مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

سلام من هلیا هستم.در وبلاگ من شما می توانیدجدیدترین اطلاعات و اخبار علوم دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.جدیدترین اطالاعات و اخبار دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی لوگو،طراحی گرافیکی،دنیای تکنولوژی و... رادنبال کنید

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت+

سایت چیست؟ اهمیت سایت شرکت

یک وب سایت مجموعه‌ای از صفحات به هم پیوسته است که از طریق یک آدرس قابل دسترسی هستند؛ صفحاتی که شامل متن، تصویر، قالب‌های مختلف و … می‌شوند.

وب سایت ها از طریق مرورگرهای وب قابل دسترسی هستند. یک مرورگر وب یک برنامه کامپیوتری است که قادر به دانلود و نمایش فایل ها و اجزای تشکیل دهنده وب سایت می باشد.

سایت یک مکان برای تبلیغات است و یا دادن آگاهی  به دیگران است. اما در یک وبسایت اطلاعات به درد بخوری می‌توان گذاشت که شامل:

    اطلاعات از کسب و کارها

    نحوه تماس با شما

    تبلیغ کردن کسب و کارتان

    اطلاعاتی درباره شرکتتان

    گذاشتن امکان خرید کردن ( خرید آنلاین)

    گذاشتن نمونه کارها

    و…..

مزایای راه اندازی سایت و چرا طراحی سایت مهم است؟

در این قسمت شما را با مزایای داشتن سایت شرکتی و یا هر نوع سایتی آشنا خواهیم کرد.

در این مقاله از سری آموزش های صفر تا صد راه اندازی فروشگاه اینترنتی تصمیم داریم به یک سوال بسیار مهم پاسخ دهیم. چرا باید یک فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟ اگر پاسخ درستی به این سوال بسیار مهم پیدا کنید و مزایای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را به خوبی متوجه شوید، به راحتی طرح راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود را مشخص کرده و در این مسیر به موفقیت می رسید. راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی مزیای زیادی را خواهد داشت که در این مقاله به بررسی چند مورد از مهم ترین آنها خواهیم پرداخت. در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با دلایل راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی و مزایای آن تا انتهای این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا با ما همراه شوید.

امروزه عرضه محصولات و فروش کالاها در رقابت بسیار شدید و تنگاتنگی قرار دارد. فروشندگان و عرضه کنندگان خدمات برای کسب درآمد بیشتر باید مشتریان بیشتری را جذب کنند. برای رسیدن به این هدف علاوه بر افزایش کیفیت و قیمت مناسب باید شیوه های فروش و تبلیغات خود را تغییر دهند. از طرفی دیگر تاسیس شعبات مغازه یا فروشگاه و یا کارخانه در شهرهای دیگر می تواند تعداد مشتری و درآمد بیشتری را به سوی فروشنده روانه کند اما به ازای آن هزینه و امکان خدمات رسانی و پشتیبانی از این شعبات کار دشواری است.

در اینجا پای سایت های فروشگاهی به میان می آید، مغازه های آنلاینی که در طول 24 ساعت شبانه روز می توانند کالاها و محصولات شما و یا خدمات شما را به مشتریان ارائه دهند. در این صفحه قصد داریم که درباره ی سایت های فروشگاهی توضیحاتی بدهیم و دلیل متمایز بودن آنها را از یک سایت معمولی را برای شما عزیزان بیان کنیم. همچنین با خواندن محتوا این صفحه از فرآیند طراحی سایت فروشگاهی اطلاعات مناسبی به دست می آورید.

چرا باید سایت داشته باشیم

چرا باید سایت فروشگاهی داشته باشیم

امروزه سیستم های مبتنی بر وب بسیار توسعه یافته تر از قبل ظاهر شده اند، شاید شما بپرسید سیستم های مبتنی بر وب چیست؟

سیستم های مبتنی بر وب می تواند شامل انواع وب سایت ها شود. سایت ها بسیار کاربردی و منعطف هستند، به صورتی که امکان دارد برای هر هدف و هر کاری از سایت استفاده کنیم، خواه فعالیت و کار ما فروش محصول باشد، خواه ارائه خدماتی مانند آموزش، یا خدمات گردشگری.

سایت فروشگاهی یک سیستم مبتنی بر وب است که می تواند هر گونه امکاناتی را که در دنیای واقعی نمی توانید اجرا کنید را در خود جای دهد، به عنوان مثال شما نمی توانید در کل کشور تبلیغات گسترده انجام دهید و یا فردی که خارج استان یا حتی شهر شما باشد دیگر به فروشگاه فیزیکی شما دسترسی ندارد و نمی تواند خدماتی از شما دریافت کنند اما در سایت فروشگاهی، مشتریان در هر لحظه از شبانه روز و در هر کجای جهان که باشند می توانند وارد شوند و درخواست استفاده از محصول یا خدمات شما را دهند.

 

سایت فروشگاهی چگونه کار می کند؟

طراحان وب سایت نیازمندی های کاربران را می سنجد و سپس با پی بردن به ویژگی ها، راه حل هایی در جهت توسعه و یا بهتر عمل کردن کسب و کار شما ارائه می دهند، و در نهایت تصمیم می گیرند در وب سایت شما چه امکانات و دسترسی هایی قرار بدهند ، و با توجه به آنها ساختار وب سایت شما را مشخص خواهند کرد.

همچنین اگر خودتان پیشنهادی برای بهتر شدن سایت فروشگاهی تان داشته باشید می توانید با طراح سایتتان در میان بگذارید. در بحث امکانات و دسترسی های سایت دقت داشته باشید مشورت می تواند نتیجه بهتر و مناسب تری به شما ارائه کند. اگر پیشنهادی در زمینه امکانات و طراحی سایت دارید حتما با طراح سایت در میان بگذارید، ممکن است شما تجربه آنها را نداشته باشید و قرار دادن یک سری امکانات و دسترسی های خاص در وب سایتتان نه تنها برایتان مفید نباشد بلکه گاهی به ضرر شما تمام شود .

 

· طراحی سایت فروشگاهی مناسب چه کسانی است

سایت های فروشگاهی برای همه افرادی که کالایی برای فروش و یا خدماتی برای ارائه دارند می تواند مفید باشد، حتی کوچکترین کسب و کارها می توانند از سایت فروشگاهی استفاده کرده و کسب و کار خود را رونق دهند. با کمی جستجو در اینترنت می توان به آسانی دریافت افراد زیادی بودند که در ابتدا اقدام به ساخت یک سایت فروشگاهی کرده اند و با صبر و حوصله و تلاش بی وقفه سایت فروشگاهی خود را گسترش داده اند و اکنون صاحب بزرگترین فروشگاه های اینترنتی محسوب می شوند. از نمونه های بارز این فروشگاه ها می توان به دیجی کالا و بامیلو اشاره کرد. کسب و کارهای امروزه نیاز به شناخته شدن، توسعه و رشد دارند به همین دلیل مناسب ترین و کم هزینه ترین راه، داشتن سایت فروشگاهی است. اساس کار سایت فروشگاهی تولید و فروش محصولات مرغوب و باکیفیت است. این محصولات می تواند در دسته های: خوراک، پوشاک، مسکن، ‌آرایشی بهداشتی، لوازم تحریر و ست اداری، فروش فایل و محصولات نرم افزاری، مبل و لوازم منزل و … باشد. پس به خوبی متوجه شدید که می توان متناسب با هر شغل و هر دسته ای سایت فروشگاهی داشت و کسب درآمد کرد .

 

جالب است بدانید که طراحی سایت فروشگاهی یک مزیت برای کسب و کار شما محسوب می شود. در جامعه امروز که پیشرفت تکنولوژی موجب تحول مبادلات گردیده است اگر شما نتوانید از مزایای وب سایت فروشگاهی استفاده کنید می توان گفت به زودی در دسته کسب و کار های کم رونق قرار خواهید گرفت.

مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی

راه اندازی فروشگاه اینترنتی یکی از مهم ترین کارهایی است که می توان برای بهبود روند کسب و کار خود انجام داد. چرا که در دنیای فعلی و با روی کار آمدن تکنولوژی های جدید افراد ترجیح می دهند از فروشگاه های معتبر و حاضر در فضای مجازی استفاده کنند. از طرفی این فروشگاه بدون وقفه در حال فعالیت است.

 

طراحی وب سایت

در ادامه مهم ترین مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی را برای شما توضیح خواهیم داد:

 

1- استفاده همگانی از وبسایت

امروزه هر انسانی با کمترین سطح سواد و یا حتی کسانی که سواد خواندن و نوشتن را ندارند هم از اینترنت استفاده می‌کنند. حتما برای شما هم پیش آمده که در اطرافتان کسی باشد که سواد استفاده از گوشی های هوشمند و یا کامپیوتر را نداشته باشد و از شما سوال کند که فلان مطلب را برای من در اینترنت سرچ می‌کنی؟استفاده همگانی

یا حتی برای پیدا کردن یک پزشک هم در اینترنت سرچ خواهیم کرد که مثلا پزشک خوب در تهران، یا برای تهیه دستور پخت غذای مورد علاقه مان، یا برای خرید لباس های جدید

پس شما می‌توانید با تولید محتوای مناسب و جذاب مخاطب را به سمت خودتان بکشید.

پس داشتن یک وبسایت می‌تواند تمامی مخاطبان چه کسانی که مستقیم به دنبال شما هستند و یا غیر مستقم با شما در ارتباط باشند.

 

2- از بین بردن محدوده جغرافیایی

در ذهن خود یک فروشگاه اینترنتی را در نظر بگیرید و آن را با یک فروشگاه واقعی مقایسه کنید. یک فروشگاه واقعی اگر در بهترین نقطه شهر نیز قراربگیرد، اجناس درون مغازه خود را تنها می تواند به افرادی که آن شهر زندگی می کنند به فروش برساند. اما یک فروشگاه اینترنتی می تواند فروش بیشتر و وسیع تری را تجربه کند.

می تواند به تمامی افراد یک کشور یا حتی فراتر فروش داشت باشد. در نتیجه قطعا می تواند توسعه سریع تر و در نهایت درآمد بالاتری را داشته باشد. در واقع به طور قطع داشتن یک فروشگاه اینترنتی می تواند روی فروش و توسعه و رشد کسب و کار شما تاثیر بسیار زیادی را داشته باشد.

وب سایت در وهله اول محدودیت جغرافیایی را از بین خواهد برد، دیگر نیازی نیست تا مشتریان به دفتر و یا محل کار شما بیایند و کالای مورد نظرشان را خریداری کنند، از هر نقطه دنیا تنها با چند کلیک می توانند کالای دلخواهشان را درخواست بدهند و درب منزل دریافت کنند و از خدمات شما بهره مند شوند.

 

 

3- داشتن اعتبار بیشتر

هنگامی که ما بدنبال مطلبی در اینترنت می‌گردیم و با یک سایت مواجه می‌شویم که اطلاعات مفیدی از آنچه که ما می‌خواستیم در اختیارمان می‌گذارد اعتماد زیادی به آن وبسایت خواهیم کرد و در جست و جو های بعدی و یا حتی خرید از آن وبسایت استفاده می‌کنیم.

فرض کنید که شما در کسب و کارتان هنوز وبسایتی را تهیه نکرده اید.  مشتری که می‌خواهد از شما خرید کند و شما موفق به بازاریابی شده اید، به دنبال شما در فضای اینترنت می‌گردد و هیچ نشانی از شما در آنجا پیدا نمی‌کند. حتما از خودش سوال می‌کند یک کسب و کار چرا نباد یک سایت با کمترین امکانات را داشته باشد؟  وبسایت شما در واقع همان آدرش شماست اما در فضایی دیگر

اما در چنین شرایطی اگر رقیب شما به این نکته توجه کرده باشد و وبسایتی را برای خود تهیه کرده باشد حتما بعد از جست و جو مشتری به سمت رقیب شما خواهد رفت شک نکنید.

 

4- اجرا کردن یکی از مهمترین روش های بازاریابی

با داشتن یک وبسایت شما می‌توانید یکی از روش های نوین بازاریابی را تجربه کنید. از اساسی ترین روش های بازاریابی در زمان حال داشتن وبسایت و کار کردن بر روی رتبه سایت یا همان سئو شماست. همه ما وقتی یک محصول یا اطلاعاتی را در اینترنت سرچ می‌کنیم اولین تا چهار و پنجمین سایتی را که مرورگر به ما نشان می‌دهد را برای کسب اطلاعات یا خرید کردن انتخاب می‌کنیم. دیجیتال مارکتینگ فرض کنید شما فروشنده یک محصولی هستید و بر روی سئو سایت خود کار کرده اید، مشتری بعد از سرچ کردن شما را که در ردیف 1 تا 5 هستید را می‌بیند و به شما اعتماد می‌کند و خرید می‌کند. چقدر این روش می‌تواند در افزایش فروش ما تاثیر گذار باشد؟

و یا حتی شما آموزش یک دوره را به صورت فیلم یا کپچر درست کرده اید و در داخل وبسایت خود می‌گذارید با این روش روزانه چند نفر که به دنبال اطلاعات شما هستند از شما خرید می‌کنند؟

 

5- تنبلی در خرید

با شرایط فعلی که شامل آلودگی هوا، مریضی های فراوان، تنبلی در خرید، نداشتن وقت کافی برای سر زدن به فروشگاه ها، حق انتخاب بیشتر دیگر کمتر کسی به سراغ قدم زدن به خیابان ها و جست و جوی یک محصول که نمی‌دانیم کدام سمت از شهر است می‌رود. یا حتی شما فروشنده یک محصول خاص هستید و در شهری این محصول پیدا نمی‌شود آیا دیگران مجبور به خرید از شما نیستند؟

آمار و ارقام های خرید های اینترنتی بیش از اندازه بالاتر از آن است که ما می‌دانیم.

 

6- ثبت اطلاعات مشتریان

به دو دلیل دیگر در این بخش داشتن یک وبسایت خوب است:

فرض کنید شما اطلاعات خود را در یک مهمانی، مراسم، جشنواره، نمایشگاه و …. به مشتری داده اید و او آن لحظه اطلاعات شما را یادداشت نمی‌کند شما نام، شماره تماس، آدرس و… به مشتری داده اید اما پس از مراسم چند دقیقه این اطلاعات در ذهن مشتری می‌ماند به جز نام شما و حرفه شما؟ مشتری پس از فراموش کردن اطلاعاتتان نام شما را در اینترنت سرچ می‌کند و هیچ اطلاعاتی از شما نمی‌بیند، شما را به کلی فراموش می‌کند.ثبت اطلاعات مشتری

در وبسایت خود بخشی را می‌توانید داشته باشید که مشتری در آن ثبت نام کند در این بخش می‌توانید اطلاعاتی مانند: نام، نام خانوادگی، ایمیل و شماره تلفن مشتری را بگیرید. شما با استفاده از بازاریابی موفق به دریافت اطلاعاتی از مشتری شده اید و می‌توانید هر زمان که می‌خواهید با او تماس بگیرید و محصول خود را به او بفروشید.

 

7- پیدا کردن مشتری های جدید

در فضای وب، گستره ای وسیع و روش های مختلفی برای تبلیغات و دیده شدن وجود دارد. شما تا به حال در شرکت خود و یا فروشگاه و مغازه خود یکسری مشتری داشته اید که یا گذری بوده اند و یا ثابت، با داشتن یک وبسایت شما می‌توانید مشتری های جدید را به سمت مکان فیزیکی خود بکشید. کسانی که تا به حال شما را نمی‌شناختند و از شما خرید نکرده بودند با یک سرچ در گوگل به راحتی با کسب و کار شما آشنا می‌شوند و از مشتری های ثابت شما می‌شوند.

 

8- نشان دادن محصولات متنوع

    حتما پیش آمده که با مشتری سر رنگ و نوع محصول کیفیت و یا خدماتتان بحث کنید. با داشتن یک وبسایت به راحتی می‌توانید این گفت و گوها را کمتر کنید. برای هر موردی که مشتری می‌خواهد به راحتی می‌توانید به او بگویید که در سایتتان موجود است.

    می‌توانید انواع محصولات را با خدمات متنوع در اسیتتان قرار دهید و با هم صنفان خود رقابت کنید.

    خیلی از مشتری هایی که با به دنبال محصولات شما می‌گردند، با ساعات کاری شما هماهنگ نیستند و نمی‌توانند در آن ساعات به شما مراجعه کنند. با داشتن یک وبسایت 24 ساعت می‌توانید در اختیار مشتریان خود باشید.

    سایت مانند یک بوم بزرگ می ماند که امکان انتقال اطلاعات کامل از محصول و خدمات را دارد.

 

 

9-  فروشگاه همیشه در دسترس خریدار

فرض کنید که صاحب یک فروشگاه واقعی هستید و یک مشتری قصد خرید یک هندزفری دارد. این مشتری مجبور است برای انجام خرید خود از سر کار خود بیرون آمده و بعد از رد کردن ترافیک و شلوغی های بازار، خود را به فروشگاه شما برساند. در نهایت نیز اگر هندزفری مورد نظر مشتری را داشته باشید، خرید خود را انجام داده و دوباره به سر کار خود برمی گردد. این فرآیند به حداقل 2 الی 3 ساعت زمان نیاز دارد. پس به طور قطع برای مشتری خیلی راحت تر است که در همان محل کار خود بتواند در 15 الی 20 دقیقه وارد سایت شما شده و چند نمونه از هندزفری های موجود را مقایسه و در نهایت یکی از آنها را خریداری کند.

به طور قطع با داشتن یک فروشگاه اینترنتی فرآیند خرید برای مشتریان شما خیلی راحت تر پیش می رود. پس فروشگاه اینترنتی این مزیت را به مشتریان می دهد که در هر مکانی با استفاده از سیستم یا حتی گوشی موبایل خود وارد فروشگاه اینترنتی شما شده و خرید خود را انجام دهد. در نتیجه فروشگاهی که بتواند همیشه در دسترس باشد، این امکان را دارد که فروش بیشتری را داشته باشد. چرا که محدودیت های مکانی را برای مشتریان خود برداشته است.

چگونه فروشگاه اینترنتی بسازیم

10-  فروشگاه همیشه باز است

تصور کنید که شما یک فروشگاه واقعی دارید. چنین فروشگاهی به طور قطع در روزهای تعطیل بسته است و از یک ساعتی به بعد نیز دیگر امکان خرید برای کاربر وجود نخواهد داشت. اما در صورت داشتن یک فروشگاه اینترنتی، افرادی که نیاز دارند در روز تعطیل خریدی را انجام دهند، به راحتی می توانند وارد فروشگاه شده و خرید خود را به سرانجام برسانند.

درب های یک فروشگاه اینترنتی هیچ وقت بسته نیست و کاربر هر زمانی که بخواهد و در هر زمان و مکانی می تواند به راحتی خرید خود را انجام دهد.

 

این اتفاق برای صاحبان کسب و کار نیز بسیار ارزشمند است. چرا که می توانند به راحتی از تعطیلات خود استفاده کرده و اطمینان داشته باشند که فروشگاه باز است و فروش دارد. نداشتن محدودیت های زمانی و مکانی یکی از مهم ترین مزیت هایی است که فروشگاه اینترنتی می تواند داشته باشد.

11-  فروش با تنوع بیشتر و هزینه کمتر

یک فروشگاه واقعی اگر بخواهد تنوع محصولات بالایی را داشته باشد، باید فضایی به فروشگاه خود اضافه نماید. به عنوان مثال اگر یک فروشگاه فیزیکی 200 متری دارید، برای داشتن تنوع بالا نیاز دارید که فضای خود را به 400 یا 500 متر افزایش دهید. اما همین فضا هم برای داشتن تنوع بالا دارای محدودیت است. همین موضوع هزینه بر است. چرا که باید فضا و تعداد کارکنان خود را نیز افزایش دهید  تا بتوانید تنوع بیشتر را برای مخاطبین خود ایجاد کنید.

اما فروشگاه انترنتی به هیچ عنوان به این شکل نیست. شما می توانید بدون هیچ محدودیتی تنوع بسیار زیادی را با کمترین هزینه داشته باشید. چرا که شما دیگر نیازی به افزایش تعداد کارکنان یا متراژ فروشگاه خود ندارید و تنها باید محصولات را وارد فروشگاه اینترنتی خود کنید. سپس توضیحات و ویژگی های هر یک از آنها را تعریف نمایید تا مشتریان بتوانند بیشترین تنوع ممکن را در مقابل خود ببینند.

اموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی خودکار

 

12- هزینه تبلیغات ارزان تر و گسترده تر

    قطعا می دانید که یک فروشگاه اینترنتی به منظور تبلیغات باید از بروشور، تراکت و موارد این چنینی استفاده کند که در نوع خود هزینه بر است.

    از طرفی پخش تبلیغات برای فروشگاه فیزیکی محدودیت مکانی دارد.

    اگر همین تبلیغات را با همان هزینه یا حتی هزینه کمتر در سطح اینترنت انجام دهند، قطعا می تواند با گستردگی بیشتری نتیجه دهد.

    افراد بیشتری می توانند تبلیغات شما در سطح اینترنت را مشاهده کرده و به آنها اعتماد کرده و در نهایت خرید انجام دهند.

 

13- اضافه کردن محصولات جدید بدون محدویت

شما اگر بخواهید به عنوان مثال 500 مصول را به فروشگاه واقعی خود اضافه نمایید، با محدودیت های بسیاری رو به رو خواهید شد. حتی شاید مجبور شوید شعبه دیگری را در جای دیگری تاسیس کنید. اما فروشگاه اینترنتی به هیچ عنوان چنین نیست. شما می توانید هر تعداد محصولی را می خواهید بدون هیچ محدودیتی و با کمترین هزینه ممکن به فروشگاه خود اضافه نمایید.

 

14-  نیازی به سیسم حسابداری خاص نیست

حتما تاکنون برای شما پیش آمده است که آخر تایم کاری به بازار رفته باشید. به طور معمول در آن زمان افراد در حال حساب و کتاب میزان فروش و هزینه های آن روز خود هستند. اما در فروشگاه اینترنتی ب هیچ عنوان چنین نیست و همه چیز در همان لحظه محاسبه می شود. شما می توانید هر لحظه که می خواهید تعداد فروش، سود خود، موقعیت مکانی افرادی که از شما خرید کرده اند و اطلاعات مشابه بسیار دیگری را بدون داشتن هیچگونه سیستم حسابداری به دست آورید. این موضوع یکی از مهم ترین مزیت های راه اندازی فروشگاه اینترنتی است. چرا که به خوبی می توان در وقت یک مدیر فروشگاه صرف جویی کرد.

چگونه فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟

15- کسب اعتبار بیشتر برای فروشگاه فعلی

به طور معمول مشتریان ترجیح می دهند از فروشگاهی خرید کنند که دارای اعتبار مناسبی است. یکی از راه های کسب اعتبار داشتن وب سایت و اسم و رسم مناسب در اینترنت است.

به طور کلی اگر یک فروشگاه اینترنتی خوب داشته باشید، می توانید اعتبار بیشتری را نیز تجربه کنید. اگر یک فروشگاه واقعی داشته باشید و در کنار آن یک فروشگاه اینترنتی خوب را نیز داشته باشید، می توایند فروش خیلی خیلی بیشتری را تجربه کنید. 🙂

به عنوان مثال اگر شما قصد خرید یک محصول خاص را داشته باشید و نام برندهای مختلف تولید کننده آن را در اینترنت جستجو کنید، مطمئنا آن برندی که عملکرد بهتری در دنیای اینترنت دارد را به موردی که هیچ تبلیغاتی برای آن نشده و گمنام است ترجیح می دهید.

16-  مدیریت فروشگاه از هر کجای دنیا

شما در هر کجای دنیا که باشید، خیلی راحت می توانید لپ تاپ خود را باز کرده و فروشگاه خود را مدیریت کنید.

اگر محصولی به اتمام رسیده است به راحتی برچسب «ناموجود» را روی آن می زنید.

دیگر نیازی نیست که تمام وق بالای سر کارکنان خود باشید و کارهایی که برای یک فروشگاه واقعی نیاز است را انجام دهید.

به راحتی به سوالات و نیازهای کاربران پاسخ می دهید و نیازی به حضور در دفتر کار برای ارتباط با مشتریان ندارید و این یکی دیگر از مزایای فروشگاه اینترنتی است.

 

به طور قطع یک فروشگاه آنلاین مزایای بسیاری را دارد که می تواند هر کسی را ترغیب به راه اندازی فروشگاه اینترنتی کند. حتی کسانی که در حال حاضر فروشگاه واقعی دارند نیز می توانند در کنار کسب و کار خود یک از مزایای فروشگاه اینترنتی استفاده کنند. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تلاش ما بر این بوده است تا با ارائه توضیحاتی کامل درباره مزیت های داشتن یک فروشگاه اینترنتی در این مسیر در کنار شما عزیزان باشیم.

 

17- کد تخفیف در سایت فروشگاهی

شما میتوایند در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با پیشنهاد شگفت انگیز که همان تخفیف های کوتاه مدت میباشد کاربران را به فروشگاه خود هدایت کنید.و یا حتی میتوانید به صورت مناسبتی تخفیف های قابل توجهی را در نظر بگیرید . هیچ به چیز به اندازه ی یک تخفیف خوب کاربران را مجاب به خرید نمیکند.

این کار را می توان ساده ترین و کارآمدترین شیوه های جذب مخاطب ارائه کد تخفیف به مشتریان دانست. در این شیوه شما یک کد تخفیف به مشتریان ارائه می دهید و آن ها با ثبت کد در سایت شما می توانند محصول مورد نظرشان را با تخفیف خریداری کنند.

به طور مثال قیمت یکی از محصولات شما 500000 هزار تومان است، با ارائه کد تخفیف 20% مشتریان تمایل بیشتری پیدا می کنند که محصول را از سایت شما تهیه کنند. حتی شما می توانید به ازای خرید از سقف مورد نظر تخفیف روی محصولات اعمال کنید، مثلا با خرید هر 100 هزار تومان مشتریان 10% تخفیف می گیرند.

شیوه های استفاده از کدهای تخفیف بسیار زیاد است، تنها کافی است نیاز مشتری را به خوبی شناسایی کنید.

 

18- پشتیبانی رایگان

در بخش پشتیبانی می توانید یک چت آنلاین تعبیه کنید که کاربران بتوانند سوالات خود را به صورت آنلاین از بخش پشتیبانی بپرسند. این کار در جلب کردن اعتماد مشتری بسیار موثر واقع می شود. گاهی اوقات به دلیل اشغال خطوط تلفن فروشگاه مشتریان امکان پرسش و پاسخ راجع به محصول یا رفع نقص محصول و سفارش را از دست می دهند و گاها این مورد باعث نارضایتی مشتریان می شود. شما باید چندین راه ارتباطی را برای سهولت و دسترسی آسان مشتری در نظر بگیرید، مانند پشتیبانی آنلاین در سایت و یا در شبکه های اجتماعی، پشتیبانی تلفنی، پشتیبانی به صورت تیکت و ...

جهت سفارش میتوانید با لینک زیر به شرکت هیرکانا ارتباط برقرار نمایید :

https://hircana.com/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی