مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

سلام من هلیا هستم.در وبلاگ من شما می توانیدجدیدترین اطلاعات و اخبار علوم دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.جدیدترین اطالاعات و اخبار دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی لوگو،طراحی گرافیکی،دنیای تکنولوژی و... رادنبال کنید

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت عکاسی

قطعا برای یک عکاس جدا از دوربین و لوازم عکاسی داشتن طراحی وب سایت عکاسی ،  زیبا و کارآمد جهت به نمایش گذاشتن عکس های خود بدون محدودیت زمان و مکان  مهم ترین نیاز اوست. اگر شما نیز به عنوان یک فرد علاقمند به حرفه عکاسی یا  یک عکاس حرفه ای وب سایتی ندارید مشکلی نیست می توانید همین حالا  به طراحی سایت عکاسی برای خود بپردازید.

سایت عکاسی


هدف از داشتن سایت عکاسی چیست ؟

هدف اصلی از طراحی سایت عکاسی معمولا معرفی یک عکاس و نمونه های کاری او در یک قاب عمومی می باشد. زیرا حتی اگر یک عکاس دارای مکانی برای تجارت خود باشد، هرگز نمی تواند تمام نمونه های عکاسی خود را در معرض نمایش دیگران بگذارد. زیرا مسلما نیاز به فضای زیادی برای در نظر گرفتن گالری تصاویر و نمونه های کاری او می باشد.

عکاسان زیادی امروزه با هدف معرفی خود در اینترنت و نمایش نمونه های کاری خود اقدام به طراحی سایت نموده اند. و البته بسیاری از آنها نیز به موفقیت های چشم گیری دست یافته اند.

البته رسیدن به موفقیت در جامعه مجازی در گرو معرفی گسترده آنها در اینترنت می باشد. برای انجام این امر نیاز به دانستن روش های تبلیغاتی موثر در اینترنت می باشد. البته این روش ها تنها در شرایطی امکان پذیر خواهد بود که تمام اصول حرفه ای طراحی سایت را رعایت کرده باشیم.

بهینه سازی سایت نامی است که امروزه یکی روش های متداول و حرفه ای معرفی وب سایت ها به موتور های جست و جو می باشد.

شرکت طراحی سایت مبنا، یکی از معتبر ترین و حرفه ای ترین شرکت های طراحی سایت می باشد که با رعایت تمام موارد حرفه ای طراحی سایت برای طراحی های خود و البته رعایت موارد سئو و بهینه سازی سایت ، می باشد که به شما کمک شایانی برای معرفی در اینترنت خواهد نمود.

 

چرا ساخت سایت عکاسی از اهمیت بالایی برخوردار است ؟ 

یکی از مشاغل قدیمی ولی حرفه ای که از گذشته تا به امروز در حال نو شدن می باشد ، هنر عکاسی است. عکاسی یکی از شغل های جدید جامعه محسوب می گردد که از گذشته تا به امروز دچار تغییرات فراوانی نیز شده است و با پیدایش دوربین های قدرتمند و تجهیزات فوق العاده همراه آنها همانند پایه دوربین ، هلی شات ها و کواد کوپتر ، لنزهای حرفه ای و ... باعث شده تا عکسبرداری و تصویربرداری ها بسیار حرفه ای تر شوند. اگر بگوییم هر فردی حداقل چند بار در زندگی حتی برای گرفتن یک عکس پرسنلی یا تصاویر مدرسه و سربازی به عکاسخانه ها یا آتلیه ها مراجعه نکرده است از واقعیت به دور است. عکسبرداری با موضوعات مختلفی و به منظور کارهای مختلف انجام خواهد گرفت برای مثال ممکن است عکس پرسنلی یک مدرسه یا دانشگاه تا عکس های کارخانجات و محصولات تجاری و صنعتی و تصاویر طبیعت ، عکس های مجالس عروسی و عزاداری و ... باشد که با توجه به نیازهای مردم انجام میگیرد. بنابراین هر فردی در زندگی نیاز به ثبت عکس و تصویر خواهد داشت. داشتن یک سایت حرفه ای و پرامکانات برای یک عکاس یک امر ضروری محسوب می شود تا به ارائه خدمات مختلف پبردازد و نمونه کارهای خود را در آن قرار دهد تا هرکس که به کارهایش علاقه پیدا کرد بتواند از طریق فرم تماس با ما یا شماره تلفن با او در ارتباط باشد. ساخت سایت عکس می تواند در معرفی یک عکاس به مردم کمک زیادی بکند.

 

طراحی سایت آتلیه

 

مزیت های طراحی وب سایت استودیوهای عکاسی و تصویربرداری

اگر شما صاحب یک آتلیه عکاسی حرفه ای هستید ، بخواهید خدمات خود را بدون محدودیت به دیگران عرضه کنید و مشتری های جدیدتری را داشته باشید باید به فکر طراحی یک سایت باشید ، تبلیغات در سطح شهر اگرچه موثر می باشد ولی دوره ای خواهد بود ولی شما با داشتن یک سایت قدرتمند می توانید همیشه در چشم کاربرانتان قرار بگیرید باید خدمات و نمونه کارهای تان را به دید آنها بگذارید. مدیران آتلیه های عکاسی می توانند از خدمات متنوعی نظیر رتوش تصاویر ، عملیات فیلمبرداری ، میکس و مونتاژ و ظهور و چاپ عکس و ... در وب سایت های خود بهره ببرند. استودیوهای عکاسی می توانند از فعالیت های خود نظیر ساخت کلیپ های عروسی ، کلیپ های موسیقی ، جشن تولد ، کلیپ های تبلیغاتی ، فیلمبرداری از مجالس و برنامه های مختلف ، کلیپ مهدکودک ها و مدارس و ... در وب سایت شان قرار دهند.

بهینه سازی سایت های عکاسی نیز بسیار باید اصولی انجام گیرد و علاوه بر سئو تصاویر و محتواهای گرافیکی باید بر روی مقالات و خدمات سایت نیز بسیار تمرکز نمایید. اگر سئو و بهینه سازی سایت به صورت اصولی انجام گیرد می تواند شما را در حیطه کاری تان به موفقیت برساند و موتورهای جستجوگر شما را به عنوان یک مرجع معتبر بشناسند و کاربران زیادی را روانه وب سایت تان کنند. آمار بازدید و ترافیک سایت از اهمیت زیادی برخوردار است که تیم هیرکانا می تواند به صورت اصولی سئو سایت های عکاسی را انجام دهد.

 

طراحی سایت عکاس

 

چرا یک عکاس باید سایت عکاسی داشته باشید؟

در طراحی سایت عکاسی، عکاسان با قرار دادن نمونه کارها و عکس هایی که گرفته اند به نمایش آنها به عموم مردم پرداخته و از این منظر توانایی ها و خدمات خویش را به آحاد جامعه می شناسانند. همچنین طراحی وب سایت هنری این امکان را در اختیار هنرمندان قرار می دهد که در سطوح  بین المللی نیز حضور چشمگیری داشته باشند. برای توضیح فرآیند طراحی سایت عکاسی یک مقایسه کوچک کفایت می کند. فرایند طراحی چنین سایتی به وضوح با فرآیند طراحی سایت فروشگاهی متفاوت است و اقتضاعات خاص خود را می طلبد.

اهمیت طراحی سایت عکاسی  حرفه عکاسی از گذشته بوده و در آینده نیز باقی خواهد ماند! هر چند که طی دهه های اخیر، عکاسی نسبت به گذشته دستخوش تغییرات بسیار گردیده و تجهیزات و دوربین های فوق پیشرفته ساخته شده و تکنولوژی ها و تکنیک های جدیدی در این حرفه بوجود آمده است ولی همچنان آحاد مردم با عکس و عکاس سر و کار دارند چه آنها که برای ارایه عکس پرسنلی به اداره، مدرسه، دانشگاه و … به عکاس نیاز دارند و چه آنها که خواهان عکاسی از مجالس و جشن های خود هستتند و یا مدیران و دست اندرکاران کارخانجات و مراکز صنعتی و تجاری که برای انداختن عکس صنعتی از محصولاتشان به عکاس مراجعه می کنند. به همین جهت افراد در بُرهه های مختلف زندگی به عکس نیاز دارند و به دنبال عکاس حرفه ای و با تجربه هستند؛ بدین منوال طراحی وب سایت عکاسی ، در شناساندن عکاسان حرفه ای به مردم کمک شایانی می نماید. هنرمندان عکاس با قرار دادن گزیده ای از عکس های برتر خود بر روی سایت به انعکاس هنر خویش می پردازند چرا که آثار هنری نمایه ی قدرت و توانایی و تجربه هنرمند است.

 

سایت گالری عکس عروسی

 

مسلما یکی از مهمترین نیازهای یک عکاس جدا از دوربین و لوازم عکاسی، داشتن یک وب سایت حرفه ای، زیبا و کارا جهت نمایش عکس هایش بصورت 24 ساعته و بدون محدودیت مکانی می باشد. نمایش عکس ها و نمونه کارها، نمایش اطلاعات تماس، دسته بندی عکس ها، تولید مقالات مرتبط با رشته ی عکاسی و حتی گالری های فیلم از جمله مشخصاتی است که در طراحی سایت عکاسی باید در نظر داشت.

عکاسان با داشتن این چنین وب سایتی علاوه بر نمایش رزومه بصورت آنلاین میتوانند از امکان بازاریابی اینترنتی برای بدست آوردن کارهای بیشتر نیز استفاده کنند. امکان پرداخت آنلاین حساب، جستجوی عکس، ثبت آلبوم های تصاویر با تعداد بی نهایت تصویر در آلبوم و ثبت کاور برای هر دسته بندی و ... از دیگر مواردی است که یک سایت اختصاصی عکاسی می تواند داشته باشد. امکان ثبت و نمایش عکس های 360 درجه و پاناروما نیز از جمله امکاناتی است که می توان در طراحی سایت برای عکاسی از آن انتظار داشت.

نمایش عکس ها و امکانات وب سایت باید در قالبی شکیل و گیرا مرتبط با نوع حرفه ی عکاسی که یک کار هنری است، باشد. استفاده از افکت ها و ریزکاری ها در گرافیک وب سایت عکاسی و نمایش رنگ ها و طیف های رنگی زیبا از مشخصه هایی است که در سایت تخصصی عکاسی و طراحی سایت برای عکاسان باید سرلوحه ی کار قرار داد.

شرکت طراحی سایت مبنا با طراحی سایت های عکاسی موفق و با تجربه ی تحلیل نوع کار عکاسی در زمینه ی سایت، میتواند قدمی بلند در داشتن یک سایت حرفه ای برای عکاسان باشد.

 

طراحی سایت مخصوص عکاسان: 

آنها می توانند علاوه بر معرفی خود و رزومه کاریشان، بازاریابی اینترنتی نیز داشته باشند  همچنین توسط سئو و بهینه سازی و ارتقاء رتبه سایت خودمشتریان بیشتری را جذب  نمایند. از مزیت های دیگر طراحی سایت عکاسی عدم محدودیت برایبه نمایش گذاشتن  تمامی نمونه کارها و رزومه خود در وبسایت می باشد در صورتی که برای نمایش  آن هادر یک گالری یا مکان خاص به فضای گسترده تری نیاز خواهید داشت.

 

ضرورت طراحی سایت عکاسی  طراحی سایت عکاسی برای هنرمندان و افرادی که به شغل عکسبرداری و تصویربرداری مشغول هستند از اهمیت زیادی برخوردار است ، شما به عنوان عکاس می توانید انواع عکس ها و نمونه کارها را در سایت به دید عموم افراد قرار دهید و سریعتر خودتان را مشهور سازید و از این راه نیز به درآمد بالایی برسید. ارائه خدمات و توانایی های متنوع باعث می شود تا مردم پیگیر شما باشند و بخواهند از کارهای شما دیدن کنند و حتی با شما برای قرار کاری تماس بگیرند. طراحی وب سایت هنری حتی این قابلیت را برای افراد هنرمند جامعه به وجود می آورد تا خودشان را در سطح بین المللی مطرح سازند و اصلا طراحی یک چنین وب سایتی را با طراحی سایت شخصی مقایسه نکنید و هرکدام ویژگی ها و نیازمندی های خاص خودشان را طلب می کنند.

 


دلایل موفقیت سایت های عکاسی

مهمترین دلیل موفقیت وب سایت های عکاسی در اینترنت، دیده شدن آنها توسط موتور های جست و جو می باشد. وب سایت های عکاسی با توجه اینکه ممکن است تعداد زیادی رقیب در اینترنت برای خود داشته باشند، فقط با سبقت گرفتن از آنها می توانند به موفقیت دست پیدا نمایند.

برای اینکه بتوانیم در لیست موتور های جست و جو در رتبه های بالای لیست قرار گیریم باید موارد بهینه سازی سایت را در طراحی سایت خود حتما رعایت نماییم.

فرض نمایید کاربران کلمه کلیدی را مثل نمونه های عکاسی سرچ نمایند، در صورتی که وب سایت شما جز موارد اول لیست پیدا شده قرار گیرد، قطعا دارای مخاطب و بازدید کننده بیشتری خواهید بود، و در صورتی که حتی نام وب سایت شما در این لیست ها حتی عنوان نشده باشد، قطعا هیچ بازدید کننده ای را از طریق جذب نخواهید کرد.

شرکت طراحی سایت مبنا با سابقه درخشان در زمینه بهینه سازی سایت و طراحی سایت حرفه ای می تواند کمک شایانی به معرفی شما و شناخته شدن شما در اینترنت نماید. لطفا از نمونه پروژه های انجام شده توسط شرکت مبنا در بخش بهینه سازی سایت بازدید نمایید تا دلیلی گفته های ما را خودتان تصدیق نمایید.

 

یکی دیگر از نکته های مهم در طراحی وب سایت عکاسی ، کسب رتبه ی بالای وب سایت در گوگل می باشد. اگر یک وبسایت عکاسی در کلمات کلیدی مرتبط با خود مانند، سایت عکاسی، عکاس صنعتی، عکاس حرفه ای، عکاس مجالس و ... در رتبه های بالای گوگل قرار بگیرد، این وب سایت علاوه بر رزومه بودن برای صاحب سایت عکاسی می تواند محلی پردرآمد و محلی برای بیشتر شدن مشتریانش باشد.

شرکت مبنا با تخصص فراوان در زمینه ی طراحی سایت و سئو و کسب رتبه های بالا در سایت های طراحی شده اش، در خدمت شماست. طراحی سایت عکاسی ، نوعی از طراحی سایت می باشد که اگر به درستی و با امکانات کامل و در نظر گرفتن تکنیک های سئو و ساختار گوگل طراحی شود، میتواند برای صحبان این گونه سایت ها، محلی برای تبلیغات خود و کسب درآمد فراوان باشد.

 

طراحی سایت عکاسی

ویژگی های سایت های عکاسی

ویژگی مهم و مزیت مهم طراحی سایت عکاسی برای یک هنرمند عکاس، معرفی قابلیت های هنری او در اینترنت، برای نمایش به مخاطبان و کاربران اینترنتی می باشد. در طراحی سایت برای عکاسان می توانیم با ایجاد بخشی به عنوان گالری و دسته بندی موضوعی آن، نمونه های کاری را برای نمایش به مخاطبان قرار داده و آنها را معرفی نماییم.

این ویژگی مهمی می تواند باشد برای در ویترین قرار دادن تمام هنر های یک عکاس که مسلما برای نمایش تمام آنها در یک قاب و ویترین نیاز به اجاره فضایی بزرگ در دنیای واقعی می باشد.

با توجه به این ویژگی طراحی سایت ، بسیاری از عکاسان حرفه ای امروزه تصمیم به طراحی سایت برای هنر خود نموده اند. شما می توانید تعدادی از این وب سایت ها را در بخش پایینی این صفحه مشاهده نمایید.

این امر باعث معرفی گسترده یک عکاس در جامعه و همچنین دریافت سفارشات فراوان برای او و کسب کار او خواهد شد.

همچنین از طریق این وب سایت یک عکاس می تواند با مخاطبان خود ارتباط آنلاین برقرار نموده و سفارشات آنها را به صورت آنلاین دریافت نماید، که این مزیت مهم می تواند حتی نیاز به داشتن یک مکان تجاری را برای او از میان بردارد.

 

مزایای طراحی سایت استودیو عکاسی

مدیران آتلیه های عکاسی از طریق سایت می توانند مشتریانشان را از خدمات و روند فعالیت هایی همچون: گرفتن عکس، ظهور و چاپ عکس، روتوش عکس، زمان تحویل، فرایندهای فیلمبرداری و میکس و مونتاژ و … باخبر سازند و نیز امکانات و تجهیزات آتلیه یا استودیو خود را به نمایش بگذارند و به معرفی امکانات استدیو و آتلیه عکاسی و خدماتی نظیر: فیلمبرداری از مجالس و برنامه های مختلف، تولید کلیپ ها برای همایش ها، کلیپ جشن های عروسی، کلیپ های موسیقی، کلیپ جشن تولد، کلیپ های موسیقی، کلیپ برنامه های ادارات و سازمان ها، کلیپ مهدکودک ها و …. بپردازند.

همچنین این روزها بحث بر سر مفهوم بهینه سازی سایت زیاد شده است. هیرکانا نیز به صورت تخصصی به این موضوع توجه ویژه دارد. سئو سایت ها با کاربری های مختلف بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است چرا که از این طریق آمار بازدید و ترافیک سایت  بالا رفته و خواسته های مدیران سایت تامین می گردد که هیرکانا در طراحی سایت عکاسی به این اصل مهم توجه ویژه دارد.

 

طراحی سایت حرفه ای آتلیه

 

خلاصه امکانات سایت های آتلیه و عکاسی:

1-گالری عکس و ویدئو
2-ارائه نمونه کاری‌ها بر اساس دسته بندی
3-ثبت سفارش اینترنتی
4-تعیین وقت قبلی
5-مدیریت کاربران سایت
6-استعلام سفارش
7-اخبار و تازه‌های سایت
8-لینک  سایت‌های همکاران
9-معرفی نمایندگی‌ها
10-پرداخت آنلاین
11-نظر سنجی
12-مقالات سایت

13- طراحی صفحه درباره ما

سوابق کاری و رزومه فعالیت هنری و همچنین تکنیک ها و شیوه های عکاسی شما در این بخش قرار می گیرد. همینطور اگر در نمایشگاه های هنری شرکت داشته یا به برگزاری نمایشگاهی مبادرت نموده اید و همینگونه مقام ها و لوح های دریافت شده در این بخش بیان می شود.

14- طراحی صفحه تماس با ما

15- طراحی صفحه اخبار و مقالات

قرار دادن اخبار و مقالات مرتبط با عکاسی مانند اخبار مربوط به عرضه ی دوربین های عکاسی و فیلمبرداری جدید در بازار و ویژگی ها و تکنولوژی های بکار رفته در آنها، اخبار گجت ها و فناوری های نوین تصویربرداری و عکاسی و مطالب مربوط با دنیای عکس برای مراجعان سایت بسیار جذاب می باشد.

16- طراحی صفحه خدمات

کلیه خدماتی که ارایه می دهید از عکاسی پرسنلی گرفته تا عکاسی صنعتی و عکاسی از مراسم ها و مجالس و همچنین خدمات فیلمبرداری و تصویربرداری و تولید کلیپ و … بصورت دسته بندی شده در این صفحه درج می شود.

17- طراحی صفحه آلبوم نمونه کارها

در این قسمت نمونه کارها بصورت دسته بندی شده موضوعی همچون: آلبوم عقد و عروسی، آلبوم جشن تولد، آلبوم مراسم های اداری، آلبوم مهدکودک ها، آلبوم صنعتی، آلبوم مراسم های ختم و تعزیه، عکس های تکی و … همچنین نمونه هایی از کارهای فیلمبرداری و کلیپ های ساخته شده قرار می گیرد.

18- طراحی صفحه نظر سنجی

به منظور کسب آراء مشتریان و اطلاع از میزان رضایت آنها از کیفیت کارها این صفحه ایجاد شده است.

19- طراحی پنل پیامک

طراحی پنل اس ام اس در وب سایت عکاسی برای ایجاد ارتباط فی الفور با مشتریان انجام شده و از این طریق، ارسال پیامک به مشتری به منظور اعلام زمان آماده شدن و تحویل عکس یا فیلم و یا اطلاع رسانی تخفیف ها در مناسبت ها و ایام خاص صورت می گیرد.

 

انواع طراحی سایت در زمینه عکاسی: 

عکاسی حرفه‌ای است که به چندین بخش مختلف تقسیم می‌شود. وقتی صحبت از عکاسی  می‌شود .بیشتر ما به یاد عکاسی پرسنلی می‌افتیم و یا نهایتاً اینکه یاد مراسم خاصی  می‌افتیم که از عکاسان حرفه‌ای برای ثبت لحظات خود استفاده کرده‌اند. اما برخی عکاس‌ها  هستند که اصلاً حرفه آنها مربوط به این نوع عکاسی نیست. بلکه کارهای تخصصی‌تری  از طراحی سایت آتلیه عکاسی را انجام می‌دهند. به عنوان  نمونه در ادامه به معرفی دو گروه از آنها می‌پردازیم.

 

نکته مهم 

در طراحی سایت عکاسی مهم ترین محصولی که ارائه می شود عکس می باشد، بنابراین باید به فضای سایت خود توجه داشته باشید، زیرا عکس هایی که در سایت خود آپلود می کنید حجم زیادی دارند و باعث کندی سایت و دیر لود شدن صفحات سایت می گردد. اما این را نیز در نظر داشته باشید که احتیاجی نیست تا همه عکس های ثبت شده را در سایت عکاسی خود قرار دهید کافیست بهترین ها و جذاب ترین هایشان را انتخاب نموده و به شیوه ای خاص آن ها را به نمایش بگذارید. برای مثال می توانید از اسلایدرهای پیشرفته یا قاب ها و فریم های خاص و جالب استفاده نمایید.

 

 

 

  • ۹۹/۱۲/۲۳
  • هلیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی