مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

سلام من هلیا هستم.در وبلاگ من شما می توانیدجدیدترین اطلاعات و اخبار علوم دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.جدیدترین اطالاعات و اخبار دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی لوگو،طراحی گرافیکی،دنیای تکنولوژی و... رادنبال کنید

  • ۰
  • ۰

فروشگاه اینترنتی پوشاک

فروشگاه اینترنتی پوشاک

اگر به شما راهی نشان دهیم که نه تنها در روزهای تعطیل بلکه در خواب هم بتوانید بفروشید، باز نظرتان چیست؟! اضافه بر این ، تعداد مشتریان شما تعدادی نامحدودی و از همه جای کشور می‌ تواند باشد. یا شاید جزو دسته دوم هستید ؛ که اصلا فروشگاه پوشاکی ندارید و با حداقل سرمایه می‌خواهید کسب و کارتان را  در زمینه فروش لباس گسترش دهید.

ما یک پیشنهاد برای هر دو دسته فوق داریم، و آن هم چیزی نیست جز راه اندازی فروشگاه اینترنتی پوشاک. زیرا  برای کسب درآمد از آن، نه محدودیتی در بحث جغرافیا برایتان تعریف شده است، نه محدودیت در زمان و نه در تعداد مشتری. در یک جمله: شما این امکان را دارید که محصولتان را در هر مکان و زمان ، به هر تعداد مشتری که مراجعه کنند، بفروشید.

در ادامه این مطلب، قصد داریم روش‌های فروش آنلاین لباس و از همه مهمتر راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی پوشاک را به شما آموزش دهیم و با کمک آن، به راحتی به درآمد های بالا برسید. فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه


چرا طراحی فروشگاه اینترنتی پوشاک

    شما با طراحی یک فروشگاه اینترنتی پوشاک می توانید به صورت خرده فروشی یا عمده فروشی فروش داشته باشید.
    همچنین می توانید با داشتن بخش مشاوره در فروشگاه اینترنتی پوشاک، مشتریان را در خرید لباس و ست کردن آنها با یکدیگر راهنمایی کنید. فروشگاه اینترنتی پوشاک مردانه
    شما با طراحی سایت پوشاک به مشتریان این امکان را می دهید تا با حوصله و دقت بیشتری در میان محصولات فروشگاه شما جستجو کند و محصول مورد نظر خود را با اطمینان بیشتری انتخاب کند. به این ترتیب در وقت شما و مشتری نیز صرفه جویی می شود و مشتری احساس راحتی بیشتری دارد.فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه ارزان
    در فروشگاه اینترنتی پوشاک مشتری می تواند همزمان چند مدل با رنگ های مختلف را مقایسه کند و تصمیم گیری برای او راحت تر باشد. فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه گرگان


آیا راه ‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی پوشاک فکر خوبی است؟

نیاز به لباس و پوشاک برای همه افراد، همواره از ابتدای آفرینش انسان وجود داشته، دارد و خواهد داشت؛ پس تقاضا و نیاز آن هیچ وقت از بین نخواهد رفت . حتی اگر این گونه هم نبود؛ خودتان باید این نیاز را برای دیگران ایجاد کنید. اما به هر جهت کارتان آسان است و مطمئن باشید، اگر فروشگاه خوبی راه اندازی کنید، می‌ توانید فروش خوبی داشته باشید. فروشگاه اینترنتی پوشاک گرگان

شاید مشتریان تا چند سال قبل برای خریدن  پوشاک به‌ شکل آنلاین وسواس به خرج می ‌دادند؛ اما امروز با مشاهده درآمد بالای فروشگاه‌هایی مثل دیجی استایل می ‌بینیم، که افراد حتی لباس های خود را هم خیلی راحت، به صورت  آنلاین می ‌خرند. برتری دادن به جای وقت گذراندن در ترافیک های سنگین، در منزل خود روی کاناپه لم داده ‌اند و با دیدن مدل های شما خرید خود را انجام دهند.

اگر خودتان الان یک فروشگاه دارید، که هیچ ، پس مشکلی  از لحاظ تأمین محصول ندارید، اما اگر تازه می خواهید یک کسب و کار فروشگاهی راه اندازی کنید و محصولی ندارید، چطور؟

شما ابتدا سایت ‌تان را راه اندازی کنید و روی آن به صورت جدی  کار کنید. بعد از مدت زمانی که محتوای باکیفیت و خوبی در آن گذاشتید و ظاهر آن را به صورت اصولی  درست کردید، به احتمال زیاد جایگاه خوبی در گوگل برایتان می ‌گیرد. خب الان شما یک سایت دارید که رتبه خوبی در محصولات مشابه دارد. پس حالا راحت قادرید با تأمین کنندگان وارد مذاکره شوید. این هم از تأمین و تهیه محصول برای فروشگاهتان.

یک نکته که قابل بیان است به جای اینکه از همان ابتدای کار ، با تنوع بسیاری از محصولات شروع کنید، یک بخش کوچکی از مشتریان را مورد هدف قرارا دهید. برای مثال با فروش لباس کودک شروع کنید؛ یا لباس برای خانم ‌های باردار ، یا فقط لباس‌ برای مردان و زنان بفروشید. این کار که همان نیچ مارکتینگ نام دارد ، در شروع بسیار دارای موفقیت خواهد بود.

خب حالا که تصمیم دارید، فروشگاه اینترنتی پوشاک خود را راه اندازی کنید؛ ما یک راه خوب که تا رسیدن به درآمد پیش بروید، را به آموزش می ‌دهیم.

فروشگاه اینترنتی پوشاک

مزایای فروشگاه اینترنتی پوشاک

فروش بدون محدودیت زمانی یا مکانی

شما می توانید پوشاک فروشگاه خود را ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته و به تمامی نقاط ایران به فروش برسانید. همچنین مشتریان شما میتوانند هر زمانی از هرجایی به فروشگاه شما وارد شوند و پوشاک مورد نیاز خود را خریداری کنند.


ترغیب مشتریان به خرید

شما می توانید با قرار دادن تخفیف روی محصولات پوشاک فروشگاه اینترنتی خود در روزهای خاص مشتریان خود را به خرید ترغیب کنید. این تخفیف میتواند از طریق پیامک به مشتریان در روزهای خاص ارسال شود و شاهد فروش بیشتر خود در مناسب ها باشید.


سیستم مارکت پلیس

اگر تولید کننده، وارد کننده یا فروشنده پوشاک نیستید، می توانید با طراحی یک مارکت پلیس پوشاک (سیستم چند فروشگاهی) از فروشندگان صنف پوشاک بخواهید محصولات خود را در فروشگاه اینترنتی شما به فروش برسانند و به ازای فروش هر محصول کارمزد دریافت کنید.


انتخاب روش های متنوع ارسال سفارش

مشتریان هنگام تایید سفارش خود می توانند روش حمل و نقل سفارش را تعیین کنند و انتخاب کنند که بسته آنها با پست پیشتاز، پیک، باربری یا … ارسال شود.


رهگیری سفارش ها بصورت اینترنتی

شما می توانید پس از ارسال محصول از طریق پست یا شرکت های تحویل درب منزل، برای مشتری کد ۲۰ رقمی رهگیری بسته را برای مشتری ارسال کنید تا مشتریان بتوانند از وضعیت ارسال بسته خود مطلع باشند. همچنین مشتری شما میتواند از طریق سایت وضعیت ارسال محصول را به صورت آنلاین رصد کند.


روش های پرداخت هزینه

 مشتریان می توانند به  انتخاب خود هزینه محصول خود را درب منزل یا به صورت اینترنتی و آنلاین پرداخت کنند. هنگامی که مشتری روش های پرداخت مختلفی داشته باشد راحت تر خرید می کند.

فروشگاه اینترنتی پوشاک

فروشگاه اینترنتی پوشاک موفق چه امکاناتی بایستی داشته باشد؟

یکی از موارد بسیار مهم در رابطه با فروشگاه های اینترنتی رسپانسیو بودن یا واکنش گرا بودن وبسایت می باشد ، یعنی وب سایت شما در مرورگرهای مختلف و نمایشگرهای مختلف خود را تطبیق دهد مانند گوگل کروم و موزیلا و … و موبایل و تبلت و کامپیوتر و …  تا دسترسی بیننده به مقادیر مختلف موجود در وب سایت شما به آسانی صورت گیرد.مورد دوم سرعت بارگذاری وب سایت شما می باشد همیشه توصیه می شود تا از یک سرور (هاست) با سرعت مناسب و کیفیت بالا استفاده نمایید. همچنین برنامه نویسی وب سایت خود را به شرکتی بسپارید که به صورت ایده‌آل برنامه نویسی انجام شود. یک سایت با سرعت لودینگ مناسب و در دسترس بودن امکانات متنوع می تواند بخشی از مسیر راه را برای خرید مشتریان هموار سازد. دقت نمایید فرایند خرید می بایست به ساده ترین شکل ممکن انجام شود.


چرا رتبه سایت من در گوگل افزایش نمی یابد؟

تعدادی  از مشتریان ما، انتظار دارند به محض ساختن فروشگاه، سایت‌ آنها در صفحه گوگل و لینک‌های اول دیده شود! بگذارید به طور واضح و شفاف روشن تان کنیم، بالا آمدن سایت  زمان زیادی می ‌برد و باید در یک زمان  صبور باشید. برای بالا آمدن هر فروشگاهی در گوگل باید روی سئوی آن حتما کار کنید. یا اگر هزینه برای شما اصلا اهمیت ندارد، از تبلیغات گوگل (گوگل ادز) استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی پوشاک


شما به یک فروشگاه اینترنتی لباس بی دردسر و هوشمند نیاز دارید

در هیرکانا می دانیم که شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید امپراطوری فروش اینترنتی خود را راه اندازی کنید. برای این کار لازم دارید یک فروشگاه اینترنتی لباس شسته و رفته و بسیار هوشمند داشته باشید اما مشکل اینجاست که شما زمان زیادی برای یکجا نشستن ندارید و باید بتوانید فروشگاه اینترنتی پوشاک خود را در محل های مختلف مدیریت کنید و همیشه پاسخگوی مشتریان تان باشید.

به عبارتی شما یک ارتش یک نفره هستید و برای مدیریت مشتریان و فروشگاه تان کارمندی هم ندارید که این باعث می شود احساس کنید بخش بزرگی از مشتریان را از دست داده اید و از طرفی هیچ کس مثل خودتان به کارتان وارد نیست. همچنین وقت این را ندارید که یک کارمند تربیت را کنید.

ما باور داریم که تاکنون به خاطر جنب و جوش بالا در کار شما و اینکه باید دائما پیگیر کارها باشید فرصت راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را آنطور که خودتان می توانید از پسش بر بیایید را نداشته اید. ما متوجه هستیم که مدیریت یک فروشگاه اینترنتی تا چه اندازه می تواند مشکل آفرین باشد. به همین خاطر است که ما مدیریت فروشگاه های اینترنتی را در هیرکانا موبایل بیس و روان کرده ایم و فرایند ثبت محصولات را به اندازه ثبت یک پست اینستاگرامی کوتاه کرده ایم.

نحوه کار ما به این صورت است که پس از انتخاب پلن مناسب توسط شما، در کمتر از ۲۴ ساعت فروشگاه شما را تحت هر دامنه ای که دوست دارید بسازیم و به شما تحویل دهیم و به مدت سه ماه با منتورینگ حرفه ای جایگاه شما را در گوگل تثبیت کنیم.

پس با انتخاب پلن مناسب هم اکنون برای راه اندازی فروشگاه خود اقدام کنید و به این ترتیب در همه جای بازار آنلاین سهمی از فروش را کسب نمایید. همچنین دیگر نیاز نیست نگران فیلترینگ اینستاگرام باشید و می توانید برای همیشه امپراطوری فروش آنلاین خود را داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی پوشاک
 

تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی پوشاک

شما در فروشگاه اینترنتی پوشاک می توانید انواع پوشاک، کفش، اکسسوری زنانه، مردانه و بچگانه را به فروش برسانید. گروه طراحی هیرکانا جهت طراحی فروشگاه اینترنتی پوشاک به شما کمک می کند تا یک سایت حرفه ای مطابق با اصول سئو و سلیقه کاربران داشته باشید. برای اطلاع از هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی پوشاک و امکانات آن میتوانید با شماره های زیر در ارتباط باشید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی