مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

سلام من هلیا هستم.در وبلاگ من شما می توانیدجدیدترین اطلاعات و اخبار علوم دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.جدیدترین اطالاعات و اخبار دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی لوگو،طراحی گرافیکی،دنیای تکنولوژی و... رادنبال کنید

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت گرگان

 

خدمات طراحی سایت در گرگان

پونه مدیا ارائه‌دهنده‌ی مجموعه‌ای از متنوع‌ترین خدمات در زمینه‌ی طراحی سایت است که کلیه‌ی نیازهای شما را در زمینه‌ی طراحی سایت در گرگان پوشش می‌دهد. خدمات طراحی سایت پونه مدیا عبارتند از:

1.    طراحی گرافیک سایت در گرگان

2.    طراحی سایت در گرگان

3.    طراحی فروشگاه اینترنتی درگرگان

4.    خرید هاست و دامنه

5.    پشتیبانی سایت درگرگان

6.    سئو سایت در گرگان

7.    تبلیغات گوگل در گرگان

 

برخی از خدمات شرکت طراحی سایت گرگان جهت سئو سایت :

•    بررسی کامل اهداف بازاریابی مشتری ، کسب رتبه در گوگل و به حداکثر رساندن ورودی سایت

•    بهینه سازی سایت مطابق با آخرین الگوریتم های گوگل در سال ۲۰۲۰ و به صورت پایدار و تضمینی

•    سئو داخلی (On-Page) کاملا اصولی و استاندارد ، بررسی کلمات کلیدی پر بازدید

•    استفاده از تحلیل گرهای قدرتمند مثل Semrush، Moz، ahrefs، woorank

•    امکان ارائه گزارش های روزانه از وضعیت کلمات کلیدی و سلامتی سایت

•    تهیه محتوای بهینه برای موتورهای جستجو و لینک سازی مرتب و با کیفیت

•    تمرکز بر روی تجربه کاربری (UX) برای جذب بیشتر کاربر و نگه داشتن بیشتر کاربر در سایت

•    بررسی کامل سایت (Website Audit) به صورت منظم ، آنالیز و بررسی رقابتی آنلاین وب سای

•    بهبود محتوای فعلی و بهینه سازی دقیق لینک های داخلی و بسیاری از خدمات دیگر …

طراحی سایت در گرگان یکی از موضوعات بسیار مهم برای فعالان دنیای آنلاین در این شهر می باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد سعی می کنند تا اطلاعات خود در این زمینه را به شدت گسترش دهند. اما نکته بسیار مهم این است که این اطلاعات از چه مرکز و مرجعی جمع آوری شوند؟

به همین دلیل در این بخش از نیوسئو، قصد داریم تا به صورت جامع، مقوله طراحی سایت را برای شما باز کنیم تا شما نیز بتوانید با استفاده از داده هایی که برای شما ارائه کرده ایم، هرچه سریع تر به آنچه که می خواهید برسید. ادغام نکات این مطلب با تکنیک های آموزش سئو می تواند موجب رشد چشمگیر وب سایت شما بشود. به 2 دلیل باید به شما تبریک بگوییم: اول اینکه به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی برای بیزینس سنتی خود هستید و دوم اینکه اقدام کرده اید و در حال سعی و تلاش برای پیدا کردن بهترین تیم طراحی سایت در گرگان هستید. نتیجه تلاش موفقیته، مگه نه؟ همانطور که قطعا می دانید، امروزه در کشور ما گردش پول در حوزه تجارت الکترونیک از هر تجارت دیگری بیشتر است و هر فرد یا گروهی که می خواهد حرفه ای و توانمند در تجارت و حرفه خود باقی بماند باید برای خود یک سایت حرفه ای و بروز داشته باشد که در کنار آن با بهینه کردن سایت خود و بالا آوردن آن در نتایج گوگل از جایگاه بهتری نسبت به سایر سایت ها برخوردار باشد و در نتیجه به سهم بیشتری از بازار برسد. تیم نیوسئو با مدیریت امیر قمصری که 17 سال سابقه فعالیت در بازار بکر تجارت الکترونیک را در رزومه خود دارد می تواند جایگاه مطمئن و البته متفاوتی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی شما باشد.

نیوسئو با به کارگیری متخصصان حرفه ای و مجرب، همواره یکی از برترین برندهای ایران و گرگان بوده و هست. طراحی انواع وب سایت های اختصاصی، فروشگاهی، شرکتی و … در سطوح ساده تا فوق پیشرفته با قوی ترین زبان های برنامه نویسی دنیا به همراه استفاده از برترین CMSها، از فعالیت های تیم نیوسئو می باشد. ما با راه اندازی سایت های مختلف و مشاوره مستمر و حرفه ای به مدیران آن ها باعث شدیم، در مدت زمان کوتاهی به سایت های بزرگ و توانمندی در عرصه فعالیت خود تبدیل شوند. تیم نیوسئو طی سال ها فعالیت در عرصه دیجیتال مارکتینگ هم در بخش سئو سایت و هم در بخش طراحی سایت های مختلف و برتر رزومه ای پربار و ستودنی دارد؛ مخصوصا در زمینه طراحی سایت در گرگان.

 

طراحی سایت گرگان

 

طراحی سایت رتبه 27 الکسا ایران، طراحی برترین سایت تخفیف گروهی ایران، سازنده اولین اسکریپت سفارش اینترنتی غذا در ایران، طراحی بیش از 50 سایت برتر و بزرگ فروشگاهی و صدها سایت شرکتی …تجربه ما در عرصه تجارت الکترونیک و راه اندازی ده ها سایت بزرگ و کوچک می تواند راهنمای بسیار خوبی برای شما باشد و ما در کنار طراحی و سئو سایت به شما مشاوره های خاص و متفاوتی نیز عرضه خواهیم کرد. طراحان سایت متخصص ما طرح های الهام بخش و متمرکز بر برند ایجاد می کنند که تجربه ای خارق العاده و تاثیرگذار را برای کاربران به ارمغان می آورد. تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشتریان و در نتیجه رشد و موفقیت کسب و کار شما همواره یکی از دغدغه های طراحان سایت در نیوسئو است. رویای خود را به ما بگویید، ما آن را عملی خواهیم کرد. وب سایت شما چگونه کاربرانی دارد؟ ما یک شرکت طراحی سایت گرگان هستیم که بر اساس تجربیات گوناگون خود، کیفیتی برتر را برای بازدیدکنندگان وب سایت شما ایجاد می کند.

هدف ما فقط طراحی وب سایت شما نیست. اجازه دهید صادق باشیم.هر شرکت طراحی سایت در گرگان می تواند سایت شما را طراحی کند. ما در نیوسئو در تلاش هستیم تا به شما کمک کنیم سایتی قوی و جذاب برای مشتریان خود بسازید و شمارا کمک کنیم تا به کسب درآمد از طریق سایت خود برسید. ما هر پروژه طراحی سایت را با آشنایی اولیه با شغل شما شروع می کنیم تا دقیقا همانی را طراحی کنیم که شما می خواهید. انتخاب با شماست! فکر می کنم به اندازه کافی درباره نیوسئو می دانید که همکنون در این صفحه هستید. پس اگر صلاح دیدید با ما تماس بگیرید تا برای طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی در خدمت شما باشیم.

 

طراحی سایت گرگان

اکنون وقت آن است که بپردازیم به پروسه طراحی سایت گرگان توسط تیم نیوسئو
طراحی متفاوت و حرفه ای وب سایت با امکانات زیر:

سایت های ساده

1- صددرصد ریسپانسیو(قابل مشاهده در موبایل)

2- گرافیک زیبا

3- سئو بالا(بهینه سازی سورس)

4- مدیریت ساده و روان

5- ثبت سایت شما در گوگل

6- اتصال سایت شما با کانال تلگرام تان

7- باشگاه مشتریان

8- صددرصد داینامیک

9- پشتیبانی حرفه ای

10- و ….

سایت های حرفه ای

 

منظور از طراحی سایت اختصاصی چیست؟

سایت اختصاصی دقیقا بر اساس سلیقه و نیاز شما و بر اساس نوع کسب و کار شما و از همه مهمتر فقط برای شما طراحی میشه. سایت شما باید بر اساس نوع محصول یا خدمات، جنسیت مشتری، نحوه فروش و ده ها مدل دیگه طراحی اختصاصی بشه; ما قبل از اجرای سایت با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی بر اساس سلیقه و رقبایی که دارید طرح گرافیکی تهیه میکنیم و روی اون نظر میدید و در نهایت بعد از تایید طرح توسط شما سایت اجرا میشه. (ما بهتون اطمینان میدیم سایت شما از همه رقباتون بهتر خواهد بود)

 

چرا طرح اختصاصی مهمه؟

این روزا هرکسی میتونه با استفاده از وردپرس و یک قالب آماده یک سایت راه اندازی کنه. پس چیزی که شما رو باید از بقیه متمایز کنه طرح اختصاصی و حرفه ای شما با توجه به محصول و خدماتتون و شناخت جامعه هدف هست; سایت نماینده بیزینس شما تو اینترنته و میتونه یک شرکت کوچیک رو طوری جلوه بده که یک شرکت بزرگ و حرفه ای به نظر برسه یا اینکه برعکس, یک شرکت حرفه ای و با پرستیژ رو یک شرکت ساده و کوچیک که حتی نتونسته یک سایت درست و حسابی داشته باشه..

 

طراحی سایت با سئو رایگان

سئوی درست، اصولی و حرفه ای سایت باعث میشه سایت شما توی نتایج گوگل با عبارتی که مد نظر شماست بالا بیاد و دیده بشه. بازدید کننده هایی که از طریق گوگل وارد سایتتون میشن 100% هدفمندن چون دقیقا با عبارتی که شما میخواین وارد سایت شدن، پس درصد بالاییشون به مشتری تبدیل میشن. سایتی که سئو نداشته باشه هرچقدر هم از لحاظ گرافیکی زیبا باشه شبیه یک فروشگاه بزرگ وسط بیابونه بدون هیچ رهگذری; ما سئو پایه رو همراه با طراحی سایت به صورت رایگان به شما هدیه میدیم!

 

طراحی سایت گرگان

 

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

این روزا یکی از راحتترین و کم هزینه ترین راه های کسب درآمد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتیه، توی اینتستاگرام تقریبا از هر خونواده یک نفر یک پیج فروشگاهی داره که کم و بیش بسته به خلاقیت و تلاش و تعداد فالورهایی که دارن هرکسی فروشی داره، ولی حتما میدونید که یک فروشگاه اینترنتی واقعی و قابل اعتماد فروشگاهی هست که از طریق سایت باشه و تمام مراحل ثبت سفارش و پرداخت به صورت اتومات انجام بشه، یعنی حتی وقتی شما خواب هستید یا توی مهمونی و تفریح ممکنه سایت برای شما به صورت خودکار کار فروش رو انجام بده بدون نیاز به اینکه ادمین آنلاین باشه..

 

طراحی سایت حرفه ای گرگان

با گسترش کاربرد اینترنت بین مردم و همه‌گیر شدن استفاده از این فضا به‌عنوان محلی برای فعالیت‌های روزانه، نیاز به ارائه‌ی خدمات و سرویس‌های کامل‌تر و کاربرپسندتر هم بیش از پیش احساس شد. به همین دلیل یکی از پررقابت‌ترین حوزه‌هایی که شرکت‌های گرگانی در آن مشغول فعالیت هستند، طراحی سایت حرفه‌ای است. یک سایت حرفه‌ای باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر داشتن امکانات پایه و امنیت بالا، ایجاد هر تغییر و توسعه در آن نیازمند پرداخت هزینه‌های گزاف نباشد. در حقیقت شرکت طرف قرارداد شما باید بتواند در هرزمانی که شما بخواهید، رابط کاربری، تغییر کاربری و توسعه‌ی وب‌سایت را با حداقل هزینه و در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

پونه مدیا به عنوان برترین شرکت طراحی سایت حرفه‌ای گرگان با داشتن بیش از 14 سال سابقه و تیم فنی متخصص در امر ارائه‌ی خدمات طراحی سایت حرفه‌ای در گرگان، آماده‌ی خدمت‌رسانی مطابق با جدیدترین و استاندادترین متدهای روز دنیا است. تجربه‌ی چندین ساله‌ی تیم پونه مدیا و همچنین نمونه کارهای انجام شده این شرکت در گرگان، تنها گوشه‌ای از این رزومه برای اطمینان شما به این تیم طراحی سایت حرفه‌ای در گرگان است.

 

طراحی سایت ارزان گرگان

ارزان یعنی چه؟ به چه چیز ارزان می‌گوییم؟ این ضرب‌المثل را شنیده‌اید که «هیچ ارزانی بی‌علت نیست»؟
خب حقیقت این است که همه‌چیز به نگاه شما به موضوعات بستگی دارد. بسته به این که چه تعریفی از خدمات ارزان دارید، هزینه‌ها برای شما طبقه‌بندی می‌شوند. گاهی شرکت‌های نوپا، کم‌تجربه و کارنابلد طراحی سایت، قیمت‌های بسیار کمی را برای راه‌اندازی و مدیریت یک وب‌سایت به شما اعلام می‌کنند. این قیمت‌های باورنکردنی هرکسی را کنجکاو می‌کند که از خدمات ارزان‌قیمت آن‌ها استفاده کند. با این حال این شرکت‌ها عموماً به دلیل بی‌تجربگی و نداشتن دانش و اطلاعات کافی در زمینه‌ی طراحی سایت، سایتی با اشکالات فراوان وکمترین امکانات ممکن را برای شما ایجاد می‌کنند که برای قرار دادن آن روی ریل اینترنت، گاهی باید چندین برابر هزینه کنید و زمان بگذارید.ما در پونه مدیا ادعا می‌کنیم که خدمات طراحی و مدیریت سایت ارزان‌قیمتی را به همشهریان گرگانی ارائه می‌کنیم؛ ادعایی که اساس آن مقایسه‌ی تعرفه‌های ما با کیفیت کار و نتیجه‌ی نهایی آن است. به‌طور کلی وقتی می‌خواهید یک شرکت طراحی سایت را برای عقد قرارداد همکاری انتخاب کنید، لازم است این سوال‌ها را از خودتان بپرسید:

•    آیا شرکت یا فرد مورد نظر توان پیاده‌سازی چنین پروژه‌ای را دارد؟

•    آیا از تکنولوژی روز برای طراحی سایت استفاده می‌کند؟

•    آیا سایت طراحی شده قابلیت توسعه در آینده را دارد؟

•    نحوه‌ی ارائه‌ی خدمات پشتیبانی سایت به چه صورت است؟

•    میزان اعتبار، سوابق و نمونه کارهای شخص یا تیم خدمات دهنده قابل اطمینان است؟

بنابراین اگر سودای رشد و توسعه‌ی کسب‌وکار خود را در سر دارید، اگر می‌خواهید از رقبای خود پیشی بگیرید و گوی سبقت را از آن‌ها پبربایید، لازم است پیش از هزینه‌ی طراحی سایت به کیفیت آن توجه کنید و سپس براساس بهترین کیفیت قابل ارائه، مناسب‌ترین هزینه را انتخاب کنید. برای طراحی سایت اختصاصی و ارزان می توانید از تیم برنامه نویس هیرکانا بهره مند شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی