مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

سلام من هلیا هستم.در وبلاگ من شما می توانیدجدیدترین اطلاعات و اخبار علوم دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.جدیدترین اطالاعات و اخبار دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی لوگو،طراحی گرافیکی،دنیای تکنولوژی و... رادنبال کنید

  • ۰
  • ۰

10 معیار برای خرید تیشرت

 

دلایل محبوبیت و فروش فوق العاده تیشرت زنانه
 

بنابراین تیشرت یک پوشش ساده، راحت و خنک است که اغلب دارای کمترین تزئینات می باشد. محبوبیت این لباس باعث فروش فوق العاده آن در سراسر جهان شده است. بنابراین می توانیم بگوییم که تیشرت ها به عنوان یک لباس کلاسیک از گذشته تا به امروز جایگاه خود را در استایل های مردانه و زنانه همچنان حفظ کرده اند.

 


تأثیر صنعت چاپ بر تزئینات تیشرت دخترانه
 

با پیشرفت صنعت چاپ تغییرات بسیاری در تزئینات لباس ها ایجاد شد به این صورت که انواع شعارهای ورزشی، سیاسی و تبلیغاتی بر روی تیشرت ها جای گرفت. با گذشت زمان تیشرت های ارزان قیمت به بازار  پوشاک وارد شد و به این ترتیب، تیشرت به یکی از محبوب ترین لباس های طول تاریخ تبدیل شد.

 


استایل راحت و ساده
 

شاید تا به حال متوجه این موضوع شده باشید که تیشرت از جمله لباس هایی است که در هنگام خرید کمتر به مدل و همچنین تن خور آن توجه می کنیم. خرید تیشرت طرح دار . اما چرا؟ چون این لباس در گروه لباس های غیررسمی قرار دارد، بنابراین کمترین توجه را در انتخاب مدل و نحوه ست کردن آن با سایر لباس ها به خرج می دهیم.

 

10 معیار برای خرید تیشرت


جنس تیشرت ها
 

تیشرت ها از الیاف متنوعی ساخته می شوند. اما تیشرت نخی، تیشرت پلی استر، تیشرت ویسکوز جزو پرفروش ترین تیشرت های مردانه ها محسوب می شوند. همچنین تیشرت مردانه از لحاظ یقه به چندین دسته تقسیم بندی می شوند. از جمله تیشرت های مردانه می توان به تیشرت یقه گرد، تیشرت یقه هفت و مدل پولوشرت اشاره کرد. اما همه تیشرت ها به طور یکسان ساخته نمی شوند. بنابراین نحوه شناخت این تفاوت ها – زمانی که شما یک تیشرت را خریداری می کنید می تواند بسیار ارزشمند باشد. این مقاله قصد دارد به این عوامل ساده اما موثر نگاه کند.

 

10 معیار برای خرید تیشرت


معرفی 10 معیار خرید تیشرت
 

1.نوع پارچه
 

انتخاب تیشرت با توجه به پارچه و محتوای فیبر باید صورت گیرد. خرید تیشرت ساده را سایت ما تجربه کنید. پارچه تیشرت معمولا 100٪ پنبه یا ترکیبی از فیبرهای پنبه ای و مصنوعی یا 100٪ پلی استر یا ترکیبی از فیبر مصنوعی، پنبه و رون است. برای ساخت تیشرت های ارزان تر از پارچه های ارزان تر استفاده می شود، همچنین از اسپندکس پنبه نیز برای تیشرت های کششی استفاده می شود. به عنوان مثال از… Interlock Knit (پارچه دو طرفه) برای تیشرت های کشی و بادوام مورد استفاده قرار می گیرد. با این وجود پارچه جرسی نازک تر است و به اندازه پارچه دو طرفه بادوام نمی باشد.
 

 

2.طرح چاپ شده


طرح های چاپ شده بر روی تیشرت برای بعضی از افراد، گاهی اوقات ممکن است اولویت داشته باشد حتی نسبت به نوع پارچه و یا هر چیز دیگری. آثار هنری، نقل قول ها و غیره بر روی سطح تیشرت معمولا چیزی است که افراد را در وهله اول جذب می کند و به این صورت ممکن است؛ ملاحظات دیگر از بین برود و محو شود.
 

 

3.اندازه و سایز تیشرت


متناسب بودن سایز تیشرت با اندام شما یکی از 10 معیار خرید تیشرت محسوب می شود. در هنگام خرید حضوری می توانید با پرو کردن لباس از متناسب بودن اندازه آن با سایز خود مطمئن شوید اما در خریدهای آنلاین مقداری شرایط فرق دارد چون سایزبندی بین مارک ها و برندها متفاوت است. بهتر است با یک متر، عرض شانه و اندازه سینه خود را اندازه گیری کنید و سپس نمودار اندازه گیری را برای هر نام تجاری و برند بررسی کنید. یکی از مواردی که باید توجه داشته باشید این است که پنبه در اثر شستشو دارای آبرفت می شود، بنابراین در هنگام خرید یک تیشرت با الیاف پنبه ای نیاز به یک یا دو سایز بزرگتر از اندازه خود دارید.
 

 

4.تیشرت به عنوان یک لباس رسمی یا غیررسمی؟


من در مورد هدف شما از پوشیدن تیشرت صحبت می کنم، شما معمولا تیشرت را دررویدادهای غیررسمی و استایل های روزانه می پوشید. خرید تیشرت دخترانه با بهترین کیفیت و طرح از فروشگاه پوشاک کوهستانی. رفتن به ورزشگاه یا بازی کردن در یک بازی فوتبال یا یک دورهمی با دوستان خود جزو محیط هایی هستند که اغلب در آنجا تیشرت می پوشید.

 


5.قیمت


میزان مبلغی که می خواهید صرف خرید تیشرت نمایید به عنوان یکی از 10 معیار خرید تیشرت لحاظ می گردد. توجه به قیمت در هنگام خرید تیشرت بسیار مهم می باشد، اما این یک موضوع بسیار شخصی است. بنابراین شما آنچه را که می توانید بپردازید خریداری کنید.

 


6.برش تیشرت و سبک ست نمودن آن با سایر لباس ها


شایع ترین مدل تیشرت همان تیشرت آستین کوتاه یا یقه گرد است. با این وجود مدل های مختلف تیشرت باعث شده تا در استایل های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

 

10 معیار برای خرید تیشرت


7.رنگ تیشرت
 

این موضوع به اولویت شخصی شما بستگی دارد – و بسیاری از عوامل دیگر مانند بهترین ترکیب رنگ با توجه به چرخه رنگ و همچنین ست نمودن تیشرت با سایر لباس هایتان.

 


8.کیفیت پارچه
 

پارچه های باکیفیت – پارچه هایی که در اثر شستشو دچار آبرفت و تغییر رنگ نمی شوند. به عنوان مثال در پارچه های بی کیفیت، محو شدن رنگ تیشرت که بعد از یک شستشو اتفاق می افتد آن را به یک محصول غیر قابل انعطاف تبدیل می کند – این موضوع کابوس و واقعیت برخی از تیشرت های موجود در بازار پوشاک هستند. خرید تیشرت

 


9.به دوخت لباس توجه کنید
 

دوخت لباس یکی از 10 معیار خرید تیشرت به شمار می رود. دوخت شیک، یکدست و زیبا علامتی از کیفیت لباس می باشد. دوخت های نامرتب و شل و وارفته نشان از بی توجهی تولیدکننده نسبت به کیفیت محصول است.

 


10.به برچسب مراقبت روی لباس توجه کنید
 

برچسب مراقبت از تیشرت به شما می گوید که چگونه و به درستی از تیشرت مراقبت کنید. همچنین چیزهای دیگری وجود دارد که برچسب لباس ممکن است به شما بگوید. برای خرید تیشرت نخی با بهترین طرح و کیفیت عالی می توانید به فروشگاه پوشاک کوهستانی مراجعه کنید.

 

 

10 معیار برای خرید تیشرت


وزن پارچه
 

اگر دارای علامت GSM است، به وزن پارچه اشاره دارد. وزن پارچه معمولا به عنوان نشانه ای از دوام پارچه در نظر گرفته می شود. 180-200 GSM برای یک پارچه تیشرت سنگین ترجیح داده شده است و 130-160 GSM برای یک تیشرت با کیفیت خوب، وزن متوسط به شمار می رود. معمولا این موارد در برچسب مراقبت لباس نشان داده شده است. نحوه نگهداری از پارچه و نحوه شستشو در برچسب مراقبت لباس به وضوح نشان داده می شود. به طور مثال تیشرت هایی که از پنبه صد در صد تولید شده اند دارای چروک پذیری بیشتری هستند و شاید شما نتوانید مدام تیشرت پنبه ای خود را اتو بکشید. نقطه ضعف دیگر در نگهداری تیشرت مربوط به چاپ های سطوح تیشرت است که نیاز به مراقبت دارند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی