مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

سلام من هلیا هستم.در وبلاگ من شما می توانیدجدیدترین اطلاعات و اخبار علوم دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.جدیدترین اطالاعات و اخبار دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی لوگو،طراحی گرافیکی،دنیای تکنولوژی و... رادنبال کنید

  • ۰
  • ۰

بهترین ست لباس راحتی

 

لباس راحتی زنانه را قطعا می بایست یکی از بهترین و اساسی ترین لباس های زنانه دانست که زنان و دختران در خانه به آن نیاز اساسی دارند. لباس راحتی شامل شلوار نتخی زنانه، تاپ وتیشرت نخ پنبه زنانه و البته شلوارک و شورتک می باشد. با جنس نخی زنانه بسیار تاکید کردیم. چراکه لباس راحتی زنانه باید و باید از جنس نخ باشد. احساس راحت بودن و حس دوچندان آرامش برای زنان بسیار حائز اهمیت است. برای خرید لباس راحتی همچون شلوار راحتی، تیشرت و تاپ زنانه فروشگاه های زیادی هستند که می تواندید از انها خرید خود را انجام دهید همچون پوشاک کوهستانی ، دیجی استایل، macys  ، nordstrom ، zappos

چگونه اجزای لباس راحتی خود را انتخاب کنیم؟

لباس راحتی فقط اصطلاحی جایگزین برای لباس خواب یا لباس ورزشی و لباس‌های اورسایز بزرگ می‌باشد که می‌توانید در خانه (یا حتی برای فعالیت‌های کوتاه و پیاده‌روی) بپوشید. نکته مهم این است که هنگام پوشیدن این لباس‌ها گرما و راحتی را احساس کنید، چرا که در حال حاضر احساس آرامش و راحتی در خانه از جمله مهم‌ترین اولویت‌هاست. به همین خاطر، به راحتی می‌توان گفت که همه ما دوستدار ترند لباس‌های راحتی و شیک پیش رو هستیم. این لباس‌ها به طرز هوشمندانه‌ای برای پوشیدن در خانه طراحی شده‌اند. از آن جایی که در روزهای تعطیل‌،که پس از روزهای کاری پر از تلاش و خستگی، بیشتر وقت خود را در خانه سپری می‌کنیم، لباس‌های راحتی بهترین راه حل برای داشتن یک استایل کژوال و راحت در منزل است.

 

 

بهترین ست لباس راحتی

مهم‌ترین نکات برای انتخاب لباس راحتی کدام اند؟

بهترین روش در مورد لباس راحتی این است که لباسی را انتخاب کنیم که  قیمت مناسبی داشته، زیبا باشد و مهم‌تر از همه با پوشیدن آن احساس راحتی کنیم. مسلما دوست نداریم هزینه زیادی برای لباس‌های راحتی مارک‌دار صرف کنیم، زیرا واقعیت این است که افراد زیادی با ما در خانه نیستند تا ببینند که ما لباس مارک در خانه می‌پوشیم. بنابراین “سرمایه گذاری روی نام تجاری” هیچ معنایی ندارد. معمولاً بابت برند (نام تجاری) یک محصول باید مبلغی اضافه هم پرداخت کنید. خواه به یک ست راحتی پشمی شیک علاقه‌مند باشید یا برای خرید لباس راحتی عجله داشته باشید، ما در فروشگاه خود بهترین لباس‌های راحتی  متناسب با بودجه شما را فراهم کرده‌ایم.

 

بهترین ست لباس راحتی


ست لباس خانگی مردانه

بعد از فعالیت روزانه و سخت‌کوشی در طی روز، آقایان در منزل نیاز به آرامش و راحتی دارند. یکی از وسایلی که راحتی آنها را برآورده می‌کند لباسهای راحتی است. لباسهای راحتی که از جنس لطیف و نرم و راحت باشند و آسایش آنها را فراهم نماید. پوشیدن لباس راحت نه به معنی شلختگی و بد لباس پوشیدن است، بلکه به معنی استفاده درست از لباسهای راحت در موقعیت‌های مختلف است. در گذشته آقایان در منزل از بیژامه استفاده می‌کردند و پوشیدن و استفاده از آن برای همه عادی بود. اما امروزه ست‌های شیک و زیبا تولید شده است و به افراد کمک می‌کند که داخل منزل نیز مرتب و روی اصول لباس بر تن کنند.

مهمترین جنبه در انتخاب لباس راحتی مردانه جنس آن است. لباسهایی که از نایلون و یا جنسی از پلاستیک دارند را فراموش کنید. ممکن است حساسیت زا بوده و اصلن راحت نباشند. حتی لباسهای پشمی و اکرولیک هم به عنوان لباس راحتی مناسب نیستند زیرا به دلیل بافتشان باعث خارش بدن می‌شوند. بهترین پارچه‌ها برای استفاده در منزل، لباسهایی با جنس نخ و یا پنبه هستند که فاقد حساسیت‌زایی، راحت ، نرم و لطیف هستند.

از تیشرت و شلوارک می‌توان به عنوان یک لباس راحتی در منزل استفاده کرد. در هنگام خرید دقت نمایید که مثلا دکمه‌ها و یا تزئیناتی که روی لباس به کار برده شده‌اند باعث ناراحتی و یا اذیت شما در هنگام استراحت نشوند. لباسهای راحتی نباید زیاد گشاد و یا تنگ باشند بلکه باید اندازه سایز شما باشند تا از دستوپاگیر بودن لباس‌ برای فرد جلوگیری شود و در هنگام استفاده زیبا به نظر بیایند. رنگ‌ها می‌توانند فرد را سرحال و یا بی‌حال و دمق نشان بدهند. رنگها را فراموش نکنید.

 

بهترین ست لباس راحتی

 

آقایان هم می‌توانند مانند بانوان از رنگهای شاد و جیغ استفاده کنند چه اشکالی دارد!!حتی آقایان با توجه به فصل گرما و سرما می‌توانند لباس‌های راحتی ضخیم و یا نازک را خریداری و استفاده نمایند. شاید سوال پیش بیاید که چه لباسی برای آقایان در منزل مناسب‌تر است. ست تاپ شلوارک، تیشرت و شلوارک، تیشرت و شلوارهای راحتی و .... مناسب هستند.


ست لباس راحتی مردانه ترک

لباس های ساخت کشور ترکیه جایگاه مخصوصی در ایران دارند. این لباس ها معمولا قیمت بالاتری نسبت به لباس های ایرانی دارند. با این حال افراد زیادی نیز لباس های ترک را خریداری می کنند. لباس راحتی مردانه ترک نیز در بازار وجود دارد که کیفیت بسیار مناسبی دارند. در حالت کلی ست لباس راحتی مردانه مارک، قیمت بیشتری نسبت به لباس های دیگر دارد. لباس های ترک نیز از برند های معتبر می باشند. به همین دلیل قیمت بالایی خواهند داشت.


ست لباس راحتی مردانه ایرانی

در کنار لباس های ترک، لباس های ایرانی نیز در سال های اخیر جایی برای خود در بازار پیدا کرده اند. لباس های راحتی مردانه نیز هیچ نقصی نسبت به لباس های ترک ندارند و با این حال قیمت پایین تری نیز دارند. اگر به دنبال ست لباس راحتی مردانه ارزان هستید، لباس های ایرانی گزینه بسیار مناسبی می باشند. ست لباس راحتی مردانه انواع مختلفی دارد. این لباس ها در دو نوع اسپرت و معمولی تولید می شوند. ست لباس راحتی مردانه اسپرت، مناسب ورزش کردن نیز می باشد. بسیاریی از افراد نیز از این لباس ها برای ورزش هایی مانند کوهنوردی یا پیاده روی استفاده می کنند.

ست لباس راحتی مردانه شامل لباس هایی مانند شلوار راحتی یا گرمکن، تاپ و تیشرت مردانه می باشد. این لباس ها در مواقع مختلفی پوشیده می شود. به عنوان مثال در فصل تابستان که هوا گرم تر است، بیشتر افراد تاپ و رکابی می پوشند. ست لباس های راحتی مردانه می تواند گزینه مناسبی برای استراحت در خانه، گذراندن وقت در بیرون یا ورزش کردن باشند. نکته ای که هنگام خرید این لباس ها وجود دارد، این است که بهتر است لباس هایی با اندازه بزرگ تر را بخرید. زیرا در این صورت لباس تنگ و چسبان نخواهد بود و فرد راحتی بیشتری خواهد داشت.

 

بهترین ست لباس راحتی

چرا باید لباس راحتی بپوشیم؟

اگر بخواهیم این موضوع را بررسی کنیم دلایل زیادی برای پوشیدن لباس راحتی وجود دارد، که اولین موضوعی که می توان برای پوشیدن لباس راحتی اشاره کرد این است که هنگام پوشیدن آن لباس احساس خوبی به شما بدهد.بنابراین یکی از مزیت های پوشیدن لباس راحتی انتقال آرامش و حس راحتی آن است. تحقیقات نشان داده دانش آموزانی که در جلسه امتحانی لباس راحتی می پوشند نمره بالا تری نسبت به دانش آموزانی که لباس رسمی پوشیده اند کسب کرده اند.

 

نکات مهم برای انتخاب لباس راحتی زنانه شیک

لباس راحتی که داخل منزل پوشیده می‌شود به اندازه لباس مهمانی و بیرون دارای اهمیت است. لباسهایی که داخل منزل و یا در هنگام استراحت به تن می‌کنید معمولاً باید طوری باشند که شما با پوشیدن آنها احساس راحتی و آرامش داشته باشید.


انواع لباسهای راحتی زنانه عبارتند از :

پیراهن زنانه، ست تاپ و شلوارک زنانه، ست بلوز و شلوار زنانه، تیشرت زنانه، شلوار راحتی زنانه، شلوار راحتی دخترانه، شلوار راحتی زنانه ارزان، شورتک راحتی، شورتک کوتاه، شلوارک کوتاه ،تیشرت ، تاپ بندی، تاپ اسپورت و انواع دیگر تاپ دخترانه و زنانه ،  لباس خواب زنانه و ...

 

بهترین ست لباس راحتی


بهترین مارک لباس راحتی

در زیر نام چند برند ترک و ایرانی که می توانید بهترین لباس راحتی مردانه و زنانه را از آن ها تهیه کنید به شما معرفی می کنیم:

•    براک Berrak
•    برلند Berland
•    برسل Bersel
•    اوزکان Ozkan
•    پولت Polat
•    لولوتام Lolotam
•    سوکسی
•    آنیت
•    کوتون
•    ایران نخ باف
•    ناربن
•    نیونیل
•    مادام
•    سارک
•    اندیشه
•    دنیس تریکو

 

مزایای پوشید لباس راحتی زنانه :

پوشیدن یک لباس راحت، خوش رنگ و مناسب می تواند هم به سلامت جسم شما کمک کند و هم روحیه شما را بالا ببرد. پس برای دانستن مهمترین نکات در انتخاب لباس راحتی ادامه این مطلب را بخوانید.

 

به کیفیت لباس ها توجه کنید

لباسی که در خانه می پوشید باید یک لباس مخصوص باشد، یعنی هر تی شرت یا بلوزی را برای پوشیدن در خانه انتخاب نکنید. لباس های راحتی این ویژگی را دارند که به اندازه کافی انعطاف پذیر هستند. این مهمترین تفاوت لباس های راحتی با لباس هایی است که بیرون خانه می پوشید.

شاید یک بلوز مجلسی یا یک شلوار جین، برای این طراحی شده باشند که شما بیش از آنکه احساس راحتی کنید، زیبا دیده شوید، اما کارکرد یک لباس راحتی در درجه اول آن است که به شما حس آرامشِ در خانه بودن را بدهد.
انواع تاپ و تونیک خانم ها، این امکان را به شما می دهد که در عین حال که مرتب دیده می شوید احساس راحتی کنید. پوشیدن لباس های تنگ و آزاردهنده، نه تنها می تواند در طولانی مدت مشکلاتی را برای سلامت جسمانی شما به وجود آورد، بلکه آرامش روحی شما را هم برهم می زند.

در کنار آن برای انتخاب لباس راحتی، سراغ لباس های ارزان قیمت و بی کیفیت نروید. شاید در ابتدا تفاوتی بین یک لباس با کیفیت و یک لباس با جنس نامناسب نبینید، اما این تفاوت پس از اولین شست و شو خودش را نشان می دهد.
از رنگ و رو رفتن لباسی که در خانه می پوشید، نه تنها لباس را غیرقابل استفاده می کند بلکه شما را نامرتب نشان می دهد. بهتر است آنچه در خانه می پوشید به اندازه لباس های مهمانی و روزمره تان مرتب و خوش رنگ باشد.

 

محبوب ترین مدل های لباس راحتی زنانه

    ست تاپ و شلوارک زنانه
    ست تیشرت و شلوار زنانه
    لباس خواب نخی
    پیراهن زنانه نخی یا پیراهن اسپرت زنانه کشی
    بلوز شلوار نخی طرح دار
    انواع شلوار نخی، لگ، شلوار کشی یا شلوار یوگا
    خرید تیشرت زنانه نخی
    خرید تاپ زنانه نخی
    خرید شلوار راحتی زنانه و دخترانه

 

پارچه های مناسب برای لباس راحتی زنانه و مردانه در منزل چیست؟

پارچه های مناسب لباس راحتی چه زنانه چه مردانه پارچه های نخی و الیاف طبیعی هستند چرا که این نوع پارچه ها احساس بهتری نسبت به پارچه های پلی استر و نایلونی به شما منتقل می کند.شما با داشتن یک دست ست لباس راحتی از جنس نخی(لیننی) یا نخ پنبه بسیار راحت تر خواهید بود، چون این پارچه ها آلرژی پوستی ایجاد نمی کند و هوا را بهتر رد و بدل می کند.

 

 

https://poshakkohestani.com/blog/10-%D9%86%DA%A9%D8%AA%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D9%BE%D9%88%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%86-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D8%AA%DB%8C-%D9%88-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D8%B9%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF

 

 

 

 

منبع : https://tee-shirtonline.blog.ir/1400/11/03/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%AA-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D8%AA%DB%8C

  • ۰۱/۰۳/۱۹
  • هلیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی