام آورده و دچار ترک خوردگی و شکستگی نشوند. به دلیل دارا بودن انعطاف پذیری پایین گرانول پلی اتیلن ۰۰۳۵ از آن در تولید محصولاتی که نیاز به مقاومت بالایی داشته و بدنه ای سخت لازم دارند استفاده می شود. به همین دلیل محصولات تولید شده ۰۰۳۵ دارای مقاومت خوبی در برابر ضربه . شکستگی بوده و به راحتی دچار آسیب نخواهند شد.

 

کاربردهای گرانول ۰۰۳۵:

  • ساخت لوازم ایمنی
  • ساخت مخازن آب
  • ساخت اسباب بازی
  •  ساخت لوله و اتصالات
  • تولید قطعات پلاستیکی

 

پلی اتیلن سنگین بادی bl3:

این نوع دارای کاربردهای مشابه مانند گرید ۰۰۳۵ برای تولید ظروف بادی است. امروزه صنایعی مانند صنعت بسته بندی، ساختمان سازی، صنایع الکترونیک، صنعت اسباب بازی و … از پلاستیک استفاده می کنند. این نوع درانواع  on  grade, off grade  در بازار موجود است.  

 

 

قیمت گرانول بادی

گرانول بادی به صورت رنگی و یا بیرنگ و یا ترکیب چهار رنگ ساخته و به فروش می شوند. در بازار ایران قیمت گرانول های رنگی در مقایسه با گرانول های بیرنگ کمتر است. در کشور ما قیمت گرانول های تولیدی توسط کارخانه های مختلف متفاوت است. به خاطر مواد سازنده آن و نحوه تولید آن در قیمت تاثیر می گذارد همچنین این امر باعث شده که مصرف کنندگان این گرانول برای خرید کمی سر در گم شوند .که به چه کسی اعتماد کنند که هم کیفیت مطلوب داشته باشد و هم قیمت رقابتی برای تولید داشته باشد. ما این دغدقه رو برای مصرف کنندگان و تاجران این عرصه به صورت کامل و ویژه حل نموده ایم. به صورتی که تیم ما در عمل و نتیجه برای شما ثابت کرده که طی چندین سال فعالیت رضایت ۱۰۰درصدی تعداد انبوهی از مشتری های خودرا کسب نموده ایم و جز مشتری های  دایمی مجموعه ما شده اند. ما ضمانت و شرط کیفیت و قیمت را برای همه مصرف کنندگان عزیز داریم با توجه به اینکه مجموعه ما با همکاری ده ها تولیدی مختلف انواع و اقسام گرانول های مصرفی را با کیفیت قیمت های متفاوت و مناسب برای انتخاب راحت تر برای مصرف کننده فراهم کرده است.

 

خرید گرانول بادی

شرکت دوام پلاست، از پودر درجه یک پتروشیمی، برای آن دسته تولیدکنندگانی که نیاز به گرانول دارند، اقدام به تولید گرانول بادی کرده است. این گرانول که در بسته بندی‌های اختصاصی و کیسه هایی با برند دوام پلاست و حجم 25 کیلو، تولید می شود، در تولیداتی مانند ظروف بادی و گالن، مورد استفاده قرار می گیرد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی