مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

سلام من هلیا هستم.در وبلاگ من شما می توانیدجدیدترین اطلاعات و اخبار علوم دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.جدیدترین اطالاعات و اخبار دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی لوگو،طراحی گرافیکی،دنیای تکنولوژی و... رادنبال کنید

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت هوشمند و اتوماتیک خبری

طراحی سایت خبری و خبرخوان اتوماتیک
 

امروزه تعداد دنبال کنندگان خبر از طریق سایت های اینترنتی و شبکه های مجازی در حال رشد است. هم چنین می توان بیان کرد که سایت های خبری نیز استقبال کنندگان خاص خود را دارد.بدین منظور برای طراحی این سایت ها می توان از تکنیک طراحی سایت خبرخوان اتوماتیک یا RSS بهره برد که با دریافت بازدید بالا، زحمت کمی نیز برای مدیر سایت به همراه خواهد داشت.


در ادامه به بررسی طراحی سایت خبرخوان اتوماتیک می پردازیم تا شما را با این شیوه و ویژگی های آن آشنا سازیم:

 


تکنولوژی طراحی سایت خبری اتوماتیک
 

با استفاده از خبرخوان RSS می توان اخبار داغ و به روز را توسط ربات های هوشمند جمع آوری کرد و در سایت قرار داد. این ربات ها به شیوه ای عمل می کنند که اخبار مهم را در دسته بندی های مختلف در قسمت پایگاه داده جمع آوری می کنند و در بستر سایت خبری طراحی شده، آن را منتشر می نمایند. در واقع با استفاده از سایت های خبرخوان اتوماتیک نیازی به تولید محتوا به صورت دستی و به روز رسانی مطالب توسط شخص خاص نمی باشد. تمامی مطالب مورد نیاز سایت می تواند توسط ربات ها در سایت درج شوند. اما لازم به ذکر است که بدانید در این سایت های خبری شما می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. به گونه ای که هم از ربات ها کمک بگیرید و مطالب روز را در دسته بندی های تعیین شده درج نمایید و هم به صورت دستی نیز مطالب خبری خود را در سایت وارد کنید.

 


بهینه سازی سایت خبری، افزایش بازدید:
 

با استفاده ی سایت های خبری از سیستم طراحی سایت خبرخوان اتوماتیک، می توان رتبه ی سایت خبری خود را روز به روز افزایش داد و در نتیجه تعداد بازدیدکنندگان سایت نیز رو به رشد خواهد رفت. تحقق این امر به گونه ای است که بدون نیاز به مدیریت محتوا می توانید روزانه مطالب مهم و خبرهای خاص را در سایت خود درج نمایید و به رتبه ی سایت خود در مرورگرها کمک کنید.

 


سئوی سایت در طراحی سایت خبرخوان خودکار
 

ممکن است این سوال برای شما نیز به وجود بیاید که آیا استفاده از مطالب سایت های دیگر برای سایت خبری
 

 

اتوماتیک در سئوی سایت تاثیر منفی خواهد داشت یا خیر؟
 

در پاسخ باید گفت که برای این مسئله نیز راه حلی اندیشیده شده است تا سئوی سایت شما به خوبی رعایت شود. بدین منظور با درج لینک ها و منتشر کردن منبع خبری، قانون کپی رایت نیز رعایت می شود و می توان با خیالی آسوده به انتشار محتوا پرداخت و سئوی مناسبی را نیز در انتظار داشت.

طراحی سایت هوشمند و اتوماتیک خبری


امکانات وب سایت خبرخوان هوشمند
 

سایت های خبری می توانند بر طبق علایق و سلیقه های متفاوت طراحی و پیاده سازی شود که برای اینکار نیاز به طراح سایت حرفه ای و با سلیقه می باشد تا شما را در دستیابی به هدفتان یاری رساند.
در ادامه برخی امکانات سایت خبرخوان اتوماتیک را یادآور خواهیم شد:
   

 

• قابلیت ایجاد دسته بندی برای اخبار:
 

این قابلیت می تواند شامل دسته بندی های مختلفی همچون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی و... باشد.
  

 

  • قابلیت جستجوی پیشرفته اخبار:
 

قابلیت جستجو به صورتی است که کاربر می تواند دسته بندی هایی همچون گلچین اخبار، اخبار تصویری، اخبار روز و... را نیز در سایت جستجو کند.

 


• قابلیت اجرای سیستم نظرسنجی
  

 

• قابلیت نمایش آماری اطلاعات
 

همچنین مختصری از امکانات پنل مدیریت این سیستم خبرخوان به شرح زیر می باشد :


1.    امکان مدیریت اخبار
2.    صفحه ساز داینامیک
3.    مدیریت خبرخوان به دو روش : با استفاده از rss  و بدون نیاز آر اس اس
4.    مدیریت دیدگاه
5.    دسته بندی ها

6.    سیستم تبلیغات بنری و محتوایی
7.    و امکانات دیگر که از طریق دموی این سیستم قابل مشاهده میباشد

 


ویژگی های وب سایت خبرخوان هوشمند
 

از ویژگی های مثبت اسکریپت خبرخوان هوشمند RSS می توان موارد زیر را خاطر نشان کرد:


طراحی سایت خبری و خبرخوان هوشمند به صورت ریسپانسیو و mobile friendly
رعایت نکات سئو در طراحی وب سایت خبرخوان به شیوه ای تخصصی و حرفه ای
بهینه سازی سایت برای سرعت لودینگ
دارای پنل مدیریت آسان و تخصصی
اجرای مگامنو به شیوه ای جذاب و حرفه ای و با قابلیت مدیریت منوها
دارای قابلیت نمایش آرشیو و دسته بندی پیشرفته اخبار
دارای سیستم برچسب زدن خودکار برای مطالب
دارای سیستم realtime برای خواندن اخبار و مطالب بصورت لحظه ای و  on time
دارای سیستم ذخیره و بهینه ساز خودکار تصاویر
دارای بخش تنظیمات برای فونت و سایز فونت
دارای نقشه سایت برای دیتا های بسیار زیاد (big Sitemap)و مدیریت آن
دارای سیستم مدیریت اخبار و تنظیمات
و...


مواردی که در بالا بیان شد تنها ویژگی هایی چند از طراحی سایت خبرخوان می باشد که بیان ویژگی های کامل آن در این مطلب نمی گنجد.
 

 

مسائل فنی وب سایت خبر خوان اتوماتیک
 

از ملزومات ایجاد یک سایت خبری اتوماتیک کدنویسی و برنامه نویسی به شیوه هوشمند و اتوماتیک می باشد تا بتوان عملکرد خودکار سازی را برای آن اعمال کرد. کدهایی که توسط طراح سایت برای اینگونه سایت های خبری نوشته می شود از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. زیرا کدهای باکیفیت و اصولی، اساس کار سایت خبری شما می باشد. طراحی سایت خبری اتوماتیک می بایست دارای سرعت مناسب برای حجم ترافیک بالا باشد. زیرا این امر واضح است که سایت خبرخوان شما دارای تعداد بازدیدکننده های زیادی خواهد بود که در صورت ورود حجم زیاد کاربر، سایت می بایست بتواند پاسخگوی این شرایط بدون قطعی و کندی سایت باشد. هم چنین می بایست سایت خبری اتوماتیک به صورت سازگار با موبایل و دیگر دستگاه ها طراحی شده باشد، زیرا حجم زیادی از کاربران از تلفن های همراه برای جستجو در سایت ها استفاده می نمایند. هم چنین علاوه بر رعایت تمام نکات فوق، سایت می بایست با توجه به اصول و نکات سئو طراحی شده باشد تا در جستجوی مرورگرها از رتبه بندی مناسبی برخوردار شوند.

طراحی سایت هوشمند و اتوماتیک خبری


ویژگی ظاهری طراحی سایت خبری
 

ظاهر سایت همیشه برای ما اولویت بالایی دارد . در قسمت ظاهری و دیزاین طراحی وبسایت خبری یک قابلیت منحصر به فرد به اسم Dark Mode وجود دارد. این حالت که در سال های اخیر بسیار در میان طراحی سایت و گوشی های موبایل مطرح شده است، در صورت فعال شدن نور صفحه نمایش را کمتر می کند و با کاهش فشار چشم، ارگونومی تصویری را بسیار بهبود می بخشد و بدون کم کردن قابلیت خوانایی استفاده از سایت در شب را آسان تر می کند.

 

http://jacobz.4kia.ir/info2/409763/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D8%A8%D8%B1-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی