مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

اطلاعات و خبرهای روز دیجیتال مارکتینگ را با من همراه باشید

مجله اینترنت مارکتینگ هلیا

سلام من هلیا هستم.در وبلاگ من شما می توانیدجدیدترین اطلاعات و اخبار علوم دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.جدیدترین اطالاعات و اخبار دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی لوگو،طراحی گرافیکی،دنیای تکنولوژی و... رادنبال کنید

  • ۰
  • ۰

الگوریت های اینستاگرام مثل یک ماهی میمونن، درست زمانی فکر میکنیم تمام و کمال درک کردیم ، به سرعت یک آپدیت جدید میاد و تموم اطلاعات و باید و نبایدهارو تغییر میده و دوباره مجبوریم که خودمون رو بروز کنیم.در این مقاله با جدیدارین الگوریتم ها اینستاگرام و باید و نبایدهای اون و تکنیکهایی که برای بعبود رتبه و جذب فالور باید انجام بدیم رو به شما کامل توضیح دادیم.با ما همراه باشید :

امسال هم مانند سال‌های گذشته، شاهد آپدیت الگوریتم اینستاگرام بودیم. آپدیتی که دوباره بر روی یکسری از مسائلی پافشاری کرده بود که در سال‌های قبل درباره اهمیت آن‌ها بسیار زیاد صحبت شده بود. الگوریتم اینستاگرام 2021 هم در ادامه انقلابی که در سال 2018 به پا کرد، به دنبال درک هر چه بیشتر نیاز کاربران و نمایش محتوای مورد علاقه آن‌ها است. تمرکز در سال 2021 بر روی تعامل، اکسپلور و استوری است.

مدیریت ادمین اینستا

 

الگوریتم اینستاگرام 2021 چگونه کار میکند؟

اینستاگرام، الگوریتم خود را با استفاده از میزان بسیار زیادی اطلاعات که در هر لحظه دریافت میکند، آپدیت میکند. چرا؟ چون این الگوریتم به وسیله هوش مصنوعی کار میکند و هر لحظه در حال بهبود خود است. پس این دیدگاه که فکر کنیم زمان معینی برای آپدیت دارد به کل غلط است.

تردیدی وجود ندارد که طبق الگوریتم اینستاگرام پست‌های اینستاگرام از ابتدای سال 2021 مثل گذشته بازدید، لایک و کامنت دریافت نمی‌کنند. اکنون تخمین زده می‌شود که فقط 10 درصد از مخاطبان شما می‌توانند پست‌ها را ببینند. این موضوع باعث می‌شود تا کاربران عادی از بین بروند. برخی از آن‌ها هیچ واکنشی نسبت به پست‌های شما ندارند. پس فقط کسانی که برایشان پست‌هایتان اهمیت داشته باشد، آن‌ها را مشاهده می‌کنند.

مدیریت اینستا

معیارهای الگوریتم هوشمند جدید اینستاگرام در سال 2021 چیست؟

علاقه = تعامل

 

خیلی مشکل است که بخواهیم بگوییم کاربران به چه محتواهایی بیشتر علاقه مندند. برای تحلیل صحیح، الگوریتم اینستاگرام نیازمند پیش بینی رفتارهای آینده و شناخت الگوهای رفتاری دارد. اما چه نوع تعاملاتی مدنظر است؟

  • نظرات (کامنت‌ها)
  • ‌لایک‌ها
  • اشتراک گذاری مجدد
  • بازدیدها (برای محتواهای ویدئویی)

یکی از معیارهای بسیار مهم نیز مقدار SAVE کردن پست‌ها است. در واقع ذخیره کردن یک پست نشان از علاقه بسیار زیاد به آن دارد. در نتیجه این معیار برای اینستاگرام بسیار پراهمیت میباشد.

ارتباط = تعامل + ارتباطات در زندگی واقعی

آنچنان تعجب برانگیز نیست که اینستاگرام برای نشان دادن بهترین پست‌های مناسب شما در تلاش است. مسلما برای این کار علاوه بر تحلیل تعاملات شما با محتواهای مختلف، نیازمند ارتباطات شما در دنیای واقعی نیز هست.

  • میزان لایک‌های متعدد پست‌ها و دیگر تعاملات
  • اکانت‌های جستجو شده توسط کاربران
  • اکانت‌هایی که کاربران برای آن‌ها پیام فرستاده‌اند
  • هر مدل تعاملی که نشان دهنده ارتباط در دنیای واقعی است
  • همانطور که مشخص است افراد، بیشترین ارتباط و تعامل خود را اغلب با محتوای تولید شده توسط دوستان و اقوام خود دارند.
  • البته این که یک اکانت تعامل خیلی نزدیکی با فردی داشته باشد، ضمانتی برای بالا بودن آن اکانت در نمایش‌ها نیست.

تازگی محتوا = زمان ارسال پست

بعضی‌ها فکر میکنند دیگر اگر تعاملشان خوب باشد نیازی به پست گذاشتن و فعالیت ندارند؛ در صورتیکه هر پستی یک تاریخ انقضایی هم دارد و شما باید سعی کنید که پست‌های جدیدی را هم انتشار بدید. وگرنه مسلم است که میزان نمایش شما به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.

پست‌هایی که برای مدت زمانی تعامل خوبی داشنتد، دیگر تعامل آنچنانی نخواهند داشت و باید از محتواهایی تازه برای افزایش تعامل در اینستاگرام و همچنین جذب مخاطب استفاده کرد.

پس خیلی واضح است که چرا یکی از معیارهای مهم الگوریتم هوشمند اینستاگرام، تازه بودن محتوا است.

یک آمار بسیار جالب وجود دارد که میگوید اگر میخواهید بهرین رتبه را به دست آورید، باید حداکثر مشارکت و تعامل کاربر را در 30 دقیقه پس از ارسال پست خود داشته باشید.

البته همانطور که اینستاگرام هم تایید کرده است، این کار اجباری نیست؛ اما برای به دست آوردن بیشترین میزان تعامل  و تحلیل بهترین زمان ارسال، این کار لازم است.

فرکانس، دنبال کردن، استفاده = اطلاعات کاربر

این 3 فاکتور را نمیشود با محتوا یا تکنولوژی خاصی دستکاری کرد؛ بلکه این 3 عامل بستگی به رفتار کاربر دارد.

همه این 3 عامل، به الگوریتم جدید اینستاگرام 2021 کمک میکند تا درکی از بهترین از عادات و رفتارهای کاربران داشته باشد. افراد فعال‌تر، مسلما محتواهای بیشتری را هم میبینند اما خیلی بعید است که در قسمت اکسپلور اینستاگرام، همه پست را دونه به دونه مشاهده کند. ممکن است به دنبال موضوعاتی خاص یا متفاوت باشد و این اینستاگرام است که باید تشخیص دهد علایق و عادات کاربر بیشتر به سمت چه نوع محتوایی است

ادمین پیج

الگوریتم جدید و هوشمند اینستاگرام چه موقعی به ما پاداش میده؟

موقعی که از قابلیت ‌هایی که اضافه میکند استفاده کنید.

بعضی‌ها کلا انسان‌هایی هستند که تغییر را دوست ندارند. چرا خب!

دوست دارند با همین فرمونی که تا الان رفتن، بقیه راه رو هم بروند.

جمله معروفی است که میگه به ترکیب برنده دست نزن! با استناد به این جمله میگویند که ای بابا تا الان که نتیجه گرفتم با این متد؛ از این به بعد هم میگیرم!!

این چه حرفیه آخه؟

سعی کنید از جدید‌ترین و کارآمدترین قابلیت‌های اینستاگرام استفاده کنید.

موقعی که این کار را انجام دهید الگوریتم اینستاگرام با خود میگوید ایول این از اون کاربرای به روز هستش و میخواد قابلیت‌های مختلف رو بررسی کنه پس من هم بهش کمک میکنم. البته نه محض رضای خدا! چون تحلیل خودش بهتر و درست‌تر خواهد شد.

شکی نیست که برای اینکه بتوانید مدیریت شبکه های اجتماعی خود را هرچه بهتر انجام دهید، باید به الگوریتم‌ها و نحوه کاری هر کدام از فضاها و پلتفرم‌ها مسلط باشید.

شما هم فکر میکنید که الگوریتم اینستاگرام اینطوری است که مثلا سالیانه یا هر ماه یا هر هفته خود را آپدیت میکند؟ خیر اصلا اینطور نیست.

سال ۲۰۲۰ در الگوریتم اینستاگرام تغییرات زیادی ایجاد شد (که باعث سردرگمی بسیاری شد). به نظر می‌رسد که این الگوریتم، کار را برای دیده شدن پست‌های شما سخت‌تر می‌کند. علی رغم اعتراضات شدید، هیچ نشانه‌ای از بازگشت به روش قبلی دیده نمی‌شود بلکه قواعد بازی کاملاً جدید است! خب، چطور با این تغییرات ادامه دهیم؟

ما چگونگی عملکرد الگوریتم اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ را برای شما توصیف می کنیم تا بتوانید با وجود این الگوریتم، تولید محتوا در اینستاگرام را به خوبی انجام دهند و بتوانید پست‌های خود را در معرض دید قرار دهید!

 

الگوریتم هایاینستا

 

چگونگی عملکرد الگوریتم اینستاگرام در سال ۲۰۲۰

هیچ شکی باقی نمانده (جای سوالی نیست) که پست‌های اینستاگرام دیگر دیگر نمی‌توانند میزان مواجهه‌ای را که مورد استفاده قرار می‌گیرند، دریافت کنند. به طور کلی، تخمین زده شده است که تنها ۱۰ درصد از مخاطبان شما تمام پست‌هایتان را مشاهده می‌کنند.

این بسیار برای کاربران ناراحت کننده است، چرا که نمی‌توانند پست‌های دوستان و خانواده‌ی خود را ببینید، به کسب و کارها نیز ضربه می زند چرا که نمی‌توانند مشتریان جدیدی جذب کنند. این الگوریتم از همه بدتر برای کسانی است که مدل کسب و کار آن‌ها به میزان بازدید، فالوورهای (بازدیدکنندگان) محتوای آن‌ها بستگی دارد.

در اینجا هر چیزی که ما در مورد چگونگی عملکرد الگوریتم اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ می دانیم را می‌خوانید:

 

الگوریتم اینستاگرام به پست‌هایی با تعاملات بالا پاداش می‌دهد

الگوریتم اینستاگرم عمدتاً بر اساس تعامل است. این تعاملات شما تعداد لایک ها، کامنت و نظرات، بازدیدهای ویدیویی، ذخیره کردن، به اشتراک گذاری و… می‌باشد.

وقتی که پست شما، تعداد زیادی لایک و کامنت دریافت کند، الگوریتم اینستاگرام تشخیص می‌دهد که محتوای شما با کیفیت و برای دیگران جذاب است و مردم بیشتر می‌خواهند اینگونه محتواها را ببینند.

اینستاگرام زمانی که خبر از تغییرات در الگوریتم خود داد اظهار داشت: ترتیب پست‌ها، عکس‌ها و ویدیوهای شما بر اساس میزان علاقه مندی دیگران به محتوای پست شما می‌باشد. علاوه بر این آن‌ها ادعا داشتند که این تغییر به بهبود رابط کاربری اینستاگرام کمک شایانی می‌کند.

 

چگونگی عملکرد الگوریتم اینستاگرام در سال ۲۰۱۸

نکته ۱: وقت بیشتری برای پست کردن استوری ها صرف کنید

یک راه عالی برای برقراری ارتباط با فالوورهای خود، استوری های اینستاگرام است. از طریق این شیوه می‌توانید تسلط بیشتری بر بازاریابی اینستاگرامی خود داشته باشید.

استوری های اینستاگرام روزانه دارای ۳۰۰ میلیون کاربر فعال است، که این تقریباً ۲ برابر کاربران اپلیکیشن اسنپ چت می‌باشد.

همانطور که می دانیم الگوریتم اینستاگرام تغییر کرده و بستگی به تعاملات پست‌ها دارد. پس جای تعجبی نیست که کاربران وقت بیشتری را صرف استوری ها کنند تا اینکه محتوایی را پست کنند.

این الگوریتم تمام تعاملات و رفتارهایی که بر روی استوری شما اتفاق می افتد را نیز دریافت می‌کند. مانند پاسخ دادن (ریپلای) به استوری شما یا زمانی که استوری شما را برای شخص دیگری ارسال می‌کنند. هر چقدر که کاربران با استوری های شما ارتباط برقرار کنند، احتمال این که پست‌های شما در صفحه‌ی هوم (تایملاین) آن‌ها ظاهر شود بیشتر می‌شود.

 

آپدیت 2012 اینستاگرام

 

یک روش عالی و کاربردی برای دور زدن الگوریتم جدید اینستاگرام این است که از ویژگی‌های استوری اینیستاگرام، از جمله رأی گیری، swipe up و… استفاده کنید چرا که با کاربران تعامل زیادی برقرار می‌کنید.

راه دیگری که باعث می‌شود تعداد فالوئرهای شما بیشتر شود و ارتباط شما با آن‌ها محکم‌تر شود، دادن لینک مستقیم به محصولات خاص و مورد نظر می‌باشد. این روش نیز کمک می‌کند تا پست‌های شما در صفحه‌ی هوم یا تایملاین آن‌ها ظاهر شود.

الگوریتم اینستاگرام برای تعامل با کاربران (فالوورهای خود) به شما پاداش می‌دهد

اینستاگرام علاوه بر پاداش دادن به پست‌هایی با تعاملات بالا، به تعامل با فالوورها نیز پاداش می‌دهد.

امسال بیشتر از همیشه اهمیت دارد که نظرات و کامنت های زیادی خصوصاً در ساعات ابتدایی پست کردن محتوای خود دریافت کنید. در غیر این صورت ممکن است دیدگاه‌های ارسالی شما به طور قابل توجهی کاهش یابد.

سعی کنید به تعداد بسیاری از نظرات پاسخ دهید. اگر نظرات قابل پاسخ دادن نبود سعی کنید با لایک کردن یا فرستادن قلب میزان توجه خود را نشان دهید. البته پیگیری و پاسخ دادن به تمام نظرات سخت است خصوصاً اگر کسی در یک پست قدیمی برای شما کامنت بگذارد.

 

الگوریتم اینستاگرام برای تعامل با کاربران

نکته ۲: تب ها را در نظرات خود نگه دارید

ویژگی جدید مکالمه‌ی Later به شما در صرفه جویی وقت و پیگیری و پاسخ به تمام کامنت های اینستاگرام کمک می‌کند. از طریق این ویژگی می‌توانید به راحتی در کامپیوتر خود به جای گوشی همراه به کامنت ها پاسخ دهید و تاریخچه‌ی مکالمه‌ی خود با کاربران را نیز مشاهده کنید.

برای پاسخ دادن کامنت ها در Later، فقط کافی است که بر روی کامنت مورد نظر خود کلیک کنید و پس از آن جواب خود را تایپ و گزینه‌ی ریپلای را بزنید.

با این کار تعامل شما با کاربران بیشتر می‌شود. همچنین میزان علاقه و توجه شما نیز به آن‌ها ثابت می‌شود. اما مهم‌ترین نکته‌ی این کار این است که پست‌های شما در صفحه‌ی اصلی آن‌ها بیش از پیش نمایش داده می‌شوند.

چگونگی برقراری ارتباط سریع مخاطبان با محتوای شما از طریق فاکتورهای الگوریتم اینستاگرام

این الگوریتم جدید نه تنها در مورد میزان تعامل شما با پست اهمیت دارد، بلکه به میزان سرعت شما نسبت به واکنش نشان دادن به آن‌ها نیز بستگی دارد.

اگر پست شما به محض انتشار، لایک و کامنت های زیادی دریافت کند، الگوریتم جدید اینستاگرام آن را با کیفیت و جذاب تشخیص می‌دهد، پس پست شما به تعداد زیادی از فالوورهای شما نشان داده خواهد شد.

با پیدا کردن بهترین زمان برای پست کردن مطالب خود، می‌توانید الگوریتم اینستاگرام را دور بزنید تا میزان دسترسی خود را افزایش دهید و دوستداران و فالوورهای بیشتری را جذب کنید. اگر زمانی پست کنید که اکثر کاربران آنلاین باشند فرصت بسیار خوبی را برای بهتر دیده شدن به دست می‌آورید.

نکته ۳: پیدا کردن زمانی که مخاطبین شما بیشتر فعال هستند

برای دستیابی به این مهم می‌توانید از پلتفرم بازاریابی اینستاگرامی Later استفاده کنید. این پلتفرم به شما این امکان را می‌دهد که تعاملات ۷ پست اخیر خود را ببینید. با این برنامه به راحتی می‌توانید برای حداکثر تعامل برنامه ریزی کنید.

 

فاکتورهای الگوریتم اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام میزان بازدید پست شما توسط کاربران را محاسبه می‌کند

به نظر می‌رسد که اینستاگرام از الگوریتمی مشابه فیسبوک در این خصوص استفاده می‌کند چرا که میزانی که دیدن پست شما چقدر طول می‌کشد را نیز محاسبه می‌کند.

الگوریتم اینستاگرام از این مقدار مصرف شده به عنوان یک عامل در تعیین محبوبیت آن پست بهره می‌برد. خب چطور می‌خواهید آن‌ها را بر سر پست خود نگه دارید؟

نکته ۴: با نوشتن کپشنی مناسب و جذاب مخاطبین را مجذوب پست خود کنید

اگر می‌خواهید این الگوریتم را دور بزنید، نوشتن کپشن های عالی نیز یک راه کاربردی است. اگر یک عنوان جذاب داشته باشید مردم بیشتر تمایل به خواندن آن دارند و وقت بیشتری برای مطالعه‌ی تمام آن متن صرف می‌کنند. پس وقت مناسبی صرف نوشتن کپشن ها و عناوین جذاب کنید.

اگر دوست ندارید با گوشی خود این کار را انجام دهید، از نسخه‌ی دسکتاپ Later استفاده کنید.

این مسئله خود گواه بر این است که چرا پست‌های ویدیویی از پست‌های تصویری عملکرد بهتری دارند. چرا که دیدن یک ویدیو از دیدن یک عکس بیشتر طول می‌کشد و بر اساس الگوریتم اینستاگرام پیش می‌رود.

البته اگر از پست‌های تصویری با آلبوم (چند عکس در یک پست) استفاده کنید می‌توانید وقت بیشتری را از کاربر برای دیدن پست خود بگیرید. این یک ویژگی عالی است که به شما اجازه می‌دهد ۱۰ عکس و ویدیو را باهم به اشتراک بگذارید!

الگوریتم اینستاگرام پست‌هایی با هشتگ های خاص و مرتبط را پشتیبانی می‌کند

شاید Instagram shadowban شما را از استفاده از هشتگ ها ترسانده باشد اما آن‌ها هنوز هم عملکردی مناسب و عالی دارند. الگوریتم اینستاگرام همیشه از استفاده از هشتگ های خاص و مرتبط استفاده کرده است و در حال حاضر ممکن است از همیشه مهم‌تر باشد.

اخیراً اینستاگرام قابلیتی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که شما می‌توانید هشتگ ها را نیز فالو (دنبال) کنید. این یعنی دیگر مجبور نیستید تا هشتگ را زیر پست ببینید و با کلیک بر روی آن پست‌ها را مشاهده کنید بلکه با فالو کردن هشتگ ها می‌توانید پست‌های مرتبط با آن هشتگ را ببینید.

علاوه بر این کاربران نیز این امکان را دارند تا هشتگ هایی را که نمی‌خواهند ببینند را مشخص کنند. کاربر می‌تواند با انتخاب گزینه‌ی Don’t Show For This Hashtag آن پست را مشخص و علامت گذاری کند. همانند آنفالو کردندیگرمطالب مزتبط با آن هشتگ برای شما نشان دادهد نمیشود.

این ویژگی با استقبال خوبی رو به رو شد اما استفاده بیش از حد از آن می‌تواند پرچم قرمز حساب کاربری شما را افزایش دهد که این محتواهای دیگر شما را نیز تحت تأثیر منفی خود قرار می‌دهد.

افزایش فالوور اینستا

نکته ۵: بهینه سازی استراتژی هشتگ های اینستاگرام

با استفاده از پلتفرم Later می‌توانید هشتگ بسازید و در پست‌های اینستاگرام خود اضافه کنید. شما می‌توانید قالب‌هایی را برای ذخیره کردن اغلب هشتگ های مورد استفاده خود ایجاد کنید و زمانی که برنامه ریزی شده است، به سادگی یکی از هشتگ های ذخیره شده خود را انتخاب کنید تا آن را به پست خود اضافه کنید. این به شما کمک می‌کند تا زمان خود را ذخیره کنید.

بهتر از همه چیست؟ استفاده رایگان!

بهینه سازی استراتژی هشتگ های اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام برای تأیید است

 

شما ممکن است نظراتی مانند “چه عکس خوبی” “چه غذایی!” را دریافت کنید. این‌ها ممکن است از طرف ربات‌ها باشد که اینستاگرام در صورت متوجه شدن با آن‌ها برخورد می‌کند.

نکته ۵: با فالوورهای اینیستاگرام خود ارتباط برقرار کنید

 

کپشن هایی بنویسید که از فالوورهای خود نظر خواهی کند یا از آن‌ها سوالی بپرسید. الگوریتم اینستاگرام این پرسش و پاسخ‌ها و نظرسنجی‌ها را، نوعی ارتباط عمیق بین شما و کاربران شما تلقی می‌کند.

سعی کنید متنی که نوشته‌اید معرف شما باشد تا بتوانید راحت‌تر با مخاطبان خود صحبت کنید.

الگوریتم اینستاگرام پست‌های افرادی که بیشترین ارتباط را با آن‌ها دارید نشان می‌دهد

اگر شما به طور مرتب با یک حساب خاص ارتباط برقرار کنید اینستاگرام این عمل شما را اینگونه تلقی می‌کند که شما به این حساب علاقه‌ی ویژه‌ای دارید. به همین خاطر است که شما معمولاً پست‌های دوستان و آشنایان خود را بیشتر مشاهده می‌کنید.

این قاعده برای افرادی که محتوای شما را دوست دارند و دنبال می‌کنند نیز وجود دارد. اگر آن‌ها به طور مرتب پست‌های شما را لایک کنند، برای شما کامنت بگذارند، محتوای شما را سیو کنند یا استوری های شما را ببینند، پست‌های شما بیشتر برای آن‌ها نمایش داده می‌شوند.

به همین خاطر است که باید در انتخاب نام تجاری برای حساب خود دقت لازم را داشته باشید. فالوورهای شما کم کم به طرفداران شما تبدیل می‌شوند و به دنبال چیزی هستند که شما ارائه می‌دهید.

نکته ۶: ساخت یک نام تجاری و زیبایی شناسی مداوم

با انتخاب یک نام مناسب و زیبایی شناسی مداوم می‌توانید بازدیدکنندگان زیادی را به صفحه‌ی خود علاقه مند کرده و آن‌ها را به جمع فالوورهای خود اضافه کنید. می‌توانید با یک برنامه ریزی دقیق مثل تصویر زیر عمل کنید.

طرفداران آینده‌ی شما می‌خواهند بدانند که برای چه چیزی باید شما را دنبال کنند. بنابراین بسیار مهم است که وقت خود را برای طراحی ظاهر صفحه و مشخصات خود قبل از ارسال پست بگذارید.

الگوریتم اینستاگرام پست‌های افرادی که بیشترین ارتباط را با آن‌ها دارید نشان می‌دهد

الگوریتم اینستاگرام به شما بابت استفاده از تمام ویژگی‌های آن پاداش می‌دهد.

همانطور که مشارکت و فعالیت مکرر توسط الگوریتم اینستاگرام مورد توجه قرار گرفته است، منطقی است که شما نیز برای استفاده از تمام ویژگی‌های پلتفرم پاداش بگیرید!

اینستاگرام هر چند ماه یکبار ویژگی‌های جدیدی را ارائه می‌دهد که به کاربران راه‌های جدیدی را برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود معرفی می‌کند. با آزمایش این ویژگی‌های جدید، می‌توانید دسترسی خود را افزایش دهید و مطمئن شوید که پست شما دیده می‌شود!

از زمان راه اندازی استوری های اینستاگرام، ویژگی‌های زیادی به آن مانند: نظرسنجی، GIFها، swipe-up و… به آن اضافه شده است.

با معرفیویژگی حالت Type ، اینستاگرام یک راه جدید برای به اشتراک گذاشتن آنچه در ذهن شماست با سبک‌های متن و پس زمینه خلاقانه.

نکته ۷: همیشه از ویژگی‌های جدید استفاده کنید (آن‌ها را امتحان کنید)

 

از آن جایی که الگوریتم اینستاگرام برای استفاده از تمام ویژگی‌های این اپلیکیشن پاداش می‌دهد، همیشه گوش به زنگ به روز رسانی‌ها باشید! با این کار نه تنها رشد می‌کنید بلکه یک قدم از دیگران نیز جلوتر خواهید بود.

    یک محصول جدید تولید کردید؟ به لایو اینستاگرام خوش آمدید!

    به دنبال نظرات کاربران و مشتریان هستید؟ از نظرسنجی استوری استفاده کنید!

    یک رویداد برگزار شده؟ از پست‌های چندگانه (گالری) استفاده کنید!

 

هر چه که انتخاب می‌کنید در این ویژگی‌های جدید اضافه کنید، فقط مطمئن شوید که آن‌ها هنوز برای مخاطبان شما ارزش دارند.

به زودی: به روز رسانی الگوریتم اینستاگرام که شامل اضافه کردن پست‌های مرتبط به فید شما می‌باشد.

 

 

در حال حاضر، کاربران فقط پست‌هایی را می‌بینند که دیگران دنبال کرده‌اند. اما به گفته‌ی اینستاگرام این مسئله در دست تغییر است.

هم اکنون شما محتواهایی را مشاهده می‌کنید که اینستاگرام فکر می‌کند شما آن‌ها را دوست دارید. این یعنی الگوریتم اینستاگرام به دنبال محتوایی است که فکر می‌کند شما به آن علاقه مندید.

به عنوان مثال اگر شما تعداد زیادی از وبلاگ نویسان صنعت مد را دنبال کنید، احتمالاً بیشتر مطالبی را که در فید خود می‌بینید مربوط به این صنعت می‌باشد.

اینستاگرام در سایت verge این آزمایش را تأیید کرد و گفت: ما همیشه روش‌های جدیدی را برای اتصال به محتوای جالب تست می‌کنیم.

این بدان معنی است که اگر یک کاربر علاقه مند به صفحه‌ی شما باشد، پست‌های شما را لایک کند و برای شما کامنت بگذارد ممکن است ناگهان دوستان او نیز صفحه و پست شما را ببینند که این فرصت مناسبی برای معرفی شما به دیگران می‌باشد.

الگوریتم اینستاگرام برای استوری ها و قسمت اکسپلور (کاوش) چطور کار می‌کند

الگوریتم اینستاگرام برای استوری ها و قسمت اکسپلور (کاوش) چطور کار می‌کند

 

چرا باید با آپدیت اینتساگرام کاملااشنا شویم

 

قسمت اکسپلور نیز کاملاً بر اساس الگوریتم اینستاگرام عمل می‌کند به طوری که پست‌هایی که در آن نمایش داده می‌شود براساس افرادی است که دنبال می‌کنید یا پست‌هایی که دوست دارید انتخاب می‌شوند.

در این قسمت می‌توانید کانال‌های ویدیویی را نیز مشاهده کنید که به صورت خودکار بر اساس موضوعاتی خاص دسته بندی شده‌اند.

به طور کلی صفحه اکسپلور و فید بسیار شبیه به هم هستند چرا که الگوریتم طوری رفتار می‌کند که پست‌هایی که برای شما نمایش می‌دهند بر اساسی است که فکر می‌کنند شما آن‌ها را بیشتر دوست دارید.

علاوه بر پست، در قسمت بالایی شاهد استوری هایی در خصوص موضوعات مورد علاقه شما وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها نیز لذت ببرید.

صفحه نتایج هشتگ ها نیز همچنین از قوانین الگوریتم اینستاگرام که در بالا ذکر شده است پیروی می‌کند. اگر تا به حال هشتگی را جستجو نکرده‌اید، پس از جستجو ۹ پست برتری که در این خصوص وجود دارد را در بالای صفحه خواهید دید.

بر اساس صفحه‌ی اکسپلور، این صفحه و پست‌های موجود در آن بر اساس فاکتورها و عواملی مانند تعامل، تعداد لایک و کامنت و… نمایش داده می‌شوند. البته این به موضوع هر هشتگ بستگی دارد اما در صفحه‌ی اکسپلور، به منافع شخصی شما بستگی دارد.

 

استوری ها نیز تحت تأثیر این الگوریتم قرار می‌گیرند. به طور معمول استوری هایی که زودتر از بقیه می‌بینید، مربوط به حساب‌هایی است که بیشترین ارتباط را با آن‌ها دارید، چه از طریق پست، چه از طریق استوری و دایرکت.

از تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای هرچه هست و نیست استفاده کنید

با درک بهتر از الگوریتم مورد استفاده اینستاگرام و استراتژی منظم، می‌توانید در زمان خود صرفه جویی کنید. تجزیه و تحلیل اینستاگرام کلید درک در الگوریتم آن است.

با پلتفرم رایگان Later می‌توانید عملکرد پست‌های خود را مشاهده کنید و بفهمید که کدام نوع از آن‌ها جذابیت بیشتری دارد.

محتوای اینستاگرام خود را بهینه سازی کنید و با مقایسه ویدیوها و تصاویر با یکدیگر بهترین عملکرد را داشته باشید.

اگر چه این الگوریتم همیشه در حال تغییر است اما با در نظر گرفتن زمان و در ک بهتر، شانس شما برای دور زدن آن و نمایش پست‌های خود بیشتر می‌شود.

تغییرات الگوریتم اینستاگرام را به عنوان یک فرصت برای ایجاد ارتباطات عمیق‌تر، محتوای با کیفیت، بازاریابی اینیستاگرامی و استراتژی رسانه‌های اجتماعی را بهینه سازی کنید!

 


برای مطالعه ادامه مطلب با ما همراه باشید .>>

 

  • ۹۹/۱۱/۰۶
  • هلیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی