مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

سلام من هلیا هستم.در وبلاگ من شما می توانیدجدیدترین اطلاعات و اخبار علوم دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.جدیدترین اطالاعات و اخبار دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی لوگو،طراحی گرافیکی،دنیای تکنولوژی و... رادنبال کنید

  • ۰
  • ۰

پیش از آنکه مقاله ثبت محل و آدرس در گوگل مپ را آموزش ببینید پیشنهاد می کنم در صورتی که زمان کافی برای انجام این کار را ندارید با کارشناسان شرکت دیجیتال مارکتینگ هیرکانا  تماس بگیرید و سفارش ثبت در گوگل مپ را بدهید تا کارشناسان و متخصصین شرکت هیرکانا در کوتاهترین مدت زمان ممکن بصورت ثبت 1 روزه در گوگل مپ برای شما انجام دهند.

 

ثبت مکان در گوگل مپ

یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از مشتریان ما را به خود مشغول کرده این است که چگونه می‌توانند آدرس شرکت یا وب‌سایت خود را در گوگل مپ ثبت کنند تا هنگامی که نام تجاری یا کلمه کلیدی مورد نظرشان در گوگل جستجو می‌شود، آدرس وب‌سایت به همراه آدرس جغرافیایی و شماره تماس در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

 

آیا کسب‌ و‌ کار شما در گوگل ثبت شده است؟

ثبت کسب و کار در گوگل مپ (Business registration in Google map) یکی از مهمترین و سریعترین روش ها برای نمایش کسب و کار شما در گوگل می باشد که با هزینه بسیار پایینی قابل انجام است.  در این مقاله از سایت آسا سیستم، مزایا و نحوه ثبت کسب و کار در گوگل گفته شده است. اما برای جلوگیری از اسپم شدن و عدم ثبت همیشگی کسب و کار خود در گوگل مپ، به شما راهکاری داده شده است. حتما علاوه بر ثبت کسب و کار خود در نقشه گوگل، نسبت به ثبت کسب و کار خود در نقشه اسنپ، تپسی و ماکسیم نیز اقدام نمایید.

 

قبل از اینکه اقدام به ثبت کسب و کارتان کنید اول باید جستجو کنید که کسی (از مشتری ها یا هوادارانتان) قبلا این کار را نکرده باشد! البته این کنترل را بعد از اینکه کسب و کارتان را در گوگل مپ اضافه کردید هم باید انجام بدهید تا مطمئن شود همه کارها را درست انجام داده اید و در نقشه گوگل دیده میشوید.

 

اگر قبلا کسب و کار شما ثبت شده باشد یا بعد از ثبت جستجو بکنید برای مطمئن شدن از دست انجام دادن کار ، وقتی جستجو را درگوگل انجام میدید تصویری مثل تصویر بالا براتون نمایش داده میشه!

 

ثبت کسب و کار در گوگل مپ

ثبت مکان در گوگل مپ : یکی از امکانات گوگل ، گوگل مپ یا نقشه گوگل هست و یکی از امکاناتی که این نقشه دارد ثبت مکان های مختلف و بخصوص کسب و کارها بر روی آن است در این نوشته به شما مراحل ثبت کسب و کار در گوگل مپ و گرفتن امتیاز ۵ ستاره را برای شما شرح میدم هر چند در اینترنت کسانی با گرفتن پول این کار رو انجام میدن اما به شما یاد میدم که این کار رو خودتون بطور رایگان انجام بدید.

 

مراحل ثبت مکان در گوگل مپ

آموزش ثبت کسب و کار در گوگل

۱.ورود با اکانت گوگل :

در ابتدا شما باید یک اکانت جیمیل داشته باشید و لاگین کنید.

 

۲. ورود به سایت مپ گوگل :

وارد سایت گوگل مپ به آدرس https://www.google.com/maps/ شوید

 

۳.افزودن کسب و کار :

گزینه افزودن کسب و کار جا افتاده یا add missing place

از پنل کنار صفحه بر روی افزودن کسب و کا  جا افتاده کلیک کنید.

 

4. تمامی اطلاعت کسب کارخود را وارد کنید

این اطلاعات میتواند شامل عنوان کسب و کار، تعداد پرسنل، شماره تماس، زمان باز بودن، ساعت کاری، تصویر و باشد.

تمامی اطلاعات بالا اختیاری است و شما میتوانید بر  حسب نیاز آنها را پر کنید.

 

هزینه ثبت مکان در گوگل مپ

ثبت مکان در گوگل مپ هزینه ای ندارد یعنی گوگل هزینه ای برای این کار نمی گیرد (دست کم فعلا) خودتون میتونید با استفاده از این راهنما و به طور رایگان مکان کسب و کارتون رو روی نقشه گوگل ثبت کنید ولی اگر خودتون نمیتونید این کار رو انجام بدید و میخواهید کس دیگری براتون انجام بده خب معمولا هزینه ای برای این کار باید بپردازید که میتونه حدود 2 دلار باشه !

 

مزایای ثبت نقشه در گوگل

همانطور که بارها در مقالات سئوی وبلاگ اشاره کردیم (مانند 200 عامل مهم در تعیین رتبه سایت در گوگل)، الگوریتم‌های گوگل به شکلی تنظیم شده‌اند که بر اساس موقعیت جغرافیایی نتایج جستجو را نمایش می‌دهند. به این ترتیب زمانی که شما یک کلمه کلیدی یکسان را در دو کشور یا حتی شهر متفاوت جستجو می‌کنید، نتایج متفاوتی را مشاهده خواهید کرد. در واقع گوگل تلاش می‌کند کسب و کارهایی را نمایش بدهد که به شما نزدیک‌تر هستند.

 

نتیجه‌گیری

استفاده از گوگل مپ، تاثیر مستقیمی بر روی سئوی محلی و دیده شدن شما در نتایج جستجو خواهد داشت. به خصوص برای کسب و کارهایی که به طور مستقیم و حضوری با مخاطب‌های خود در تماس هستند. همچنین، نمایش موقعیت جغرافیایی در نتایج جستجو برای کاربران این پیام را دارد که با کسب و کاری معتبر سر و‌ کار دارند. با ثبت مکان جغرافیایی در گوگل مپ، مطمئناً میزان دسترسی و اعتماد کاربران به وب‌سایت شما دوچندان خواهد شد. پس اگر تا امروز شرکت خود را در نقشه گوگل ثبت نکرده‌اید، فرصت را از دست ندهید و همین الان دست به کار شوید. ما نحوه اینکار را در این راهنما به طور کامل به شما آموزش دادیم. البته اگر وقت و زمان کافی برای اینکار را ندارید، می‌توانید از خدمات ما هم برای ثبت مکان خود در گوگل مپ استفاده کنید.

 

برخی از امکانات مهم برای ثبت لوکیشن در گوگل مپ

1.       محل مکان های موردنظرتان را پیدا کنید

2.       نوع نقشه را تغییر دهید

3.       آدرس محل کار و خانه تان را ذخیره کنید

4.       بهترین مسیر تا مقصد را پیدا کنید

5.       از پیشنهادات گوگل مپ استفاده کنید

6.       مکان های مورد علاقه تان را ذخیره کنید

7.       تصویری ۳۶۰ درجه از مکان مورد نظرتان ببینید

8.       مکان لحظه به لحظه ی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

9.       مکان دقیق خود را برای دوستانتان ارسال کنید

10.     محل پارک ماشین خود را ذخیره کنید

11.     نقشه ها را دانلود کنید تا بدون اینترنت هم بتوانید از آن ها استفاده کنید

12.     سؤال بپرسید (مخصوص سیستم عامل اندروید)

13.     نظرات و تصاویر خود را به اشتراک بگذارید و به تکمیل نقشه کمک کنید

14.     توقف های کوتاه بین مسیر را مشخص کنید

15.     از قبل برای حرکت خود برنامه ریزی کنید

16.     بعد از ثبت لوکیشن کسب و کار خود برای مسیریابی می توانید از نرم افزارهای مختلف مسیریابی همچون ویز، نشان، بلد، گوگل کپ و استفاده کنید.

 

چگونه یک مکان جدید در گوگل مپ اضافه نماییم

درصورتی که مکان شما هنوز در گوگل مپ ثبت نشده :

  1-   برنامه Google Maps Maps را باز کنید.

  2-   روی Contribute Contribute و سپس Add place ضربه بزنید.

 3-    اطلاعاتی در مورد کسب و کار خود اضافه کنید

 

«نمایه کسب‌وکار» را بدون هزینه تنظیم کنید. با نمایه کسب‌وکار، می‌توانید به سرعت جزئیاتی مانند ساعات کاری، آدرس و عکس‌های خود را مدیریت کنید. کسب و کار خود را در رایانه، تلفن یا رایانه لوحی خود ادعا و تأیید کنید. هنگامی که کسب و کار شما تأیید شد، یاد بگیرید که چگونه اطلاعات کسب و کار خود را به روز کنید.

 

چگونه آدرس و مشخصات کسب و کارمان را در گوگل مپ ویرایش نماییم؟

 

برای کمک به مشتریان برای یافتن کسب و کار شما در Google Maps و جستجو، آدرس کسب و کار خود را در نمایه کسب و کار خود وارد کنید. همچنین می توانید موقعیت پین را برای پروفایل خود تنظیم کنید.

در نمایه شما، آدرس کسب و کار شما عمومی است. اگر در آدرس کسب‌وکارتان به مشتریان خدمات ارائه نمی‌کنید، قسمت آدرس را خالی بگذارید و به جای آن منطقه خدمات خود را فهرست کنید.

 

دستورالعمل های آدرس

 

برای تأیید کسب و کار خود، باید آدرس کسب و کاری را وارد کنید که Google بتواند آن را پیدا کند. مطمئن شوید که آدرس شما از دستورالعمل های آدرس پیروی می کند.

    مطمئن شوید که آدرس خیابان را کامل و دقیق برای نمایه خود وارد کرده اید.

        به عنوان مثال: 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA, 94043.

    شامل شماره مجموعه، طبقات، شماره ساختمان و انواع دیگر اطلاعات واحدها باشد.

    فقط اطلاعاتی را وارد کنید که بخشی از آدرس رسمی شما است. فقط در مناطقی که نشانی رسمی خیابان نمایه شما را دقیقاً مشخص نمی‌کند، اطلاعاتی مانند خیابان‌ها و مکان‌های دیدنی اطراف را وارد کنید.

        برای مثال، از «نبش خیابان اصلی و خیابان واشنگتن» اجتناب کنید. یا «آنسوی پارک مرکزی».

 

اگر آدرس شما شماره خیابان ندارد، یا اگر سیستم نمی تواند آدرس درستی پیدا کند، می توانید نمایه کسب و کار خود را مستقیماً روی نقشه سنجاق کنید.

  • ۰۱/۰۹/۱۴
  • هلیا

ثبت در گوگل مپ

گوگل مپ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی